Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. Final Fantasy XVI pojawiło się na wyłączność konsoli PlayStation

      Nie mamy dobrych informacji dla posiadaczy konsol M$ i fanów serii Final Fantasy. Square Enix oficjalnie potwierdził wyłączność Final Fantasy XVI na PS5 w oświadczeniu dla serwisu GamesRadar. Nie potwierdzono tymczasowej wyłączności jak w przypadku Remake Final Fantasy VII, ponieważ wydawca podczas rozmowy nie zaprzeczył, że gra może trafić na inne platformy w późniejszym czasie.
       
       
      Wciąż jesteśmy trochę zdezorientowani, ponieważ powyższy zwiastun sugeruje, że „nie jest dostępny na innych platformach przez ograniczony czas dla PS5”, co sugeruje, że na kartach nadal może znajdować się wersja Xbox.
      Na oficjalne stanowisko producenta przyjdzie nam zapewne jeszcze jakiś czas poczekać. Jeśli będziemy wiedzieli coś więcej, z pewnością was o tym poinformujemy.
       
       
       

      0 komentarzy
      175 wyświetleń
    2. Kolejne 37 gier wstecznie kompatybilnych otrzyma funkcję FPS Boost dla Xbox Sieries X | S

      Oprócz 76 nowych wstecznie kompatybilnych gier dodanych do biblioteki Xbox One i Series X | S z konsol Xbox i Xbox 360, zespół zastosował również wsparcie FPS Boost dla 37 z nich - dla 26 do już dostępnych tytułów w programie wstecznej kompatybilności oraz dla 11 z nowo dodanej partii.
       
      Oto pełna lista:
      Alan Wake Assassin’s Creed Binary Domain Black College Football Xperience: Doug Williams Ed Darksiders Dead Space 2 Dead Space 3 Disney’s Chicken Little Dragon Age: Origins Dragon Age II The Elder Scrolls IV: Oblivion F.E.A.R. F.E.A.R. 3 Fable Anniversary Fable III Fallout 3 Fallout: New Vegas Far Cry 3 Final Fantasy XIII-2 Lightning Returns: Final Fantasy XIII Gears of War Gears of War 2 Gears of War 3 Gears of War: Judgment Gears of War: Ultimate Edition Kameo: Elements of Power Lego The Lord of the Rings Medal of Honor: Airborne Mirror’s Edge Nier Resident Evil: Operation Raccoon City Rock of Ages Sonic & All-Stars Racing Transformed Sonic Generations Sonic Unleashed Star Wars: The Clone Wars Vandal Hearts: Flames of Judgment  
      Kolejnym bonusem, jest pojawienie FPS Boost pojawił się również w usłudze Xbox Cloud Gaming, dzięki czemu, aż 33 gry otrzyma FPS Boost.
       
      Dla przypomnienia FPS Boost, któr opracował Microsoft pozwala na zwiększenie liczby klatek na sekundę w grach z poprzedniej generacji uruchamianych na Xbox Series X | S.
       
      Zadowolony z nowej partii tytułów z obsługą FPS Boost? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    3. Aktualizacja Wiedźmina 3 nowej generacji pojawi się w drugiej połowie 2021 roku

      Trzecia pozycja CD Projekt w serii Wiedźmin działa już dość dobrze na Xbox Series X | S, ale jak być może pamiętacie, nadejdzie więcej.
      Polska firma wyda prawdziwą aktualizację specjalnie przygotowaną dla „nowej generacji” do Wiedźmina 3, która doda ray tracing i jeszcze szybsze czasy ładowania - czyli krótko mówiąc będzie współcześnie. Całość będzie tworzona we współpracy z Sabre Interactive. Niestety po małej aktualizacji na koncie Twitter firmy pojawiło się uaktualnienie odnośnie daty premiery ów wydania dla nowej generacji, które zostało zawężone do „drugiej połowy” tego roku. W przypadku CD Projekt z doświadczenia wiemy, że lepiej jest POCZEKAĆ  na gotowy projekt.
       

      Jak wspomniano wcześniej, to uaktualnienie będzie dostępne jako bezpłatna aktualizacja dla obecnych właścicieli wersji na konsolę Xbox One oraz PS4. Jeśli więc planowałeś powtórkę zagrać w Wiedźmina 3, warto byłoby poczekać do drugiej połowy tego roku.
       
      Czy dołączysz do Geralta w jego przygodach, gdy pojawi się aktualizacja nowej generacji? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      432 wyświetleń
    4. Xbox dodaje nową funkcję "Zwiększanie czytelności" podczas grania w chmurze

      Wcześniej poinformowano, że Xbox miał kilka "intrygujących" wiadomości do podzielenia się na temat Cloud Gaming i wygląda na to, że pierwsza z nich została już ujawniona w postaci nowej funkcji - Zwiększanie czytelności (Clarity Boost) podczas grania w przeglądarce Microsoft Edge.
       

       
      Ta funkcja pozwala poprawić jakość wizualną strumienia podczas grania przy użyciu przeglądarki i będzie dostępna dla wszystkich użytkowników Microsoft Edge. Aby móc korzystać z nowej funkcji musisz upewnić się, że korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki Edge. Poniżej podajemy, krótką instrukcję jak to sprawdzić:
       
      Najnowsza wersja Microsoft Edge zawsze dostępna pod tym adresem. 
      Aby potwierdzić, że korzystasz z wersji 96.0.1033.0 lub nowszej przeglądarki Microsoft Edge, przejdź pod adres edge://settings/help Następnie przejdź do www.xbox.com/play, zaloguj się i uruchom grę wybraną grę Otwórz menu Więcej (...) Wybierz opcję Włącz Zwiększanie czytelności.  
       
      Oto, co Microsoft ma do powiedzenia na temat zwiększania czytelności i jego działania:
       
       

       
      Podoba Ci się nowa funkcja wprowadzona przez Microsoft do przeglądarki Edge? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      593 wyświetleń
    5. GTA Trilogy Definitive Edition poprawka w wersji 1.03 już dostępna - pełne informacje o aktualizacji

      Najnowszy zestaw poprawek do GTA: The Trilogy - The Definitive Edition został wydany w postaci aktualizacji 1.03 i trzeba przyznać, ze jest to całkiem spora aktualizacja, zawierająca poprawki ponad 100 błędów wraz z kilkoma nowymi funkcjami - od razu uprzedzamy, że wśród nich nie znajdziecie możliwości pływania w Vice City, nadal...
       
      Te nowe funkcje obejmują m.in. dodanie zachmurzenia w GTA: San Andreas podczas lotu na dużej wysokości, dodatkowe animacje dla CJ, gdy jest w formie puszystego lub kulturysty, dostosowanie opadów deszczu, który nie pojawia się już w środku budynków oraz dodanie kinowej kamery we wszystkich trzech grach, które można przełączać podczas jazdy na rowerze w trybie kamery.
       
      Oto pełna lista ulepszeń dla każdego z trzech tytułów w aktualizacji 1.03:
       
      Ogólne - PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, PC
      Poprawa stabilności Dodano kamerę kinową, którą można przełączać, przełączając tryby kamery podczas gry Naprawiono kilka błędów ortograficznych na teksturach/oznakowaniu Naprawiono kilka błędów, w których deszcz pojawiał się w pomieszczeniach podczas przerywników filmowych  
      Grand Theft Auto III – Edycja Ostateczna
      Dostosowano deszcz podczas przerywnika w intro Give Me Liberty, aby pasował do tego, co jest widoczne podczas rozgrywki Poprawiono rozdzielczość znaków na drzwiach wejściowych taksówki Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz rezydencji podczas przerywnika filmowego do misji Koszenie trawy Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w mieszkaniu Donalda Love'a podczas przerywnika filmowego do misji Liberator. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w Klubie Luigiego podczas przerywnika filmowego do misji Don't Spank Ma Bitch Up Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w garażu Joeya podczas przerywnika filmowego do misji Szofer Ciprianiego Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego misji Bomb Da Base: Akt I. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz pojawiał się pod wodą podczas spadania Naprawiono błąd, który powodował, że trawa była widoczna w garażu Joeya podczas wyjazdu z misji Drive Misty For Me Usunięto błąd, który powodował, że tekstura ściany w pobliżu szpitala w Portland pojawiała się nieprawidłowo podczas jazdy Usunięto błąd, który powodował, że różowe lub czarne tekstury pojawiały się na podłodze Turtle Head Fish Co. Usunięto problem w menu audio, który powodował, że suwak głośności okna dialogowego nie dostosowywał odtwarzanego przykładowego dźwięku. Usunięto błąd, który powodował, że interfejs użytkownika nakładał się na licznik czasu podczas wykonywania misji taksówkowych lub strażniczych. Naprawiono problem z kolizją brakujących obiektów na ścianach poniżej mostu Callahan w Chinatown Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł rozciągać dwumiejscowy pojazd za pomocą kruszarki samochodowej. Naprawiono kilka problemów z kamerą podczas grania w misje RC Usunięto błąd, który powodował, że tytuł misji zbyt długo pozostawał na ekranie na początku każdej misji. Naprawiono problem z wyświetlaniem tekstur na znaku Staunton Pay 'n' Spray Usunięto błąd, który powodował, że koła nie były podłączone do pojazdu, nad którym pracował Joey. Naprawiono błąd ortograficzny w sklepie Deli and Pizza na wyspie Staunton  
      Grand Theft Auto: Vice City – Edycja Ostateczna
      Banery reklamowe dodane do boków pojazdów Rumpo, Coach, Benson i Boxville Usunięto błąd, który powodował, że przerywnik filmowy na końcu misji Shakedown zawieszał się po powrocie do rozgrywki. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w środku podczas przerywnika filmowego do misji Publicity Tour Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego do misji Felgi aluminiowe ze stali Usunięto błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz limuzyny podczas przerywnika filmowego do misji Two Bit Hit Naprawiono błąd z rękami Tommy'ego podczas noszenia stroju Hawany w misji Shakedown Naprawiono błąd w misji Cop Land, który powodował, że misja kończyła się niepowodzeniem, gdy kawiarnia wybuchała. Naprawiono błąd, który powodował, że w rezydencji Diaz brakowało tekstur podczas outro do misji Rub Out Naprawiono awarię pod koniec misji Checkpoint Charlie Naprawiono awarię napotkaną podczas wydarzenia Bloodring Arena Usunięto błąd, który powodował, że uszkodzenie tekstur było widoczne na drogach podczas dłuższych sesji gry. Naprawiono 10-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej V-Rock Naprawiono 15-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej Wildstyle Radio Naprawiono błąd podczas scenki przerywnikowej dla podaży i popytu, w wyniku którego podczas scenki przerywnikowej występowały postacie otoczenia. Naprawiono dziurę w świecie gry w pobliżu Café Robina Naprawiono błąd ortograficzny na billboardzie Welcome to Vice City w pobliżu lotniska Naprawiono błąd z logo stojaka Shaft Hot Dog Naprawiono kilka błędów tekstur, które pojawiały się na ścianach wyspy Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zniszczenie skrzyń podczas misji Gun Runner, uniemożliwiając postęp w grze. Naprawiono błąd, który powodował, że miotacz ognia uszkadzał przedmioty za Tommym. Naprawiono dziurę w świecie gry, gdy stałeś na szafie Tommy'ego w hotelu Ocean View Usunięto błąd, który powodował, że tekstury pojazdu Packer ulegały uszkodzeniu, gdy Tommy stał w pobliżu. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Hog Tied nie powiodła się. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Boomshine Saigon nie powiodła się. Usunięto błąd, który powodował, że cząsteczki szkła wyglądały na przewymiarowane podczas rozbijania okien sklepu Gash Naprawiono kilka problemów z uszkodzeniem tekstur, które pojawiały się w policyjnej furgonetce Enforcer Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się po wystrzeleniu Usunięto błąd, który powodował, że prędkość wirnika głównego śmigłowców nie odpowiadała prędkości wirnika tylnego. Naprawiono błąd na mini mapie, który powodował, że basen w kształcie logo Rockstar Games był niepoprawnie odbity na mini mapie Starfish Island. Naprawiono błąd uszkodzenia tekstur na światłach i liściach podczas deszczu na kontynencie Usunięto błąd, który powodował, że znak nie był prawidłowo animowany na Hyman Memorial Stadium Naprawiono błąd pisowni w oknie księgarni Mavis Naprawiono błąd ortograficzny, gdy gracz został rozbity podczas misji ratownika medycznego Naprawiono błąd, który powodował, że Tommy wydawał się mały, stojąc przed budynkami w Little Havana. Naprawiono błąd, który powodował, że Lance był duplikowany po ponownym uruchomieniu misji Copland Usunięto błąd, który powodował, że otwarte groby za Funeraria Romero nie były widoczne  
      Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
      Wprowadzono zachmurzenie na dużych wysokościach Dodano alternatywne animacje chodzenia i biegania, gdy CJ jest w formie Max Fat lub Max Muscle Naprawiono kilka problemów z teksturami trawy, które nie wyświetlały się prawidłowo Poprawiono biały kontur na linii włosów Cesara podczas przerywnika filmowego do misji Król na wygnaniu Naprawiono błąd z ciałem CJ w przerywniku filmowym do misji The Meat Business Naprawiono błąd z ciałem CJ podczas przerywnika otwierającego misję Linie zaopatrzenia Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Cesar Vialpando Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Wu Zi Mu Naprawiono błąd w zapisie gry pod koniec misji Blood Bowl Naprawiono awarię, która miała miejsce podczas misji Dam and Blast Naprawiono problem z uszkodzeniem tekstur, który występował po dłuższym okresie rozgrywki Naprawiono błąd, który powodował, że CJ i Big Smoke zatrzymywali się pod koniec misji Just Business. Naprawiono awarię, która wystąpiła podczas utonięcia w pobliżu końca Mostu Południowego Ocean Beach Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas jazdy na quadzie Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas pilotowania Hydry w widoku z pierwszej osoby. Naprawiono awarię występującą podczas ponownej próby przejścia przez punkt kontrolny podczas misji Ice Cold Killa Naprawiono błąd ortograficzny w meksykańskiej reklamie żywności Naprawiono błąd pisowni na froncie sklepu z gitarami Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli kupować cornrows w zakładzie fryzjerskim bez wystarczających funduszy. Naprawiono brakujący most w sekcji Shady Creeks na mapie Naprawiono błąd, który powodował, że burger na znaku Burger Shot nie obracał się Naprawiono błąd pisowni na znaku fabrycznym FleischBerg Naprawiono wiele błędów w przerywnikach filmowych, w których ramiona CJ przeciskają się przez jego ciało gdy był gruby Naprawiono problem z oświetleniem w rockshore West Safehouse Usunięto problem, który powodował, że podczas ładowania pliku autozapisu był widoczny ekran Zmarnowany lub Uszkodzony Naprawiono uszkodzenie graficzne głowy i ciała CJ podczas sekwencji motelowej misji Reuniting the Families Usunięto błąd, który powodował, że szyby na stacji benzynowej dillmore były półprzezroczyste podczas misji Dowódca cysterny Naprawiono błąd, który powodował, że tatuaże wystawały z dolnego ramienia CJ, gdy miał muskularny typ ciała. Usunięto błąd, który powodował, że krople deszczu nie pojawiały się na powierzchni wody Usunięto błąd, który powodował, że różne ikony map, takie jak blipy misji, pojawiały się i znikały z radaru podczas przesuwania i obracania kamery. Usunięto błąd, który powodował, że NPC noszący koszulki z numerami nie mieli już losowego numeru nakładającego się na numer 7. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz nie był wyświetlany podczas lotu podczas deszczowych lub burzowych warunków pogodowych Naprawiono problem z nieprawidłowym odtwarzaniem dźwięku podczas korzystania z przebieralni w dowolnej z właściwości CJ Naprawiono błąd, który powodował, że wózek widłowy CJ nie działał zgodnie z przeznaczeniem podczas misji Robbing Uncle Sam Naprawiono błąd dotyczący kształtu rekwizytów Donut i Nut w sklepie z pączkami Tuff Nuts Naprawiono błąd pisowni w witrynie sklepowej Sayonara Usunięto błąd, który powodował, że samolot Dodo miał odwrócony stożek nosowy. Usunięto błąd, który powodował, że śmigła łodzi nie obracały się prawidłowo Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się podczas strzelania Usunięto błąd, który powodował, że nieprawidłowy znak posterunku policji nie pojawiał się w Las Venturas Usunięto błąd, który powodował, że w zewnętrznym menu Burger Shot pojawiały się niewłaściwe ceny. Usunięto błąd, który powodował, że CJ wydawał się zbyt ciemny w sklepie 69 Cent Naprawiono błąd, który powodował, że fryzury były zamieniane na fryzurę Cezara za każdym razem, gdy CJ nosił kapelusz. Naprawiono błąd, który powodował, że radar znikał po złapaniu go w misję Home Invasion Usunięto błąd, który powodował, że samochody policyjne mogły przedzierać się przez ziemię. Naprawiono błąd, który powodował, że śmigło UFO nie obracało się w Lil' Probe Inn  
      Xbox One — wszystkie tytuły
      Usunięto błąd, który powodował, że gra nie reagowała przez kilka sekund po wyjściu z niektórych wnętrz. Usunięto problem, który powodował, że gracz nie mógł odblokować osiągnięć, które wcześniej odblokowali inni użytkownicy na innych kontach (połączonych z tym samym kontem Social Club).  
      PC – Wszystkie tytuły
      Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli wyróżnić lub wybrać opcji Anuluj lub Potwierdź za pomocą kontrolera w misji Zakończono niepowodzeniem! ekran Naprawiono błąd, który powodował, że gracze ze znakami specjalnymi w nazwie konta PC nie mogli zapisywać postępów w rozgrywce. Naprawiono układ w grze podczas gry z monitorem ultraszerokoekranowym Usunięto problem polegający na tym, że opcje nie były prawidłowo wyróżniane po najechaniu na nie kursorem myszy Usunięto problem, który powodował, że zbyt szybkie klikanie sekcji w menu gry uniemożliwiało wyświetlanie tych opcji menu. Usunięto problem polegający na tym, że odtwarzacz nie mógł wybrać elementu interfejsu użytkownika za pomocą kontrolera, jeśli kursor myszy już nad nim unosił się Usunięto problem polegający na tym, że w trybie pełnoekranowym zmiana ustawienia Rozdzielczość na krótko powodowała wyświetlenie starej wartości rozdzielczości Usunięto problem polegający na tym, że ustawienia graficzne nie były zapisywane po ponownym uruchomieniu gry  
       
      Zadowolony z tych poprawek i nowych funkcji? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      1 176 wyświetleń
    6. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga nie pojawi się wiosną 2021

      Oczekiwany tytuł LEGO Star Was: The Skywalker Saga miał na celu wydanie gry w okresie wiosennym 2021 roku zarówno na konsole Microsoftu (Xbox One / Xbox Series X|S) oraz Sony (PlayStation 5 / PlayStation 4), ale ten termin został opóźniony a co gorsza przeniesiony do... nieokreślonej daty. Wiadomość pochodzi od dewelopera TT Games, który twierdzi, że potrzebuje po prostu „więcej czasu”.
       
       
      Biorąc pod uwagę zakres The Skywalker Saga - obejmuje każdy główny film Gwiezdnych Wojen w jednej grze z otwartym światem, z ponad 300 grywalnymi postaciami - opóźnienie nie jest wielkim zaskoczeniem, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę obecny klimat tej odradzającej się branży.
       
      TT Games twierdzi, że udostępni „zaktualizowany harmonogram uruchomienia tak szybko, jak to możliwe”, więc w stosunkowo bliskiej przyszłości powinniśmy usłyszeć coś bardziej konkretnego.

      0 komentarzy
      406 wyświetleń
    7. Gry Bethesdy będą „lepsze” pod kontrolą Microsoftu, mówi Todd Howard

      To był ogromny tydzień dla Xbox - Microsoft ogłosił przejęcie ZeniMax Media (spółki macierzystej Bethesdy) za kwotę 7,5 miliarda dolarów.
       
      Chociaż mamy już trochę wglądu, w wywiadzie z majorem Nelsonem, u boku Phila Spencera i Pete'a Hinesa, Todd Howard - reżyser i producent wykonawczy w Bethesda - powtórzył, że gry jego firmy byłyby dla tego lepsze.
       
       
      W poście na blogu, obok pierwotnego ogłoszenia, Pete Hines wspomniał również o tym, jak przejęcie pozwoli Bethesdzie na tworzenie „jeszcze lepszych” gier.
      Zrób z tego to, co chcesz, ale po „historycznie złej premierze” Fallouta 76 w 2018 roku, z pewną ulgą jest usłyszeć, jak Todd mówi, że będzie im lepiej.

      0 komentarzy
      471 wyświetleń
    8. Cyberpunk 2077 Hotfix 1.21 ma na celu naprawienie innej pokaźnej listy problemów

      Po ogromnej aktualizacji pod koniec ubiegłego miesiąca, CD Projekt Red wydał kolejną poprawkę do Cyberpunk 2077 na konsolach Xbox, która ponownie stara się naprawić szereg problemów i poprawek stabilności.
      Poprawka 1.21 koncentruje się na ogólnej stabilności gry, a jednocześnie dotyczy różnych bloków progresji, które uniemożliwiały graczom poruszanie się do przodu. To kolejna długa lista poprawek, więc weź filiżankę herbaty i pasek.
       
      Zadania i otwarty świat
      Naprawiono błąd w Kontrakcie: Ciepło, cieplej…, który uniemożliwiał obniżenie temperatury ciała 8ug8ear. Naprawiono błąd, przez który brak możliwości podniesienia drzazgi „Przyślij jednostkę” w Podejrzeniu cyberpsychozy: Tanio i źle mógł blokować postęp. Przeczytanie drzazgi jest teraz zadaniem opcjonalnym. Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Takemura mógł utknąć w dokach Japantown, jeśli gracz zdecydował się ruszyć do Wakako i opuścił obszar zbyt wcześnie. Naprawiono błąd, przez który wskazówki w Podejrzeniu cyberpsychozy: Krwawy rytuał nie były zaliczane, jeśli gracz zeskanował je przed rozmową z rannym NPC-em. Zadanie Automat w opresji powinno się teraz uruchamiać prawidłowo po podejściu do Brendana. Naprawiono błąd w zadaniu Przerwane milczenie, przez który po połączeniu z punktem dostępu ekran stawał się czarny i blokował postęp. Naprawiono błąd, przez którynie można było ukończyć Zgłoszenia przestępstwa: Pośród ścieków, jeśli gracz otworzył pojemnik przed zeskanowaniem śladu krwi. Naprawiono błąd, przez który Maelstromowiec pojawiał się w obszarze nieosiągalnym dla gracza, co blokowało postęp w zadaniach Święci i samuraje / Sacrum i profanum. Naprawiono błąd, który blokował postęp w jednej z napaści w Japantown. Rozwiązano problem, przez który gra zawieszała się podczas Kontraktu: Przysięga Hipokratesa, jeśli gracz wyskoczył przez okno po wybiciu go. Naprawiono różne błędy związane z wrogami przechodzącymi przez przedmioty i unoszącymi się w powietrzu w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności. Naprawiono błąd w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności, przez który postęp mógł zostać zablokowany kiedy przeciwnicy utknęli w hangarze. Holocalle od Mitcha nie powinny się już blokować i samoczynnie powtarzać w przypadku przerwania. Poprawiono pojawianie się Johnny’ego w różnych zadaniach. Samochód Dennisa powinien teraz pojawiać się prawidłowo w zadaniu Numer jeden! Gracze mogą teraz wsiąść do samochodu Dennisa z prawej strony w zadaniu Numer jeden! Okna w szopie nie powinny już pękać po otwarciu pojemnika w zadaniu Numer jeden! Zadanie Numer jeden! zakończy się teraz niepowodzeniem, jeśli gracz zostawi Haruyoshiego, zamiast zanieść go w bezpieczne miejsce po otwarciu pojemnika. Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wyjściu z vana Takemury w zadaniu Stary znajomy. Gracz nie może już zadzwonić do Takemury w trakcie spotkania z Odą w zadaniu Stary znajomy. Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się Ody na moście pomiędzy Watson a Westbrook przed udaniem się do kryjówki Takemury w zadaniu Mieszkanie nr 303. Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Oda uderzał w samochód gracza, jeśli był on zaparkowany na jego drodze. Naprawiono błąd, przez który zadanie Palący interes / Satysfakcja gwarantowana zawieszało się na celu „Poczekaj na telefon od wrzeszczącego mężczyzny”, gdy graczowi nie udało się ukończyć zadania. Naprawiono błąd, przez który drzwi do ripperdoca Cassiousa Rydera nie otwierały się i uniemożliwiały graczowi ukończenie kontraktu. Saul nie będzie już podążał za graczem po całym świecie gry po uwolnieniu go i opuszczeniu obszaru zadania Kto sieje wiatr. Naprawiono błąd, przez który burza piaskowa mogła pojawić się w mieście, jeśli gracz skorzystał z szybkiej podróży w trakcie zadania Czerwony wieszcz lub Kto sieje wiatr. Zadanie Kto sieje wiatr zakończy się niepowodzeniem, jeśli gracz opuści obóz Wraithów przed uratowaniem Saula. Kontrakt: Odprawa powinien się teraz prawidłowo uruchomić po wejściu w obszar zadania.  
      Rozgrywka
      Naprawiono błąd, przez który po popełnieniu przestępstwa na dachu budynku oficerowie NCPD pojawiali się za plecami gracza. Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi wychodzenie z wody po drabinach.  
      Efekty wizualne
      Naprawiono różne błędy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.  
      Interfejs
      Przywrócono ikonę nad NPC-ami z nałożonym hackiem Odwróć uwagę przeciwników. Interfejs skanowania jest teraz mniej zaśmiecony. Naprawiono błąd, przez który japoński/chiński tekst znikał, jeśli gracz zmienił język interfejsu z angielskiego na jeden z tych języków  
      Stabilność i wydajność
      Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii).  
      Konsole
      Gracze mogą teraz wybierać naklejki w trybie fotograficznym za pomocą przycisku kółka w japońskiej wersji gry na PlayStation 4.  
      Stadia
      Naprawiono błędy graficzne występujące na moście w Mikoshi w zadaniach Kwarantanna i Dezintegracja.  
       
      Jest to kolejna istotna łatka do Cyberpunk 2077, która opiera się na tej głównej, która została wprowadzona w marcowej aktualizacji. Jeśli chcesz zobaczyć, co wprowadziła ostatnia łatka (v1.20) wydana przed tą aktualizcją, możesz sprawdzić w naszym poprzednim wpisie na portalu XboxArcade. Baw się dobrze wracając z powrotem do świata Night City!
       
      Czy ta łatka naprawi ci jakieś problemy z Cyberpunkiem 2077? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    9. Wygląda na to, że Battlefield 6 może nie pojawić się na Xbox One

      Wiemy, że Battlefield 6 już nadchodzi, mimo że na razie nie ma żadnych gameplayów ani odpowiednich zwiastunów. EA nie milczało na temat istnienia gry, ale milczało na temat tego, czy gra trafi do systemów ostatniej generacji.
      W ostatnich tygodniach krążyły plotki, że Battlefield 6 może pojawić się Xbox Game Pass już podczas pierwszego dnia swojej premiery. Jak dotąd nie ma konkretnych dowodów na to czy wersja dla Xbox One znajduje się na kartach wydawniczych, ale Tom Henderson, który jest znanym i wiarygodnym źródłem wiadomości dotyczących gry z serii Battlefield udziela wypowiedzi na swoim kanale Twitter, który rzucić trochę światła na sprawę.
       
      Według Hendersona, nie było żadnego słowa z jego źródeł w sprawie wersji dla poprzedniej generacji. Z tego powodu jego teoria głosi, że Battlefield 6 może pojawić się na Xbox Game Pass pierwszego dnia, aby zwiększyć bazę graczy.
       
       
      Jeśli jest to sposób, w jaki EA chce iść z następnym wpisem, warto dodać go pierwszego dnia do usługi - zwłaszcza, gdy Xbox Series X|S jest trudne do uzyskania w tej chwili. Byłoby to również dość duże posunięcie ze strony EA, dodając grę jako jedną z pierwszych dużych tytułów AAA do usługi Xbox Game Pass w dniu premiery.
       
      Oczywiście całość należy przyjąć z pewnym dystansem, ponieważ jak na razie nie są to potwierdzone informacje, ale mogą stanowić pewne ekscytujące teorie na to, co może przynieść nadchodząca przyszłość.
       
       
      Czy byłbyś szczęśliwy, gdyby gra pojawiła się w usłudze Xbox Game Pass z dostępnością dla konsol poprzedniej generacji? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      159 wyświetleń
    10. Test Drive Unlimited: Solar Crown - pojawił się pierwszy zwiastun

      No dalej kto pamięta Test Drive Unlimited? To była wyjątkowa seria wyścigów, ponieważ łączyła chaos samochodowy z elementami stylu życia społecznego. Na przykład w Test Drive Unlimited 2 na Xbox360 / PlayStation 3 można było odwiedzić kasyno, aby zagrać w pokera, a nawet kupić własny dom, w którym można by spędzać czas. 
       
       
      Teraz ukazał się nowy zwiastun gry Test Drive Unlimited: Solar Crown, chociaż jest to wyłącznie wstępnie wyrenderowany film dla tej serii wyścigówek to, po raz kolejny kładziemy duży nacisk na kasyna, więc spodziewamy się takiej samej mieszanki symulatorów wyścigów i stylu życia, jak w przypadku poprzedników - nawet jeśli tym razem za kierownicą zasiada Nacon i nowicjusz KT Racing.
      Wideo przedstawia Aston Martin DB11 i Range Rover SVR, chociaż istnieją piloty różnych innych marek, takich jak Ferrari i Porsche. Co ciekawe, wygląda na to, że możesz obstawiać samochody podczas meczów pokerowych, ponieważ jedna z kluczowych scen w zwiastunie pokazuje pilota rzuconego między kilka żetonów pokerowych.
      Więcej informacji podamy w lipcu, ale musimy przyznać, że jesteśmy tym umiarkowanie zainteresowani. Koncepcyjnie Test Drive Unlimited wypadał świetnie, ale nigdy nie udało się wykorzystać jego potencjału. Uważamy, że dodatkowa moc konsol nowej generacji powinna pomóc mu lepiej realizować swoje ambicje.
       
      Gra pojawi ć się ma na wszystkie dostępne platformy w tym Xbox One, PS4 oraz Nintendo Switch.
       
       
      Co sądzisz na temat nadchodzącego tytułu z serii Test Drive? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      111 wyświetleń
    11. Need For Speed Hot Pursuit Remastered Drift trafi na konsole w listopadzie

      Po różnych plotkach, spekulacjach i niejasnych zapowiedziach EA w końcu potwierdziło - Need for Speed Hot Pursuit Remastered pojawi się na Xbox One, PS4, PC w przyszłym miesiącu już 6 listopada, natomiast wersja na konsolę Switch m a pojawić się dopiero 16 listopada.
      Gra jest remasterem znanej gry wyścigowej Xbox 360 oraz PS3 z 2010 roku, jej odświeżona wersja będzie posiadać ulepszoną grafikę w rozdzielczości 4K przy 60FPS. W grze ma pojawić się sporo nowych funkcji, w tym wszystkie pakiety DLC, a także więcej wyzwań, kolorów samochodów oraz zaktualizowany tryb zdjęć i zupełnie nowa galeria.
      Gra będzie również wspierała crossplay, umożliwiając grę ze znajomymi na  dowolnym sprzęcie tak więc przykładowo posiadacze wersji PC będą mogli mierzyć się w wyścigach z graczami konsoli PS4 lub Nintendo Switch.
      Need for Speed Hot Pursuit Remaster z wieloplatformowym trybem dla wielu graczy i Autologiem, ulepszoną grafiką oraz wszystkimi głównymi DLC dostarczonymi w momencie premiery i nie tylko, jest to najlepsza wersja docenionego przez wielu krytyków gra z pod szyldu Need for Speed stworzona przez Criterion Games.
       
       
      Czy w przyszłym miesiącu kupicie remaster Need for Speed Hot Pursuit, bo ja z pewnością TAK! Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      294 wyświetleń
    12. Gra Judgment od Segi z odliczaniem "do wydarzenia" na oficjalnej stronie internetowej

      Znakomity spin-off gry Yakuza, Judgment pojawił się już 23 kwietnia na PlayStation 5 oraz Xbox Series X | S, ale wygląda na to, że SEGA jest już gotowa podzielić się tym, co będzie dalej z bohaterem Takayukiem Yagamim. Oficjalna strona gry zawiera zapowiedź z 7 maja 2021 r., która została nazwana Dniem Sądu. Powyższy film YouTube będzie gospodarzem ujawnienia, które zostało przesłane z dużą ilością czasu do stracenia. Zostanie uruchomiony o 16:00 w wyżej wymienionym dniu.
       
      Czym może być to ogłoszenie? Nasze umysły natychmiast przechodzą do pełnoprawnej kontynuacji, która jest bardzo potrzebna po niesamowitym debiucie spin-offu na PS4/Xbox One. Inną możliwością jest potwierdzenie wersji na PC oryginalnej gry, ale wydaje się, że SEGA kładzie przyzwoitą wagę za tym ujawnieniem, a coś takiego wydaje się zbyt proste. Wydawca niedawno zarejestrował znak towarowy dla „Lost Judgement”, który niektórzy przyjęli jako kontynuację Judgementu. Mamy nadzieję, że tak jest, ale spekulacje to wszystko, co naprawdę możemy zrobić to poczekać na odpowiedzi do 7 maja 2021 roku - godzina 16:00.
       
       
      Czy byłbyś zainteresowany Judgementem 2? Zbadaj miejsce zbrodni w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      192 wyświetleń
    13. Remake House Of The Dead ma pojawić się już w tym roku

      Forever Entertainment ogłosiło remake oryginalnego House of the Dead , który przy wsparciu wrocławskiego studia MegaPixel Studio S.A. ma pojawić się na wszystkich dostępnych platformach.
       
      Istnienie tej gry zostało faktycznie ujawnione w 2019 roku, wraz z remakiem House of the Dead 2, a raport sugerował, że The House of the Dead: Remake prawdopodobnie pojawi się zarówno na konsolach domowych poprzednie i obecnej generacji, PC oraz przenośnej konsoli Nintendo Switch.
       

      Jak dotąd, The House of the Dead: Remake został potwierdzony dopiero na tą ostatnią (Nintendo Switch) i ma zostać wydany w pewnym momencie w 2021 roku. Warto zauważyć, że pierwszy zwiastun gry nie wspominał o tym, że będzie dostępny na dowolnej platformie.
      Będziemy musieli poczekać na więcej szczegółów dotyczących wersji stacjonarnych konsol, ale z pewnością mamy nadzieję, że w końcu ją zobaczymy! Choć chyba najważniejszą jest to czy pojawi się jakiś dedykowany Lightgun współpracujący z obecnymi telewizorami LCD...
       
      Myślisz, że w tym roku zobaczymy The House of the Dead: Remake na Xbox'ach oraz Playstation? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      129 wyświetleń
    14. Biomutant - najnowszy zwiastun przedstawia więcej elementów świata gry

      Biomutant może być w tym roku nieoczekiwanym hitem. Do premiery pozostało już tylko kilka tygodni, a THQ Nordic przyspiesza marketing gry. Najnowszy zwiastun skupia się na świecie gry i szczerze mówiąc, jest wspaniały.
      Do tej pory wiele materiałów filmowych dotyczących Biomutant skupiało się na skomplikowanych i wręcz szalonych walkach, w których weźmiesz udział. Ale ten najnowszy wygląd spowalnia wszystko, pozwala nam podziwiać widoki i pokazuje nam wspaniałe krajobrazy i piękne widoki
      Konto gry na Twitterze ujawniło również, że cały ten materiał został nagrany w całości w grze. Obejmuje to muzykę, efekty dźwiękowe i rozgrywkę. W świecie przeróbek i sequeli naprawdę nie możemy się doczekać tego tytułu.
       

      A na to nie musimy długo czekać, ponieważ gra zadebiutuje już 25 maja, ale posiadacze Xbox Series X i Xbox Series S będą musieli trochę poczekać na ewentualne ulepszenia. Chociaż nie ma oficjalnej zapowiedzi, zespół zasugerował już kiedyś, że niektóre ulepszenia mogą być dostępne w przyszłości. Biorąc pod uwagę, jak cudownie wygląda świat gry, to możemy sobie tylko wyobrazić, co jeszcze mógłby zrobić z grafiką sprzęt nowej generacji.
       
      Nie możesz się doczekać gry w Biomutant w przyszłym miesiącu? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      120 wyświetleń
    15. Survival Horror RPG Chernobylite napromieniowuje twoją konsolę już w lipcu!

      Sci-fi survival horror RPG Chernobylite pojawi się na Xbox One / PlayStation 4 w lipcu, a natywna wersja na konsole Xbox Series X / PS5 pojawi się później w 2021 roku. Tytuł przenosi cię do Prypeci i Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia, gdzie wcielisz się w fizyka o imieniu Igor prowadzącego dochodzenie w sprawie utraty ukochanej osoby. Będziesz musiał zbudować bazę, nawiązywać relacje, rekrutować sojuszników i rozwijać swoje umiejętności, aby poznać los ukochanej osoby. Niestety, w cieniu kryją się nadprzyrodzone tajemnice.
       
      To gra fabularna w każdym znaczeniu tego słowa; określasz swoje podejście, więc niezależnie od tego, czy jest to skradanie się, czy płonąca broń, możesz grać dokładnie tak, jak chcesz. Będziesz musiał stworzyć sprzęt, nakarmić znajomych i zebrać jak najwięcej informacji, aby wpłynąć na swoje wybory. Powyżej znajduje się nowy zwiastun, który powinien dać ci lepsze wyobrażenie o tym, czego się spodziewać - Czarnobyl został zeskanowany w 3D, więc jest tak autentyczny, jak to tylko możliwe, bez potrzeby podróży na Ukrainę.
       
      Gra pojawiła się już na rynku w 2019 roku w ramach wczesnego dostępu, ale do tej pory była ukończona w 95%. W lipcu ma pojawić się pierwsza oficjalnie ukończona wersja gry, która ma trafić na konsole oraz PC.

      0 komentarzy
      135 wyświetleń
    16. Fani gry Forza Horizon 5 sądzę, że nowa mapa może być osadzona w Meksyku

      Forza Horizon 5 to obecnie gorący temat, mimo że nie został jeszcze oficjalnie ogłoszony! Najnowsze spekulacje koncentrują się wokół jego lokalizacji, którą według niektórych wskazuje, że może to być Meksyk.
      Fani Xbox odebrali ostatnio kilka tajemniczych tweetów od osób z zewnątrz, takich jak Jez Corden z Windows Central, Jeff Grubb z VentureBeat i członek społeczności Xbox Klobrille, wszyscy sugerują, że to może być prawda:
       

      W zeszłym tygodniu Jeff Grubb z VentureBeat zasugerował, że Forza Horizon 5 nie będzie znajdować się w Japonii, jak wcześniej plotkowano, ale nie podano wówczas żadnych dalszych szczegółów na temat gry.
      Wydaje się jednak, że nadal istnieje pewność, że zobaczymy tę grę w tym roku, mimo że jeszcze jej nie ujawniono, a wierzy się, że prawdopodobnie pojawi się ona na targach E3 za kilka miesięcy. Zobaczymy!
       
      Co myślisz o akcji Forza Horizon 5 w Meksyku? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      146 wyświetleń
    17. Halo Infinite może pojawić się latem tego roku - tak twierdzi 343

      ‎Wszystko naprawdę zaczyna się rozkręcać w sprawie‎‎ ‎‎Halo Infinite‎‎, ponieważ w tym tygodniu aktualizacja dostarczyła kilka smacznych kąsków na tem.at rozwoju gry. Poza potwierdzonymi funkcjami, takimi jak ‎‎obsługa ultraszerokokątnego ekranu na PC‎‎ i pełny ‎‎cross-play,‎‎ wydaje się, że nie jesteśmy daleko od nowego materiału z gry.
       
      Na blogu dyrektora kreatywnego Josepha Statena pojawił się wpis, że zespół wchodzi w "fazę ostatnich szlifów i zamknięcia projektu". Mając to na uwadze, wydaje się, że jesteśmy bardzo blisko zobaczenia gry w akcji.‎
      To nie jedyna dobra wiadomość, producent Halo, Sam Hanshaw, potwierdził również, że gra weszła do zewnętrznych testów i planują jak najszybciej przenieść to samo doświadczenie do Halo Insiders.‎
      ‎Po ogromnym opóźnieniu w grze w zeszłym roku, wszystko naprawdę zaczyna się rozgrzewać i wygląda na to, że już nie długo zobaczymy grę w akcji. Gdybyśmy postawili zakład, spodziewalibyśmy się pełnej ponownej prezentacji na targach Xbox na Targach E3. Podczas gdy zeszłoroczna rozgrywka mogła nie zrobić ogromnego wrażenia na wielu fanach, zespół 343 Industries aktualnie jest pewny siebie, a my gracze nie możemy się doczekać odsłonięcia.‎
       
       
      ‎Cieszysz się, że możesz zobaczyć już nie nie długo Halo Infinite w akcji? Daj nam znać w komentarzach poniżej.‎

      0 komentarzy
      88 wyświetleń
    18. Deweloper Gears of War - Coalition pracuje nad zupełnie nową grą, prawdopodobnie związaną z Gwiezdnymi Wojnami?

      Nie byłby to dzień wiadomości bez soczystych plotek, a wydaje się, że krążą wiadomości, że The Coalition -  deweloper może pracować na nowym tytułem, wraz z nową odsłoną Gearsów.
       
      Najnowsza plotka pochodzi od eksperta po spekulacji, Jeffa Grubba, który wspomniał, że „słyszał plotki”, że The Coalition pracuje nad tajemniczym projektem w swoim najnowszym odcinku The Game Mess Show. Wiadomo było już, że studio pomaga w rozwoju Halo Infinite, wraz z nowym wpisem Gears, ale Grubb wspomniał też, że deweloper pracuje nad nową marką. Jedną z potencjalnych plotek, które słyszał, jest gra związana z Gwiezdnymi Wojnami, ale to nie jest projekt, którego Grubb jest pewien.
      Wygląda na to, że to, co jest w toku, jest jeszcze daleko. Jeśli jest to związane z Gwiezdnymi Wojnami, Koalicja może być świetnym wyborem dla tytułu z tej serii. Może coś w rodzaju Republic Commando? Tak czy inaczej, wspaniale będzie zobaczyć, jak zespół bardziej rozwinie skrzydła i doświadczyć, do czego są zdolni poza serią Gears.
       
       
      Nad czym chciałbyś zobaczyć, jak pracuje The Coalition? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      134 wyświetleń
    19. Mortal Shell - gra w stylu Dark Souls zmierza na konsole i PC

      Mortal Shell to nowa mroczna gra bazująca na serii Dark Souls od From Software. Nawiązania do serii DS są widoczne na trailerze z gry, gdzie pojawiają się paski życia i energii, a przedstawiony system walki stawia na bloki i uniki.
       
      Na tle produkcji od From Software wyróżnia się możliwością przejmowania tytułowych Mortal Shell, czyli powłok poległych wojowników. Każda z tych powłok cechuje się innymi umiejętnościami, które będą przydatne podczas starć z wrogami.
       
       
      Za sprawą gry stoi Cold Symmetry, który planuje jej premierę w trzecim kwartale 2020 roku. Gra ukażę się na Xbox One, PS4 oraz PC.

      0 komentarzy
      260 wyświetleń
    20. Bus Simulator 21 dostarczy we wrześniu ponad 30 licencjonowanych autobusów do zajezdni

      Jeśli brakowało wam wykorzystania konsoli Xbox do prowadzenia wirtualnego autobusu to ta wiadomość powinnam ucieszyć was wszystkich, Z przyjemnością możemy poinformować. że Bus Simulator 21 posiada oficjalną datę premiery, a ta przypada 7 września na Xbox One.
       
      W grze podobno pojawi się ponad 30 oficjalnie licencjonowanych autobusów światowych marek, w tym dwa zupełnie nowe, po raz pierwszy w historii serii, oficjalnie licencjonowane autobusy Mercedes-Benz eCitaro.
      Ponadto Bus Simulator 21 pozwoli fanom zarządzać własną lokalną firmą transportową w trybie dla jednego gracza lub ze znajomymi w trybie kooperacji dla wielu graczy, a w trakcie gry będziesz mieć do zbadania dwa obszary - europejskie miasto „Seaside Valley” oraz nową scenerię inspirowaną Zatoką San Francisco o nazwie „Angel Shores”.
       
      Kilka słów od twórców gry... :
       
      Na koniec mała galeria z gry:

       
      Czy zakupisz bilet miesięczny dla Bus Simulator 21 na Xbox One jeszcze w tym roku? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      338 wyświetleń
    21. Bethesda Game Studios szuka nowych osób do pracy przy „niezapowiedzianym tytule”

      Bethesda Game Studios jest obecnie zajęta pracą nad nadchodzącym Starfield i The Elder Scrolls VI - nie wspominając o stałym wsparciu dla Fallouta 76 - ale wygląda na to, że zespół pracuje również nad czymś zupełnie nowym.
      Potwierdzać oferta pracy od dewelopera poszukuje wykwalifikowanego inżyniera ds. Serwerów, który „pomógłby w tworzeniu i ulepszaniu systemów dla niezapowiedzianego tytułu”, a także wspomina, że BGS ma „spuściznę w tworzeniu gier AAA”.
       
      Zanim zaczną się spekulacje, należy zauważyć, że praca podobno znajduje się w Austin w Teksasie - siedzibie zespołu, który pracował nad Falloutem 76 (a nie Starfieldem czy The Elder Scrolls VI), a także pomagał w wieloosobowym wsparciu DOOM-a w 2016 roku, tak więc ta konkretna praca może być bardzo dobrze związana z grą wieloosobową.
      Podobne oferty pracy podobno pojawiły się w listopadzie 2020 roku zarówno w Austin, jak i Montrealu, chociaż nie wiadomo, czy są one związane z tym samym projektem. Ostatecznie może minąć sporo czasu, zanim się dowiemy.
       
      Jak myślisz, jaki może być ten niezapowiedziany tytuł Bethesdy? Opisz nam swoje przemyślenia w komentarzach.

      0 komentarzy
      253 wyświetleń
    22. Capcom - Resident Evil Village pojawi się tylko na nowej generacji konsol

      Jak wynika z dotychczasowych zapowiedzi Capcom potwierdza, że najnowsza część serii Resident Evil pojawi się wyłącznie na konsolach PS5 i Xbox Series X pomijając aktualną generację. Powodem takiej decyzji jest tworzenie gry od podstaw na ulepszonym silniku RE Engine (na nim powstał już takie gry Resident Evil VII, Resident Evil 2/3 oraz Devil May Cry 5), który zapewni nie tylko realistyczną grafikę z użyciem Ray Tracingu, ale również nową jakość dźwięku oraz brak ekranów wczytywania.
       
       
      Głównym bohaterem w najnowszej odsłonie ma być Ethan Winters, którym pokierujemy w widoku z perspektywy pierwszej osoby.
       
      Capcom nie ujawnił jeszcze daty premiery Resident Evil Village, natomiast spodziewać się możemy najwcześniej w pierwszym kwartale 2021 roku.
       
      Na koniec krótki materiał wideo przedstawiający grę.
       
       

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    23. Sega chce wypuścić zupełnie nową „Super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat

      Sega ujawniła, że planuje wydać nową „super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat.
      Plany zostały opublikowane w ramach ostatnich informacji o wynikach finansowych firmy, które również dokładnie opisują, co Sega zaplanowała na swoją krótkoterminową przyszłość.
      Wymienione jako „strategia priorytetowa na najbliższe pięć lat”, nieujawniona „super” wersja będzie zupełnie nową własnością intelektualną, a zatem będzie miała niską rentowność, przynajmniej w krótkim okresie. Jednak Sega dodaje, że potencjał wzrostu jest duży, ponieważ gra będzie sprzedawana na całym świecie.
       
      Również w ciągu następnych pięciu lat Sega będzie starała się wykorzystać swój istniejący katalog własności intelektualnej w postaci sequeli, remakeów (wsparcie HD) i wersji kompletnie zremasterowanych. To podejście zostało wspomniane w 2017 roku i dało nam już Streets of Rage 4 i Panzer Dragoon: Remake, a House of the Dead również zostanie zremasterowany. Co zabawne, Sega wymienia Streets of Rage - a także Shinobi, Crazy Taxi, Jet Set Radio, Space Channel 5, Rez, Virtua Fighter i Altered Beast - jako potencjalnych kandydatów do tego podejścia.
       

       
       
      W krótszej perspektywie Sega planuje w ciągu najbliższych trzech lat „wzmocnić istniejące pozycję w celu zbudowania solidnej struktury”, a głównymi celami tej strategii będą takie marki jak Sonic, Phantasy Star Online 2, Persona 5, Yakuza i Total War.
       
      W innym miejscu raportu Sega ujawniła, że w ciągu ostatniego roku sprzedano 4,4 miliona gier Sonic, mimo że w tym czasie nie opublikowano żadnego nowego tytułu Sonic. W ubiegłym roku sprzedano 4 miliony gier Total War, a także 3,8 miliona tytułów Football Managera i 3 miliony gier Persona. Nie była to jednak dobra wiadomość; Pandemia Covid-19 miała wpływ na biznes Segi, czego skutkiem w ubiegłym roku było poniesienie strat operacyjnych w wysokości 10,6 miliarda jenów (96,7 miliona dolarów).
       
      Co sądzicie o planach Segi na najbliższe lata? Jak podoba się wam informacja na temat zremasterowanych wersji Crazy Taxi, Jet Set Radio czy NiGHTS? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      264 wyświetleń
    24. FIFA 21 od EA na PS5 i XSX - prezentacja już jutro!

      To że FIFA 21 pojawi się na next-geny było swego rodzaju pewniakiem. Nie wiadomo tylko czy ów tytuł wprowadzi coś więcej do serii z uwagi na nowe technologie tj. dopracowanie silnika, który zapewni wsparcie dla Ray Traycingu (jeśli w ogóle) oraz kontrolera Dual Sense od Sony. Jeśli EA miało odpowiednią ilość czasu na dopracowanie silnika oraz pomysły na wprowadzenie zmian do rozgrywki to debiut nowej odsłony na PS5 i Xbox Series X mógłby wprowadzić trochę powiewu świeżości, na który z pewnością liczą fani. Czy tak się stanie? Póki co nie wiemy.
       
      Odpowiedzi na te pytania otrzymamy dopiero jutro w nocy z czwartku na piątek o godzinie 1:00, wtedy to EA na swoim kanale EA Play Live ma zaprezentować zmierzający tytuł na next-geny. Oprócz niego mają się pojawić również - UFC 4, nowość A Way Out oraz Star Wars: Squadrons.
       
       

      0 komentarzy
      723 wyświetleń
    25. Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

      Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
      W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
       

      Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
      Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
      Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
       
      Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!

      0 komentarzy
      195 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.