Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. GameStop zaprzestał sprzedaży zestawów PS4 i Xbox One zawierających wersje cyfrowe gier

      Przedstawiciele sieci sklepów GameStop oficjalnie poinformowali, ze nie będą oferować w sprzedaży zestawów konsol PS4 oraz Xbox One zawierających gry cyfrowe w postaci vouchera.

      Oczywiście sklep nie zamierza wycofać takich zestawów ze swojej oferty, przez co nadal będziemy mogli kupić w lokalnym sklepie lub online takie konsole, lecz w środku zamiast kodu z grą znajdziemy fizyczną jej kopię.

       

      GameStop swoją akcje rozpoczął już z pakietem Madden NFL 16, gdzie oprócz konsoli mogliśmy otrzymać fizyczna kopię gry. Oferta dotyczy oczywiście obu konsol PS4 jak również Xbox One. Zestawy powstały wraz z porozumieniem zarządców GameStop oraz producentem gry EA. Prezes GameStop wkrótce zamierza stworzyć podobne zestawy z innymi grami.

      Skąd takie zamierzenie? Oczywiście jak wielu z Was wie, sieć sklepów GameStop największą ilość zysków czerpie z rynku wtórnego, czyli odsprzedaży gier używanych. Gry fizyczne znajdujące się w zestawach mają większą szansę na powrót do sklepu, gdzie może zostać ponownie sprzedana.

       

       

       

      0 komentarzy
      219 wyświetleń
    2. Gamescom 2015 Podsumowanie

      Gamescom 2015 z dniem 09.08.2015 został zakończony, podsumowaniem całych targów było ogłoszenie przez głosowanie i niezależnego jurora wyznaczenie poszczególnych nagród dla gier.

      Najwięcej nagród na tegorocznych targach otrzymała gra Star Wars Battlefront, która zdobyła nominacje na: Najlepszą grę na Gamescom, Najbardziej oczekiwaną grą, Najlepsza grą na konsole (Playstation), Najlepszą grą PC oraz Najlepszą grą online w trybie multiplayer.

      Poniżej pełna lista nagród i gier przez nie zdobytych (pozwoliliśmy sobie na zachowanie oryginalnych nazw nagród):
      Best of gamescom
      Star Wars Battlefront (Electronic Arts)

      Most Wanted Consumer Award
      Star Wars Battlefront (Electronic Arts)

      Best Console Game Sony Playstation
      Star Wars Battlefront (Electronic Arts)

      Best Console Game Microsoft Xbox
      Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (Konami Digital Entertainment)

      Best Console Game Nintendo Wii
      Super Mario Maker (Nintendo)

      Best Role Playing Game
      Dark Souls 3 (Bandai Namco Entertainment)

      Best Racing Game
      Forza Motorsport 6 (Microsoft)

      Best Action Game
      Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (Konami Digital Entertainment)

      Best Simulation Game
      Forza Motorsport 6 (Microsoft)

      Best Sports Game
      PES 2016 (Konami Digital Entertainment)

      Best Family Game
      LEGO Dimensions (Warner Bros. Interactive Entertainment)

      Best Strategy Game
      Unravel (Electronic Arts)

      Best PC Game
      Star Wars Battlefront (Electronic Arts)

      Best Mobile Game (incl. Handheld, iOS, Android, Windows)
      The Legend of Zelda: Tri Force Heroes (Nintendo)

      Best Social / Casual / Online Game
      Super Mario Maker (Nintendo)

      Best Online Multiplayer Game
      Star Wars Battlefront (Electronic Arts)

      Best Hardware (incl. Peripheral)
      HTC Vive (HTC)

      Bestes Indie Game
      uphead (Studio MDHR)

      1 komentarz
      226 wyświetleń
    3. Gadżety w stylu retro dla fanów starych gier

      Nintendo NES/SNES Classic Edition

      Nintendo doskonale wie, że sentyment i dobra zabawa mogą sprzedawać się równie skutecznie co nowoczesne technologie. Nic dziwnego, że japoński producent jest twórcą najfajniejszych w ostatnich miesiącach zabawek dla entuzjastów gier retro. Pierwsza była miniaturka klasycznej konsoli NES wyposażona w 30 preinstalowanych gier oraz złącze HDMI. Urządzenie nie pozwalało co prawda poszerzać biblioteki gier, ale i tak stało się ogromnym rynkowym hitem. Mimo że pierwotny limit nakładu był kilkukrotnie zwiększany, po zamknięciu produkcji rynek jest nadal nienasycony. Aktualnie konsola jest dostępna w nielicznych sklepach w cenie co najmniej dwukrotnie wyższej niż pierwotna. Można zakładać, że kolejne urządzenie w serii, czyli SNES Classic spotka się z równie dużym zainteresowaniem. Konsola będzie dostępna w sprzedaży od 29 września w sugerowanej cenie 79,99 dolarów.
       



       

       




      Pegasus

      Dostępne na polskich bazarach klony NES'a (a dokładniej japońskiego Famicom) przyjmowały różne nazwy. Jednak niezależnie od marki, wszystkie były nazywane pegasusami - od protoplasty wprowadzonego na polski rynek przez BobMark International. Okazuje się, że pegasusy są nadal dostępne na rynku, lecz zazwyczaj w nieco uwspółcześnionych obudowach. Ich formy nawiązują zazwyczaj do współczesnych urządzeń SONY. Ceny zależnie od sklepu kształtują się na poziomie od 25 do 200 złotych. Przy czym najwięcej trzeba zapłacić za najbardziej toporne konstrukcje, wyjęte rodem z lat 90. Warto zaznaczyć, że Pegasusy były zawodne, toporne i niezwykle irytujące, a to jedynie wzmaga sentyment.

      » Zobacz aktualne ceny konsol
       



       

       




      Lampa Tetris

      Lampka nawiązująca do popularnej gry Tetris składa się z 7 niezależnych elementów. Mogą być one dowolnie łączone tworząc zamknięty obwód. Prąd jest przesyłany indukcyjnie z jednego elementu podłączonego do zasilacza. Każdy z klocków świeci innym kolorem. Zależnie od ułożenia wymiary lampki mają od kilku do kilkunastu centymetrów. Gadżet można kupić za około 150 złotych. To ciekawy motyw do pokoju geeka.
       



       

       




      Lampka Pixel Pals

      Jeśli lampka w stylu Tetrisa wydaje się nam zbyt bezosobowa, może warto zainteresować się gadżetem z serii Pixel Pals. Te niewielkie lampki nawiązują formą do 8-bitowych postaci z kultowych gier. Oczywiście jest to produkt z oficjalną licencją. Wśród dostępnych na rynku wariantów można odnaleźć lampkii Mario, Megaman i Vault Boy. Każda z nich występuje w dwóch wersjach. Gadżet jest zasilany baterią AAA. Ceny w polskich sklepach kształtują się na poziomie 60 złotych za sztukę.
       



       

       




      Kubek Power UP

      Ceramiczny kubek Power UP z oferty marki ThinkGeek to doskonałe naczynko na kawę dla prawdziwego entuzjasty gier retro. Gadżet nawiązuje do bloczków z gry Mario. Jego pojemność wynosi 500 ml, natomiast wymiary to 9 x 9 cm. Cena w polskich sklepach wynosi około 60 złotych.
       



       

       




      Budzik Space Invaders

      Najlepszy sposób na poranną pobudkę to silny zastrzyk adrenaliny. Jeśli zwykły budzik to za mało, warto przypomnieć sobie o obcych ze Space Invaders. Trudno o coś bardziej irytującego niż niezidentyfikowane obiekty przemieszczające się z lewej do prawej strony ekranu. Budzik Space Invaders przyjął formę zielonego najeźdźcy, wyposażonego w podświetlany ekran z prezentacją godziny. Kiedy urządzenie uruchomi sygnał dźwiękowy, natychmiast zaczyna poruszać się na boki, utrudniając wyłączenie. Budzik o wymiarach 20 x 6 x 12,5 cm jest zasilany za pomocą 3 baterii AAA. Gadżet można kupić za około 50 złotych.
       



       

       




      Plecak Nintendo Game Boy

      Licencjonowany plecak w kształcie Game Boya to niebanalny gadżet, który z pewnością zwróci uwagę pozostałych przechodniów. Można jedynie przypuszczać, że większość fanów pierwszej generacji Game Boya już dawno wyszła z wieku szkolnego. Mimo wszystko, dzięki starannemu wykonaniu gadżet robi świetne wrażenie. Plecak utrzymuje swój kształt dzięki zastosowanym materiałom. Jego głównym składnikiem (80%) jest sztuczna skóra PU. Do dyspozycji użytkownika oddano jedną główną kieszeń oraz wie zewnętrzne kieszonki. Plecak można kupić za około 150 złotych.
       



       

       




      Portfel Playstation

      Portfele wzorowane na konsolach dostępne są w większość popularnych sklepów dla graczy. Przez wzgląd na specyficzną konstrukcję, najciekawiej prezentuje się zapinany model w kształcie pierwszej generacji Playstation. Portfel oferuje dwie przegrody na banknoty, zapinaną kieszeń na monety, cztery miejsca na karty oraz 4 ukryte kieszonki na dodatkowe przedmioty. Oczywiście jest to produkt licencjonowany, o czym świadczy pokaźne logo Playstation wewnątrz portfela. Gadżet kosztuje około 50 złotych.
       



       

       




      Gamepad Retrolink

      Wspomnień czar można odkryć nawet grając we współczesne tytuły. Wszystko dzięki marce Retrolink produkującej kopie gamepadów do popularnych konsol retro. Co istotne, wszystkie urządzenia są przeznaczone do współpracy z gniazdem USB więc bez problemu działają z współczesnymi maszynami. Oferta obejmuje kopie gamepadów takich konsol jak NES, SNES, Sega Saturn czy Nintendo 64. Kupujący w Polsce mogą polować na pojawiające się co jakiś czas oferty w serwisie Allegro, gdzie trzeba zapłacić około 100 złotych za kontrolery Retrolink i około 25 złotych za produkty typu OEM. Dobrym wyborem jest również zapoznanie się z ofertą sklepu Amazon. Tam ceny kształtują się na poziomie 9 - 16 dolarów w zależności od modelu.

      » Zobacz aktualne ceny kontrolerów
       



       

       




      Brick Game

      Kiedy dzieciaki z całego świata cieszyły się pierwszą generacją Game Boy'a, Europa Wschodnia miała swoją kultową konsolę przenośną. Klasyczny Brick Game z lat 90' posiadał 9999 gier, z czego większość była lekko zmodyfikowanymi kopiami 5 czy 6 faktycznych tytułów. Gra elektroniczna jest nadal dostępna w sklepach, a co istotne wbrew trendowi nadmiernego wyceniania sentymentu, tym razem jest to urządzenie tańsze niż niegdyś. Nowe Brick Game można kupić za około 5 złotych, otrzymując możliwość wyboru zdobień obudowy. Nie brakuje również wszelakich modyfikowanych konstrukcji z klapką czy poziomym wyświetlaczem.
       



       

       




      » Zobacz także: Pięć niedrogich gadżetów, które mogą przydać się każdemu

      fot. atmosphere1 | 123RF
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      260 wyświetleń
    4. Forza Horizon 5 liczy 4,5 miliona graczy, to największa ilość podczas premiery gry w historii Xbox Game Studios

      Forza Horizon 5 jest teraz oficjalnie dostępna dla wszystkich w Xbox Game Pass, a szef Xbox Phil Spencer wczoraj wieczorem na Twitterze potwierdził, że gra przekroczyła już 4,5 miliona graczy i to w dniu swojej premiery! To pokazuje jak dany tytuł był wyczekiwany przez graczy.
       
      Ponadto gra osiągnęła największą ilość graczy podczas swojej premiery spośród wszystkich tytułów wydanych przez Xbox Game Studios w historii, a Spencer twierdzi, że jest to wynik "Lat inwestycji w Xbox'a, aby jeszcze więcej osób mogło grać". Oto jego pełny tweet:
       
       
      Forza Horizon 5 odniosła już ogromny sukces dla Xbox Game Studios i wspaniale jest widzieć tak wiele osób, które cieszą się nią na konsoli, komputerze i za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming. To kolejna ogromna wygrana w Game Pass!
       
      A ty na czym grasz w nową odsłonę Forza Horizon? Chcemy poznać Twoje przemyślenia w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      184 wyświetleń
    5. Firma Microsoft udostępnia wczesne koncepcje systemu operacyjnego dla oryginalnej konsoli Xbox

      Wszyscy pamiętamy kultowy oryginalny interfejs główny Xbox i jego niesamowitą sekwencję wprowadzającą (ta ostatnia jest nadal widoczna dzisiaj z wstecznie kompatybilnymi tytułami na nowoczesnych konsolach), ale Microsoft miał również wiele alternatywnych pomysłów na te.
       
      Kilka przykładów zostało opublikowanych w wirtualnym muzeum Xbox, podzielonych na koncepcje pulpitu nawigacyjnego zatytułowane "BLUR" i "FROG". Istnieje kilka różnych projektów dla każdego z nich i wszystkie są bardzo różne od tego, co ostatecznie zobaczyliśmy.
       
      Są one w rzeczywistości dostępne w formie filmów w muzeum, więc udaj się tam i sprawdź co skrywają, jeśli jesteś zainteresowany. Obejmują one wgląd działania strony sklepu (x-zone) i rankingi.
       
      Prototyp interfejsu głównego konsoli Xbox "BLUR" (wideo) Prototyp interfejsu głównego konsoli Xbox "FROG" (wideo)   Zachęcamy w szczególności obejrzeć drugi film i przyjrzeć się szczególnie gra tam prezentowanym. Każdy zaznajomiony w temacie z pewnością pozna Grand Tourismo, ale czy kojarzycie Battlebots 2123?   Podoba Ci się wygląd którejkolwiek z tych koncepcji pulpitu nawigacyjnego? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na ich temat poniżej.

      0 komentarzy
      545 wyświetleń
    6. Final Fantasy VII Remake Part 2 będzie miało jednego reżysera, a nie trzech

      Final Fantasy VII Remake miał trzech reżyserów: Tetsuya Nomura, Motomu Toriyama i Naoki Hamaguchi. Nie trzeba dodawać, że był to wymagający projekt - taki, który musiał się spodobać zarówno fanom oryginalnego Final Fantasy VII, jak i nowicjuszom - ale lubimy myśleć, że zespół programistów wykonał to w większości.
       
      Jednak pojawiła się wiadomość, że Final Fantasy VII Remake Part 2 - obecnie w fazie rozwoju - będzie miał tylko jednego reżysera: Naoki Hamaguchi. Krótkie podsumowanie: Hamaguchi pracował nad serią Final Fantasy od Final Fantasy XII, ale rolę reżysera przydzielono mu dopiero w Remake'u. Bycie jedynym reżyserem w części 2 to duży krok naprzód pod względem odpowiedzialności.
      Ta informacja pochodzi bezpośrednio od samego Nomury, który niedawno rozmawiał z Famitsu (w tłumaczeniu Gematsu). Powiedział: „Ponieważ byliśmy w stanie utrwalić podstawową rozgrywkę w pierwszej części Final Fantasy VII Remake i jesteśmy w stanie zobaczyć, co musimy poprawić w przyszłości, Naoki Hamaguchi zostanie powierzony jako reżyser następnej części, podczas gdy ja będę zaangażowany jako dyrektor kreatywny we wszystkie sprawy związane z Final Fantasy VII, w tym przy remake'u i tytułach mobilnych. Moje podstawowe zaangażowanie w pracę nie ulegnie znaczącej zmianie, więc proszę o dalsze wsparcie."
       
       
      Przypominamy, że w części drugiej remake'u przygoda ma nas zabrać po za obszar miasta Midgar, w którym oparta była pierwsza część gry. Osobiście sam jestem ciekaw jak będzie wyglądać podróż po otwartym świecie, mając na uwadze to jak ten wyglądał w oryginalnej wersji na PSX - pamiętne czasy hodowania złotego Chocoba, którym można było poruszać się dosłownie po całej mapie.
      W każdym razie, co sądzisz o tej wiadomości? Czy wiążesz duże nadzieje z Remake 2? Zostaw swoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      184 wyświetleń
    7. Fani GTA Trilogy nie są zadowoleni z niektórych zmian w "ostatecznym" remasterze

      Grand Theft Auto: The Trilogy to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier 2021 roku, ale ci, którym udało się zdobyć ją wcześniej, donoszą, że nie wszystko jest tak jak "ostateczne" powinno być.
       
      Rockstar wprowadził dość dziwne zmiany w modelach postaci w grze, głównie przy NPC, którzy mają tylko niewielki wpływ na historię:
        Gdzie indziej okazuje się, że Old Reese – fryzjer, który w oryginalnej grze dał poważne wibracje Morgana Freemana – przeszedł naprawdę imponujący proces anti-aging:
        Poza postaciami niektórzy fani zauważyli, że decyzja o usunięciu mgły w celu ukrycia ograniczonej odległości rysowania tak naprawdę się nie opłaciła:
       
      Wydawałoby się, że gra jest wypełniona sporą ilością błędów ortograficznych, prawdopodobnie dzięki upscalerowi AI, który został użyty do ulepszenia grafiki z oryginalnej gry:
       
       
      Na koniec lista błędów znalezionych przez innych graczy. Kilka z nich można uznać za śmieszne, ale niektóre wołają o pomstę do nieba... W tym miejscu zadajemy sobie pytanie jak taki deweloper jak Rockstar mógł tak podejść do tematu...
       
      Warto zauważyć, że są to negatywne reakcje i że w tych remasterach na pewno będzie się działo wiele dobrych rzeczy (chyba). Warto również zauważyć, że wymienione powyżej błędy przez graczy są losowo wytypowane z pośród kilkudziesięciu znalezionych w serwisie Reddit. Oczywiście takich błędów znajdziemy zapewne więcej, ale mamy nadzieję, że trylogia z przymrużeniem oka na błędy i niedociągnięcia będzie grywalna.
       
      Z pewnością Rockstar przygotuje w najbliższym czasie stosowną poprawkę nie tylko błędów, ale wprowadzi kilka dodatkowych mechanik, których brakowało w oryginałach graczom (np. pływanie).
       
       
      A Ty napotkałeś jakieś dziwne błędy podczas gry w najnowszą trylogię GTA? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      236 wyświetleń
    8. Epic idzie na wojnę z Apple, prosi graczy o „dołączenie do walki” o „darmowy Fortnite”

      Jeśli jeszcze nie słyszałeś wiadomości, Epic Games - firma stojąca za gigantem Battle Royale Fortnite - podejmuje kroki prawne w celu zakończenia „antykonkurencyjnych ograniczeń” Apple na rynkach urządzeń mobilnych.
      Wszystko zaczęło się, gdy Epic wprowadził nowy (i bardziej bezpośredni sposób płatności) na iOS i Androida, omijając cyfrowe sklepy obu platform. W ramach tej aktualizacji firma Epic na stałe obniżyła również cenę zakupów V-dolców i prawdziwych pieniędzy na wszystkich systemach, w tym na Nintendo Switch:
      Od dzisiaj wszystkie oferty V-Bucks lub prawdziwe pieniądze kupione na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC i Mac są teraz przecenione nawet o 20%. Nie musisz nic robić!
      To nie jest wyprzedaż… są to nowe obniżone ceny dostępne w każdej chwili! Cieszymy się, że możemy przekazać Ci te informacje i będziemy nadal szukać dodatkowych sposobów, aby zapewnić kolejne oszczędności wszystkim graczom Fortnite.
      Od czasu wprowadzenia tej aktualizacji Fortnite zostało usunięte z App Store, a także z Google Play z powodu naruszenia warunków korzystania z usługi.
      Firma Epic prosi graczy o uwolnienie gry za pomocą hasztagu mediów społecznościowych #FreeFortnite i używa wideo w stylu z lat osiemdziesiątych czterech do rozpowszechniania informacji - co jest również parodią starej reklamy Apple Mac. Spójrz poniżej:
       
      Dołącz do walki i nie pozwól, aby rok 2020 stał się „1984”.
       
       
       
      Epic nieco dokładniej wyjaśnił sytuację w osobnym poście:
      Apple zablokowało Fortnite w App Store, uniemożliwiając wszystkim instalowanie i aktualizowanie gry na urządzeniach z iOS, jednocześnie polecając Epic „usunięcie funkcji„ Epic direct payment. Apple utrzymuje wysokie ceny, aby móc zebrać 30% Twoich płatności, i blokuje Fortnite, aby uniemożliwić Epic obiżenie cen z bezpośrednich płatności!
       
      Chociaż gra została usunięta z Google Play, pozostaje dostępna na Androida według Google:
      Otwarty ekosystem Androida umożliwia programistom dystrybucję aplikacji w wielu sklepach z aplikacjami. W przypadku twórców gier, którzy decydują się na korzystanie ze Sklepu Play, mamy spójne zasady, które są uczciwe dla programistów i zapewniają bezpieczeństwo sklepu dla użytkowników. Chociaż Fortnite jest nadal dostępny na Androida, nie możemy go już udostępniać w Play, ponieważ narusza nasze zasady. Cieszymy się jednak z możliwości kontynuowania naszych rozmów z firmą Epic i przywrócenia Fortnite z powrotem do Google Play.

      0 komentarzy
      124 wyświetleń
    9. Epic Games prezentuje nowe narzędzie „MetaHuman Creator”

      Firma Epic Games podniosła dziś poprzeczkę na aplikację opartą na przeglądarce o nazwie „MetaHuman Creator”, która podobno pozwoli programistom i twórcom na znacznie szybsze tworzenie cyfrowych ludzi w przyszłości.
       
       
      Jak donosi VentureBeat, narzędzie to działa w chmurze przy użyciu technologii o nazwie „Unreal Engine Pixel Streaming” i kompresuje „tygodnie lub miesiące pracy” do zaledwie kilku minut, umożliwiając programistom tworzenie foto-realistycznych postaci.
      Aplikacja zostanie udostępniona w ramach wczesnego dostępu w ciągu najbliższych kilku miesięcy i chociaż jest wyraźnie skierowana do programistów i twórców, najwyraźniej nie będzie wymagać żadnej wiedzy programistycznej na podstawowym poziomie.
       
      „Do tej pory jednym z najtrudniejszych zadań w tworzeniu treści 3D było konstruowanie naprawdę przekonujących cyfrowych ludzi” - powiedział w komunikacie prasowym dla GameSpot wiceprezes Epic Games ds. Technologii cyfrowych ludzi, Vladimir Mastilovic. „Nawet najbardziej doświadczeni artyści wymagają znacznej ilości czasu, wysiłku i sprzętu, tylko dla jednej postaci”.
       
      Po skrócie zapowiada się na to, że jesteśmy coraz bliżej foto-realistycznej grafiki, dzięki kolejnym narzędziom ułatwiającym pracę oraz skracającym czas na jej tworzenie.
       
      Co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    10. Ekskluzywna gra z PS5 Final Fantasy VII Remake dostrzeżona w Epic Games Store

      Final Fantasy VII Remake, a niedawno wydany Final Fantasy VII Remake Intergrade, to zarówno ekskluzywne tytuły PlayStation - pierwszy jest na PS4, a drugi na PS5. Jednak zawsze było jasne, że między Sony a Square Enix istnieje jakaś umowa na wyłączność czasową, co oznacza, że Remake jest przeznaczony dla innych platform, ale po upływie określonego w zawartej umowie czasu.
       
      I wygląda na to, że przynajmniej na razie, PC jest jedną z tych platform. Lista backend dla Final Fantasy VII Remake została odkryta w Epic Games Store, co sugeruje, że stanie się to w stosunkowo niedalekiej przyszłości.
       
      Jak donosi Gematsu, należy zauważyć, że najnowszy zwiastun Final Fantasy VII Remake Intergrade zawierał drobny druk, który zakładał grę przez co najmniej sześć miesięcy wyłączności PS5. Idąc dalej, ta przypuszczalna wersja na PC może pojawić się już 10 grudnia 2021 roku.
       
      Jako ciekawostkę należy również dodać, że w od jakiegoś czasu w sklepie Xbox możemy zakupić gry z serii FF -  Final Fantasy VII (klasyk) oraz Final Fantasy IX, co może sugerować, że zaraz po pojawieniu się gry na PC możemy ją zobaczyć również na konsoli Xbox.

      0 komentarzy
      117 wyświetleń
    11. EA Sports oficjalnie rozważa zmianę nazwy serii FIFA

      EA Sports właśnie potwierdziło, że rozważa potencjalną zmianę nazwy swojej najbardziej rozpoznawalnej na całym świecie serii gier piłkarskich o nazwie FIFA, ponieważ firma dokonuje przeglądu umowy o prawach do nazewnictwa z organem zarządzającym tym sportem.
       
      Wiadomość została ujawniona w komunikacie prasowym z okazji udanej premiery FIFA 22, gdzie zasugerowano, że seria może uzyskać nową nazwę wraz z kolejnym wydaniem:
       
      EA Sports produkuje gry pod nazwą FIFA od 1993 roku, więc oznaczałoby to ogromną zmianę dla serii.
       
      Oczywiście były konkurent FIFA, czyli Pro Evolution Soccer od Konami na początku tego roku też przeszło metamorfozę na rzecz nowego (i przy tym dość mocno krytykowanego) tytułu o nazwie eFootball. Dzięki tym zmianom możemy mieć do czynienia z sytuacją, w której za kilka lat nie będzie się już mówiło FIFA czy PES. No ale spójrzmy na to z innej strony, kto chciałby pytać znajomego czy grał już w FIFA 42 lub PES36
       
      Co o tym sądzisz? Jaka będzie nowa nazwa franszyzy EA? Przekaż nam swoje przemyślenia poniżej.

      0 komentarzy
      175 wyświetleń
    12. EA Access zmieni nazwę na „EA Play” od przyszłego tygodnia

      EA Access zmieni nazwę na „EA Play” od przyszłego tygodniaEA ogłosiło, że zmieni markę swoich subskrypcji EA Access (konsole) i Origin Access (PC), które rozpoczną się w przyszłym tygodniu. 18 sierpnia - nowa nazwa dla obu będzie brzmiała „EA Play”.
      W poście na blogu firma wyjaśniła, że „przeniesienie wszystkich korzyści na jedną markę jest ważnym krokiem w usprawnianiu naszych usług, aby mieć pewność, że członkostwo EA Play jest najlepszym sposobem na grę”.
      Nie zauważysz żadnych zmian w korzyściach członkostwa - usługa dosłownie zyskuje nowy wygląd i nazwę. 
       
       
      Co myślisz o nowej nazwie? Dobry ruch czy zagmatwany? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach.

      0 komentarzy
      268 wyświetleń
    13. E3 podobno odwołało swoje wydarzenie na żywo w 2021 roku

      Fizyczna część E3 2021 została podobno odwołana, zgodnie z nowym raportem Board of Los Angeles Convention and Tourism Development Commission.
      Jak zauważył Video Games Chronicle, raport zawiera zaktualizowaną listę sprzedaży, z której wynika, że E3 2021 ma „odwołać wydarzenie na żywo” - najprawdopodobniej z powodu trwającej pandemii COVID-19. Ponadto dodaje również, że zarząd pomaga E3 w jego wydarzeniu cyfrowym, o czym VGC również poinformowało w zeszłym miesiącu.
       
      Oprócz planów na 2021 r. Jest również powiedziane, że zarząd pracuje nad wprowadzeniem licencji na wydarzenia E3 w 2022 i 2023 r., co wskazuje, że nie planuje się zatrzymać w najbliższym czasie, pomimo pandemii zrywającej, która już mocno odcisnęła swoje piętno w naszym codziennym życiu.
       
      Oczekuje się, że cyfrowy odpowiednik, który planuje E3, odbędzie się w dniach 15-17 czerwca, a wieczór przedpremierowy zaplanowano również na 14 czerwca. Każdy 12-godzinny dzień będzie obejmował prezentacje, ale według raportu wydawcy oglądający są proszeni o podanie sześciocyfrowego kodu zapewniającego miejsce podczas wydarzenia.
       
      Jak dotąd E3 oficjalnie potwierdziło, że ciężko pracują nad wydarzeniem, który ma nastąpić w 2021 roku i nie mogą się doczekać, aby udostępnić „pełny obraz” tego, jak całość będzie wyglądać. Wkrótce zostanie ujawnionych więcej obiecanych wiadomości.
       
      Czy chciałbyś, aby E3 powróciło w tym roku w jakimś innym charakterze? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      164 wyświetleń
    14. E3 2021 już potwierdzone - pojawią się takie firmy jak Nintendo, Xbox, Capcom...

      Stowarzyszenie zajmujące się oprogramowaniem rozrywkowym ogłosiło swoje plany na tegoroczne targi E3 (Electronic Entertainment Expo), ujawniając, że na pokładzie jest już kilku głównych wydawców - w tym Microsoft Xbox oraz Nintendo (póki co brak odpowiedzi ze strony Sony, choć o ich obecność nie będziemy musieli się martwić).
      „Przeobrażona na nowo, całkowicie wirtualna” wersja targów E3 wystartuje od soboty 12do wtorku 15 czerwca. ESA twierdzi, że „programiści będą prezentować najnowsze wiadomości i gry bezpośrednio fanom na całym świecie” co w dobie obecnej pandemii sugeruje, że będą to wyłącznie transmisje na żywo, które będą dostępne dla wszystkich za darmo.
       
      Co do wydawców, którzy już się zapisali? Oto pełna lista do tej pory:
       
      Wydawcy gier na targach E3 2021
      Xbox
      Nintendo
      Capcom
      Konami
      Ubisoft
      Take-Two Interactive
      Gry Warner Bros.
      Koch Media
      ... i więcej w przyszłości!

      Stanley Pierre-Louis, prezes i dyrektor generalny ESA, podzielił się następującymi informacjami w komunikacie prasowym:
      „Przez ponad dwie dekady targi E3 były głównym miejscem prezentacji tego, co najlepsze w branży gier wideo, jednocześnie jednocząc świat poprzez gry. Tegoroczne targi E3 przekształcamy w bardziej integracyjne wydarzenie, ale nadal będziemy starać się podekscytować fanów dużymi nowościami i okazjami, które sprawiają, że to wydarzenie pozostanie nieodzownym centrum gier wideo”.
       

      Podczas gdy E3 2021 będzie wydarzeniem tylko online, ESA ma nadzieję, że powróci do fizycznej scenerii już w 2022 r.
       
      Nie możesz się doczekać powrotu E3 do normalnego wydarzenia? Czy tęskniłeś za tym w zeszłym roku? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      428 wyświetleń
    15. Dyrektor artystyczny odpowiedzialny za Jet Set Radio i były dyrektor gry Yakuza, Ryuta Ueda powraca do Segi

      W ostatnim czasie w japońskim przemyśle gier wideo poruszało się wiele kluczowych postaci, a najnowszą osobą, która trafia na pierwsze strony gazet, jest dyrektor artystyczny Jet Set Radio, Ryuta Ueda.
       
      Po spędzeniu prawie dekady w Yahoo! Japan, Ueda ogłosił w poście na Facebooku, o tym, że wrócił do Segi w maju tego roku.
       
      Być może to wynik ostatnich wiadomości o  tym, że twórca Yakuzy i Super Monkey Ball Toshihiro Nagoshi opuszcza Segę,  aby przejść do chińskiej firmy NetEase. Co ciekawe, Ueda był reżyserem dwóch pierwszych gier Yakuzy w tamtych czasach.
       
      Podczas gdy Sega przyjęła wznowienia starszych serii, takich jak Super Monkey Ball, wydaje się, że istnieje większa szansa, że Ryuta Ueda dołączy do zespołu Yakuzy. Przy odrobinie szczęścia widzimy jednak, że niektóre serie retro również powracają.
       
      Czy grałeś w którąś z gier, nad którą pracował Ueda? Czy chciałbyś, aby Jet Set Radio powrócił w odświeżonej wersji lub pełnoprawnej kontynuacji? Powiedz nam poniżej.

      0 komentarzy
      167 wyświetleń
    16. Dying Light 2 Developer przyznaje, że gra została ogłoszona zbyt wcześnie

      Po dłuższym okresie nieobecności - i pewnych obawach związanych ze środowiskiem pracy - Techland ujawni nowe szczegóły dotyczące „procesu rozwoju” Dying Light 2 w ramach transmisji w przyszłym tygodniu.
       
      Aktualizacja - ogłoszona na stronie gry w mediach społecznościowych - wydaje się, że skupi się bardziej na sprawach wewnętrznych niż samej grze, chociaż powinniśmy otrzymać przyzwoity raport o postępach.
       
      Oczywiście minęło sporo czasu, odkąd ostatni raz widzieliśmy tytuł w akcji i wielu z nich kwestionowało, co dzieje się za kulisami. Przedstawiciel odpowiedział jednak na obawy jednego fana, podkreślając, że tytuł jest „daleki od piekła rozwoju” i został po prostu zapowiedziany „za wcześnie”. Dodał: „Dying Light 2 idzie do przodu”.
       
      Gra została ogłoszona w 2018 roku i miała zostać wydana w 2020 roku. Szczerze mówiąc, nadal wydaje się, że minęły lata, ale może aktualizacja z przyszłego tygodnia rzuci trochę światła na to, kiedy możemy spodziewać się premiery nieumarłej kontynuacji - aktualne plany dotyczące premiery szacowane są na 31 grudnia 2021, miejmy nadzieję, że ta data nie przesunie się drastycznie - ponownie...
       
      Nadal nie możesz się doczekać tego tytułu, czy przez lata Twoje zainteresowanie tytułem zmalało? Zostaw swoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      113 wyświetleń
    17. Dreamcast Mini - Sega zapowiada kolejną miniaturową konsolę

      Yosuke Okunari - pracownik Sega, który był mocno zaangażowany w wiele ostatnich przedsięwzięć firmy w stylu retro, w tym linię Sega Ages i Mega Drive Mini - zasugerował, że firma może zająć się „Dreamcast Mini” w najbliższej przyszłości.
      Ostatnia ważna wyprawa firmy Sega do świata domowych konsol odbyła się właśnie z konsolę Dreamcast na której gościły takie tytuły, jak Soul Calibur, Crazy Taxi, Shenmue i Skies of Arcadia, choć pomimo silnej sprzedaży w Ameryce Północnej Dreamcast nie mógł wyciągnąć firmy z dziury, w której znalazł się podążając za słabymi wynikami Saturna i wkrótce stało się jasne, że rynek idzie na korzyść nadchodzącego PlayStation 2 od Sony, który w efekcie sprzedał się w oszałamiającej liczbie 155 milionów sztuk, zaś konsola od Segi jedyne 9,13 miliona sztuk.
      W rozmowie z Famitsu w wywiadzie przetłumaczonym przez Roberta Sephazona, współpracownika Nintendo Life, Okunari mówi:
       
      Okunari twierdzi, że nie będą w stanie wypuścić na rynek kolejnej mini-konsoli ze względu na czas, który najwcześniej pojawić się może w przyszłym roku - czyli, innymi słowy, dwa lata po wydaniu Mega Drive Mini. Ze względu na wysokie koszty i czas potrzebny do opracowania kolejnego projektu, Sega wybiera ten, który ma najbardziej realistyczny potencjał odniesienia sukcesu na globalnym rynku.
       
      Nie oznacza to oczywiście, że Dreamcast Mini nie ujrzy światła dziennego, lecz trzeba zwrócić uwagę, że taki SG1000 Mini byłby łatwiejszy z technicznego punktu widzenia, a Master System Mini mógłby być opłacalny, ponieważ Sega niedawno wydała Game Gear Micro, który jest oparty o przenośną konsolę, która ma bardzo podobną architekturę do 8-bitowego rywala firmy Segi, czyli NES.
      Okunari dodaje:
       
      W dzisiejszych czasach emulacja Dreamcasta jest na bardzo zaawansowanym etapie (patrz Redream), więc konkretny system miałby sporo sensu dla rozwijającej się linii minikonsol od Segi - należy dodać, że maszyna jest stosunkowo dobrze znana na całym świecie, pomimo tak niewielkiej sprzedaży liczby jednostek w tamtych czasach.
       
      Osobiście mam nadzieję, że projekt Sega Dreamcast Mini ujrzy światło dzienne, ponieważ chciałbym sobie taką konsolkę położyć obok starszego brata w oryginalnej wersji, która cały czas zajmuje miejsce obok telewizora....

      1 komentarz
      654 wyświetleń
    18. Doom 2 jako gra akcji TPP w modzie Eternal Slayer

      Projektant o pseudonimie zheg udostępnił kilka dni temu modyfikację Eternal Slayer do Dooma 2. Mod zmienia kultową strzelankę w grę akcji, w której bohater korzysta z potężnego miecza.
      Energetyczne ostrze rozpoznają wszyscy fani tegorocznej odsłony Dooma. Model postaci też jest wzorowany na tym z wydanej w marcu produkcji id Software.
      Twórca postarał się też o całkiem rozbudowany gameplay. Slayer może skakać i wykonywać szybkie uskoki. Jest też cała lista kombosów do wykonania.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      275 wyświetleń
    19. Disintegration. Fuzja strzelanki i strategii oceniona w recenzjach. Zobaczcie zwiastun premierowy

      Disintegration wskoczy na półki sklepowe 16 czerwca. Z wyprzedzeniem możemy zapoznać się z recenzjami tej produkcji.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      374 wyświetleń
    20. Diablo 2 Remaster, chce wykorzystać funkcje dotykowe DualSense na PS5

      Diablo 2: Resurrected to coś więcej niż zwykły remaster, ze specjalistami od remake'u Vicarious Visions na czele i obiecującym ogromnym zakresem ulepszeń. Ale konkretnie w wersji na PS5 moglibyśmy patrzeć na pełną obsługę kontrolera DualSense, a studio potwierdziło, że chętnie uwzględni haptyczne sprzężenie zwrotne.
       
      Podczas dyskusji przy okrągłym stole medialnym związanym z nadchodzącym tytułem deweloper powiedział: „Nadal pracujemy nad tym, jak chcemy używać [DualSense], ale dotykowe sprzężenie zwrotne na kontrolerze jest naprawdę ekscytujące, więc chcemy się upewnić że z tego skorzystamy”.
       
      Teoretycznie, haptyczne sprzężenie zwrotne może świetnie pasować do Diablo 2: Resurrected. Będąc RPG akcji, nietrudno wyobrazić sobie wszystkie różne wibracje, które można poczuć, wyzwalając wszelkiego rodzaju zaklęcia i zdolności. Z pewnością może przynieść dodatkowy, znaczący poziom informacji zwrotnej do doświadczenia.
       
       
      Diablo 2: Resurrected ma zostać uruchomiony w pewnym momencie jeszcze w tym roku, ale nie mamy jeszcze zdefiniowanego okna wydania.
       
      Nie możesz się doczekać udaremnienia armii piekła? Przenieś rzeź do sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      252 wyświetleń
    21. Deweloper Microsoft Flight Simulator potwierdza szczegóły wydajności dla konsoli Xbox Series X | S

      To wspaniały krok ze strony Microsoftu, ponieważ Microsoft Flight Simulator będzie dostępny na Xbox Series X i Xbox Series S za pośrednictwem Xbox Game Pass w tym miesiącu, a deweloper Asobo Studio mówił nieco więcej na ten temat w PiO na Twitchu.
       
      Jak podaje Twinfinite, deweloper potwierdził podczas transmisji, że gra będzie działać na standardowych wyświetlaczach w 4K, przy 30fps na Xbox Series X oraz w 1080p przy 30fps na Xbox Series S. Mówi się, że oba systemy działają bardzo podobnie pod względem liczby klatek na sekundę, a jeśli masz wyświetlacz, który obsługuje zmienne częstotliwości odświeżania, i one mogą rzeczywiście przekroczyć ten limit 30 klatek na sekundę, osiągając nawet 60 klatek na sekundę w niektórych sceneriach.
       
      W powiązanych wiadomościach, najnowsza aktualizacja Flight Sim na PC (Sim Update 5, która zostanie uruchomiona w wersji na konsolę Xbox), została przepisana w celu poprawy wydajności, co jest świetną wiadomością również dla graczy PC.
       
      Dodatkowo, zespół zamierza przynieść Microsoft Flight Simulator na Xbox One za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming (w pewnym momencie), wersje kompilacji i rynek zarówno wersji PC i Xbox będą takie same, a cross-play, cross-saves i cross-purchases (dla oficjalnych dodatków) będą obsługiwane. Mysz i klawiatura będą również opcją na konsoli.
       
      Jest mnóstwo ciekawych informacji, którymi można się ekscytować w związku z Microsoft Flight Simulator na Xbox'ie, a my jesteśmy teraz zaledwie kilka tygodni od jego oficjalnej premiery na Xbox Game Pass 27 lipca. Czy pewno jesteście gotowi do startu!?
       
      Zadowolony z tych wszystkich szczegółów dotyczących Microsoft Flight Simulator na Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      120 wyświetleń
    22. Demon's Souls PS5 sprzedało się do tej pory w ponad 1,4 miliona egzemplarzy

      Jednym z wyróżniających się tytułów startowych na PlayStation 5 był niewątpliwie Demon's Souls, świetny remake gry, który zapoczątkował formułę "Souls-like games". Opracowana przez Bluepoint Games gra akcji z elementami RPG jest pięknym odtworzeniem oryginału z konsoli PS3, zgrabnie rozwijając niektóre archaiczne systemy, jednocześnie szlifując grafikę do oszałamiającego połysku.
       
      Po świetnym remake'u, studio Bluepoint Games dołącza do PlayStation Studios jako zespół first-party, a w komunikacie prasowym dla tej wiadomości znajduje się aktualizacja wyników sprzedaży najnowszego wysiłku zespołu. Od 19 września 2021 roku Demon's Souls sprzedało się w "ponad 1,4 miliona egzemplarzy" od czasu premiery. Biorąc pod uwagę, że PS5 sprzedało się w ponad 10 milionach sztuk, gdzie już w lutym informowaliśmy o granicy blisko 8 milionów egzemplarzy, nie jest to zły wynik zwłaszcza, że gra jest dość hardcorowym wydaniem.
       
      Czy wybrałeś Demon's Souls wraz ze swoim PS5? Dźgnij kostki Tower Knight w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      300 wyświetleń
    23. Dark Souls 3 został zaktualizowany i dodany do FPS Boost dla Xbox Series X | S

      Ostatni raz otrzymaliśmy sporo tytułów z FPS Boost dla Xbox Series X i Xbox Series S, ostatnie z nich pojawiły się nawet w maju, Microsoft uraczył nas solidnym pakietem 74 gier aktualizowanych do FPS Boost za jednym zamachem.
       
      Fani zastanawiają się jednak, kiedy nadejdzie kolejny taki zestaw, a według postu na Instagram Story z Xbox Italia, może to on pojawić się w każdej chwili. Najciekawszą informacją jest to, że Dark Souls 3 zostanie uwzględnione w gronie innych tytułów:
       
       
       
       
       
      W momencie pisania nie podano żadnych dalszych szczegółów, ale kolejny pakiet to będzie prawdziwa okazja do sprawdzenia znanych gier zaktualizowanych do wykorzystania funkcji i mocy najnowszych konsol.
       
      Jak zawsze, postaramy się informować was na bieżąco z wszystkimi wiadomościami związanymi z FPS Boost, mam nadzieję, że następną partię otrzymamy bardzo szybko.
       
      Co zamierzacie zobaczyć w kolejnym zestawie gier FPS Boost na konsole Xbox Series X i S? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      143 wyświetleń
    24. Cyberpunk 2077- na podstawie postępów zespołu spodziewano się gry dopiero w 2022 roku.

      Wygląda na to, że minie dużo czasu, zanim Cyberpunk 2077 w końcu przestanie uderzać w prasę w negatywny sposób, ponieważ Bloomberg opublikował obszerny raport (po angielsku), w którym rozmawiał z deweloperami o kulisach tworzenia gry.
      Jedna z najciekawszych części tego raportu odnosi się do pierwotnej daty premiery Cyberpunk 2077 16 kwietnia 2020 r., Która spowodowała, że niektórzy członkowie zespołu nie tylko drapali się po głowach, a nawet obstawiali, do kiedy gra będzie opóźniona.
      Raport sugeruje, że anulowanie funkcji i „zmniejszenie rozmiaru metropolii Cyberpunka” pomogło później, ale pozostało wiele problemów, a gdy zbliżała się data premiery, „wszyscy w studiu wiedzieli, że gra jest w trudnym stanie” , nawet po tym, jak gra otrzymała złoty certyfikat w październiku.
      Co myślisz o całej sytuacji związanej z Cyberpunk 2077? Czy wolałbyś poczekać trochę więcej czasu i otrzymać w pełni gotowy produkt? Czy jesteś zadowolony z aktualnego wydania? Opowiedz nam o tym w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    25. Cyberpunk 2077 Patch 1.3 już jest, oto pełne informacje o aktualizacji

      Cyberpunk 2077 ma otrzymać największą jak dotąd aktualizację z patchem 1.3, który CD Projekt Red reklamuje jako początek przyszłych zmian jakości życia.
       
      Ponieważ jest to tak ogromna łatka, towarzyszyła jej długa, ale to długa lista notatek. Nie ma jeszcze daty premiery poza, lecz po ostatnich zapowiedziach wiemy, że nie trzeba na nie długo czekać, lepiej zamiast zastanawiać się nad terminem udostępnienia poprawki spójrz na listę poniżej, co będzie zawierać ta największa aktualizacja. Należy dodać, że wraz z łatką otrzymamy pierwszą partię darmowego DLC do Cyberpunk 2077, która jest integralną częścią aktualizacji.
       
      Oto pełna lista zmian i poprawek do Cyberpunk 2077 zawarta w aktualizacji 1.3:
       
      ZAWARTOŚĆ DODATKOWA
      Lista wszystkich bezpłatnych DLC znajduje się w menu głównym, w dziale „Zawartość dodatkowa”. W aktualizacji 1.3 zostały dodane następujące bezpłatne DLC: Alternatywny wygląd Johnny’ego Silverhanda – można włączyć w Ustawieniach, w zakładce „Zawartość dodatkowa”. Wielowarstwowa kurtka pilota z syntetycznej skóry, luminescencyjna kurtka punkowa – obie można znaleźć w skrytce w mieszkaniu V po otrzymaniu wiadomości od Viktora, po ukończeniu Pierwszej zasady Afterlife. Domyślnie są one rzadkiej/ikonicznej jakości, ale odblokowane zostają także schematy wytwarzania wyższej jakości. Archer Quartz „Bandyta” – dostępny jako nagroda lub do kupienia (w zależności od wyborów gracza) po ukończeniu zadania Na rozdrożach, a następnie otrzymaniu wiadomości od Dakoty lub Rogue. Jeśli wiadomość nie przyszła, udaj się do Badlandów i oddal się od warsztatu Dakoty. Dakota potrzebuje kilku dni, aby się z tobą skontaktować.  
      USPRAWNIENIA
      Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy, dzięki czemu nawigowanie jest łatwiejsze. Dom lalek – ekran ze zdjęciami Skye i Angel będzie się wyświetlał zdecydowanie dłużej, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami. Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów na drzewie umiejętności postaci. Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10). Do wpisów w dzienniku dodano linki do bazy danych. Dodano opcję dostępności pozwalającą włączyć kropkę na środku ekranu, która zmniejsza/zapobiega chorobie lokomocyjnej. Można ją włączyć w Ustawieniach → Interfejs → Kropka na środku ekranu. Fixerzy rzadziej piszą teraz do V z ofertami sprzedaży samochodu. Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC. Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami. Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić. V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy. Gracz będzie mógł teraz właściwie wytworzyć hacki, nawet gdy raz je już wytworzył, a następnie się ich pozbył. Dodano opcję porównywania wszczepów. Poprawiono powiadomienie podczas kupowania wszczepów, których wymogi do używania nie są spełnione. Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów. Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V. Ikona na skrzyni z odpadkami zmienia się teraz na czerwoną, a nie szarą, kiedy gracz podniesie ciało. Ikona miny lądowej będzie teraz wyszarzona po rozbrojeniu jej. Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała. Gdy patrzysz w otchłań – Barry ma teraz poprawiony, bardziej wyjątkowy wygląd. Podczas wytwarzania tego samego przedmiotu, ale lepszej jakości, przedmiot bazowy będzie teraz podświetlony na zielono tak jak pozostałe komponenty, o ile znajduje się w ekwipunku.  
      ZMIANY W BALANSIE
      Czas po jakim wrogowie wykryją gracza zależy teraz od poziomu trudności. Na Łatwym lub Normalnym poziomie trudności przeciwnicy będą wolniej wykrywać gracza, a na Bardzo Trudnym szybciej. Na Bardzo Trudnym poziomie trudności (i na żadnym innym) będą teraz bardziej agresywnie szukać gracza kiedy są "zaalarmowani". NCPD nie reaguje już wrogo z powodu martwych ciał w aktywnościach otwartego świata. NCPD reaguje teraz także na uderzenia NPC-ów bronią niezabójczą. Dostosowano proces zadawania obrażeń podczas strzelania do tłumu NPC-ów w trakcie walki, w zależności od dystansu i używanego uzbrojenia. Legenda tego miasta – poprawiono zachowanie Adama Smashera w trakcie walki. Przerwane milczenie – poprawiono zachowanie Ody podczas walki. Transmisja – poprawiono zachowanie Placide’a podczas walki. Transmisja – zwiększono odporność Placide’a na hakowanie. Podejrzenie cyberpsychozy: Litera prawa – poprawiono zachowanie cyberpsychopaty podczas walki. Spacer z gwiazdą – poprawiono umiejscowienie i celowanie Red Menace. Zwiększono atrybuty La Chingona Dorada (ikonicznych pistoletów Jackiego). Ostatnia taka robota – zwiększono ilość amunicji dostępnej na początku zadania. Wprowadzono drobne zmiany i poprawiono wyważenie hacku Atak wirusowy. Ulepszono system wytwarzania tak, aby przedmioty o losowej jakości skalowały swoją jakość do umiejętności wytwarzania gracza. Nie jest już możliwe wylosowanie jakości przekraczającej odpowiednią umiejętność wytwarzania. Poziom wymagań przedmiotów zwiększa się teraz z każdym ulepszeniem. Należy zwrócić uwagę, że w związku z tą poprawką zmieni się poziom ulepszonych przedmiotów. Używane przedmioty, które przekraczają wymagany poziom, mogą być noszone bez żadnych problemów, ale po zdjęciu ich nie będzie możliwości ponownego ich założenia. Dodano więcej schematów do wytwarzania modyfikacji wszczepów. Dodano schematy do wytwarzania noży (dostępne od początku gry). Zaktualizowano liczbę komponentów wymaganych do wytworzenia niektórych przedmiotów np. Bounce Back, MaxDoc, hacków, modyfikacji ubioru czy niektórych broni. Wyważono wymagania wytwarzania dla modyfikacji ubioru. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania ubrań. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania elementów Sandevistana. Wszczep Kamuflaż Optyczny będzie teraz można kupić u ripperdoców. Dostosowano cenę modyfikacji wszczepów Wzmacniacz sensoryczny. Specyfikacja wytwarzania rzadkiego Unity będzie teraz dostępna wyłącznie podczas Podejrzenia przestępczości zorganizowanej: Tygersom się nie odmawia. Zmieniono cenę i jakość gitary Kerry’ego, którą można zdobyć podczas Kontraktu: Psychofan.  
      ROZGRYWKA
      Usunięto błąd, w wyniku którego schematy wytwarzania w sklepach z odzieżą były dostępne wyłącznie podczas pierwszej wizyty u sprzedawcy. Usunięto błąd występujący po wizycie w obozie nomadów, w wyniku którego nie można było używać broni i przedmiotów z szybkiego menu. Usunięto błąd, w wyniku którego hakowanie neutralnego celu nie liczyło się do osiągnięcia Christmas Tree Attack. Okno samouczka dotyczące sprawdzania umiejętności nie pojawia się już, gdy na urządzeniach wyświetlony jest komunikat „Brak autoryzacji”. V nie patrzy już w dół po szybkiej podróży.
      Atut „Do parteru” działa teraz poprawnie na powalonych i oszołomionych NPC-ach. Atut „W zasięgu” daje teraz graczowi odporność na oślepienie od własnych granatów hukowych. Atut „Szalona nauka” poprawnie zwiększa teraz cenę wszystkich przedmiotów. Atut „Cyfrowe wszechświaty” daje teraz przepis na bardzo rzadkie Odciągnięcie Uwagi. Gitar z Nowy świt gaśnienie będzie już można rozmontowywać i nie będą automatycznie rozmontowywane podczas używania atutu „Złomowanie”. Gracze będą teraz mieli właściwą szansę na złupienie dodatku do broni używając atutu „Łupieżczyni”. Drobne poprawki zachowania V podczas szybkiego przewijania dialogów. Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć pomiędzy przykucnięciem i pozycją stojącą po pominięciu dialogu. V nie chowa już wcześniej wyciągniętej broni po pominięciu dialogu. V nie trafia już do nieskończonej pętli po pominięciu dialogu holocallu podczas wpadania do wody. Poprawki związane z wytwarzaniem, kilka zmian cen przedmiotów. Nie można już nadużywać epickiego obrazu „Bez tytułu 18 – Brancesi, 2021” poprzez ciągłą sprzedaż i ponowny zakup. Dodano ustawienie jakości do schematów wytwarzania elementów Sandevistana. Zmieniono balans i dodano nieco łupów oraz poprawiono różne przedmioty, których nie dało się podnieść. Naprawiono kilka przedmiotów, których nie można było złupić. Poprawiono ikonę, która wyświetlała się podczas łupienia butów. Poprawiono błąd, w wyniku którego kultowe pistolety Jackiego leżały na ulicy w Northside jako łup. Usunięto nadużycie, w wyniku którego gracz mógł złupić asortyment dilera czarnych braindansów po zabiciu go w Bezładzie. Usunięto zduplikowane łupy z aktywności otwartego świata w Pacifice. Poprawiono wygląd elementu złomu. Dodano łup do pustego pojemnika za sex shopem w Corpo Plaza. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre rzadkie przedmioty pojawiały się, choć nie powinny. Adam Smasher pozostawia teraz inne łupy poza kluczem autoryzacji. Naprawiono nieotwieralne pojemniki z łupem w wieży kontrolnej w Nie mów Saulowi. Usunięto legendarne ostrza modliszkowe z biura Royce’a w Bilecie wstępu. Dodano nowe przedmioty i usunięto duplikaty z asortymentu niektórych sprzedawców. Usunięto zduplikowane schematy wytwarzania ze sklepów z uzbrojeniem w Vista Del Rey, The Glen, Rancho Coronado, Pacyfice i na Badlandach. Dodano jedzenie do asortymentu sprzedawcy żywności na osiedlu przyczep. Poprawiono zachowanie i wygląd licznych urządzeń. Poprawiono wygląd niektórych automatów sprzedażowych, który nie odpowiadał ich prawdziwemu asortymentowi. Optymalizacja związana z różnymi urządzeniami. Poprawiono tekst wyświetlany podczas skanowania maszyn w Zgłoszeniu przestępstwa: Resztki z pańskiego stołu. Usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było użycie klawiatury numerycznej przy garażu w zadaniu J + J = WNM. Poprawiono animację wroga zdezorientowanego zraszaczem. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlany podczas skanowania automatu z bronią. Usunięto błąd, w wyniku którego w salonie Wakako brakowało automatów pachinko. Poprawiono zbyt duże pola kolizji min zbliżeniowych w kilku zadaniach. Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie reagowali na odwracające uwagę telewizory i kamery w Skoku na głęboką wodę. Dostosowano wygląd anten punktów dostępu. Dodano brakującą interakcję z punktem dostępu w Kontrakcie: Króliki doświadczalne. Poprawiono oświetlenie niektórych punktów dostępu. Poprawiono zbyt duże pola kolizji dla bojlerów. Usunięto zbędną ikonę połączenia osobistego z nieinteraktywnym urządzeniem w Kontrakcie: Odprawa. Usunięto zbędny komponent skanujący z półek ukrywających punkty dostępu. NPC-e zabici podnośnikiem samochodowym nie przenikają już przez podnośnik ani nie pojawiają się nagle na nim. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się na ekranie w konfesjonale. Dekoracje hologramów nie wykrywają już kolizji. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się podczas skanowania w poszukiwaniu wózka widłowego. Usunięto błąd w zadaniu Kto sieje wiatr, w wyniku którego skanowanie wózka widłowego w obozie Raffen Shiv podświetlało wroga, który znajdował się poza zasięgiem wózka widłowego. Usunięto błąd, w wyniku którego przesłanie demona LODołamacza do niektórych wózków widłowych, znajdujących się w okolicy trwającego napadu w Kabuki, wyłączało je. Wieżyczki na sufitach nie zaczynają już ostrzału, dopóki nie obrócą się w kierunku celu. Przejęcie kontroli nad kamerą w czasie pływania nie psuje już interfejsu użytkownika, widoku kamery ani animacji. Usunięto efekt lasera z kamer po użyciu na nich interakcji „Wypalenie obwodów”. Dodano efekty specjalne do interakcji „Wypalenie obwodów” po użyciu jej na kamerze. Usunięto błąd, w wyniku którego przejęcie kontroli nad wyłączoną kamerą mogło włączyć ją z powrotem. Naprawiono drut kolczasty, który nie zadawał żadnych obrażeń. Dodano brakującą animację podczas podłączania się do urządzenia w Kontrakcie: Stary znajomy. Kamery ochrony nie zauważają już V, gdy schyla się lub chowa za osłoną. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst na ekranie interkomu w Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie. Usunięto szereg błędów związanych z windami. Nie można już utknąć w windzie w megabudynku H10. W zadaniu Stróże bezprawianie można już wyjść z windy podczas używania jej, by dostać się do apartamentu na szczycie. Czas „skanowania” autoryzacji dostępu w windach został skrócony. Wyregulowano strzałki na panelu interfejsu użytkownika windy, aby zapalały się zgodnie z kierunkiem jej ruchu. Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w zachowaniu i reakcjach NPC-ów oraz życia miasta. Wieżyczki powinny mieć teraz wspólny cel z NPC-ami. Dostosowano zachowanie NPC-ów po ukradnięciu im samochodu. NPC-e nie będą już reagowali na każdy strzał przykucnięciem. Usunięto błąd, w wyniku którego niektórzy NPC-e nie uciekali z obszaru walki. Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V. Pojazdy nie blokują się już po zapisaniu i wczytaniu gry, gdy znajdowały się w powietrzu. Poprawiono różne problemy związane z hackami i skanowaniem. Wprowadzono pomniejsze regulacje i ulepszenia. Poprawiono kamerę FPP, aby nie opadała po rozpoczęciu skanowania. Poprawiono wydajność podczas otwierania menu skanowania. Kamery ochrony z usmażonymi obwodami nie mogą już być hakowane. Usunięto błąd, w wyniku którego dostępne hacki można było podwajać. Dodano animację śmierci dla NPC-ów zabitych hackiem Krótkie spięcie. Boss Tyger Claw w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży może teraz zostać zhakowany w trakcie walki. Można teraz użyć hacku Odwrócenie uwagi na konferencyjnym stole holograficznym w zadaniu Komu bije dzwon. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie wrogiego NPC-a z samochodu mogło wyrzucić samochód w powietrze. Drabiny nie są już wyświetlane jako włączone podczas skanowania. Usunięto błąd, w wyniku którego nakładka skanowania pozostawała na ekranie, gdy skanowanie było przeprowadzone podczas opuszczania samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie zwykłych policjantów NCPD wyświetlało wyniki dla MaxTac. Ludzkie imiona nie są już wyświetlane nad robotami i mechami podczas skanowania. Ulepszono sterowanie kamerą przemysłową podczas zdalnego sterowania dronami. Poprawiono zachowanie NPC-ów w walce i usunięto szereg błędów z nim związanych. Legenda tego miasta – kroki Adama Smashera są teraz słyszalne podczas pościgu za V. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego tekstury ostrzy modliszkowych Ody znikały po pokonaniu go. Rozpoznanie wzorca – usunięto błąd, w wyniku którego mogły się pojawiać efekty graficzne Sandevistana, choć Sasquatch go nie używała. Legenda tego miasta – nie można już zaatakować Adama Smashera podczas jego animacji w fazie przejścia. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego Oda mógł stać się niewidzialny z dużego dystansu. Sprawa dla Dexa – sługus Royce’a nie przyjmuje już pozycji T po zastosowaniu Krótkiego spięcia na Roysie. Do krwi: Pacifica – zniszczenie nosa Ozoba poprawnie zadaje mu teraz dodatkowe obrażenia. Do krwi: Kabuki – Bliźniaki nie blokują się już w pętli animacji strażniczej po tym, gdy V wygra walkę i idzie za nimi. Rozpoznanie wzorca – Animalsi nie będą już ignorować kolizji drzwi, jeśli V się przez nie zakradnie. Nie można już zablokować cyberpsychopatów w stanie ogłuszenia poprzez ciągłe rzucanie w nich granatami – dodano opóźnienie do odrzucenia. Umarł boss, niech żyje boss – nie jest już możlwe stosowanie powalenia wobec członków gangu 6th Street w obszarze zadania. Drony po eksplozji wyglądają teraz na zniszczone. NPC-e nie chowają się już ciągle za osłoną po oskrzydleniu. Doszlifowano podgląd trajektorii rzutu granatem dla ekstremalnych kątów. Wyłączono interakcje z lustrem podczas walki. Wyregulowano i ulepszono niektóre mechaniki gracza. Usunięto błąd, w wyniku którego podwójne skoki były blokowane podczas holocalli. Usunięto błąd, który powoduje wyrzucenie V w powietrze podczas próby przeskoku lub wspięcia się na różne tereny w Night City. Ciała wrzucone w Thorton Galena „Ghoul” nie wystają już poza tył samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego uzbrojenie stawało się niewidzialne po szybkim wyborze go ŚPM. Nie można już otworzyć bagażnika samochodu w czasie, gdy ten odjeżdża z ciałem Jotaro w Kontrakcie: Zlecenie na potwora. Dodano animację zabierania i wrzucania ciał do bagażników pojazdów. Poprawiono animację zabierania i wrzucania ciał do furgonetek. Można teraz wrzucić NPC-a do bagażnika Villefort Cortesa. Usunięto błąd w Szybka i wściekła: City Center, w wyniku którego samochód Claire mógł zacząć się obracać zamiast odjechać, jeśli gracz postanowił nie jechać z nią do garażu. Gracze nie mogą już używać przestraszonych NPC-ów jako ludzkich tarcz kiedy szuka ich Policja. Usunięto błąd, w wyniku którego V nie może szybko się wspinać ani zjeżdżać po drabinkach. Poprawiono pomniejsze problemy ze wszczepami. Wszczep Tytanowe kości nie pojawia się już jako zduplikowany u ripperdoca w Wellsprings. Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiała się nazwa wszczepu w trakcie odnawiania. Dostosowano funkcjonalność niektórych modyfikacji. Modyfikacja ubioru Deadeye działa teraz poprawnie. Modyfikacje ubioru Panacea i Superinsulator chronią teraz gracza przed granatami EMP.  
       
      STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA RÓŻNYCH PLATFORMACH
      Ta sekcja obejmuje zmiany dotyczące wszystkich platform, jednakże wiele z nich będzie bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.
      Wprowadzono szereg poprawek wydajności, w tym... Ulepszenia dynamicznego skalowania rozdzielczości. Ujednolicono płynność, przez co występuje mniej „czkawek” i „skoków wydajności”, szczególnie w trakcie walki. Różne ulepszenia przesyłania danych, w tym... Usunięto problem związany z przesyłaniem danych, który wpływał na wydajność w dzielnicy City Center. Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią w różnych systemach (co zmniejsza liczbę zawieszeń gry). Liczne poprawki, w tym... Usunięto błędy, które występowały podczas wczytywania pliku zapisu po sekwencji walki samochodowej z agentami Arasaki. Usunięto błąd, który występował podczas czekania na Thompsona przed opuszczeniem Atlantis w zadaniu Never Fade Away. Usunięto błąd, który występował po kilkukrotnym wyłączeniu i ponownym włączeniu opcji „Tłumy na minimapie” w Ustawieniach.  
      INTERFEJS
      Obraz Delamaina nie blokuje się już podczas holocalli, kiedy V zbyt szybko opuści samochód po zakończeniu zadania Delamain: Badlandy. Wskazówka dotycząca przedmiotu nie znika już, jeśli jej zawartość jest zbyt długa. Usunięto szereg literówek w napisach, opisach drzazg, zadań i uzbrojenia. Po porażce w zadaniu Delamain: North Oak wynikającej z opuszczenia taksówki Delamaina pojawia się wiadomość tekstowa. Przywrócono nazwę punktu szybkiej podróży przy mieszkaniu V – „megabudynek H10”. Usunięto z ekwipunku część przedmiotów oznaczonych jako „Brak” i nieposiadających właściwych ikon. Menu w ekwipunku, pojawiające się po najechaniu kursorem na przedmiot z licznymi modyfikacjami, wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego męskie warianty samouczka VR pojawiały się w wersji portugalskiej (BR) w języku polskim. Opis modyfikacji Bateria czarnorynkowa wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego na przycisku hacku Atak wirusowy brakowało ikony, gdy wyświetlało się go poza ekwipunkiem. Ikona efektów atutu „Zimna krew” wygląda teraz jak płatek śniegu. Dwuwarstwowy tank top PUNK jest teraz widoczny w ekwipunku po założeniu. Na ekranie ładowania dodano wskazówkę informującą o ustawieniach przewijania nagrania do przodu. Poprawiono nazwę pojazdu Galena „Gecko” przy opcji „Kup pojazd”. Obraz w drugiej wiadomości od Nancy Hartley w zadaniu Niespodzianka/Czerwony wieszcz wyświetla się teraz poprawnie. Dostosowano tekst nagrody za postęp w tworzeniu przedmiotów, związany ze zmniejszeniem kosztu ulepszania. Obraz z Mackinawem MTL1 w menu „Przywołaj pojazd” pasuje teraz do modelu samochodu. Usunięto tymczasowe teksty z opisu atutu „Dobry, Zły i Brzydki”. Wskaźniki grupowania ikon nie oddzielają się już od ich odpowiednich miejsc na mapie podczas przybliżania/oddalania. Kiedy wskaźnik wytrzymałości się wyczerpie, przy pasku zdrowia pojawi się teraz odpowiednia ikona, a nie ikona przeciążenia. Opis Villeforta Alvarado V4F 570 Delegate zawiera teraz poprawną informację, że ma on napęd na tylną oś. Wskazówka z opisem akceleratora synaptycznego podaje teraz właściwą wartość okresu możliwego działania podczas gry po polsku. Opis pięści w menu broni wyświetla teraz właściwy typ przedmiotu. Poprawiono tekst w drzazdze na temat dzielnicy Chiba-11. Otwarcie trybu fotograficznego i menu sprzedawcy tuż po sobie nie powoduje już zawieszenia się gry. Złota ikona ikonicznych łupów jest teraz wyświetlana na minimapie. Usunięto błąd, w wyniku którego znaczniki trafień i potwierdzenia likwidacji nie były widoczne podczas niszczenia wrogich wieżyczek. Poprawiono znaczniki wrogów nieświadomych obecności gracza – są one teraz żółte, a nie czerwone. Usunięto błąd, w wyniku którego odnawianie pamięci RAM poniżej 0,50 nie wyświetlało się poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przycisk rozmontowywania nie był wyświetlany poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przyciski na ostrzeżeniu o zmianie modyfikacji nie działały tak, jak to zamierzono. Poprawiono niedziałające klawisze z podpowiedzi podczas Naruszenia protokołu. Usunięto zbędne wskazówki sterowania na panelu cyberdecku.  
      GRAFIKA, DŹWIĘK, ANIMACJA
      Wzmocniony minikombinezon rockergirl z kompozytową wkładką jest teraz właściwie ułożony na nogach V. Usunięto błąd, w wyniku którego monostruna mogła nieznacznie przesuwać ramiona męskiego V i przenikać przez ubranie. Usunięto błąd w zadaniu Skok na głęboką wodę, w wyniku którego walizka z Flatheadem mogła unosić się w powietrzu poza pokojem hotelowym w Konpeki Plaza, blokując drzwi. Usunięto błąd, w wyniku którego zmiana głośności muzyki w ustawieniach dźwięku wpływała nie tylko na muzykę tła, ale też na radio w samochodzie. Usunięto błąd, w wyniku którego głos Takemury był podwojony podczas rozmowy z V w vanie w zadaniu Stary znajomy. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre kombinezony netrunnera przenikały przez nogi żeńskiej V i spodnie męskiego V. Poprawiono animację biegu po skoku w górę lub dół zbocza. Poprawiono drobinki kurzu, które czasem niepoprawnie się wyświetlały. Skóry postaci nie stają się już zbyt jasne w ciemnych obszarach. W zadaniu Cherchez la femme cień Smashera nie pojawia się już na drzwiach windy po przewinięciu braindansu do początku. Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierze Arasaki pojawiali się w zasięgu wzroku gracza podczas wchodzenia na górę, aby ocalić Takemurę w Mieszkaniu nr 303.  
      LOKACJE I POZIOMY
      Usunięto szereg dziur w mapach w Watson, City Center, Westbrook, Heywood i Santo Domingo. Poprawiono błędne wytyczanie drogi dla pojazdów na obwodnicy City Center. Poprawiono szereg miejsc, w których gracz mógł utknąć na stałe. Usunięto szereg błędów związanych ze znikającym otoczeniem. Usunięto szereg błędów związanych z obiektami pojawiającymi się nagle przed oczami gracza. GPS w Biotechnica Flats nie prowadzi już gracza do nieosiągalnych miejsc.  
      ZADANIA
      Drzazgi rozmieszczono we właściwych kategoriach. Usunięto błąd, w wyniku którego rozmowy z NPC-ami podczas zadań nagle się kończyły, przez co NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i potencjalnie psuli inne holocalle od NPC-ów. Usunięto błąd, w wyniku którego przerwany holocall wznawiał się podczas innej rozmowy, co mogło spowodować, że NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i psuli kolejny holocall od tego NPC-a.  
       
      Trzeba przyznać, że lista poprawek jest spora, ale czy to na pewno rozwiąże wszystkie problemy z grą? Nie sądzę, ponieważ z pewnością znajdą się kolejne błędy mniej lub bardziej irytujące.
       
      A czy u Was aktualizacja 1.3 do gry Cyberpunk 2077 rozwiązała którykolwiek z problemów napotkanych w grze? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      137 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.