Phil Spencer, szef działu Microsoft Xbox, powiedział, że oczekuje jeszcze bardziej płynnego interfejs użytkownika na Xbox One, co znalazło się "na liście głównych priorytetów ulepszeń, które chcemy zrobić."
Szef wykonawczy do spraw konsol i gier ujawnił swoje ambitne plany na Twitterze, gdzie otrzymywał sporo zapytań w związku nadchodzącym DirectX 12 a oprogramowaniem Xbox One.
Phil potwierdził, że "Oprogramowanie Xbox One jest w pełni przygotowany na nowe funkcje platformy DX12".
"Przyśpieszenie pracy interfejsu jest aktualne najważniejszym priorytetem na liście zmian dotyczących konsoli."
DirectX 12, które zostało oficjalnie ogłoszone w marcu 2014 to najnowsza edycja oprogramowania dla systemu Microsoftu, który wspiera środowisko oprogramowania, tak aby wyciągnąć jak najwięcej ze sprzętu.
Praktyczne rezultaty tej technologii są take, że deweloperzy będą teoretycznie w stanie wyciskać więcej od Xbox One chodzi tu o GPU, CPU i pamięć.
"DX12 sprawia, że łatwiej wykonuje się większość rzeczy, na które Xbox One jest przygotowany, gry dzięki temu będą ładniejsze, a sam gracz zobaczy ich poprawę dzięki wykorzystaniu technologii DX12." - powiedział Spencer.
Pod koniec 2013 roku dla Xbox One firma Microsoft wdraża wiele aktualizacji i poprawek do systemu w okresach miesięcznych. Najnowsza aktualizacja wprowadza poprawki związane z Party Chat, powiadomieniami o osiągnięciach oraz kilku innych.
Rekomendowane komentarze
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.