-
Popularne artykuły
-
Podobna zawartość
-
Przez Gangst3r
Sony rzekomo rozważa inwestycję w japońską fabrykę półprzewodników, w ramach której będzie współpracować z tajwańskim TSMC w celu zbudowania fabryki w Kumamoto. Warsztat – który ma produkować części do samochodów, czujniki obrazu z kamer i inne – będzie rzekomo kosztował miliardy, a japoński rząd na pokładzie zapłaci prawie połowę tej kwoty. Oprócz inwestowania w zakład, Sony będzie również najwyraźniej dążyć do przejęcia udziałów w organizacji utworzonej w celu zarządzania nim.
Świat został dotknięty niedoborem półprzewodników po globalnej pandemii, która zmniejszyła podaż produktów elektronicznych, z tego powodu nastąpił kryzys na rynku elektroniki, w której znajdują się konsole, karty graficzne oraz wiele innych podzespołów. Ponadto TSMC jest zaniepokojone koncentracją swoich operacji na Tajwanie w związku z utrzymującymi się napięciami politycznymi z Chinami. Chociaż żadna z firm nie komentuje obecnie raportów, uważa się, że rzekoma fabryka półprzewodników może zostać otwarta już w 2024 r., Jeśli oczywiście otrzyma zielone światło.
-
Przez Gangst3r
Firma Microsoft ogłosiła, że rozpoczęła wprowadzanie zwiększania liczby klatek na sekundę do wybranych gier kompatybilnych wstecznie dla Xbox Series X | S, zaczynając od pięciu dostępnych dzisiaj gier!
Wiadomości zostały przedstawione w poście Xbox Wire, ujawniając, że Microsoft ściśle współpracował z programistami, aby wprowadzić te ulepszenia. Ta funkcja będzie oferować „wyższą, stabilniejszą liczbę klatek na sekundę, dzięki której gry będą wizualnie płynniejsze”. Nowy program - "FPS Boost" (angielska nazwa brzmi dobrze więc taką będziemy się posługiwać ) udostępniany zostanie za pośrednictwem bezpłatnych aktualizacji, a do rozpoczęcia programu wybrano obecnie pięć gier:
Far Cry 4 Sniper Elite 4 Watch Dogs 2 EA Sports UFC 4 New Super Lucky's Tale
Celem tej początkowej partii jest pokazanie różnych ulepszeń liczby klatek na sekundę, takich jak Nowa Super Lucky's Tale z obsługą 120 FPS i EA Sports UFC 4 działająca teraz z 60 FPS. Jednak to dopiero początek, a kolejne tytuły pojawią się jeszcze tej wiosny i nie tylko. Podobnie jak w przypadku automatycznego HDR, interfejs użytkownika poinformuje Cię, gdy gra zwiększa liczbę klatek na sekundę, a nowe opcje zgodności pojawią się również tej wiosny, umożliwiając graczom włączanie i wyłączanie tej funkcji.
„To dopiero początek. Wkrótce ogłosimy i udostępnimy więcej tytułów z funkcją FPS Boost, a także wprowadzimy nowe ikony menu i ustawienia systemu w nadchodzącej aktualizacji systemu. Od wiosny tego roku będzie można przejść do sekcji „Zarządzanie grą” na dowolnym tytule, przy którym pojawi się nowy przycisk „Opcje zgodności”, co pozwoli Ci włączyć lub wyłączyć przyspieszenie liczby klatek na sekundę (a także włączyć tryb Auto HDR). Pojawi się również nowy wskaźnik informujący o uruchomieniu gry dzięki funkcji FPS Boost za każdym razem, gdy naciśniesz przycisk Xbox na kontrolerze. To Ty decydujesz, jak chcesz grać w swoje ulubione gry, czy to w oryginalnej formie, czy z FPS Boost”.
W przyszłości coraz więcej gier będzie podlegać tym ulepszeniom, a dyrektor Xbox Jason Ronald potwierdził, że zespół spodziewa się wydawać nowe gry „co kilka tygodni w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.
Cieszysz się, że gry Xbox Series X | S otrzymują przyspieszenie FPS? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
Oto niespodzianka, której się nie spodziewaliśmy! Firma Microsoft zaprezentowała dziś całkowicie nowy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox, który będzie kompatybilny z komputerami Xbox Series X | S, Xbox One i Windows 10, a jego premiera nastąpi 16 marca. Cena jaką nam przyjdzie zapłacić za oficjalny produkt Microsoftu ustalona została na 449 PLN.
Według firmy Microsoft bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia „najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza”.
„Zespół spędził niezliczone godziny na studiowaniu tego, co zapewnia wspaniałe wrażenia dźwiękowe, a ponieważ zespół zna technologię stojącą za protokołem Xbox Wireless, był w stanie wprowadzić precyzyjnie dostrojone i konfigurowalne wrażenia słuchowe, jakich nie było do tej pory w zestawie słuchawkowym Xbox. Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox umożliwia głośne i wyraźne odtwarzanie dzięki niskim opóźnieniom, bezstratnemu dźwiękowi, który zapewnia wyjątkową jakość dźwięku."
Funkcje obejmują obsługę wiodących w branży technologii dźwięku przestrzennego, takich jak Windows Sonic, Dolby Atmos i DTS Headphone: X, izolację głosu i funkcję automatycznego wyciszania, gdy nie rozmawiasz, bardzo miękkie duże nauszniki wykonane ze skóry poliuretanowej z regulowanym pałąkiem, jednoczesne parowanie z telefonem / Xboxem i wiele więcej.
„Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku i czatu, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza. Z niecierpliwością czekamy również na podniesienie wartości kategorii słuchawek dzięki innowacjom, które wcześniej nie były dostępne w w tym przedziale cenowym ”.
Ponadto 30 minut ładowania zapewnia podobno około 4 godziny pracy na baterii, a tylko 3 godziny ładowania pozwalają osiągnąć nawet 15 godzin pracy na baterii, gdy zestaw słuchawkowy nie jest używany. Brzmi imponująco!
O wiele więcej szczegółów można znaleźć na oficjalnej stronie Xbox, a zestaw słuchawkowy można zamówić w przedsprzedaży w różnych sklepach - w tym w sklepie Microsoft.
-
Przez Gangst3r
W tym tygodniu minie drugi miesiąc, w którym Cyberpunk 2077 nie był dostępny w PlayStation Store, po bezprecedensowej decyzji Sony o usunięciu tego wydania z jego cyfrowej witryny sklepowej. Gra została pierwotnie wycofana 18 grudnia, około tydzień po tym, jak często opóźniany tytuł RPG został wydany na PlayStation 4.
Pod koniec zeszłego miesiąca deweloper CD Projekt RED wydał dużą aktualizację, ale testy wykazały, że gra nadal jest podatna na ciężkie awarie. Problem jaki pojawiał się wcześniej nadal występuje w grze pomimo zainstalowania łatki, mowa o błędach, przez które nie można zakończyć kampanii, poprzez uszkodzenie pliku zapisu stanu gry. Gracze napotkali różne inne problemy po zainstalowaniu łatki, chociaż jeden z kluczową postacią o imieniu Takemura został już naprawiony.
Oficjalnie polskie studio twierdzi, że wciąż „współpracuje z Sony”, aby przywrócić grę do PS Store, ale wydaje się, że ma przed sobą długą drogę. Wydanie nadal działa słabo na standardowym sprzęcie PS4, a liczba błędów i awarii jest bezprecedensowa jak na tę skalę. Biorąc pod uwagę, że japoński gigant musiał całkowicie dostosować swoją politykę zwrotów, aby to uwzględnić, po prostu nie widzimy, aby w tym momencie akceptował coś mniej, niż prawie bezbłędną wersję.
Trudno sobie wyobrazić, że jedna z najpopularniejszych gier od dziesięcioleci skończyła w ten sposób i nie jesteśmy pewni, czy uwierzylibyśmy, gdybyśmy sami nie przekonali się na własnej skórze - my gracze.
Czy spodziewasz się, że Cyberpunk 2077 powróci do PS Store w najbliższej przyszłości? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
Jedną z najbardziej znaczących zmian w kontrolerze Xbox tej generacji jest dodanie przycisku „udostępnij” w samym środku. Dzięki temu możesz natychmiast przesyłać zdjęcia i klipy wideo na swój profil Xbox i strony mediów społecznościowych.
Jednak dla niektórych użytkowników wydaje się to być źródłem frustracji. Dobra wiadomość jest taka, że zespół Xbox pracuje nad ulepszeniem tej funkcji. W odpowiedzi na wiadomość od fanów na Twitterze Jason Ronald z Microsoftu - dyrektor ds. Zarządzania projektami na Xbox Series X - powiedział, że zespół usłyszał opinie i pracuje nad wieloma ulepszeniami, aby poprawić to doświadczenie.
Chociaż w tej chwili nie ma nic do udostępnienia, jest to „priorytet dla zespołu”. Poniżej pełna wymiana:
Jakie są Twoje doświadczenia związane z funkcją przechwytywania i udostępniania na konsoli Xbox Series X | S? Opowiedz nam poniżej.
-
-
Statystyki forum
13 663
Tematów48 486
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 143 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników