Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

pascal2009

Arcade User
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Punktów Arcade

    0 [ Donate ]

Reputacja

0 Bez punktacji

O pascal2009

  • Tytuł
    Nowy

Informacje o profilu

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Wałbrzych

Konsole

  • Xbox :
    Brak
  1. To żeś napisał. Po pierwsze Commodore c64 to był tzw. Komputer domowy 8 bitowy a nie konsola do tego nie było żadnego takiego adaptera, była za to stacja zewnętrzna 5,25" . Po drugie nie ma takiej Amigi jak 2600 była za to 2000 ale piszesz że miałeś dysk twardy to zapewne była to Amiga 600HD która była również komputerem już 16 bitowym na którym można było bardzo dużo zrobić nawet w dzisiejszych czasach . A ja zaczynałem od SNES, później Commodore C64, później jakiś PC 386SX, następnie Amiga 500, Pegazus, Znowu Amiga 500, do tego kolejne C64, Polistation, parę PC, PSX, prawie wszystkie m
  2. Podłącz przewód D0 do miejsca gdzie się przykręca śrubkę zaraz koło tego punktu D0 na płycie głównej, jak dalej konsola nie ruszy to ewidentnie masz uszkodzony chip, gdzieś robi zwarcie dlatego zasilacz po wykryciu zwarcia od razu reaguje i wyłącza zasilanie. Co do tego pana z miasta Łódź można poczytać na innych forach już nie jedna osoba się na niego skarżyła .
  3. Tak łączysz to razem tzn. wspólny GND dla BT i D0. Na płycie musisz zrobić to połączenie D0 z GND, sprawdź dokładnie to połączenie czy nie pomyliłeś punktu, kiedyś jak pierwszy raz montowałem tego chipa to też tak zrobiłem i miałem ten sam objaw. Grzebyk zostaw w spokoju. Jak się upewnisz że nie popełniłeś błędu przy montażu to pozostaje tylko uszkodzony chip. Czasem nie kupiłeś chipa od słynnego sprzedawcy z Łodzi na allegro?. Ps. robisz tylko te połączenia co ci napisałem, do chipa w tej metodzie nie lutujesz żadnych przewodów z płyty głównej.
  4. 1. Na chipie robisz dwa połączenia BT z GND oraz D0 z GND. 2. Na płycie głównej robisz połączenie D0 z GND (punkt GND masz np. w miejscu na śrubkę). 3. Zamontuj chipa na grzebyk po czym odpal konsolę. 4. Po poprawnym zamontowaniu chipa powinien przy starcie ukazać się znaczek Evox jak jego nie ma to znaczy to że albo chip jest źle zamontowany albo ktoś wgrał inny bios lub przerobiony, ewentualni sam chip jest uszkodzony. Pamiętaj też aby połączyć GND z poprawnym punktem D0 na płycie głównej, najlepiej wykorzystaj do tego celu "Alternative D0 point", sprawdź to połączenie dziesięć razy gdyż nie
  5. Przytrzymaj przez jakieś dwie sekundy przycisk power i konsola powinna ruszyć z chipa.
  6. pascal2009

    Tuning Madziulki

    I pomyśleć że chciałem swego czasu zaprojektować płytkę pod XERC . Co do programatora to świetnie się do tego nada STK200 za 15zł pod LPT i PonyProg2000.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.