Jump to content
  • Popularne artykuły

  • 278 posts in this category

    1. PS4 firmware 9.00 wchodzi w fazę beta - pozwoli Ci zobaczyć trofea z PS5

      Sony najwyraźniej zajmuje się teraz aktualizacją oprogramowania swoich urządzeń. Już mieliśmy do czynienia z aktualizacją dla PlayStation 5 jest obecnie w wersji beta, ale wprowadza za to bardzo dużą liczbę zmian i ulepszeń. Jednak PS4 nie należy pomijać - wersja oprogramowania z oznaczeniem 9.00 jest teraz w publicznej wersji beta dla uczestników programu i ma jeden lub dwa ciekawe dodatki.
       
      W wiadomości e-mail do beta testerów, Sony potwierdziło niektóre z głównych funkcji oprogramowania systemu PS4 9.00. Głównym punktem tym razem dotyczy trofeów. Obecnie nie możesz oglądać trofeów zdobytych w grach na PS5, gdy jesteś zalogowany na PS4. Dzięki tej aktualizacji możesz przeglądać drobiazgi z PS5 na PS4, dzięki czemu rzeczy są teraz nieco bardziej spójne na konsolach!
       
      Dodatkowo, firmware 9.00 wprowadzi kilka innych godnych uwagi rzeczy. Jeśli jesteś właścicielem grupy wiadomości, będziesz mógł ją usunąć (dla siebie i wszystkich osób w partii). Gdy kogoś zablokujesz, możesz również automatycznie opuścić grupę wiadomości zawierającą tylko Ciebie i osobę, którą chcesz zablokować. Jeśli konto dziecka chce mieć pozwolenie na grę w określoną grę, konto rodzica zostanie o tym powiadomione na PS4 i za pośrednictwem aplikacji PlayStation.
       
      Wszystkie te rzeczy wydają się dla nas sensownymi ulepszeniami. Nie ma słowa o tym, kiedy oprogramowanie układowe 9.00 ukaże się dla wszystkich użytkowników PS4, ale oczywiście poinformujemy Cię o tym, jak tylko to nastąpi.
       
      Czy jesteście szczęśliwi, że wkrótce będziecie mogli zobaczyć trofea PS5 na PS4? Podziel się swoją szafką Trofeum w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      7 views
    2. Aktualizacja oprogramowania PS5 poprawi funkcjonalność trybu tworzenia zrzutów ekranu i wideo

      Ta aktualizacja oprogramowania układowego PlayStation 5, która jest obecnie w fazie testów beta, posiada wiele ulepszeń, na które wielu użytkowników czekało od dawna. Jak podaje Sony najnowsza zmiana w aktualizacja to możliwość korzystania z zewnętrznej pamięci masowej SSD, do tego dochodzą ulepszenia do systemu operacyjnego oraz wyświetlanie Trofeum.
       
      Obszerne informacje o aktualizacjach oprogramowania układowego zostały opisane w całości na tej stronie. Oprócz wcześniej wymienionej istotnej dla wielu posiadaczy funkcji, aktualizacja wprowadza mniejsze ale znaczące ulepszenia systemu. Po pierwsze, podczas robienia zrzutów ekranu możesz wyłączyć powiadomienie o potwierdzeniu na ekranie, które pojawia się w prawym górnym rogu. Spowoduje to zatrzymanie pojawiania się komunikatów w późniejszych przechwytywaniach, jeśli wykonujesz je wiele razy.
       
      Podczas nagrywania wideo na ekranie zegar pozostaje u dołu ekranu. Dzięki tej aktualizacji zegar zniknie po trzech sekundach i pojawi się ponownie w razie potrzeby, co jest miłe. Jeśli chcesz zapisać najnowszą rozgrywkę, Sony dodaje więcej opcji długości filmu. Następnie podczas edytowania zrzutów ekranu przed ich udostępnieniem liczba czcionek do dodawania tekstu została rozszerzona.
       
      Na koniec aktualizacja będzie zawierać więcej opcji włączania lub wyłączania niektórych dźwięków z klipów wideo lub podczas nadawania. Będziesz mógł włączać lub wyłączać osobisty dźwięk mikrofonowy i imprezowy, w zależności od tego, co zamierzasz.
       
      Niby nie ma tu wielkiego skoku do przodu, ale pewnością znalazło się kilka mniejszych ulepszeń, które wielu graczom ułatwią korzystanie z konsoli.
       
      A ty już skorzystasz z tych nowych ulepszeń? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 comments
      7 views
    3. PS5 poinformuje cię kiedy usługi PSN będą niedostępne lub pojawią się problemy

      Oto coś, czego nigdy wcześniej nie było: na PlayStation 5, jeśli spróbujesz zalogować się do PlayStation Network, a sieć doświadcza trudności technicznych, otrzymasz mały komunikat, który mówi: "Usługi są teraz zajęte. Wkrótce wrócimy." Jak miło!
       
      Nie, ale poważnie, dobrze, że coś takiego w końcu istnieje. Do tej pory, jeśli masz problemy z zalogowaniem się, nie wiesz, czy problem był spowodowany PSN lub własnego połączenia internetowego. Jedynym sposobem, w jaki możesz być pewien, jest przeskakiwanie online i sprawdzanie mediów społecznościowych lub strona statusu usług PSN firmy Sony nie ma w tym czasie jakiś problemów. Przynajmniej z tym małym przesłaniem, wiesz, że coś się dzieje z siecią PSN, a nie z twoim połączeniem internetowym.
       
      Drobna nowość, ale jak cieszy.

      0 comments
      5 views
    4. Spider-Man: Miles Morales Patch 1.10 sprawia, że śledzenie promieni jest jeszcze lepsze

      Insomniac Games wykonał dobrą robotę wspierając swoje gry PlayStation 5 po premierze, z Marvel's Spider-Man: Miles Morales otrzymało nowy tryb wydajności, a Ratchet & Clank: Rift Apart zostało zaktualizowane, aby skorzystać z telewizorów 120Hz. Zespół z Burbank powrócił do drugiej opowieści w swojej internetowej sagi, wypuszczając nową aktualizację oznaczoną 1.10, aby poprawić Ray Tracing po wybraniu trybu graficznego Performance RT. Aktualizację można pobrać już teraz.
       
      Sama notatka o aktualizacji brzmi: "Ulepszenia jakości odbicia ze śledzeniem promieni w trybie graficznym Performance RT". Aktualizacja 1.10 dla Marvel's Spider-Man: Miles Morales również naprawia "rozmycie ruchu u niektórych pieszych" i zawiera szereg ogólnych ulepszeń i poprawek stabilności. Informacje o aktualizacji są publikowane w całości poniżej.
       
      Poprawki ogólne & Polski
      Globalne poprawki stabilności i poprawa wydajności Ulepszenia jakości odbicia ze śledzeniem promieni w trybie graficznym Performance RT Rozwiązywanie problemu z rozmyciem ruchu u niektórych pieszych  
      Czy wypróbujesz ulepszone Ray Tracing w Marvel's Spider-Man: Miles Morales? Podziel się informacją z nami w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      5 views
    5. Aktualizacja Wreckfest rozwiązuje problem transferu zapisu gry pomiędzy PS4 i PS5

      Wreckfest pozwala teraz zaimportować swoje postępy z wersji ostatniej generacji do wersji na PS5. Wcześniej ta gra nie miała możliwości przeniesienia pliku, ale teraz używa tej samej konfiguracji.
       
      Podczas gdy oficjalny blog gry zawiera instrukcje dotyczące przesyłania postępów za pomocą pamięci USB, wszystko co musisz zrobić, to upewnić się, że oryginalny zapis PS4 jest przechowywany na konsoli PS5. Oznacza to, że możesz również użyć chmury PS Plus lub po prostu przekonwertować plik, którego użyłeś podczas odtwarzania tytułu w trybie zgodności.
       
      Z innych dobrych wiadomości możemy jakie przygotował deweloper Bugbear to wdrożenie funkcji crossplay między PS5 i PS4 dla 16 graczy, znacznie zwiększając tym samym społeczność online. Podsumowując, są to prawdziwe pozytywne zmiany, a jednocześnie jesteśmy zirytowani, że Sony tak długo zajęło, aby zastosować bardziej płynny protokół transferu stanów gry ułatwiający programistom jego wykorzystanie w grach - cóż, ważne, że w końcu takowy się pojawił.

      0 comments
      1 view
    6. Ratchet & Clank: Rift Apart - nowy patch dodaje tryb 40FPS dla telewizorów 120Hz

      Oto ciekawy dodatek do Ratchet & Clank: Rift Apart znaleziony w aktualizacji 1.002, jeśli posiadasz telewizor zdolny do pracy z częstotliwością 120 Hz, Playstation 5 zwiększy liczbę klatek w trybie Fidelity do 40 klatek na sekundę. Łatka jest dostępna do pobrania teraz i działa, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę dla telewizorów, które mogą je obsłużyć. Dzięki wyższej szybkości klatek na sekundę gra będzie działać jeszcze lepiej przy zachowaniu jakości wizualnej normalnego trybu. Ta szczególna liczba klatek na sekundę została wybrana, ponieważ dzieli się równo na 120 Hz wysokiej klasy telewizorów, co oznacza, że tempo klatek nadal jest równe.
       
      Będziesz jednak potrzebować odpowiedniego telewizora, aby aktywować zwiększenie liczby klatek na sekundę, więc zapoznaj się z przewodnikiem po telewizorach 4K dla PS5. Pamiętaj również, aby zagłębić się w ustawienia gry, aby dokonać prawidłowej kalibracji. Poprawka rozwiązuje również wiele problemów, błędów i usterek.
       
      Oto wszystkie aktualizacje aktualizacji Ratchet & Clank: Rift Apart 1.002.
       
      Nowe funkcje
      Dodano nowe naklejki Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX w trybie fotograficznym Dodano możliwość włączania lub wyłączania pancerza w trybie fotograficznym. Dodano kolorowe tła do trybu fotograficznego Dodano tryb wyświetlania 120 Hz, który zmniejsza opóźnienia wejścia podczas korzystania ze zgodnego wyświetlacza. W tym trybie cel liczby klatek na sekundę w trybie grafiki Fidelity zwiększa się do 40 klatek na sekundę Dodano opcję pomijania przerywników filmowych Dodano opcję wyłączania komunikatu poziomu i spowolnienia Poprawki ogólne
      Rozwiązano problem polegający na tym, że wyzwanie glitch mogło zostać rozegrane dwukrotnie, co spowodowało, że gracze nie mogli ukończyć go później. Rozwiązano problem polegający na tym, że białe kostki mogły pojawić się w kinie otwierającym Rozwiązano problem polegający na tym, że czołgi mogły zniknąć. Rozwiązano problem polegający na tym, że znaki mogły być rozmyte w trybie zdjęć, gdy aparat jest bardzo blisko. Rozwiązano problem polegający na tym, że gra mogła się zawiesić podczas samouczka szyny grindowej. Rozwiązano problem polegający na tym, że zabicie Grunthorsa trudi nie było wliczane do Extinction Event Trophy Rozwiązano problem polegający na tym, że niektórzy Grunthors nie wliczali się do Trofeum Wydarzenia Zagłady Rozwiązano problem polegający na tym, że interfejs koła broni mógł utknąć na ekranie Rozwiązano problem polegający na tym, że rozmieszczona broń powstrzymała atak na wrogów. Rozwiązano problem polegający na tym, że RYNO nie zadają wrogom obrażeń. Rozwiązano problem polegający na tym, że tekst sprzedawcy broni był nieczytelny w trybie retro. Rozwiązano problem polegający na tym, że aparat mógł utknąć na Blizar Rozwiązano problem polegający na tym, że wiele obiektów środowiskowych nie było ładowanych na cordelion Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł utknąć po ukończeniu układanki Clank na Sargasso. Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre kamienie zurpstone nie pojawiały się już na mapie, jeśli gracz opuści planetę. Rozwiązano problem polegający na tym, że Rivet upadł na zawsze po odrodzeniu się na Blizon Rozwiązano problem polegający na tym, że linie Clank grały nieprawidłowo podczas pobytu w Zurkies Rozwiązano problem polegający na tym, że Goons mógł pozować podczas umierania Rozwiązano problem polegający na tym, że po odrodzeniu się na Blizar nie pojawił się odcinek kolei. Rozwiązano problem polegający na tym, że gra wydawała się bardzo ciemna, jeśli tryb zdjęć został aktywowany bardzo szybko Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre skoki nie byłyby możliwe, gdyby włączono przełącznik ślizgowy. Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł upadać bez końca podczas nikczemnej walki Rozwiązano problem polegający na tym, że zmiana ustawienia trybu graficznego podczas uruchamiania gry w trybie wyzwań spowoduje uruchomienie normalnej gry. Rozwiązano problem polegający na tym, że broń w rękawicach pojawiała się nieprawidłowo w trybie zdjęć Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre filtry trybu fotograficznego mogły usuwać wygładzenie w grze głównej Większa stabilność Różne dodatkowe poprawki i ulepszenia  
      Lista poprawek wygląda zachęcająco, w szczególności dla tych, którzy mieli z nimi styczność. Aktualne wersje poprawek dla tej gry możecie znaleźć na stronie dewelopera Insomniac Games

      0 comments
      7 views
    7. Salt and Sacrafice - 10 minut brutalnej rozgrywki

      Ogłoszenie   Salt and Sacrifice   mogło wpaść pod radar podczas zamieszania na  E3 2021 , ale teraz, nadszedł czas, aby zagłębić się w to, co sprawia, że sequel  Salt and Sanctuary  nadal tyka. Dla tych, którzy go przegapili, kontynuacja zostanie uruchomiona na PlayStation 5 i PS4 w Q1 2022 za $19.99. Aby lepiej poznać to, czego się spodziewać, Ska Studios wydało prawie 10 minut rozgrywki.
       
      Materiał filmowy opisuje klasę Paladynów w drodze na polowanie na Pyromancera. W sequelu powraca lokalny i internetowy tryb współpracy, co pozwala nawet dołączyć do frakcji wieloosobowych, takich jak Dawnlight Order i Shroud Alliance. James Silva, znaleziony w Ska Studios, powiedział: "Oglądanie, jak przygodowe aspekty Salt and Sacrifice ożywają, było naprawdę fajne. Jest tak wiele ciekawych rzeczy, które możemy zrobić z celami naszych różnych frakcji w tym niebezpiecznie zniszczonym świecie." Gra nadal zachowuje swój znany z prequela charakter i poziom trudności w walce z bossami, a całość w połączeniu z grafiką 2D.
       
      Czy w przyszłym roku zagrasz w Salt and Sacrifice? Przygotuj swoją klasę w komentarzach poniżej.

      0 comments
      6 views
    8. Fatal Frame: Maiden of Black Water nawiedzi PS5, PS4 w tym roku

      Pomimo, iż pierwotnie finansowane i publikowane przez Nintendo reedycja Fatal Frame: Maiden of Black Water będzie w ostateczności nawiedzać posiadaczy PlayStation 5 i PS4 jeszcze w 2021 roku. Gra – znana jako Project Zero: Maiden of Black Water w Europie – po raz pierwszy ukazała się na Wii U w 2014 roku, ale wskrzeszona jest dla obecnego zbioru konsol Sony.
       
      "Wciel się w rolę jednej z trzech osób z mocą Camera Obscura i możliwością zobaczenia cieni tych, którzy się wysunęli", wyjaśnia oficjalny komunikat prasowy. "Historia zabierze Cię w przerażającą przygodę przez ruiny niesamowitego gosna, kapliczkę wypełnioną lalkami wielkości życia i jezioro pełne martwych kapłanek."
       
      Podekscytowany nowy horrorem na konsoli PS4, PS5? Daj znać co sądzisz o tej grze w komentarzach poniżej.

      0 comments
      4 views
    9. PS5 wyświetla komunikat o ładowaniu kontrolera zbyt wcześnie

      Czas napisać coś na temat sprzętu Sony, a tym razem bolączki jaką dotyka użytkowników pada DualSense (lub choćby firmware kosnoli - jedno z nich Sony będzie musiało naprawić). Użytkownicy Reddita eksperymentując zauważyli, że po pełnym naładowaniu PlayStation 5 powie ci, abyś podłączył kontroler do ładowania - mimo, że pad był naładowany na poziomie czterech lub pięciu godzin.
       
      Chociaż nie możemy potwierdzić dokładnych liczb (ponieważ inni użytkownicy mówią o zupełnie innym czasie), to powołując się na informacje podawane przez innych użytkowników, oznacza, że status naładowania baterii pada DualSense wypada mizernie. To oczywiście nieoficjalne dowodów, ale nie należy wykluczać takiej możliwości u pewnej ilości posiadaczy konsoli PS5.
       
      Domyślamy się, że ta funkcjonalność jest obecnie uszkodzona, ponieważ zdecydowanym faktem jest, że powiadomienia o niskim stanie baterii są wyświetlane zdecydowanie za wcześnie. Zalecamy, nie spieszyć się z podłączeniem pada tylko gdy konsola pokaże stosowny komunikat, ponieważ istnieje duża szansa, że masz jeszcze sporo czasu na korzystanie z kontrolera DualSense.
       
      Czy zauważyłeś ten problem u siebie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      5 views
    10. Ekskluzywna gra z Xbox The Medium może pojawić się szybciej niż sądzono na PS5

      The Medium miało być pierwszym "dużym" wyłącznym dla posiadaczy Xbox Series X | S tytułem, który pokazał moc SSD, podczas gdy jednocześnie prowadził dwa światy gry obok siebie. To było technicznie imponujące. Od zawsze mówiono, że gra jest powiązana z konsolą jedynie kontraktem na wyłączność, ale umowa ta może być wcześniej zakończona.
       
      Informacja pojawiła się dzięki wstępnej ocenie przez Entertainment Software Rating Board, która oceniła Medium na PlayStation 5. Sygnalizuje to, że wydanie gry może być już faktem dla właścicieli Sony, ponieważ zazwyczaj gry oceniane przez ESRB są pewnym uprzedzeniem do oficjalnego wydania. Wielu wierzyło, że wyłączność dla graczy Xbox pozostanie na rok, ale wygląda na to, że może to być tylko sześć miesięcy.
       
      Fizyczna premiera gry została ogłoszona już w marcu, ale żadne platformy nie zostały potwierdzone w tym czasie. Możliwe, że fizyczna premiera będzie miała swoją premierę na PlayStation 5. W dniu 11 czerwca, Koch Media - zespół odpowiedzialny za fizyczne wydanie - planuje wyemituje prezentację na temat nadchodzących wydań, być możliwe wtedy zostaną ogłoszone gry dla innych systemów.
       
      Fani Xboxa natomiast mogą otrzymać ekskluzywną z konsoli PlayStation, wcześniej, niż przewidywano. W tym tygodniu Oddworld: Soulstorm został również oceniony przez ESRB dla konsoli Xbox. Ponownie wielu spodziewało się, że porozumienie w sprawie wyłączności będzie trwało co najmniej rok, ale może to być również sześć miesięcy. Bez wątpienia więcej szczegółów dowiemy się wystarczająco szybko.
       
      Co sądzisz o tym, że The Medium zmierza na PlayStation 5? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      6 views
    11. Arashi: Castles of Sin, czyli Ghost Tsushima w wersji dla PSVR

      Jasne, nie ma wątpliwości, Ghost of Tsushima jest wielki, ale co, jeśli można zajrzeć do wewnątrz oszałamiającego historycznego świata dewelopera Sucker Punch? Arashi: Castles of Sin ma na celu odpowiedzieć na pytanie, przenosząc znane elementy skradania się z Tenchu do zestawu słuchawkowego PSVR. Oczywiście nie jest to gra na poziomie ww hitu Sony, ale dostajesz do pomocy wilka i możesz porzucać shurikens w widoku pierwszej osoby, więc pozycja zapowiada się ciekawie.
       
      "Arashi jest zbudowany od podstaw dla VR", napisał współzałożyciel Tom Doyle na PS Blog. "Dzięki najnowocześniejszemu ruchowi i zabójczemu arsenałowi broni z epoki feudalnej, istnieją nieograniczone sposoby gry. Osobiście używam podejścia pająka - ustawianie pułapek i zwabianie wrogów do mojej sieci. Twój przebieg lub styl gry mogą się różnić."
       
      Gra ukaże się tego lata, a oprócz wszechstronnych systemów rozgrywki, obiecuje głęboką i wciągającą fabułę. Jak to będzie wyglądało w efekcie końcowym z pewnością przekonamy się już niedługo Zachęcamy do obejrzenia materiału wideo osadzonego powyżej.

      0 comments
      3 views
    12. Aktualizacja 2.2.0 Destruction AllStars PS5 wprowadza nowy tryb rywalizacji - Blitz

      Destruction AllStars jest w połowie sezonu 1, aktualizacja, która dodała kilka nowych elementów, aby zachować tytuł gry wieloosobowej PlayStation 5 nadal w świeżym stanie. Obejmuje to nową grywalną postać, Alba, a także trochę ulepszeń kosmetycznych, w tym mnóstwo poprawek i ulepszeń. Jednym z największych nowych dodatków jest tryb Blitz, bardziej konkurencyjny spin w zwykłym trybie Mayhem. Dzięki dzisiejszej nowej aktualizacji Blitz będzie dostępny dla wszystkich.
       
      Jak już wspomnieliśmy, jest podobny do Mayhem, ale istnieją pewne kluczowe różnice. W Blitz, cztery zespoły po trzy rywalizują o osiągnięcie wyniku seta, niszcząc przeciwników. Jednak rundy mają być krótkie i szybkie, a gracze będą musieli wybrać nowe AllStars między rundami. Twoja zdolność postaci i liczniki pojazdów bohaterów również zostaną przeniesione między rundami, co oznacza, że możesz zaoszczędzić trochę energii dzięki jednej postaci, a następnie wezwać pojazd innej postaci w drugiej rundzie.
       
      Tryb zostanie uruchomiony jako nierankingowy, podczas gdy ludzie przyzwyczajają się do niego, ale zamiarem jest uczynienie Blitza trybem rankingowym w późniejszym czasie. Aktualizacja 2.2.0 pojawi się dzisiaj, 2 czerwca, a Blitz zostanie wkrótce udostępnione wszystkim graczom.
       
       
      Nie możecie się doczekać próby Blitza w Destruction AllStars? Czy czekałeś na tryb rankingowy? Dryfuj do sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      7 views
    13. Scarlet Nexus PS5, PS4 Demo dostępne do pobrania teraz

      Jeśli już swędzenie, aby dostać się w swoje ręce na Demo Scarlet Nexus jest już dostępne w PlayStation Store po tygodniu wyłączności na Xbox, z wersjami na PS5 i PS4 w ofercie. Najnowsze RPG od wydawcy Bandai Namco waży około 8GB, czytelnicy mogą pobrać demo PS5 tutaj, podczas gdy użytkownicy PS4 powinni korzystać z tego linku.
       
      Przedpremierowy teaser trwa około 30 minut i daje szansę, aby uporać się zarówno z męskim, jak i żeńskim bohaterem. Rozgrywka skupia się głównie na walce, ale jest trochę historii i eksploracji posypane tu i tam. Użytkownicy, którzy już zagrali w demo na PS5, zgłaszają doskonałe wykorzystanie kontrolera DualSense, z używanymi wyzwalaczami adaptacyjnymi i oraz wibracjami haptycznymi. Zalecamy sprawdzenie tych funkcji w tytule i to nie tylko w walce, ponieważ demo na Xbox Series X bez funkcji DualSense było całkowicie zabawne.
       
       
      Czy będziecie to robić dziś lub przez cały weekend? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      5 views
    14. PSN offline dla wielu użytkowników PS3, Sony prowadzi obecnie dochodzenie

      Jeśli próbujesz grać online na PlayStation 3, możesz mieć pecha. Wielu użytkowników zgłasza problemy z logowaniem do PSN na swoich konsolach PS3, a na ekranie pojawia się kod błędu 8002A537.
      Wygląda na to, że dotyka to całkiem sporą liczbę ludzi na całym świecie, a subreddit na PS3 jest zalany skargami na ten problem. Na szczęście Sony wydaje się być świadome całej tej sytuacji i PlayStation Japan już wydało oświadczenie w tej sprawie, zapewniając fanów, że bada przyczynę błędu.
       
      Chociaż na razie wszystko wygląda na offline, zaktualizujemy tę historię, jeśli i kiedy problem zostanie rozwiązany.
       
      Czy napotkałeś błąd 8002A537 na konsoli PS3? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      140 views
    15. Gry komputerowe teraz wykorzystują funkcje kontrolera PS5 DualSense

      Odkryto, że niedawno wydana gra Metro Exodus Enhanced Edition na PC natywnie obsługuje wiele funkcji kontrolera PlayStation 5 DualSense po pobraniu najnowszej poprawki. Odkryty przez użytkownika ResetEra dex3108, który podzielił się, w jaki sposób deweloper 4A Games wykorzystał wyzwalacze adaptacyjne pada w filmie, który możesz obejrzeć tutaj.
      Jak można zauważyć, należy przyłożyć dodatkową siłę do przycisku R2, aby wystrzelić z karabinu szturmowego, to samo dotyczy magnum. Ten ostatni faktycznie idzie dalej, z łatwością rozprężając się, gdy pocisk nie został jeszcze załadowany do komory. Aby to uruchomić, musisz najpierw wiedzieć, jak korzystać z kontrolera PS5 DualSense na komputerze - podlinkowany dobrze opisany poradnik.
       
      Będziesz także musiał zagrać w grę za pośrednictwem połączenia przewodowego, ponieważ te unikalne funkcje nie są aktywne, gdy grasz bezprzewodowo. Od czasu odkrycia użytkownicy zgłaszali tu i ówdzie niestabilną implementację, a także inne problemy, ale to powinno być jasne, gdyż chodzi o pełną obsługę kontrolera PS5 DualSense w Metro Exodus Enhanced Edition wydaną na PC.
       
      Nie zapominajcie, że gra pojawi się również na PS5 w czerwcu, wraz ze wszystkimi DLC i rozdzielczością 4K przy 60 klatkach na sekundę. Właściciele PS4 otrzymają bezpłatne uaktualnienie do wersji obecnej generacji. Uwzględniono także śledzenie promieni, a także „drastycznie skrócone” czasy ładowania — problem, z którym zmierzyć się można podczas edycji na PS4.

      0 comments
      133 views
    16. Aktualizacja 1.3.7 pojawia się dzisiaj na PS5 - sprawdź co nowego się w niej pojawiło

      Firma Housemarque ujawniła najnowszą (już dostępną) łatkę do swojej szybkiej strzelanki zręcznościowej Returnal, która od czasu premiery była nieco niestabilna. Niektóre z bardziej rażących problemów zostały rozwiązane, ale programista pracował nad zatkaniem pozostałych dziur. Ta najnowsza aktualizacja, która będzie dostępna dzisiaj, obiecuje naprawić kilka stosunkowo powszechnych błędów.
       
      Studio opracowało informacje o łatce dla aktualizacji 1.3.7, przedstawione poniżej. Przed tą aktualizacją niektórzy gracze napotykali błąd dźwiękowy, który powodował nagłe, bardzo głośne dźwięki. Kolejnym problemem — i to ten, który szczególnie wpływał na frajdę z gry — był brak zmarłych skautów. Ci zmarli harcerze reprezentują innych graczy, a ty możesz oskubać ich zwłoki lub pomścić ich, co stawia cię w walce z trudnym wrogiem.
       
      Poprawka 1.3.7 ma na celu naprawienie problemu z dźwiękiem i sprawienie, by Zmarli Skauci wyglądali zgodnie z przeznaczeniem, a także naprawienie szeregu awarii i innych problemów.
      Oto informacje o aktualizacji do patcha 1.3.7:
      Naprawiono błąd powodujący, że zmarli zwiadowcy nie pojawiali się tak często, jak zamierzano. Po oczyszczeniu jednego ze zwłok zmarłego skauta gracze nie będą już otrzymywać pasożyta o negatywnym efekcie przy starcie. Naprawiono błąd, w wyniku którego boss Ophion mógł zniknąć, gdy gracz użyje Rekonstruktora podczas walki. Naprawiono rzadki błąd dźwiękowy powodujący głośne dźwięki podczas walki. Naprawiono niewielką liczbę błędów, przez które gracze mogli utknąć w różnych pokojach. Naprawiono kilka błędów, przez które gracz mógł napotkać czarny ekran podczas napisów lub podczas gry. Wiele poprawek rzadkich awarii podczas rozgrywki.
      Aktualizacja została udostępniona, więc jeśli musiałeś pogodzić się z którymkolwiek z powyższych problemów, pobierz ją jak najszybciej.
      Jedna rzecz, której ten patch nie rozwiązuje, to brak opcji zapisu w grze; gracze nie mogą rejestrować postępów w trakcie gry, zamiast tego muszą użyć trybu spoczynku PS5, aby zawiesić grę lub po prostu ją porzucić, jeśli muszą się wylogować. Housemarque przyznał, że chce oszczędzać w środkowej fazie gry, ale wciąż bada najlepsze podejście. Trzymamy kciuki zespół może wkrótce wymyślić rozwiązanie.

      0 comments
      142 views
    17. Aktualizacja The Last of Us 2 na PS5 jest już dostępna, dodaje opcję 60 klatek na sekundę

      I tak po prostu, Naughty Dog wypuściło nową aktualizację do The Last of Us: Part II, która ulepsza grę na PlayStation 5. Łatka 1.08 zapewnia opcję grania w 60 klatkach na sekundę, podobnie jak w przypadku innych gier tj. God of War i Ghost of Tsushima. Rozdzielczość będzie taka sama jak na PS4 Pro.
      Nie wiemy, dlaczego deweloperowi zajęło tak dużo czasu wdrożenie konkretnej obsługi PS5, ale Naughty Dog twierdzi, że to dopiero początek współpracy z najnowszym systemem Sony. „Ten patch to dopiero pierwszy krok w pracy nad PS5. Damy wam znać, gdy będziemy mieli więcej wiadomości, którymi z chęcią się z wami podzielimy!” pisze.
       
       
      Czy zagrasz w The Last of Us: Part II na PS5? Gawkuj się z podziwem na te animacje w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      75 views
    18. Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

      [GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
      Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
      Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
       
      Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

       
      Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      57 views
    19. Sony zapowiedziało nowe kontrolera dla PS5 - Cosmic Red, Midnight Black

      Sony ogłosiło dwa nowe, kolory kontrolera DualSense - trzeba przyznać, ze wyglądają oszałamiająco. Midnight Black i Cosmic Red, bowiem tak nazywają się wersję kolorystyczne owych kontrolerów, dołączą do istniejącego biało-czarnego pada, a globalna data premiery zaplanowana jest na przyszły miesiąc. „Midnight Black zawiera dwa subtelnie różne odcienie czerni z jasnoszarymi detalami, które odzwierciedlają sposób, w jaki postrzegamy przestrzeń na nocnym niebie, a Cosmic Red oferuje uderzający czarno-czerwony wzór inspirowany unikalnymi, żywymi odcieniami czerwieni występującymi w całym kosmosie” - wyjaśnia entuzjastycznie Isabelle Tomatis na blogu PS.
       
      Zamówienia w przedsprzedaży są już dostępne w Stanach Zjednoczonych na PS Direct, z dołączoną datą premiery 11 czerwca. Data premiery w Europie to 18 czerwca. Według producenta data może się nieznacznie zmienić w zależności od regionu i sprzedawcy, ale należy spodziewać się, że w przyszłym miesiącu będzie można kupić jeden z nich, gdziekolwiek jesteś.
       
      Midnight Black

       
      Cosmic Red

       
       
       
      Wygląda na to, że Sony podeszło bardzo poważnie do sprawy - prawdopodobnie wie, ile zarobią - dlatego zaprosił projektantów Leo Cardoso i Satoshi Aoyagi do opracowania tych kontrolerów. „Chcieliśmy, aby nowe kolory kontrolerów, a także oryginalny kontroler bezprzewodowy DualSense i konsola PS5, uzupełniały się wzajemnie, więc zaprojektowaliśmy kolory wokół tematu„ galaktyki”, ponieważ wydawało się, że jest to naturalny postęp w stosunku do oryginalnego PS5 i projektów akcesoriów. - powiedział Cardoso.
      Aoyagi dodał: „Zarówno Midnight Black, jak i Cosmic Red mają subtelny niebieski odcień, który daje unikalne odcienie czerwieni i czerni. Niebieski odcień występuje również w oryginalnych kolorach kontrolera bezprzewodowego DualSense, więc wszystkie trzy kolory ładnie się uzupełniają. Kolory i detale przycisków kontrolera zostały dostosowane tak, aby pasowały również do nowych kolorów”.
       
      Oczywiście te pady będą miały wszystkie te same funkcje, co oryginalny DualSense, w tym dotykowe sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne - to oczywiste, ale doszliśmy do wniosku, że jednak i to wyjaśnimy.
       
      Po oficjalnej zapowiedzi nowych kolorów pada DualSense czekamy na podobny krok dla samej konsoli PS5. Jak podobają się wam nowe kontrolery od Sony? Który z nich najchętniej kupilibyście? Czekamy na wasze zdanie w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      172 views
    20. Ratchet & Clank: Rift Apart będzie miał bardzo łatwo osiągalne platynowe trofeum

      Ratchet & Clank: Rift Apart wychodzi za niecały miesiąc i naprawdę nie możemy się już go doczekać. Ekskluzywny tytuł na PlayStation 5 wygląda niesamowicie, z typowym urokiem i wibracją tej serii na pełnym ekranie, wzmocnionym przez dodatkowe wsparcie nowej konsoli.
       
       
      W każdym razie, kolejna duża ekskluzywna gra Sony będzie miała coś wspólnego ze swoimi koleżankami ze stajni. Według dyrektora gry Mike'a Daly'ego, Rift Apart będzie miał dość prostą listę trofeów i łatwo dostępną platynę.
      „Mogę powiedzieć, że nasz projekt trofeów w tej grze jest znowu dość pobłażliwy”, mówi dla IGN India, dodając, że możliwe jest zdobycie wszystkich trofeów gry „za jednym podejściem”.
       
      Daly zastrzega, że jeśli gracze zechcą to zrobić, nadal będą musieli „być bardzo dokładni w podejściu do gry”, co oznacza, że będziesz musiał poświęcić trochę czasu na pełne zbadanie tytułu na PS5, jeśli chcesz zdobyć pełen gabinet Trofeum. „Jeśli jesteś typem gracza, który po prostu lubi tę grę i ją kocha, umożliwimy zdobycie Platyny bez marnowania Twojego czasu” - dodaje Daly.
       
      Mike dodaje jednak, że będą kolejne wyzwania dla graczy, którzy chcą podnieść poziom trudności. Daly opisuje coś, co brzmi jak tryb Nowa Gra Plus: „Mamy tryb wyzwania, w którym możesz zacząć od początku historii od nowa, ale z kompletnym ulepszonym bohaterem i arsenałem oraz garścią gadżetów”. Wskazuje również, że gra będzie miała „szeroki wachlarz ustawień trudności”, więc nawet jeśli Platynowe Trofeum jest dość łatwe do zdobycia, to Rift Apart będzie miał inne sposoby, aby rzucić ci wyzwanie.
       
      Pomysł na prostą listę trofeów jest czymś, nad czym Sony działa od kilku lat, a jeśli zapytasz dlaczego, tytuły posiadacza platformy mają zwykle najlepsze zestawy bibelotów. Cieszymy się, że będzie to kontynuowane w R&C - tak więc Platyna będzie prezentować się bardzo ładnie na naszej cyfrowej półce.

      0 comments
      269 views
    21. Sony ma ponad 25 wyłącznych tytułów PS5 w fazie rozwoju, a prawie połowa z nich to nowe tytuły!

      PlayStation Studios, grupa skupiająca uznanych deweloperów Sony, takich jak Naughty Dog i Insomniac Games, ma „ponad 25 tytułów w fazie tworzenia na PS5” - a „prawie połowa z nich to całkowicie nowe tytuły [własność intelektualna]”. Według wpisu w serwisie Wired, w którym znajdują się anegdoty kluczowych pracowników PlayStation, takich jak szefowie Jim Ryan i Hermen Hulst.
       
      „Istnieje niesamowita różnorodność pochodząca z różnych regionów” - powiedział Hulst, który jest odpowiedzialny za PlayStation Studios. „Duże, małe, różne gatunki”.
      Komentarze wydają się być bezpośrednim strzałem w doniesienia z początku roku, które sugerowały, że Sony coraz bardziej niechętnie podejmuje twórcze ryzyko przy swoich tytułach. Spieraliśmy się wtedy, że komentarze niekoniecznie były zgodne z rzeczywistością, ale Hulst wydaje się być chętny do umieszczenia tej konkretnej linii dyskusyjnej na tacy. To nie pierwszy raz, kiedy powiedział coś takiego.
       
      Mimo to sama liczba reklamowanych tutaj tytułów jest imponująca. Właściciel platformy wielokrotnie podkreślał, że chce podwoić ofertę na wyłączność - i ogłosił kilka partnerstw z nowymi zespołami, takimi jak Haven i Firewalk, w celu uzupełnienia własnych wewnętrznych wysiłków - ale 25 gier to spora liczba jeśli chodzi o gry dostępne na wyłączność tworzone przez wewnętrzne studia. Osobiście trzymamy kciuki, bo przeszłość pokazała, że Sony stać na wydanie świetnych tytułów - Uncharted, The Last of Us, Days Gone, God of War czy Ghosts of Tsushima.
       
      Oznacza to, że na pewno możemy spodziewać się świetlanej przyszłości na PS5.

      0 comments
      190 views
    22. Returnal działa z prędkością 60 FPS w dynamicznym 4K oraz oświetleniem Ray-Traycing na PS5

      Returnal pozwala podziwiać oszałamiające efekty w ruchu, a nowy element promocyjny PlayStation.com wprowadza pewne specyfikacje do wizualnego przepychu. Ta informacja jest już potwierdzona - gra działa z szybkością 60 klatek na sekundę w dynamicznym 4K - ale wykorzystuje również technologię śledzenia promieni na PlayStation 5, aby podnieść efekty oświetleniowe na całym otoczeniu.
      „Wykorzystując sprzęt do śledzenia promieni na PS5, jesteśmy w stanie zapewnić wysokiej jakości oświetlenie w czasie rzeczywistym” - wyjaśnia dyrektor ds. Technologii Ethan Watson. „Nasz globalny system oświetlenia w unikalny sposób dostosowuje się do losowego rozmieszczenia świata, podczas gdy pociski oświetlone neonami tworzą arkadowy, gorączkowy sen, z którego słynie nasz zespół”.
      Jeśli czytałeś już naszą zapowiedź Returnal, ale desperacko potrzebujesz więcej informacji o grze, to ta strona PlayStation.com jest warta przeczytania. Zagłębia się w wiele drobniejszych szczegółów tytułu, takich jak integracja online, pętla rozgrywki i wstrząsający świat science-fiction.
       
      Co sądzisz o nadchodzącego grze na Playstation 5? Podziel się swoją opinią w sekcji komentarzy.

      0 comments
      156 views
    23. Returnal na PS5 już dostępne i waży 56 GB

      Jeśli przedpremierowe zwiastuny i relacje zrobiły wystarczająco dużo, aby przekonać Cię do zamówienia Returnal w przedsprzedaży, możesz wyprzedzić oficjalną premierę gry, ładując już teraz ekskluzywną wersję PlayStation 5. Oczywiście, aby włączyć tę funkcję, musicie złożyć zamówienie w przedsprzedaży w PS Store, ale ci, którzy jeszcze nie mają takiej możliwości, od teraz do 30 kwietnia 2021 roku. Wtedy będziesz gotowy do gry o północy. Returnal waży dokładnie 56.101 GB, więc będziesz chciał zarezerwować trochę czasu, aby pobrać go w pełni.
       
       
      Czy masz już wstępnie załadowany Returnal? Prześlij nam pętlę w komentarzach poniżej.

      0 comments
      107 views
    24. PS5 już wkrótce z obsługą dodatkowego wewnętrznego dysku SSD NVMe

      Firma Sony poinformowała, że jeszcze tego lata odblokuje dostęp do gniazda M.2 konsoli PlayStation 5, ponieważ umożliwia graczom aktualizację pamięci systemowej konsoli za pomocą dodatkowego dysku SSD NVMe. Ale co się stanie, jeśli spróbujesz go teraz zainstalować? Według firmy Digital Foundry, która przetestowała tę funkcję, Twoja konsola nie uruchomi się nawet z umieszczonym w niej czystym dyskiem SSD.
      To oczywiście ma sens, ponieważ system jeszcze oficjalnie nie obsługuje tej funkcji - ale jesteśmy trochę zaskoczeni tym, jak długo PlayStation powstrzymało go przed użyciem. Na razie musisz zadowolić się zewnętrznym dyskiem twardym - chociaż warto zauważyć, że teraz możesz przenieść oprogramowanie PS5 na dysk twardy USB, aby zapewnić bezpieczne przechowywanie.
       

       
      Chociaż to dobra wiadomość, że wkrótce będzie można znacznie zwiększyć przestrzeń dyskową PS5, warto zauważyć, że dyski, które mają być obsługiwane, są bardzo drogie. Obecnie właściciel platformy jeszcze nie ogłosił, które dyski SSD będą kompatybilne z konsolą, ale jesteśmy pewni, że w najbliższej przyszłości otrzymamy więcej informacji na ten temat.

      0 comments
      138 views
    25. Prace nad Days Gone 2 wstrzymane, Sony Bend pracuje nad czymś nowym

      Days Gone 2 nie otrzymał zielonego światła, zgodnie z raportem Bloomberg. Pomimo sukcesu oryginalnej gry i ostatecznie opłacalnej dla Sony, japoński gigant wskazał na letni odbiór krytyczny i długi cykl rozwoju jako dostateczny powód, aby pominąć na ten czas sequel - co ostatecznie doprowadziło do odejścia kluczowych wytycznych, a w ostateczności przesunięcie planów deweloperskich na czas nieokreślony.
       
      Studio odpowiedzialne za Days Gone pracuje obecnie nad nową grą, choć z pewnością musiało walczyć o szansę i pozwolenie na możliwości przystąpienia do sequela. Zgodnie z wpisem dziennikarza Jasona Schreiera, jedna drużyna została przydzielona do pomocy Naughty Dog w grze wieloosobowej, która jest prawdopodobnie nadchodzącym spin-offem The Last of Us Factions, który wiemy, że jest w fazie rozwoju, zaś reszta została przydzielona do Sony Bend, który pracuję nad nowym tajemniczym projetkem.
       
      Inny zespół, najwyraźniej, miał pracować nad nową grą Uncharted (niespodzianka!), która najwyraźniej jest również w fazie rozwoju w Naughty Dog. Warto zauważyć, że jest to tylko raport, niemniej jednak, największą wiarygodność tego faktu przynosi raportowanie od Schreiera i to trochę rozczarowujące, że Days Gone nie był wystarczająco udany, aby można było zarobić sequel.
      Jeśli ten raport jest na tyle dokładny, to nic dziwnego, Sony Japan Studio (Ape Escape, to Shadow of the Colossus, Gravity Rush) zostało zamknięte z dniem 01.04.2021; kiedy wielcy wydawcy, odpowiedzialni za Days Gone, nie mogą nawet dostać pozwolenia na stworzenie sequela.
       
      Jesteśmy zainteresowani, czym zamierza tym razem zaskoczyć nas graczy Studio Sony Bend, do którego również przydzielono ludzi odpowiedzialnych za Days Gone...

      0 comments
      160 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.