Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. Gra Judgment od Segi z odliczaniem "do wydarzenia" na oficjalnej stronie internetowej

      Znakomity spin-off gry Yakuza, Judgment pojawił się już 23 kwietnia na PlayStation 5 oraz Xbox Series X | S, ale wygląda na to, że SEGA jest już gotowa podzielić się tym, co będzie dalej z bohaterem Takayukiem Yagamim. Oficjalna strona gry zawiera zapowiedź z 7 maja 2021 r., która została nazwana Dniem Sądu. Powyższy film YouTube będzie gospodarzem ujawnienia, które zostało przesłane z dużą ilością czasu do stracenia. Zostanie uruchomiony o 16:00 w wyżej wymienionym dniu.
       
      Czym może być to ogłoszenie? Nasze umysły natychmiast przechodzą do pełnoprawnej kontynuacji, która jest bardzo potrzebna po niesamowitym debiucie spin-offu na PS4/Xbox One. Inną możliwością jest potwierdzenie wersji na PC oryginalnej gry, ale wydaje się, że SEGA kładzie przyzwoitą wagę za tym ujawnieniem, a coś takiego wydaje się zbyt proste. Wydawca niedawno zarejestrował znak towarowy dla „Lost Judgement”, który niektórzy przyjęli jako kontynuację Judgementu. Mamy nadzieję, że tak jest, ale spekulacje to wszystko, co naprawdę możemy zrobić to poczekać na odpowiedzi do 7 maja 2021 roku - godzina 16:00.
       
       
      Czy byłbyś zainteresowany Judgementem 2? Zbadaj miejsce zbrodni w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      192 wyświetleń
    2. Nowa aplikacja Xbox na PC umożliwi instalowanie gier w dowolnym folderze

      Microsoft potwierdził to teraz w nowym listopadowym filmie z aktualizacją, który można obejrzeć powyżej.
       
      Microsoft wprowadza kilka kluczowych ulepszeń do aplikacji Xbox na PC, dzięki którym wkrótce będziesz mógł instalować gry w dowolnym wybranym folderze z nieograniczonym dostępem, umożliwiając ich swobodne modyfikowanie. Microsoft potwierdził to na powyższym filmie, który można obejrzeć powyżej.
       
      W oświadczeniu dla strony internetowej Microsoft potwierdził, że pewne plany są w toku:
      Zmiany oznaczają, że instalowanie gier na PC (i Game Pass na PC) będzie znacznie łatwiejszym procesem, z mniejszą liczbą problemów związanych z takimi rzeczami, jak problemy z uprawnieniami do folderu.
       
      Cieszysz się z tej zmiany? Daj nam znać opisując swoje przemyślenia w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      188 wyświetleń
    3. Skate City to stylowy symulator jazdy na deskorolce wkręcający się na konsole i PC

      Pamiętasz ten czas, kiedy w tematyce gier deskorolkowych mieliśmy przestój, a teraz wydaje się, że znowu coś poszło w tym kierunku? Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 przywrócił uśpiony gatunek gier dzięki gwiazdorskiemu remake'owi, ale wygląda na to, że scena niezależna odciąga się od interesujących ujęć tego sportu. Mieliśmy Skater XL z jego unikalnym schematem sterowania, a teraz jest Skate City, które właśnie zostało wydane na konsole.
       
      Skate City, wcześniej dostępne wyłącznie w Apple Arcade, to wyluzowana gra low-poly, która koncentruje się na jeździe ulicznej. Zawiera trzy miasta oparte na prawdziwych lokalizacjach i oferuje oryginalną muzykę lo-fi na całkiem relaksującą jazdę. Zawiera wszystkie typowe sztuczki, których można by się spodziewać po „łatwym w użyciu” schemacie sterowania i zawiera setki wyzwań do wykonania. Alternatywnie możesz grać w Endless Skate bez celów.
       
      Oczywiście będziesz mógł również dostosować swoją postać i jej planszę za pomocą różnego rodzaju ubrań i wzorów talii. Co ciekawe, gra ma wbudowane narzędzia do nagrywania, które pozwalają tworzyć własne klipy, co brzmi całkiem nieźle.
       
      Skate City „wkrótce” pojawi się na konsolach Xbox, PlayStation, Nintend Switch oraz PC (Epic Store). 

      0 komentarzy
      187 wyświetleń
    4. W tym roku nie pojawi się nowy Need for Speed, ponieważ EA dodaje wsparcie do Battlefield 6

      EA podobno opóźnia nadchodzącą grę Need for Speed o rok, aby przesunąć firmę Criterion Games (odpowiedzialną za serię), w kierunku pomocy przy Battlefield 6.
      W rozmowie z Polygon, szefowa studia Laura Miele, przyznała, że zespół EA Dice opracowujący Battlefield 6 „pracuje niesamowicie ciężko” nawet w domu.
      „[Battlefield] rozwija się wspaniale, zespół pracował niesamowicie ciężko, w zeszłym roku pracowaliśmy nawet w domu co już wielkim wyzwaniem; trudno jest tworzyć gry w domu, a zespół [EA DICE] jest trochę zmęczony. Mamy świetną grę i niesamowity potencjał w tej grze. Gramy, aby wygrać; gramy, aby wypuścić na rynek świetną grę Battlefield”.
       
      W rezultacie Criterion ma pomagać w dalszej części jego rozwoju i pomagać zespołowi, a EA zauważyło, że ich wcześniejsze doświadczenia z serią będą dla nich pozytywne.
      „Pracowali nad [Star Wars] Battlefront, pracowali nad Battlefield i ściśle współpracują z DICE. Jestem naprawdę przekonany, że będzie to dla nich całkiem pozytywne zwycięstwo”.
      Cryterion Games będzie kontynuować pracę nad Need for Speed w przyszłości, które według ostatnich doniesień będzie dostępne na systemach poprzedniej i następnej generacji.
       
      Podkreśliła również, że franczyza nie zostanie przekazana Codemasters, ponieważ Criterion nadal jest jej właścicielem.
      Wygląda na to, że Battlefield 6 będzie zapowiadać się na wielki hit!
       
      Nie możesz się doczekać Battlefield 6? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      187 wyświetleń
    5. Battlefiled 6 z opcją online dla 128 graczy z dowolnej platformy

      Nadchodzący Battlefield 6 będzie łączyć graczy z różnych platform, ponieważ tryb wieloosobowy przeznaczony w najnowszej odsłonie jest dla 128 graczy - tak twierdzi informator.
       
      Jak donosi VGC, informacje dotyczące nowego tytułu pochodzą od rzekomego przecieku Toma Hendersona, który wcześniej zasugerował szczegóły dotyczące nadchodzącej gry. Jego film na YouTube mówi, że gra powróci do nowoczesnego środowiska inspirowanego Battlefield 3, twierdzi również, że będzie skierowana głównie na mecze wieloosobowe dla 128 graczy jednocześnie.
       
       
      Dodatkowo Henderson dodaje, że gra będzie dostępna również na Xbox One, choć z pewnymi ograniczeniami, a nad jej wersją pracuje oddzielna część zespołu, więc fani nie powinni się martwić o spowolnienie prac przy grze na konsole następnej generacji.
      EA potwierdziło istnienie nowego Battlefield, lecz aktualnie nie jest znana dokładna data premiery choć ta planowana jest wstępnie na ten rok.
       
      Czy wieści o Battlefield wzbudzają Twoje podekscytowanie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      187 wyświetleń
    6. Aktualizacja The Division 2 dla Next-Genów pojawi się w przyszłym tygodniu z obsługą 4K, 60 FPS

      W przyszłym tygodniu o już 2 lutego, gra Tom Clancy's The Division 2 otrzyma łatkę poprawiającą obraz na nowej generacji.
       
      Deweloper Johan przedstawił tę wiadomość na Twitterze. W jego wiadomości pojawiła się jasna informacja, o tym co będzie zawierać opisywana aktualizacja dla Xbox Series X oraz PS5.
      W chwili pisania tego tekstu nie było oficjalnego ogłoszenia firmy Ubisoft na temat tej łatki nowej generacji, więc zakładamy, że dowiemy się bardziej szczegółowych informacji o tym, czego możemy się spodziewać w nadchodzących dniach.
       
      Czy będziesz zagłębiać się w aktualizację nowej generacji Tom Clancy's The Division 2? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    7. Rare szuka pracownika do swojej następnej "wielkiej" gry

      Jak zwykle początek kolejnego roku dla wielu firm związanymi z branżą gier wideo jest poszukiwanie nowych talentów do pomocy w nadchodzących projektach.
      Wspominając o tym, deweloper Rare - najbardziej znany ostatnio z pirackiej gry wieloosobowej Sea of Thieves - poszukuje osoby na stanowisko starszego projektanta, którego zadaniem byłaby pomoc przy tworzeniu kolejnego wielkiego projektu, Everwild.
       

      Zgodnie z opisem stanowiska, Everwild to „przełomowa” gra, której świat jeszcze nie powstał.
      Starszy projektant będzie musiał być „pełen pomysłów”, posiadać odpowiednie umiejętności takie jak rysowanie „nowych map” zamiast podążać za starymi, umieć stawić czoła wyzwaniom, których wcześniej nie było i prowadzić projekt z otwartym umysłem.
       
      W zeszłym roku Aaron Greenberg z Microsoftu powiedział, że Everwild nie przypomina żadnej innej gry, jaka kiedykolwiek została stworzona, a producent wykonawczy gry, Louise O'Conner, powiedziała wcześniej, że da graczom „magiczny i nieokiełznany świat do odkrycia” - pozwalając im poczuć jak magia przepływa przez naturę i łączy się z każdą żywą istotą.
       
      Ostatnia aktualizacja przed najnowszą ofertą pracy miała miejsce w październiku 2020 roku, kiedy Rare ujawnił, że dyrektor kreatywny gry opuścił studio.
       
       
      Nie możesz się doczekać, aby dowiedzieć się więcej o Everwild? Masz jakiś pomysł, czego się spodziewać? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    8. Cyberpunk 2077 Hotfix 1.21 ma na celu naprawienie innej pokaźnej listy problemów

      Po ogromnej aktualizacji pod koniec ubiegłego miesiąca, CD Projekt Red wydał kolejną poprawkę do Cyberpunk 2077 na konsolach Xbox, która ponownie stara się naprawić szereg problemów i poprawek stabilności.
      Poprawka 1.21 koncentruje się na ogólnej stabilności gry, a jednocześnie dotyczy różnych bloków progresji, które uniemożliwiały graczom poruszanie się do przodu. To kolejna długa lista poprawek, więc weź filiżankę herbaty i pasek.
       
      Zadania i otwarty świat
      Naprawiono błąd w Kontrakcie: Ciepło, cieplej…, który uniemożliwiał obniżenie temperatury ciała 8ug8ear. Naprawiono błąd, przez który brak możliwości podniesienia drzazgi „Przyślij jednostkę” w Podejrzeniu cyberpsychozy: Tanio i źle mógł blokować postęp. Przeczytanie drzazgi jest teraz zadaniem opcjonalnym. Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Takemura mógł utknąć w dokach Japantown, jeśli gracz zdecydował się ruszyć do Wakako i opuścił obszar zbyt wcześnie. Naprawiono błąd, przez który wskazówki w Podejrzeniu cyberpsychozy: Krwawy rytuał nie były zaliczane, jeśli gracz zeskanował je przed rozmową z rannym NPC-em. Zadanie Automat w opresji powinno się teraz uruchamiać prawidłowo po podejściu do Brendana. Naprawiono błąd w zadaniu Przerwane milczenie, przez który po połączeniu z punktem dostępu ekran stawał się czarny i blokował postęp. Naprawiono błąd, przez którynie można było ukończyć Zgłoszenia przestępstwa: Pośród ścieków, jeśli gracz otworzył pojemnik przed zeskanowaniem śladu krwi. Naprawiono błąd, przez który Maelstromowiec pojawiał się w obszarze nieosiągalnym dla gracza, co blokowało postęp w zadaniach Święci i samuraje / Sacrum i profanum. Naprawiono błąd, który blokował postęp w jednej z napaści w Japantown. Rozwiązano problem, przez który gra zawieszała się podczas Kontraktu: Przysięga Hipokratesa, jeśli gracz wyskoczył przez okno po wybiciu go. Naprawiono różne błędy związane z wrogami przechodzącymi przez przedmioty i unoszącymi się w powietrzu w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności. Naprawiono błąd w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności, przez który postęp mógł zostać zablokowany kiedy przeciwnicy utknęli w hangarze. Holocalle od Mitcha nie powinny się już blokować i samoczynnie powtarzać w przypadku przerwania. Poprawiono pojawianie się Johnny’ego w różnych zadaniach. Samochód Dennisa powinien teraz pojawiać się prawidłowo w zadaniu Numer jeden! Gracze mogą teraz wsiąść do samochodu Dennisa z prawej strony w zadaniu Numer jeden! Okna w szopie nie powinny już pękać po otwarciu pojemnika w zadaniu Numer jeden! Zadanie Numer jeden! zakończy się teraz niepowodzeniem, jeśli gracz zostawi Haruyoshiego, zamiast zanieść go w bezpieczne miejsce po otwarciu pojemnika. Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wyjściu z vana Takemury w zadaniu Stary znajomy. Gracz nie może już zadzwonić do Takemury w trakcie spotkania z Odą w zadaniu Stary znajomy. Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się Ody na moście pomiędzy Watson a Westbrook przed udaniem się do kryjówki Takemury w zadaniu Mieszkanie nr 303. Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Oda uderzał w samochód gracza, jeśli był on zaparkowany na jego drodze. Naprawiono błąd, przez który zadanie Palący interes / Satysfakcja gwarantowana zawieszało się na celu „Poczekaj na telefon od wrzeszczącego mężczyzny”, gdy graczowi nie udało się ukończyć zadania. Naprawiono błąd, przez który drzwi do ripperdoca Cassiousa Rydera nie otwierały się i uniemożliwiały graczowi ukończenie kontraktu. Saul nie będzie już podążał za graczem po całym świecie gry po uwolnieniu go i opuszczeniu obszaru zadania Kto sieje wiatr. Naprawiono błąd, przez który burza piaskowa mogła pojawić się w mieście, jeśli gracz skorzystał z szybkiej podróży w trakcie zadania Czerwony wieszcz lub Kto sieje wiatr. Zadanie Kto sieje wiatr zakończy się niepowodzeniem, jeśli gracz opuści obóz Wraithów przed uratowaniem Saula. Kontrakt: Odprawa powinien się teraz prawidłowo uruchomić po wejściu w obszar zadania.  
      Rozgrywka
      Naprawiono błąd, przez który po popełnieniu przestępstwa na dachu budynku oficerowie NCPD pojawiali się za plecami gracza. Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi wychodzenie z wody po drabinach.  
      Efekty wizualne
      Naprawiono różne błędy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.  
      Interfejs
      Przywrócono ikonę nad NPC-ami z nałożonym hackiem Odwróć uwagę przeciwników. Interfejs skanowania jest teraz mniej zaśmiecony. Naprawiono błąd, przez który japoński/chiński tekst znikał, jeśli gracz zmienił język interfejsu z angielskiego na jeden z tych języków  
      Stabilność i wydajność
      Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii).  
      Konsole
      Gracze mogą teraz wybierać naklejki w trybie fotograficznym za pomocą przycisku kółka w japońskiej wersji gry na PlayStation 4.  
      Stadia
      Naprawiono błędy graficzne występujące na moście w Mikoshi w zadaniach Kwarantanna i Dezintegracja.  
       
      Jest to kolejna istotna łatka do Cyberpunk 2077, która opiera się na tej głównej, która została wprowadzona w marcowej aktualizacji. Jeśli chcesz zobaczyć, co wprowadziła ostatnia łatka (v1.20) wydana przed tą aktualizcją, możesz sprawdzić w naszym poprzednim wpisie na portalu XboxArcade. Baw się dobrze wracając z powrotem do świata Night City!
       
      Czy ta łatka naprawi ci jakieś problemy z Cyberpunkiem 2077? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    9. Final Fantasy XVI pojawiło się na wyłączność konsoli PlayStation

      Nie mamy dobrych informacji dla posiadaczy konsol M$ i fanów serii Final Fantasy. Square Enix oficjalnie potwierdził wyłączność Final Fantasy XVI na PS5 w oświadczeniu dla serwisu GamesRadar. Nie potwierdzono tymczasowej wyłączności jak w przypadku Remake Final Fantasy VII, ponieważ wydawca podczas rozmowy nie zaprzeczył, że gra może trafić na inne platformy w późniejszym czasie.
       
       
      Wciąż jesteśmy trochę zdezorientowani, ponieważ powyższy zwiastun sugeruje, że „nie jest dostępny na innych platformach przez ograniczony czas dla PS5”, co sugeruje, że na kartach nadal może znajdować się wersja Xbox.
      Na oficjalne stanowisko producenta przyjdzie nam zapewne jeszcze jakiś czas poczekać. Jeśli będziemy wiedzieli coś więcej, z pewnością was o tym poinformujemy.
       
       
       

      0 komentarzy
      175 wyświetleń
    10. Kolejne 37 gier wstecznie kompatybilnych otrzyma funkcję FPS Boost dla Xbox Sieries X | S

      Oprócz 76 nowych wstecznie kompatybilnych gier dodanych do biblioteki Xbox One i Series X | S z konsol Xbox i Xbox 360, zespół zastosował również wsparcie FPS Boost dla 37 z nich - dla 26 do już dostępnych tytułów w programie wstecznej kompatybilności oraz dla 11 z nowo dodanej partii.
       
      Oto pełna lista:
      Alan Wake Assassin’s Creed Binary Domain Black College Football Xperience: Doug Williams Ed Darksiders Dead Space 2 Dead Space 3 Disney’s Chicken Little Dragon Age: Origins Dragon Age II The Elder Scrolls IV: Oblivion F.E.A.R. F.E.A.R. 3 Fable Anniversary Fable III Fallout 3 Fallout: New Vegas Far Cry 3 Final Fantasy XIII-2 Lightning Returns: Final Fantasy XIII Gears of War Gears of War 2 Gears of War 3 Gears of War: Judgment Gears of War: Ultimate Edition Kameo: Elements of Power Lego The Lord of the Rings Medal of Honor: Airborne Mirror’s Edge Nier Resident Evil: Operation Raccoon City Rock of Ages Sonic & All-Stars Racing Transformed Sonic Generations Sonic Unleashed Star Wars: The Clone Wars Vandal Hearts: Flames of Judgment  
      Kolejnym bonusem, jest pojawienie FPS Boost pojawił się również w usłudze Xbox Cloud Gaming, dzięki czemu, aż 33 gry otrzyma FPS Boost.
       
      Dla przypomnienia FPS Boost, któr opracował Microsoft pozwala na zwiększenie liczby klatek na sekundę w grach z poprzedniej generacji uruchamianych na Xbox Series X | S.
       
      Zadowolony z nowej partii tytułów z obsługą FPS Boost? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    11. Nowy dodatek do GTA Online - Los Santos Tuners już dostępny!

      Nowy dodatek do  GTA Online  pod nazwą Los Santos Tuners  został dziś wydany zgodnie z obietnicą - całość  ważąc 3,6 GB. Nie musisz niczego kupować ani ręcznie pobierać: po prostu upewnij się, że gra jest zaktualizowana do najnowszej wersji – powinna nastąpić automatycznie, jeśli konsola jest poprawnie skonfigurowana. 
       
      GTA ONLINE: LOS SANTOS TUNERS - "To napakowana akcją aktualizacja dla wszystkich fanów GTA Online, która wprowadza klub samochodowy LS, czyli nową przestrzeń towarzyską, gdzie gracze mogą się spotykać, prezentować swoje samochody, testować nowe auta ze znajomymi na prywatnym torze, obserwować, jak inni modyfikują swoje wozy w czasie rzeczywistym, i robić inne rzeczy, o które tak prosiliście. Dodatek wprowadza też 10 nowych, wysoce modyfikowalnych aut do tuningowania, warsztat tuningowy, sześć nowych spektakularnych rabunków zwanych zleceniami, nowe wyścigi, szereg usprawnień rozgrywki i znacznie więcej."
       
      Nowy dodatek oprócz nowych pojazdów oraz rozbudowanej opcji tuningu wprowadza również szereg ulepszeń, takich jak fakt, że możesz teraz edytować stacje radiowe, aby usunąć te, które ci się nie podobają.
       
      Wypróbujesz dodatek Los Santos Tuners w grze online ze znajomymi? Napisz o tym w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    12. Oto Resident Evil Re: Verse w akcji z pięcioma minutami materiału filmowego

      Firma Capcom nieustannie próbuje uczynić Resident Evil grą wieloosobową. Jednak dopóki to się nie stanie, otrzymujemy kolejny tytuł - Resident Evil Re: Verse, z którym musimy się pogodzić. Darmowy tryb dla wielu graczy dołączony do Resident Evil Village prowadzi obecnie zamkniętą wersję beta, dając nam pierwsze przebłyski tego, jak naprawdę wygląda gra. W serwisie YouTube pojawiają się krótkie zwiastuny z rozgrywki, a pełny odpowiednik można zobaczyć w filmie osadzonym powyżej.
       
      Sześć minut materiału filmowego pokazuje, że styl komiksu, który stał się punktem rozmowy po ujawnieniu trybu, może być również wyłączony, jeśli chcesz. Gameplay następnie pokazuje Claire Redfield pokonującą różne nieumarłe potwory i słynnych złoczyńców z poprzednich gier, w tym Jacka Bakera z Resident Evil 7: Biohazard. Co najciekawsze, po śmierci zmienisz się w potwora na ograniczony czas, co pozwoli ci dalej zadawać obrażenia wrogom online i gromadzić punkty. To, w co się zmieniasz, zależy od tego, ile próbek wirusa zebrałeś przed śmiercią - im więcej zdobywasz, tym silniejszy stajesz się jako wróg.
       
      Jeśli nie udało Ci się zdobyć miejsca w zamkniętej becie Resident Evil Re: Verse, nie zapominaj, że nadal możesz posmakować Resident Evil Village dzięki dziewiczym wersjom demo, które jest dostępne tylko w PlayStation Store, z zapowiedzią kolejnej wersji demonstracyjną zaplanowaną na przyszłość, do której każdy będzie miał dostęp.
       
      Jak podoba się wam przejście serii Resident Evil do trybu gry wieloosobowej? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      173 wyświetleń
    13. Twórca Control Ultimate Edition ujawnia więcej szczegółów dotyczących aktualizacji dla następnej generacji

      Na wypadek, gdybyście zapomnieli, Control Ultimate Edition pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S we wtorek, 2 lutego, przynosząc pewne ulepszenia nowej generacji do (tylko) wersji Ultimate gry.
      Wiedzieliśmy już, że wprowadza dwa tryby wydajności dla Xbox Series X - jeden ze śledzeniem promieni, a drugi dla 60 klatek na sekundę - a teraz Thomas Puha, dyrektor ds. Komunikacji Remedy, rozwinął dalej na Twitterze:
       
      Tłumaczenie:
      "Tryb wydajności ma na celu osiągnięcie 60 kl./s przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. Tryb graficzny jest ukierunkowany na 30 kl./s ze śledzeniem promieni przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. NIE w 1220p, ponieważ został niestety błędnie wymieniony. Ile razy to sprawdzałem... eh. Przepraszam."
       
      Jak widać, oba tryby będą ukierunkowane do renderowania grafiki 1440p w rozdzielczości 4K na wyjściu dostępnych na Xbox Series X oraz PS5, ale w dalszej części Puha zauważył, że Xbox Series S będzie działać tylko w trybie wydajności 60 klatek na sekundę.
       
      Tłumaczenie:
      "PS5 i Series X oferują tryb wydajności 60 kl./s. Tryb graficzny to 30 kl./s ze śledzeniem promieni. Seria S to tylko tryb wydajności 60 kl./s."
       
      Niestety, zapisy gier nie zostaną przeniesione z wersji ostatniej generacji do aktualizacji następnej generacji ze względu na "inny sposób " pracy silnika graficznego, więc podobno będziesz musiał zacząć od zera na konsolach Xbox Series.
       
      Nie możesz się doczekać wypróbowania Control Ultimate Edition? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      171 wyświetleń
    14. Hitman 3 otrzyma siedmioczęściową kampanię DLC, rozpoczynającą się w przyszłym tygodniu

      IO Interactive wyraźnie ma wielkie plany co do Hitmana 3, ponieważ jego wsparcie popremierowe trwa po dwóch miesiącach aktualizacji i dodatków do zawartości. Duńskie studio ogłosiło teraz siedmioczęściową kampanię DLC do trzeciego wpisu serii, w której Agent 47 musi stawić czoła każdemu z siedmiu grzechów głównych.
      Pierwszy będzie dostępny 30 marca 2021 roku i jest poświęcony chciwości. Będziesz musiał zapłacić, aby doświadczyć tej nowej zawartości, a cały pakiet kosztuje 30 USD. Alternatywnie możesz kupić każdy z osobna za 5 USD.
       
      Pierwszy pakiet debiutujący w przyszłym tygodniu będzie rozgrywał się w Dubaju i zawierał „nowe możliwości rozgrywki, wizualnie odrębne kontrakty i wyjątkowe nagrody związane z grzechem”. Nagrody za ukończenie obejmują kostiumy i przedmioty związane z grzechem. Na przykład nadchodzący rozdział Chciwości siedmioczęściowej kampanii odblokuje Rapacious Suit, Greedy Little Coin i The Devil's Cane.
       
      Deweloper poruszył również temat darmowej zawartości, która wspiera Hitman 3 od premiery w połączeniu z ofertą Deluxe Edition. Te nowe poziomy będą nadal pojawiać się, ale jako część Sezonu Grzechu. To bardziej zmiana nazwy, niż cokolwiek innego, a te sezony trwają od czterech do sześciu tygodni.
      Mamy więc płatną zawartość premium dla tych, którzy chcą posiadać pakiety DLC, a także darmowe poziomy dla posiadaczy podstawowej wersji gry.
       
      Czy podoba Ci się wygląd tej nowej siedmioczęściowej kampanii? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      171 wyświetleń
    15. GTA Online wybiera się na plażę Vespucci z BF Weevilem

      Po wydaniu pod koniec zeszłego roku nowego Cayo Perico Heist w GTA Online, Rockstar Games powoli wprowadza nowe pojazdy dla fanów trybu wieloosobowego. W tym tygodniu pojawi się BF Weevil, czyli typowy plażowy Volkswagen Beetle. Napis wyjaśnia, że jest to „symbol wolnej miłości i innych szlachetnych ideałów”. Idealne więc na plażę Vespucci.
       
      Aktualizacja z tego tygodnia zawiera również potrójne nagrody za Wojny motorowe i wyścigi powietrzne, a także podwójne nagrody za misje sprzedaży przemytnika. Możesz również otrzymać darmową czapkę z podwójnym logo Güffy za samo zalogowanie się, podczas gdy Paragon R jest dostępny na Lucky Wheel w Diamond & Casino Resort. Gdzie indziej są zniżki na hangary, samoloty i helikoptery.

      0 komentarzy
      170 wyświetleń
    16. Wydaje się, że materiał z rozgrywki Elden Ring wyciekł do sieci

      Pod koniec zeszłego tygodnia znawca branży Jeff Grubb zasugerował, że wkrótce możemy uzyskać więcej informacji na temat Elden Ring od FromSoftware, a teraz wydaje się, że do sieci wyciekł oficjalny zwiastun rozgrywki.
       
       
      VideoGamesChronicle sugeruje, że jest rozpowszechniany na czatach online pod nazwą `` Bandai Namco Confidential '' i zawiera pierwsze spojrzenie na rzeczywistą rozgrywkę, zgodnie z opisem VGC poniżej:
      „Mogę sobie tylko wyobrazić, co skłania cię do poszukiwania Elden Ring” - mówi narrator w zwiastunie. - Przypuszczam, że nie można cię namówić do zawrócenia. Dobrze więc!
      Nagranie z rozgrywki pokazuje następnie montaż znanej walki wręcz w stylu Dark Souls, walki z bossami z ziejącym ogniem smokiem i dużym, uzbrojonym w miecz wrogiem, a także spojrzenie na walkę konną w dużym, otwartym środowisku.
       
      Niestety, według źródeł VGC, Elden Ring nie zostanie wydany w 2021 roku ze względu na wyzwania związane z pandemią COVID-19, więc na premierę gry możemy czekać do przyszłego roku.
      W każdym razie miejmy nadzieję, że wkrótce dowiemy się więcej oficjalnych szczegółów. Bądźcie czujni!
       
      Nie możesz się doczekać Elden Ring? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      164 wyświetleń
    17. Gearbox Software „wprowadzi nową franczyzę” w tym roku

      Wygląda na to, że Gearbox pracuje nad „nową franczyzą”, która ma zostać „wprowadzona” jeszcze w tym roku.
      Prezes Take Two, Karl Slatoff, mówił o tym, jak wydawca „wprowadzi w tym roku dwa wydania z nowych serii”, a jedno z nich będzie pochodziło od Gearboxa, twórcy takich gier jak Borderlands.
      Slatoff wspomina również, w jaki sposób te dwa tytuły mają zostać uruchomione w nadchodzącym roku fiskalnym, wraz z „sześcioma nowymi iteracjami poprzednio wydanych tytułów”.
       
      „W roku fiskalnym 2022 zaplanowaliśmy wydanie 21 tytułów, w tym cztery wciągające tytuły podstawowe do kupienia, w tym dwa wydania z nowych serii i dwa tytuły z istniejących już dostępnych serii; jeden nowy tytuł niezależny, OlliOlli World od Private Division, który będzie dostępny do kupienia; 10 darmowych gier mobilnych, w tym sześć tytułów z nowych serii i cztery z istniejących; oraz sześć nowych iteracji poprzednio wydanych tytułów, z których wszystkie będą dostępne w sprzedaży”.
       
      Wcześniej pojawiały się plotki, że nowy projekt Borderlands jest w trakcie prac i jest zlecany poza Gearbox. Dyrektor generalny dewelopera, Randy Pitchford, zdementował te plotki, ale dodał, że zespół pracuje nad zupełnie nowymi (jak sam to określił) „niesamowitymi rzeczami”.
      Od czasu premiery Borderlands zespół niewiele pracował poza tą grą. Inne pozycje takie jak Aliens: Colonial Marines, Duke Nukem Forever i Battleborn skoncentrowane na trybie wieloosobowym zostały już wydane, ale od czasu premiery nie spotkały się z pozytywnym przyjęciem krytyków i fanów. Battleborn ostatnio na stałe wyłączył swoje serwery, przez co gra była całkowicie niegrywalna.
       
      Podsumowując minione lata i efekty prac dewelopera niezależnie od tego, nad czym pracuje aktualnie Gearbox, mamy nadzieję, że zostanie odebrany lepiej niż inne tytuły.
       
       
      Czy jesteś podekscytowany tym, co może gotować Gearbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      163 wyświetleń
    18. Resident Evil otrzyma tajemniczą wersję beta. Sprawdź jak możesz dołączyć do rejestracji

      Na oficjalnej witrynie Resident Evil pojawiła się podstrona z tajemniczą wersją beta, która odbędzie się pod koniec stycznia, a zapisy są już dostępne w wersji na Xbox One (grywalnej na Xbox Series X).
      Cokolwiek to jest, mówi się, że "świętuje 25. rocznicę Resident Evil", a więcej szczegółów zostanie ujawnionych podczas Resident Evil Showcase, który odbędzie się w nadchodzący czwartek, 21 stycznia.
       
       
       
      Co ciekawe (i być może dla niektórych rozczarowujące), wiemy, że jest to beta dostępna dla wielu graczy, o czym świadczą specyfikacje na dole strony, które stwierdzają, że ograniczony czasowo test jest przeznaczony dla 4-6 graczy.
      Więcej informacji na temat uzyskania dostępu do projektu, możesz znaleźć na stronie rejestracji do wersji beta Resident Evil.
       
      Jak myślisz, co to może być? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      161 wyświetleń
    19. Konami nie będzie zamykać swoich sektorów gier

      Po wczorajszych doniesieniach, że Konami potencjalnie szukało możliwości zamknięcia swoich sektorów gier po tym, jak firma ujawniła, że rozwiązuje trzy z jej oddziałów, później okazało się, że tak nie jest.
      W odpowiedzi na rosnące spekulacje, które wydawały się sugerować, że Konami stoi w obliczu ogromnej restrukturyzacji, firma podzieliła się małym oświadczeniem z Gematsu, aby uśpić pogłoski.
       
       
      To dobra wiadomość dla fanów Konami, a konsolidacja może być wynikiem bardziej skoncentrowanych wpisów w przyszłości. Minęło dużo czasu od wielkiego wydania firmy, poza corocznymi wpisami Pro Evolution Soccer, więc może teraz zobaczymy powrót niektórych klasycznych serii, takich jak Metal Gear Solid.
       
      Co chciałbyś zobaczyć od Konami w przyszłości? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      161 wyświetleń
    20. Wygląda na to, że Battlefield 6 może nie pojawić się na Xbox One

      Wiemy, że Battlefield 6 już nadchodzi, mimo że na razie nie ma żadnych gameplayów ani odpowiednich zwiastunów. EA nie milczało na temat istnienia gry, ale milczało na temat tego, czy gra trafi do systemów ostatniej generacji.
      W ostatnich tygodniach krążyły plotki, że Battlefield 6 może pojawić się Xbox Game Pass już podczas pierwszego dnia swojej premiery. Jak dotąd nie ma konkretnych dowodów na to czy wersja dla Xbox One znajduje się na kartach wydawniczych, ale Tom Henderson, który jest znanym i wiarygodnym źródłem wiadomości dotyczących gry z serii Battlefield udziela wypowiedzi na swoim kanale Twitter, który rzucić trochę światła na sprawę.
       
      Według Hendersona, nie było żadnego słowa z jego źródeł w sprawie wersji dla poprzedniej generacji. Z tego powodu jego teoria głosi, że Battlefield 6 może pojawić się na Xbox Game Pass pierwszego dnia, aby zwiększyć bazę graczy.
       
       
      Jeśli jest to sposób, w jaki EA chce iść z następnym wpisem, warto dodać go pierwszego dnia do usługi - zwłaszcza, gdy Xbox Series X|S jest trudne do uzyskania w tej chwili. Byłoby to również dość duże posunięcie ze strony EA, dodając grę jako jedną z pierwszych dużych tytułów AAA do usługi Xbox Game Pass w dniu premiery.
       
      Oczywiście całość należy przyjąć z pewnym dystansem, ponieważ jak na razie nie są to potwierdzone informacje, ale mogą stanowić pewne ekscytujące teorie na to, co może przynieść nadchodząca przyszłość.
       
       
      Czy byłbyś szczęśliwy, gdyby gra pojawiła się w usłudze Xbox Game Pass z dostępnością dla konsol poprzedniej generacji? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      159 wyświetleń
    21. Blizzard łączy się z Vicarious Visions - Firma stojąca za remake'ami Tony Hawk i Crash Bandicoot

      Vicarious Visions już nie istnieje. Na dzień dzisiejszy ta 31-letnia firma została w pełni podporządkowana Blizzardowi i odtąd będzie „w pełni oddana istniejącym grom i inicjatywom Blizzarda”.
      W wywiadzie przedstawiciel Vicarious Visions powiedział:
      Szefowa studia, Jen Oneal, została awansowana na wiceprezesa wykonawczego ds. Rozwoju Blizzarda, a Simon Ebejer - który wcześniej był dyrektorem operacyjnym Vicarious Visions - zastąpił ją na tym stanowisku.
       
      Vicarious Visions zostało wcześniej przejęte przez Activision w 2005 roku, kilka lat przed połączeniem Activision z Blizzardem w 2008 roku. Pracowali nad wieloma portami gier, w tym gry z serii Guitar Hero, Skylanders, Tony Hawk's Underground 1 2 oraz gry Shrek.
      Ich ostatnim projektem był Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2, wydany na PC, PS5, PS4, Xbox Series S | X oraz Xbox One w 2020 roku. Wcześniej pracowali jako zespół wsparcia dla Bungie nad Destiny 2 i stworzyli niezwykle udany Crash Bandicoot: N Sane Trilogy.
       
       
      Cieszysz się, że Vicarious Visions zostali przejęci Activision Blizzard? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      159 wyświetleń
    22. BUG FIX: Problemy techniczne z portalem XboxArcade - wracamy do gry!

      Na wstępie chcieliśmy życzyć wszystkim odwiedzającym naszą stronę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Chwilowy przestój, który mogliście zauważyć już od zeszłego roku był spowodowany usterką, która przyczyniła się do problemów związanych z dostarczeniem wam kolejnych informacji w postaci newsów na portalu. Początkowo cały proceder był niezauważalny, dopiero w momencie kiedy nasze wiadomości nie pojawiały się na stronie podjęliśmy odpowiednie działania w tym kierunku, zachowując stabilność oraz całą treść do tej pory przez nas utworzoną.
       
       
      Dojście do usterki nie było łatwe, ale po długiej walce udało się dotrzeć do przyczyny problemu i w efekcie go wyeliminować.
       
       
      Newsy będą pojawiać się regularnie tak jak to miało miejsce wcześniej, postaramy się nadrobić zaległe informacje na temat konsol nowej generacji oraz topowych tytułów, o których aktualnie jest głośno (Cyberpunk 2077 czy zapowiedziach GTA 6).
       
       
      Wracamy do gry! A wy oczekujcie nowych informacji na portalu XboxArcade - Pozdrawiamy Ekipa serwisu XboxArcade.pl

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    23. Oto dwa wspaniałe filmy z rozgrywki Forza Horizon 5 w 4K

      Forza Horizon 5 pojawi się na Xbox w listopadzie i po udostępnionych materiałach wideo musimy przyznać, ze gra wygląda wspaniale. Zostaliśmy uraczeni szeregiem zwiastunów, wywiadów i nie tylko, ale te surowe filmy są prawdopodobnie najlepszym spojrzeniem na grę, jaką mieliśmy do tej pory.
       
      W pierwszym filmie mamy nieco ponad 11 minut materiału, na który możemy się objadać (dzięki YouTuberowi, Don Joewon Song). Rozgrywka trzyma się głównie pustynnego biomu, ale dostajemy głębsze spojrzenie na mapę gry. Podczas gdy wyścigi są zdecydowanie atrakcją, wyróżniającym się momentem jest dla nas spojrzenie na dogłębne opcje dostosowywania gry w odniesieniu do pojazdów.
       
      Fragment rozgrywki dotyczy modernizacji Toyoty Supry 2020. Felgi samochodu, tylne skrzydło i inne są postrzegane jako poprawione i nie możemy się doczekać, aby zacząć tworzyć nasze wymarzone przejażdżki.
       
      Jeśli jednak chcesz po prostu wziąć udział w scenerii i otwartej drodze Forza Horizon 5, IGN przesłał 14 minut stosunkowo komentowanej rozgrywki. To kolejny dobry przedsmak tego, jak będzie wyglądało odkrywanie świata, a także szansa na usłyszenie pięknego ryku silników, gdy samochody przedzierają się przez suche, pustynne drogi.
       
       
       
      Forza Horizon zapowiada się na największą jak dotąd pozycję w serii. Gra przedstawia ogromne różnice środowiskowe na mapie, które mają również ogromny nacisk na pogodę, co może potencjalnie prowadzić do ekscytujących chwil podczas naszych zmagań.
       
      Widzimy się na torze już 9 listopada!
       
       
      Podekscytowany grą Forza Horizon 5? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      150 wyświetleń
    24. Nowa rozgrywka z Halo Infinite podkreśla jakich trybów rywalizacji w trybie wieloosobowym możemy się spodziewać

      Podczas gdy sporo z nas zdołało zanurzyć się w niektórych potyczkach w udostępnionej becie gry Halo Infinite, wciąż nie widzieliśmy prawdziwych elementów rywalizacji. Niektórzy z nas będą zadowoleni z kilku meczów towarzyskich, ale zagorzała społeczność chętnie zobaczy rankingowe i konkurencyjne ustawienia w akcji. Na szczęście 343 Industries przygotowało krótki film opisujący wszystko, co fani będą mogli się spodziewać po rozgrywce online.
       
      Wraz z byłym profesjonalnym graczem Halo Salem "El Town" Mohananem, główny projektant trybu wieloosobowego Andrew Witts przedstawił niemal wszystko, co muszą wiedzieć fani rankingowych potyczek sieciowych.
       
      Jednym z głównych punktów było potwierdzenie, że mecze rywalizacji rozpoczną się od klasycznego 3-seryjnego karabinu bojowego jako broni początkowej gracza. Wraz z tym zostanie usunięte śledzenie ruchu, znaczniki trafienia granatem i dodatkowa broń startowa, ale zostanie dodany bratobójczy ogień (friendly fire).
       
      Na początek pokazano tryby rywalizacji, które będą obejmować takie modele jak Slayer, Capture the Flag, Twierdze i Oddball, więc profesjonalni gracze będą mieli w czym zatopić zęby.
       
      Pojawiła się również dodatkowa informacja na blogu Halo Waypoint, w której szczegółowo opisano wszystkie tryby rozgrywki - to dla bardziej zainteresowanych. Na koniec przypominamy, że do premiery gry nie został już wiele czasu, bo ta ma odbyć się już 8 grudnia - gra będzie  również dostępna w dniu premiery w usłudze Game Pass.
       
      Czy będziesz rywalizować w Halo Infinite w dniu jej premiery? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      150 wyświetleń
    25. Nie, Tommy Vercetti nadal nie może pływać w GTA Vice City...

      Zapomnij o tych klikbajtach na Youtube, które wydawały się sugerować coś przeciwnego względem tytułu tego wpisu: Tommy Vercetti nadal nie może pływać w GTA Vice City w nowo wydanej zremasterowanej trylogii GTA. Materiał filmowy z remastera Rockstar został udostępniony online i oczywiście jedną z pierwszych rzeczy, które fani próbowali była próba skakania do oceanu, która jak pamiętamy za czasów oryginału z PS2 kończyła się wznowieniem gry od najbliższego szpitala. Jak widać na wyznaczonym momencie na materiale wideo osadzonym powyżej, w remasterze nie kończy się to jednak inaczej.
       
      Niezdolność Vercettiego do pływania jest bolesnym punktem od ponad dekady. Vice City jest oczywiście inspirowane Miami, a jego bogate błękitne wody wydają się dojrzałe do okiełznania. Prawda jest taka, że deweloper nie miał czasu na dodanie nowego systemu do oryginału, a tekst pojawiający się po wskoczeniu do wody zachęca do trzymania się z dala od niej, pewnie ze względu na obecność rekinów.
       
      Niektóre mody dodane do gry w latach od debiutu w 2002 roku zawierały systemy umożlwiające pływanie i może dlatego istniała nadzieja, że Rockstar zweryfikuje coś podobnego w remasterze. Jednak wyciek materiału filmowego potwierdza, że klasyk z otwartym światem jest niemal identyczny jak oryginał, co oznacza, że utoniesz, jeśli wpadniesz w głębokie oceany Vice City...

      0 komentarzy
      150 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.