Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
pascal2009
Arcade User-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Punktów Arcade
0 [ Donate ]
Reputacja
0 Bez punktacjiO pascal2009
-
Tytuł
Nowy
Informacje o profilu
-
Płeć:
Mężczyzna
-
Skąd:
Wałbrzych
Konsole
-
Xbox :
Brak
-
pascal2009 earned a Trophy Zbieracz
-
pascal2009 earned a Trophy Kolekcjoner
-
pascal2009 earned a Trophy Shop Maniak
-
pascal2009 earned a Trophy Stały klient
-
pascal2009 earned a Trophy Nowy klient
-
pascal2009 earned a Trophy Kasjer
-
pascal2009 earned a Trophy Łowca Skarbów
-
pascal2009 earned a Trophy Na stałe z XboxArcade
-
pascal2009 earned a Trophy Szatan naczelny
-
pascal2009 earned a Trophy Od początku
-
To żeś napisał. Po pierwsze Commodore c64 to był tzw. Komputer domowy 8 bitowy a nie konsola do tego nie było żadnego takiego adaptera, była za to stacja zewnętrzna 5,25" . Po drugie nie ma takiej Amigi jak 2600 była za to 2000 ale piszesz że miałeś dysk twardy to zapewne była to Amiga 600HD która była również komputerem już 16 bitowym na którym można było bardzo dużo zrobić nawet w dzisiejszych czasach . A ja zaczynałem od SNES, później Commodore C64, później jakiś PC 386SX, następnie Amiga 500, Pegazus, Znowu Amiga 500, do tego kolejne C64, Polistation, parę PC, PSX, prawie wszystkie m
-
ALLADIN XT+2 w Xbox ver. 1.1 pytania co do niego.
pascal2009 odpowiedział dellmaster → na temat → Pomoc
Podłącz przewód D0 do miejsca gdzie się przykręca śrubkę zaraz koło tego punktu D0 na płycie głównej, jak dalej konsola nie ruszy to ewidentnie masz uszkodzony chip, gdzieś robi zwarcie dlatego zasilacz po wykryciu zwarcia od razu reaguje i wyłącza zasilanie. Co do tego pana z miasta Łódź można poczytać na innych forach już nie jedna osoba się na niego skarżyła . -
ALLADIN XT+2 w Xbox ver. 1.1 pytania co do niego.
pascal2009 odpowiedział dellmaster → na temat → Pomoc
Tak łączysz to razem tzn. wspólny GND dla BT i D0. Na płycie musisz zrobić to połączenie D0 z GND, sprawdź dokładnie to połączenie czy nie pomyliłeś punktu, kiedyś jak pierwszy raz montowałem tego chipa to też tak zrobiłem i miałem ten sam objaw. Grzebyk zostaw w spokoju. Jak się upewnisz że nie popełniłeś błędu przy montażu to pozostaje tylko uszkodzony chip. Czasem nie kupiłeś chipa od słynnego sprzedawcy z Łodzi na allegro?. Ps. robisz tylko te połączenia co ci napisałem, do chipa w tej metodzie nie lutujesz żadnych przewodów z płyty głównej. -
ALLADIN XT+2 w Xbox ver. 1.1 pytania co do niego.
pascal2009 odpowiedział dellmaster → na temat → Pomoc
1. Na chipie robisz dwa połączenia BT z GND oraz D0 z GND. 2. Na płycie głównej robisz połączenie D0 z GND (punkt GND masz np. w miejscu na śrubkę). 3. Zamontuj chipa na grzebyk po czym odpal konsolę. 4. Po poprawnym zamontowaniu chipa powinien przy starcie ukazać się znaczek Evox jak jego nie ma to znaczy to że albo chip jest źle zamontowany albo ktoś wgrał inny bios lub przerobiony, ewentualni sam chip jest uszkodzony. Pamiętaj też aby połączyć GND z poprawnym punktem D0 na płycie głównej, najlepiej wykorzystaj do tego celu "Alternative D0 point", sprawdź to połączenie dziesięć razy gdyż nie -
ALLADIN XT+2 w Xbox ver. 1.1 pytania co do niego.
pascal2009 odpowiedział dellmaster → na temat → Pomoc
Przytrzymaj przez jakieś dwie sekundy przycisk power i konsola powinna ruszyć z chipa. -
I pomyśleć że chciałem swego czasu zaprojektować płytkę pod XERC . Co do programatora to świetnie się do tego nada STK200 za 15zł pod LPT i PonyProg2000.
-
No to równe 20 .
Informacje
Informacje dotyczące serwisu XboxArcade.
Przydatne linki
Przydatne odnośniki do usług serwisu XboxArcade.
Na Skróty
Szybki dostęp do popularnych działów na forum.
O NAS
XboxArcade to serwis łączący portal informacyjny z nowinkami ze świata gier i konsol oraz forum, na którym użytkownicy mogą korzystać z takich usług jak sklepu z cyfrowymi produktami, bazy plików dla konsol, klubów gier dla graczy, rankingów, możliwość zbierania osiągnięć zdobywanych wraz z aktywnością w serwisie oraz wiele innych. Przyłącz się do nas już dziś!