-
Popularne artykuły
-
Podobna zawartość
-
Przez Gangst3r
Podczas gdy sporo z nas zdołało zanurzyć się w niektórych potyczkach w udostępnionej becie gry Halo Infinite, wciąż nie widzieliśmy prawdziwych elementów rywalizacji. Niektórzy z nas będą zadowoleni z kilku meczów towarzyskich, ale zagorzała społeczność chętnie zobaczy rankingowe i konkurencyjne ustawienia w akcji. Na szczęście 343 Industries przygotowało krótki film opisujący wszystko, co fani będą mogli się spodziewać po rozgrywce online.
Wraz z byłym profesjonalnym graczem Halo Salem "El Town" Mohananem, główny projektant trybu wieloosobowego Andrew Witts przedstawił niemal wszystko, co muszą wiedzieć fani rankingowych potyczek sieciowych.
Jednym z głównych punktów było potwierdzenie, że mecze rywalizacji rozpoczną się od klasycznego 3-seryjnego karabinu bojowego jako broni początkowej gracza. Wraz z tym zostanie usunięte śledzenie ruchu, znaczniki trafienia granatem i dodatkowa broń startowa, ale zostanie dodany bratobójczy ogień (friendly fire).
Na początek pokazano tryby rywalizacji, które będą obejmować takie modele jak Slayer, Capture the Flag, Twierdze i Oddball, więc profesjonalni gracze będą mieli w czym zatopić zęby.
Pojawiła się również dodatkowa informacja na blogu Halo Waypoint, w której szczegółowo opisano wszystkie tryby rozgrywki - to dla bardziej zainteresowanych. Na koniec przypominamy, że do premiery gry nie został już wiele czasu, bo ta ma odbyć się już 8 grudnia - gra będzie również dostępna w dniu premiery w usłudze Game Pass.
Czy będziesz rywalizować w Halo Infinite w dniu jej premiery? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.
-
Przez Gangst3r
Microsoft w swoim cyfrowym sklepie przypadkowo ujawnił wcześniej datę premiery, a teraz mamy teraz oficjalne potwierdzenie, że Halo Infinite pojawi się na Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC już 8 grudnia.
Oczywiście tryb wieloosobowy będzie darmowy, jak wcześniej potwierdzono, a kampania będzie dostępna do kupienia osobno lub dostępna dla członków Xbox Game Pass bez dodatkowych opłat. Wraz z zapowiedzią pojawi się imponujący nowy zwiastun filmowy, wprowadzający pierwszy sezon trybu wieloosobowego.
https://www.microsoft.com/pl-pl/p/halo-infinite/9NP1P1WFS0LB?source=lp
Wiemy, że zarówno kampania kooperacyjna, jak i tryb Forge nie będą dostępne w dniu premiery, ale zamiast tego pojawią się w kolejnych sezonach. 343 Industries manipulowało pomysłem opóźnienia gry, ale zamiast tego zdecydowało się na wydanie pakietów, a pierwszy z nich zobaczymy w grudniu.
Wspaniale jest w końcu mieć datę premiery po ogromnym opóźnieniu w stosunku do pierwotnej premiery planowaną na 2020 roku. Teraz na nareszcie w grudniu Halo powraca!
Czy jesteś podekscytowany Grą Halo Infinite? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
343 Industries opublikowało kolejny wpis na blogu Halo Infinite, tym razem szczegółowo opisujący dźwięk gry, a po przeczytaniu wydaje się, że zechcesz podnieść ładną parę słuchawek.
Obszerne podsumowanie szczegółowo opisuje czas i wysiłek włożony w dźwięk w grze, a także sposób, w jaki skupiono się na zapewnieniu najlepszego dźwięku w serii. Od broni po odgłosy wroga, klasyczne efekty Halo powrócą, czystsze i wyraźniejsze niż wcześniej. Jednym ze sposobów, w jaki zespół to robi, jest wykorzystanie wirtualnego dźwięku przestrzennego, który jest pierwszym w serii i ma na celu dodanie kolejnego poziomu zanurzenia w grze.
Ten system audio zapewni graczom pełny dźwięk 3D, pozwalając im usłyszeć wszystko dookoła. Aby tak się stało, wprowadzono niestandardową konfigurację, która wydaje się być ostatecznym sposobem grania w Halo Infinite. Prawdopodobnie dobry moment na odebranie bezprzewodowego zestawu słuchawkowego Xbox, co?
Cały wpis na blogu zawiera dużo więcej szczegółów, niż moglibyśmy opisać, ale jeśli interesuje Cię projekt dźwięku dla Halo, w pełni zalecamy zapoznanie się z nim. Zespół dostarczył również próbkę dźwięku dla jednego ze środowisk gry, która brzmi wciągająco. Co kilka tygodni otrzymujemy nowe okruchy informacji. Wspaniale jest być na bieżąco z rozwojem gry, a te aktualizacje coraz bardziej sprawiają, że jesteśmy bardziej podekscytowani ostatecznym wydaniem tej jesieni.
Cieszysz się z wiadomości o wirtualnym dźwięk przestrzenny w Halo Infinite? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
W najnowszym poście Inside Infinite z lutego, 343 Industries przedstawiło Zeta Halo - ekspansywny świat z kampanii Halo Infinite.
Warto zaznaczyć, że te najnowsze zrzuty ekranu pochodzą z wersji na PC.
Według producenta grafiki, Alexa Le Boulicauta, 343 będzie „zagłębiać się” w inne wersje gry w przyszłych postach na blogu. Na razie tutaj zamieszczamy wszystkie główne zrzuty ekranu z najnowszego postu.
Więc co o tym myślisz? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej jak wam podobają się te zrzuty ekranu z Halo Infinite.
-
Przez Gangst3r
343 Industries zaprezentowało na stronie internetowej Halo Waypoint najnowsze podsumowanie wiadomości „Inside Infinite”.
Giannetti wyjaśnił, że był szczególnie podekscytowany przebudową wielowątkowego rozwiązania silnika do gry, zapewniając, że konsole i komputery PC wszystkich typów będą w stanie zapewnić optymalne działanie gry Halo Infinite.
Te komentarze po raz kolejny potwierdzają, że 343 Industries jest zdecydowane opracować wersję gry Halo Infinite na konsolę Xbox One, pomimo wezwań niektórych fanów do anulowania edycji ostatniej generacji z powodu obaw o słabą wydajność.
Cały blog Inside Infinite to świetna lektura wypełniona mnóstwem informacji poufnych na temat procesu tworzenia gry Halo Infinite, więc jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę internetową Halo Waypoint.
Czy cieszysz się, że Halo Infinite wciąż jest na liście wydawniczej dla Xbox One? Podaj nam swoje przemyślenia poniżej.
-
-
Statystyki forum
13 641
Tematów48 445
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 102 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników