Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • 290 wpisy w tej kategorii

    1. Gry komputerowe teraz wykorzystują funkcje kontrolera PS5 DualSense

      Odkryto, że niedawno wydana gra Metro Exodus Enhanced Edition na PC natywnie obsługuje wiele funkcji kontrolera PlayStation 5 DualSense po pobraniu najnowszej poprawki. Odkryty przez użytkownika ResetEra dex3108, który podzielił się, w jaki sposób deweloper 4A Games wykorzystał wyzwalacze adaptacyjne pada w filmie, który możesz obejrzeć tutaj.
      Jak można zauważyć, należy przyłożyć dodatkową siłę do przycisku R2, aby wystrzelić z karabinu szturmowego, to samo dotyczy magnum. Ten ostatni faktycznie idzie dalej, z łatwością rozprężając się, gdy pocisk nie został jeszcze załadowany do komory. Aby to uruchomić, musisz najpierw wiedzieć, jak korzystać z kontrolera PS5 DualSense na komputerze - podlinkowany dobrze opisany poradnik.
       
      Będziesz także musiał zagrać w grę za pośrednictwem połączenia przewodowego, ponieważ te unikalne funkcje nie są aktywne, gdy grasz bezprzewodowo. Od czasu odkrycia użytkownicy zgłaszali tu i ówdzie niestabilną implementację, a także inne problemy, ale to powinno być jasne, gdyż chodzi o pełną obsługę kontrolera PS5 DualSense w Metro Exodus Enhanced Edition wydaną na PC.
       
      Nie zapominajcie, że gra pojawi się również na PS5 w czerwcu, wraz ze wszystkimi DLC i rozdzielczością 4K przy 60 klatkach na sekundę. Właściciele PS4 otrzymają bezpłatne uaktualnienie do wersji obecnej generacji. Uwzględniono także śledzenie promieni, a także „drastycznie skrócone” czasy ładowania — problem, z którym zmierzyć się można podczas edycji na PS4.

      0 komentarzy
      475 wyświetleń
    2. Fani PS5 oferują swoim konsolom nowy wygląd poprzez własne malowanie - zobaczcie sami!

      Kiedy pierwsze rendery oficjalnego wyglądu konsoli PlayStation 5 pojawiła się w sieci, wielu fanów było zaskoczonych ostatecznym wyglądem systemu, który zamiast czarnego koloru otrzymał biały z dwoma zakrzywionymi panelami umieszczonymi po bokach zasłaniając czarny wewnętrzny środek.
      Nowy wygląd stanowi ogromne odejście od poprzednich projektów marki. Jak można się spodziewać pojawiło się wiele głosów za i przeciw nowemu designowi, ale powiedzmy sobie szczerze nie każdy jest fanem białej powłoki, więc zmiana barw konsoli była tylko kwestią czasu.
       
      Białe panele można łatwo zdjąć, przede wszystkim po to, aby w przyszłości można było rozbudować konsolę o większą pamięć SSD. Jednak aktualnym celem zdejmowanych panelów jest zmiana ich koloru nadając tym samym konsoli PS5 nowego charakteru. Swoimi dokonaniami chwalą się np. użytkownicy serwisu Reddit, na którym zamieszczają materiały wideo i zdjęcia swoich zmodyfikowanych konsol. Należy pamiętać, że kontroler DualSense także posiada białą kolorystykę dostosowaną do oryginalnej kolorystki PS5, więc jak nie trudno się domyślić również i on doczekał się stosownych modyfikacji.
       
      Trzeba przyznać, że niektóre z tych projektów prezentują się świetnie. Poniżej zamieściliśmy kilka, aby być może nasunąć wam pewien pomysł:
       
       
       
      Jeśli chcesz widzieć więcej to w sieci przy użyciu Google znajdziesz jeszcze więcej pozycji do inspiracji. Oczywiście wiele z nich po prostu zmienia kolor paneli na czarny. Wkrótce natomiast okaże się, czy Sony zaoferuje oficjalne alternatywne kolory, ale wydaje nam się to bardziej, niż oczywiste.
       
      A czy Ty zmieniłeś już wygląd swojego PS5, czy jesteś zadowolony z oficjalnego wyglądu? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      474 wyświetleń
    3. PS5 Destruction AllStars obiecuje wciągające sprzężenie zwrotne DualSense, atmosferyczny dźwięk 3D

      Flagowe cechy konsoli nowej generacji od Sony, PlayStation 5, są niesamowite, gdy wykorzystuje się ich pełny potencjał - ale obecnie nie widzimy ich zbyt wiele (w grach). Firmy zewnętrzne ledwie zarysowują możliwości urządzeń takich jak DualSense, więc z niecierpliwością czekaliśmy na kolejną rundę.
       
      Wszystko zaczyna się w przyszłym tygodniu za sprawą Destruction AllStars, nad którym pracuje Lucid Games we współpracy z Sony XDev Europe. Jak można się spodziewać, ta wersja zyska opcję błyskawicznego czasu ładowania dzięki ultraszybkiemu dyskowi SSD znajdującemu się w PS5. Ciekawsze jest jednak to, w jaki sposób tytuł będzie wykorzystywać adaptacyjne wyzwalacze kontrolera i dotykowe sprzężenie zwrotne.
       
      „Przeżyj niesamowite wrażenia z jazdy!” - czytamy na oficjalnej stronie gry. „Uzyskasz niesamowite wrażenia z jazdy każdym pojazdem, dzięki adaptacyjnym spustom kontrolera bezprzewodowego DualSense™. Poczuj uderzenia i zderzenia, kiedy dwa serwomechanizmy kontrolera bezprzewodowego DualSense™ symulują Twoje akcje w grze poprzez immersyjne zwrotne informacje sensoryczne.”.
      Dostępna będzie również obsługa dźwięku 3D: „Tak właśnie ma brzmieć chrzęst uderzenia we wroga! Usłysz oszałamiającą atmosferę stadionu w 360 stopniach, dzięki technologii dźwięku 3D Tempest". 
       
      Oczywiście całość będziemy mogli sprawić dopiero po premierze gry, która ma nastąpić 02.02.2021, czyli już na dniach. Miejmy nadzieję, że te i inne zapowiedzi dewelopera nie okażą się płytkimi obietnicami jak to miało miejsce przy pierwszych grach, które obiecywały wykorzystywać wszystkie funkcje kontrolera DualSense - chociaż jesteśmy dobrej myśli.
       
       
      Jak zapowiada się Waszym zdaniem gra Destruction AllStars na PS5? Napiszcie co o niej myślicie w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      470 wyświetleń
    4. Gran Turismo 7 opóźnione do 2022 roku na PS5 z powodu koronawirusa

      Gran Turismo 7 zostało opóźnione do 2022 r., Ponieważ stoi przed wyzwaniami rozwojowymi związanymi z pandemią koronawirusa. Potwierdzone przez oświadczenie Polyphony Digital z wywiadu GQ Magazine z Jimem Ryanem, symulator jazdy nie będzie dostępny w tym roku. Pełne oświadczenie brzmi: „Wyzwania produkcyjne w firmie związane z Covid miały wpływ na GT7 i dlatego jego data wydania zmieni się z 2021 na 2022. W związku z trwającą pandemią sytuacja jest dynamiczna i zmieniająca się, a niektóre krytyczne aspekty produkcji gier zostały spowolnione w ciągu ostatnich kilku lat miesięcy. Więcej informacji o dacie premiery GT7 podamy, gdy będzie to możliwe”.
       
      Zespół odpowiedzialny za serię Gran Turismo zawsze lubił nie spieszyć się przy opracowywaniu nowych pozycji, więc nie jest to żadna wielka niespodzianka. Mimo to Sony rozmawiało o wielkiej grze przez pierwszy rok PlayStation 5, a to opóźnienie nieco to psuje. Z innych wiadomości, Horizon Forbidden West nadal powinno dotrzeć przynajmniej w tym roku.

      0 komentarzy
      468 wyświetleń
    5. PS5 nie otrzyma opcji aktualizacji gier do lepszych wersji

      Sony potwierdziło oficjalnie, że nie planuje wprowadzić funkcji dla PS5 podobnej do Smart Delivery, którą zaoferował Microsoft swoim użytkownikom.
       
      Informacja pochodzi od japońskiego oddziału Sony. Przedstawiciel firmy w rozmowie z lokalnym serwisem Gamespark oznajmił, że kwestię oferowania ulepszonych wydań poszczególnych tytułów za darmo koncern zostawia w gestii wydawców.
       
      Smart Delivery, którym już pisaliśmy wcześniej, umożliwi pobranie tej samej gry dostępnej na Xbox One i Xbox One X w ulepszonej wersji na nadchodzącego Xbox Series X, które będą dostosowane pod kątem wydajności na nowej generacji.
       
      Oczywiście fakt, że Sony nie planuje wypuszczenia podobnej usługi na PS5 nie oznacza, że taka możliwość nie pojawi się dzięki wydawcom gier. W tym przypadku można wymienić np. FIFA 21, która już została oficjalnie zapowiedziana oraz Cyberpunk 2077.


      0 komentarzy
      460 wyświetleń
    6. Ratchet & Clank: Rift Apart będzie miał bardzo łatwo osiągalne platynowe trofeum

      Ratchet & Clank: Rift Apart wychodzi za niecały miesiąc i naprawdę nie możemy się już go doczekać. Ekskluzywny tytuł na PlayStation 5 wygląda niesamowicie, z typowym urokiem i wibracją tej serii na pełnym ekranie, wzmocnionym przez dodatkowe wsparcie nowej konsoli.
       
       
      W każdym razie, kolejna duża ekskluzywna gra Sony będzie miała coś wspólnego ze swoimi koleżankami ze stajni. Według dyrektora gry Mike'a Daly'ego, Rift Apart będzie miał dość prostą listę trofeów i łatwo dostępną platynę.
      „Mogę powiedzieć, że nasz projekt trofeów w tej grze jest znowu dość pobłażliwy”, mówi dla IGN India, dodając, że możliwe jest zdobycie wszystkich trofeów gry „za jednym podejściem”.
       
      Daly zastrzega, że jeśli gracze zechcą to zrobić, nadal będą musieli „być bardzo dokładni w podejściu do gry”, co oznacza, że będziesz musiał poświęcić trochę czasu na pełne zbadanie tytułu na PS5, jeśli chcesz zdobyć pełen gabinet Trofeum. „Jeśli jesteś typem gracza, który po prostu lubi tę grę i ją kocha, umożliwimy zdobycie Platyny bez marnowania Twojego czasu” - dodaje Daly.
       
      Mike dodaje jednak, że będą kolejne wyzwania dla graczy, którzy chcą podnieść poziom trudności. Daly opisuje coś, co brzmi jak tryb Nowa Gra Plus: „Mamy tryb wyzwania, w którym możesz zacząć od początku historii od nowa, ale z kompletnym ulepszonym bohaterem i arsenałem oraz garścią gadżetów”. Wskazuje również, że gra będzie miała „szeroki wachlarz ustawień trudności”, więc nawet jeśli Platynowe Trofeum jest dość łatwe do zdobycia, to Rift Apart będzie miał inne sposoby, aby rzucić ci wyzwanie.
       
      Pomysł na prostą listę trofeów jest czymś, nad czym Sony działa od kilku lat, a jeśli zapytasz dlaczego, tytuły posiadacza platformy mają zwykle najlepsze zestawy bibelotów. Cieszymy się, że będzie to kontynuowane w R&C - tak więc Platyna będzie prezentować się bardzo ładnie na naszej cyfrowej półce.

      0 komentarzy
      453 wyświetleń
    7. PS5 już wkrótce z obsługą dodatkowego wewnętrznego dysku SSD NVMe

      Firma Sony poinformowała, że jeszcze tego lata odblokuje dostęp do gniazda M.2 konsoli PlayStation 5, ponieważ umożliwia graczom aktualizację pamięci systemowej konsoli za pomocą dodatkowego dysku SSD NVMe. Ale co się stanie, jeśli spróbujesz go teraz zainstalować? Według firmy Digital Foundry, która przetestowała tę funkcję, Twoja konsola nie uruchomi się nawet z umieszczonym w niej czystym dyskiem SSD.
      To oczywiście ma sens, ponieważ system jeszcze oficjalnie nie obsługuje tej funkcji - ale jesteśmy trochę zaskoczeni tym, jak długo PlayStation powstrzymało go przed użyciem. Na razie musisz zadowolić się zewnętrznym dyskiem twardym - chociaż warto zauważyć, że teraz możesz przenieść oprogramowanie PS5 na dysk twardy USB, aby zapewnić bezpieczne przechowywanie.
       

       
      Chociaż to dobra wiadomość, że wkrótce będzie można znacznie zwiększyć przestrzeń dyskową PS5, warto zauważyć, że dyski, które mają być obsługiwane, są bardzo drogie. Obecnie właściciel platformy jeszcze nie ogłosił, które dyski SSD będą kompatybilne z konsolą, ale jesteśmy pewni, że w najbliższej przyszłości otrzymamy więcej informacji na ten temat.

      0 komentarzy
      437 wyświetleń
    8. Returnal działa z prędkością 60 FPS w dynamicznym 4K oraz oświetleniem Ray-Traycing na PS5

      Returnal pozwala podziwiać oszałamiające efekty w ruchu, a nowy element promocyjny PlayStation.com wprowadza pewne specyfikacje do wizualnego przepychu. Ta informacja jest już potwierdzona - gra działa z szybkością 60 klatek na sekundę w dynamicznym 4K - ale wykorzystuje również technologię śledzenia promieni na PlayStation 5, aby podnieść efekty oświetleniowe na całym otoczeniu.
      „Wykorzystując sprzęt do śledzenia promieni na PS5, jesteśmy w stanie zapewnić wysokiej jakości oświetlenie w czasie rzeczywistym” - wyjaśnia dyrektor ds. Technologii Ethan Watson. „Nasz globalny system oświetlenia w unikalny sposób dostosowuje się do losowego rozmieszczenia świata, podczas gdy pociski oświetlone neonami tworzą arkadowy, gorączkowy sen, z którego słynie nasz zespół”.
      Jeśli czytałeś już naszą zapowiedź Returnal, ale desperacko potrzebujesz więcej informacji o grze, to ta strona PlayStation.com jest warta przeczytania. Zagłębia się w wiele drobniejszych szczegółów tytułu, takich jak integracja online, pętla rozgrywki i wstrząsający świat science-fiction.
       
      Co sądzisz o nadchodzącego grze na Playstation 5? Podziel się swoją opinią w sekcji komentarzy.

      0 komentarzy
      427 wyświetleń
    9. Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2

      W związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.
       
      Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.
       
      Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.

      • MCL
      5 komentarzy
      411 wyświetleń
    10. Streamer pokonuje Demon's Souls na PS5 bez obrażeń

      Streamer ukończył Demon's Souls na PS5 bez otrzymania ani jednego obrażenia, wykonywania rozmów i bezpośredniej walki, a liczne dostępne opcje naprawdę nadały osobisty charakter jego postaci. Zdecydowanie warto to sprawdzić!
      Ukończenie normalnej serii Demon's Souls jest wystarczająco trudne, ale co powiesz na pokonanie całej gry bez otrzymania ani jednego ciosu? To właśnie udało się streamerowi Twitcha, The_Happy_Hob, przez weekend przed tysiącami widzów.
       
      Hob, jak jest bardziej znany, wcześniej spędzał strumień po strumieniu, próbując nie trafić Dusz Demona. Niezliczone godziny ćwiczeń i opanowanie bardzo konkretnych strategii sprawiają, że bieg jest możliwy, a nawet wtedy jest tak trudny, jak można sobie wyobrazić.
       
      Warto zauważyć, że Hob ukończył bez otrzymania obrażeń grę Demon's Souls wiele, wiele razy w przeszłości, ale pomimo tego, nowy Demon's Souls na PS5 jest niesamowicie wiernym remakiem, to zdecydowanie nie jest identyczny - szczególnie jeśli chodzi o niektóre walki z bossami.
      Możesz zobaczyć moment, w którym Hob ukończył bieg, za pomocą wideo osadzonego poniżej. Oczywiście uważaj na możliwe spoilery.
       
      https://www.twitch.tv/videos/818839972
       
      Po pokonaniu Demon's Souls PS5 Hob chce ukończyć pięć kolejnych biegów bez obrażeń przed końcem tego roku, zakładając, że będzie w stanie pokonać 12 różnych biegów w 2020 roku. Jeden z nich nazywa God Run 2 ', który składa się z Demon's Souls, Dark Souls, Dark Souls II, Dark Souls III, Bloodborne i Sekiro: Shadows Die Twice za jednym razem. Daj się trafić w którejkolwiek z tych gier, a zaczynasz z powrotem od samego początku. Życzymy mu powodzenia!
       
       

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      409 wyświetleń
    11. PS5 wyprzedza Xbox Series X | S, może osiągnąć 8 milionów sprzedanych jednostek do końca marca

      Według firmy Ampere, zajmującej się analizą danych (według branży gier), całkowita sprzedaż PlayStation 5 może prawie się podwoić do końca marca 2021 r. Obecnie konsola obecnej generacji ma około 4 milionów sprzedanych egzemplarzy (wyniki na podstawie sprzedaży klientom, a nie sprzedawcom), ale dzięki niedoborom podaży i różnym efektom domina pandemii koronawirusa PS5 nie było w stanie pobić rekordów ustanowionych przez swojego poprzednika, PS4 (choć jest na równi).
       
      Jednak system Sony nadal przewyższa Xbox Series X i Xbox Series S, które podobno pozostają w tyle za liczbami opublikowanymi przez Xbox One (2,9 miliona) w tym samym okresie premiery. Microsoft oczywiście również musi radzić sobie z poważnymi ograniczeniami podaży, ale dane sugerują, że PS5 może odciągać na pewną odległość, gdyby nie bezprecedensowe okoliczności, które go otaczają.
       
      To był niezaprzeczalnie dziwny początek nowej generacji konsoli, ale ponieważ PS5 jest wyraźnie wyszukiwany, nie sądzimy, aby Sony zbytnio martwiło się swoją obecną pozycją. Gdy wszystko wróci do względnej normalności - miejmy nadzieję, że raczej wcześniej niż później - ciekawie będzie zobaczyć, jak kształtować się będzie dalsza sprzedaż konsol.

      0 komentarzy
      402 wyświetleń
    12. DualShock 4 kontra Dual Sense - zobacz porównanie obu padów

      Prezenter telewizyjny i dziennikarz gier wideo Geoff Keighley postanowił zamieścić na swoim kanale Twitter zdjęcie porównujące kontrolery dla konsol PS4 oraz PS5. Podczas wykonywania fotografii umieścił obok siebie oba pady dedykowane ww sprzętom.
       
      Na zamieszczonym powyżej zdjęciu widać, że nowy pad dla PS5 jest wyraźnie większy od swojego poprzednika. Lecz to jedna z widocznych zmian - jak informuje Keighley, nowy kontroler jest nie tylko większy, ale również cięższy, co zapewne jest efektem zamieszczenia nowych dodatków i czujników, w tym systemu haptycznych wibracji, które mają pozwolić graczowi poczuć najdrobniejszy efekt w grze.
      Dziennikarz podkreśla, że różnica wagowa jest nie wielka i nie będzie miała znaczącego wpływu na komfort użytkowania.
       
       
      Niestety nie podano tutaj żadnych innych istotnych informacji takich jak wymiary oraz waga kontrolera. Ponieważ Sony oficjalnie jeszcze nie ujawniło tych informacji. Te zapewne poznamy już niebawem - w ostateczności na krótki czas przed oficjalną zapowiedzią daty premiery next-gena. 

      0 komentarzy
      399 wyświetleń
    13. Nowa wersja PS Store przeszła... dramatyczną metamorfozę

      Zanim zajmiemy się zbyt krytycznie, powinniśmy podkreślić, że ten artykuł zawiera zastrzeżenie: nowy sklep PlayStation Store w wersji internetowej i mobilnej nadal nie jest jeszcze dostępny dla wszystkich, więc możliwe, że nadal będzie dostosowywany w locie. Mimo to jest dla nas dostępny już od dobrych 12 godzin i jesteśmy zszokowani, na co wpadł japoński gigant.
      Powiedzmy sobie jasno: poprzedni sklep PS Store oparty na przeglądarce nie był zbyt dobry i wymagał odświeżenia. Kiedy więc firma potwierdziła, że usunie tytuły na PS3, PS Vita i PSP z witryny internetowej, pomyśleliśmy, że spowoduje to usunięcie kotwicy z szyi organizacji i wprowadzenie znacznie lepszej strony do kupowania gier.
       
      Moglibyśmy wybaczyć nijakie wzornictwo, które wykorzystuje hektary białej przestrzeni i kolosalne obrazy promocyjne, gdyby funkcjonalność była wystarczająco dobra. Ale najpierw poszperajmy trochę na nowej stronie, dobrze? OK, przyjrzyjmy się na przykład nowym wersjom - zawierają dość prosty układ:
       

       
      Po pierwsze, dlaczego nie ma tekstu na tytuły gier? Przypuszczamy, że to nic wielkiego, ponieważ ikona ma w sobie nazwę, ale nadal wygląda trochę dziwnie na stronie, prawda? W porządku, co to za strona produktu DOOM Eternal? Nie ma podanej ceny, więc kliknijmy i dowiedzmy się więcej:
       

       
      Och, okej, to najwyraźniej DOOM Eternal Battle Mode i nie można go kupić. Dzieje się tak, ponieważ musimy kupić nowe DLC do tytułu, aby uzyskać do niego dostęp, co wydaje si być zupełnie normalne. Przewijanie w dół ujawnia opis trybu, ale nie ma zrzutów ekranu. W rzeczywistości na żadnej stronie gier nie ma żadnych zrzutów ekranu! Jakiś żart?!
      Dobrze, spróbujmy czegoś poszukać. Działa dość wolno, ale funkcja wyszukiwania prawie działa. Co powiesz na Minecraft - to popularna gra!
       

       
      Och, to wcale nie jest przyjemne patrzeć na same ikony gier bez nazw. Tym bardziej, że istnieją inne zduplikowane dotyczące gry Minecraft lecz z inną ceną, jedna najwyraźniej zawiera zawartość początkową, a druga nie. Dziwne. Jaka jest zatem trzecia opcja za 12,50 PLN? Niestety w wynikach wyszukiwania nie ma dalszych informacji, więc kliknijmy intersującą nas opcje i dowiedzmy się czegoś więcej:
       

       
      Minecraft za nieco ponad dziesięć złotych? Biorę w ciemno! Ach, okej, to pakiet tekstur - cóż, nigdy nie wywnioskowalibyśmy tego z widoku ikony.
       
      Niestety nowa odsłona jest to bardzo niechlujna, mało czytelna i bardzo trudna w użyciu. Nie ma listy życzeń, a wiele platform zostało usuniętych. Może - tylko może - właściciel platformy ma jeszcze kilka aktualizacji czekających na wprowadzenie w późniejszym czasie (być może reszta zmian czeka na premierę PS5). Ale czy to jest zakres tego, co zostało przygotowane? Łał! Szczerze mówiąc, firma powinna się wstydzić za zmianę na... gorsze.
       
      A wy jak ocenia nowy wygląd i funkcjonalność sklepu Playstation Web Store? Dajcie znać w komentarzach poniżej.



      0 komentarzy
      398 wyświetleń
    14. Tekken 7 - nowa odsłona Yoshimitsu. Zobacz trailer

      Bandai Namco wypuściło kolejny trailer przedstawiający nową odsłonę postaci Yoshimitsu. Tym razem jest straszniejszy, niż kiedykolwiek.
       
      Z każdą premierą nowej części Tekkena pojawia się nowa odsłona Yoshimitsu, zazwyczaj są to zmiany mniej lub bardziej kosmetyczne, lecz teraz Bandai Namco przeszło samego siebie. Yoshimitsu zaprezentowany na najnowszym trailerze od dewelopera posiada wygląd, który przypomina połączenie obcego z ośmiornicą.
       
      Trailer możecie obejrzeć poniżej:
       

       
      Tekken 7 już od roku debiutuje na maszynach arcade'owych w salonach gier, lecz teraz deweloper zapowiada wersję konsolową, która planowana jest na październik tego roku. Tekken 7 ma pojawić się na PS4, PS3, XO oraz X360.
       
       
       
      A wy co myślicie o nowym wyglądzie Yoshimtsu? Czekamy na odpowiedzi w komentarzach.

      4 komentarze
      392 wyświetleń
    15. Poznajcie człowieka z największą kolekcją gier na PS4!

      Jeśli myślisz, że posiadając całe regały gier jesteś wielkim kolekcjonerem to musisz poznać tego pana - Valtteri Hyttinen z Helsinki, Finlandia. Ten 32-latek ma niespotykane hobby, które nie polega tylko na samym graniu, ale również na kolekcjonowaniu gier, głównie na platformę Playstation 4.

      Jego kolekcja aktualnie składa się z 225 unikatowych tytułów gier wydanych na ta platformę. Kolekcja już teraz pokrywa jedną ze ścian jego pokoju. Valtteri twierdzi, że nie zamierza poprzestać na aktualnym statusie swojej 2 letniej pracy nad kolekcją. Jego ambitne plany sięgają dalej, niż by ktokolwiek przypuszczał.

       

      Valtteri chce posiadać wszystkie gry, które pojawią się na liście wydawniczej konsoli Sony, aż do zakończenia jej wsparcia. Prawda, że nie typowy pomysł? Kolekcjoner ma świadomość, że nie nie zdoła zagrać w nie wszystkie, chociaż sporo czasu spędza na tej formie życia. Zdaje sobie również sprawę, z tego, ze sporo gier w jego kolekcji nie będą dobrymi tytułami, a tym bardziej w jego ulubionym gatunku. Liczy się jedynie fakt, żeby posiadać dany tytuł w swoim zbiorze, nie zważając na to, iż ów tytuł okaże się niegrywalnym "crapem".

       

      Zdajecie sobie pewnie pytanie skąd ten człowiek ma na to pieniądze i gdzie pracuje? Otóż Hyttinen pomimo tego, że pracuje w korporacji związanej z grami to nie otrzymuje żadnych gier "za darmo" - jak tłumaczy. Zwykle to są kody lub vouchery na wymianę za produkty cyfrowe możliwe do pobrania ze sklepu. Jednak Hyttinen'a interesują fizyczne kopie gier, których nie otrzymuje gratis, lecz kupuje za zarobione pieniądze.

      Hyttinen zdaje sobie sprawę, że nie wszystkie tytuły może dostać na rynku Europejskim, ponieważ pewna część z nich ląduje wyłącznie na granicach USA lub Azji. Jednak ogranicza się do tej pierwszej, uzasadniając to, że gra która wydana jest na rynek azjatycki, nie posiadająca anglojęzycznego dubbingu lub napisów jest mu niepotrzebna z powodu słabej materialnej wartości.

      Jego głównym celem jest zdobywanie edycji kolekcjonerskich, ale posiadanie również normalnych odpowiedników. W składzie może się pochwalić takimi zestawami jak Destiny Ghost Edition czy Fallout 4 z PipBoyem, który jak wiadomo nie jest już dostępny w sprzedaży, a to za sprawą dużego popytu i wyczerpania zapasów produkcyjnych.

       

      Jedyną obawą jaka doskwiera Finlandczykowi to problem ze znalezieniem miejsca na swoją kolekcję, która z końcem roku 2016 może sprawić, że kolekcja zatłoczy mu pokój utrudniając dostęp do wyboru gry zakopanej gdzieś na regale. Aktualnie zastanawia się jak rozwiązać problem ze składaniem kolekcji, aby ograniczyć maksymalnie zajmowaną powierzchnię, a tym samym umożliwić szybki łatwy dostęp do każdej pozycji.

       

      Jeśli i ty masz jakąś pokaźną kolekcję gier, to zachęcam do pochwalenia się nią w komentarzach.

      3 komentarze
      386 wyświetleń
    16. Serwery LittleBigPlanet są teraz offline przez sfrustrowanego fana gry

      Funkcje online dla tytułów LittleBigPlanet nie są obecnie dostępne, a według Eurogamer dzieje się tak dlatego, że jeden fan nie jest zadowolony z tego, jak Sony potraktowało serię. Mówi się, że osoba, o której mowa, rzuciła serwery na kolana za pomocą zorganizowanych ataków DDOS, zmuszając je do przełączenia w tryb offline. Oficjalne konto Sony XDEV na Twitterze potwierdziło ten problem, stwierdzając: „Nasze serwery LBP zostały odłączone, podczas gdy badaliśmy pewne problemy techniczne. Wrócimy tak szybko, jak to możliwe!”
       
       
      W rozmowie z redaktorem wiadomości Tomem Phillipsem z Eurogamer, fani LittleBigPlanet twierdzą, że osoba ta w przeszłości pobierała różne wpisy w serialu offline. Uważa się również, że są one przyczyną niedostępności serwisu społecznościowego LBP.me od listopada ubiegłego roku. Co dziwne, napastnik najwyraźniej nie celuje w LittleBigPlanet na PS Vita. A może po prostu jeszcze nie dotarli do tego wpisu.
      Podczas gdy LittleBigPlanet 3 była ostatnim wpisem w serii w 2014 roku, Sackboy otrzymał nowe życie dzięki tytułowi Sackboy: A Big Adventure na PS5. Być może dana osoba naprawdę polubiła aspekt Graj, twórz, udostępniaj w poprzednich grach?
       
      Atak miał miejsce 12 marca, natomiast do dziś dnia problem nie został rozwiązany,
       
      Z pewnością zaktualizujemy was wszystkich, gdy tytuły LittleBigPlanet będą ponownie dostępne w grze online.

      0 komentarzy
      380 wyświetleń
    17. AKTUALIZACJA: Więcej zdjęć z PS5 wyłania się z japońskich prezentacji

      Popularny japoński kanał YouTube 赤髪のとものゲーム実況チャンネル!! ma zostać opublikowany w ten weekend w wersji zapoznawczej z PS5, ale na razie miniatura filmu jest wystarczająco interesująca. To właściwie pierwszy raz, kiedy widzimy prawdziwą konsolę PlayStation 5 poza zdjęciami prasowymi Sony (i raczej niskiej jakości przeciekami fabrycznymi).
      Sama konsola wygląda całkiem ładnie, a wewnętrzna obudowa jest dużo bardziej błyszcząca, niż myśleliśmy, że będzie. Niezależnie od tego, czy uważasz, że projekt jest brzydki, musisz przyznać, że jest to mocny kawałek technologii.
      Co przykuło naszą uwagę w miniaturze? Prawdopodobieństwo na to, że konsola nowej generacji wygląda na mniejszą. Jak wszyscy wiemy, PS5 to bestia - największa, jaką kiedykolwiek stworzyło Sony - ale ta miniatura sprawia, że wydaje się stosunkowo mniejsza, niż początkowo zakładano na renderach i mockupach udostępnianych wcześniej w sieci.
       
       
      A wam jak się podoba najnowsza konsola Sony? Czy nie przeszkadza wam ten rozmiar? Podziel się swoją opinią na ten temat w sekcji komentarzy poniżej.
       
       
      AKTUALIZACJA: Film już jest widoczny dla wszystkich. Można zobaczyć na nim samą konsolę, jej wygląd oraz jedną z gier Astro's Playroom - preinstalowaną wersję gry dostępną na każdej konsoli, która ma zapoznać użytkownika z funkcjami i możliwościami pada Dual Sense. Na poniższych materiałach wideo możecie zobaczyć takie w akcji takie gry jak wcześniej wspomniany Astro's Playroom, Godfall czy Devil May Cry 5. Filmy są w języku japońskim, ale to nie powinno przeszkadzać w oglądaniu.
       
       
       
       
       

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      379 wyświetleń
    18. Sackboy: Wielka przygoda wygląda uroczo w nowym zwiastunie z rozgrywką na PS5. Ujawniamy informacje na temat wydania specjalnego

      Sony ujawnił nieco więcej na temat swoich pierwszych tytułów na PS5, tym razem będzie nim - Sackboy: A Big Adventure.
      Większość nowych informacji jest pokrótce podsumowana w nowym filmie powyżej, który zawiera nową rozgrywkę. Wygląda całkiem obiecująco. Porzuca aspekt tworzenia i podwaja się jako duża, beztroska platformówka 3D do grania samemu lub ze znajomymi.
      Na blogu PlayStation można znaleźć dalsze szczegóły dotyczące różnych edycji gry. Jeśli zamówisz grę w dowolnej formie w przedsprzedaży, otrzymasz cyfrowy komiks zatytułowany „The Gathering Storm”, w którym wyszczególniono część wiedzy prowadzącej do tej nowej przygody. Oprócz standardowego wydania pojawi się cyfrowa edycja deluxe w sklepie PS Store oraz fizyczna wersja detaliczna zwana edycją specjalną. To wyciekło jakiś czas temu, ale zawiera uroczą pluszową zabawkę Sackboya ubraną w kostium tygrysa.
       
         
       
      Edycja cyfrowa deluxe i edycja specjalna dają również dostęp do wspaniałych dodatkowych kostiumów dla Sackboya: możesz go ubrać jak Connor z Detroit: Become Human, Deacon z Days Gone, Jin z Ghost of Tsushima i Sam Bridges z Death Stranding . Jest też cyfrowy album z grafikami i ścieżką dźwiękową dorzuconą na dobre.
      Możesz już teraz zamówić cyfrowe wersje gry na PS4.
       
      Czy dołączysz do Sackboya podczas jego wielkiej przygody i sięgniesz po PS5? Daj nam znać w komentarzu poniżej.

      1 komentarz
      378 wyświetleń
    19. PS5 może generować haptyczne sprzężenie zwrotne z efektów dźwiękowych

      Programiści, którzy szukają łatwego sposobu na zaimplementowanie haptycznej reakcji stosowanych w swoich grach na PlayStation 5, od teraz będą mogli wykorzystać nową technologię, która wykorzystuje efekty dźwiękowe z gier do generowania haptycznych wibracji kontrolera DualSense. W ramach broszury o tematyce technologicznej właściciel platformy wyjaśnił, że jego celem jest „zmniejszenie obciążenia” dla niektórych zespołów poprzez zapewnienie prostych rozwiązań wykorzystujących przez nowy pad z zaawansowanymi funkcjami do konsoli Playstation 5.
       
      „Stworzyliśmy zupełnie nowe środowisko do projektowania fali dotykowych drgań, z którego każdy może łatwo korzystać” - powiedział producent. „W ten sposób nie tylko opracowaliśmy narzędzie, które pozwala twórcom gier zaprojektować efektowne, naturalne i wygodne wibracje w mniejszej liczbie kroków, ale także stworzyliśmy metodę prawie automatycznego generowania za pomocą opracowanych wzorców wibracji z efektów dźwiękowych gry”.
       
       
      W teorii oznacza to, że głośne dźwięki, takie jak eksplozje, dostarczałyby silnego sprzężenia zwrotnego (czyt. wibracji), podczas gdy cichsze dźwięki, takie jak falująca woda, byłyby znacznie delikatniejsze. Oczywiście programiści, którzy projektują niestandardowe przebiegi wibracji, odniosą znacznie większy sukces z tą technologią, ale wydaje się to przyjemnym, łatwym sposobem na rozpoczęcie pracy przez mniejsze zespoły deweloperskie.

      0 komentarzy
      374 wyświetleń
    20. Pathless pojawi się na Playstation 5 i będzie tytułem premierowym

      Giant Squid, twórca Abzu, potwierdził dzisiaj, że Pathless będzie tytułem premierowym na PlayStation 5, wydanym 12 listopada 2020 r. Na PlayStation 4 pojawi się również tego samego dnia, ale posiadacze konsoli PS5 mogą spodziewać się wsparcia dla 60 klatek na sekundę przy 4k.
       
       
      The Pathless to klimatyczny tytuł z otwartym światem bez mapy. Matt Nava, dyrektor kreatywny w Giant Squid, mówi, że zespół od kilku miesięcy dopracowuje to doświadczenie. „Każdy zakątek ogromnego otwartego świata jest ręcznie robiony, aby zapewnić prawdziwie satysfakcjonujące wrażenia z eksploracji. Gracze będą chcieli zostawić kamień nieodwracalny, ponieważ każdy zakamarek skrywa tajemnicę, czy to dawno zapomnianą wiedzę, czy tajemną łamigłówkę do rozwiązania.”
      Aby uzyskać więcej informacji na temat wszystkich gier uruchamianych na PS5, przejdź pod ten adres.
       
      Czy wraz z najnowszą maszyną Sony kupisz The Pathless? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      374 wyświetleń
    21. Sony ma ponad 25 wyłącznych tytułów PS5 w fazie rozwoju, a prawie połowa z nich to nowe tytuły!

      PlayStation Studios, grupa skupiająca uznanych deweloperów Sony, takich jak Naughty Dog i Insomniac Games, ma „ponad 25 tytułów w fazie tworzenia na PS5” - a „prawie połowa z nich to całkowicie nowe tytuły [własność intelektualna]”. Według wpisu w serwisie Wired, w którym znajdują się anegdoty kluczowych pracowników PlayStation, takich jak szefowie Jim Ryan i Hermen Hulst.
       
      „Istnieje niesamowita różnorodność pochodząca z różnych regionów” - powiedział Hulst, który jest odpowiedzialny za PlayStation Studios. „Duże, małe, różne gatunki”.
      Komentarze wydają się być bezpośrednim strzałem w doniesienia z początku roku, które sugerowały, że Sony coraz bardziej niechętnie podejmuje twórcze ryzyko przy swoich tytułach. Spieraliśmy się wtedy, że komentarze niekoniecznie były zgodne z rzeczywistością, ale Hulst wydaje się być chętny do umieszczenia tej konkretnej linii dyskusyjnej na tacy. To nie pierwszy raz, kiedy powiedział coś takiego.
       
      Mimo to sama liczba reklamowanych tutaj tytułów jest imponująca. Właściciel platformy wielokrotnie podkreślał, że chce podwoić ofertę na wyłączność - i ogłosił kilka partnerstw z nowymi zespołami, takimi jak Haven i Firewalk, w celu uzupełnienia własnych wewnętrznych wysiłków - ale 25 gier to spora liczba jeśli chodzi o gry dostępne na wyłączność tworzone przez wewnętrzne studia. Osobiście trzymamy kciuki, bo przeszłość pokazała, że Sony stać na wydanie świetnych tytułów - Uncharted, The Last of Us, Days Gone, God of War czy Ghosts of Tsushima.
       
      Oznacza to, że na pewno możemy spodziewać się świetlanej przyszłości na PS5.

      0 komentarzy
      370 wyświetleń
    22. Playstation Network znowu offline...

      Playstation Network ostatnimi czasy miewa spore problemy z jakością dostarczania usług. I nie inaczej jest w dniu dzisiejszym, kiedy to serwis z dostępem do wielu usług i funkcji online dostępnych na konsolach Sony jest niedostępna... ponownie.

      Problem z usługą ma spora ilość posiadaczy konsol Playstation.

       

      Odwiedzając oficjalną stronę do sprawdzania dostępności usług świadczonych Playstation Network można było zobaczyć komunikat "Niedostępne z powodu konserwacji".

       

      Problemy z PSN uniemożliwiają granie w takie gry jak Destiny, które nie posiadają jako takiego trybu story mode, lecz ogólnie rozbudowany świat online.

      2 komentarze
      364 wyświetleń
    23. Aplikacja na smartfony przeprojektowana dla PS5

      Aplikacja PlayStation na smartfony z systemem iOS i Android zostanie poddana gruntownej przebudowie, która przyspieszy ją dzięki zestawowi funkcji PlayStation 5. Wprowadzając nowe funkcje, takie jak czat głosowy, natywna integracja z PlayStation Store i poprawa płynności działania - wszystko to ma na celu wydłużenie czasu spędzanego na graniu przy domowych konsolach Sony.
      Na blog PlayStation wspominano, że pierwszą rzeczą, którą zobaczymy po aktualizacji, będzie elegancki, nowy wygląd.
      Oryginalnie oddzielna apka PS Messages została teraz zintegrowana z tą aplikacją, aby stworzyć jedno spójne doświadczenie. Możesz nawet rozpocząć czat na imprezie i rozpocząć dyskusje ze znajomymi z własnego telefonu. To całkiem fajna funkcja, prawda? Jak zwykle możesz także rozpocząć pobieranie gier na PlayStation 4 i PS5 ze swojego urządzenia.
       
      A kiedy system nowej generacji zostanie uruchomiony w przyszłym miesiącu, będziesz mógł zdalnie uruchamiać gry za pośrednictwem urządzenia mobilnego, zarządzać pamięcią masową na konsoli i logować się do swojego profilu PS5 za pośrednictwem aplikacji. Na karcie Eksploruj pojawią się również najnowsze wiadomości od PlayStation i deweloperów, co bardzo przypomina jedną z nowych funkcji tworzących interfejs użytkownika PS5.
       
      Wygląda na to, że wraz z nową generacją ważna rolę mogą odgrywać nasze smartfony, gdzie przy aplikacji od Microsoftu już od dłuższego czasu mamy do dyspozycji wszystkich wymienionych funkcji, to aktualnie mamy do dyspozycji kilka oddzielnych zamiast jednej zintegrowanej aplikacji.
       
       
       
      A wy co myślicie o tej aplikacji od Sony? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      364 wyświetleń
    24. Nowy Need for Speed w klimacie Undergorund pojawi się w tym roku

      EA i Ghost Games w końcu ujawniły pewne informacje na temat najnowszej części Need for Speed udostępniając nam filmik prezentujący. Nie mamy zbyt wielu szczegółów dotyczących rozgrywki w tej chwili, ale atmosfera z pewnością wydaje się wskazywać na udane części Underground.

      Ghost Games jest Europejskim studio, które już wcześniej pracowało na dobrze przyjętym Need for Speed: Rivals, dlatego EA przyjmuje ich do współpracy przy tegorocznej odsłonie. Udostępnione materiały przez dewelopera oraz głosy fanów, które wskazują na powrót do złotej ery serii.

      EA nie ujawnia w tej chwili za wiele informacji na temat nowej części gry, lecz to co udostępniono do tej pory w zupełności wystarczyło fanom mającym nadzieję na nowego Undergrounda. Poniżej oficjalny materiał wideo:



       

      Nowy Need for Speed od EA ma pojawić się jesienią tego roku na Xbox One, Playstation 4 oraz PC. Więcej informacji zapewne na E3.

      4 komentarze
      363 wyświetleń
    25. Aktualizacja 1.3.7 pojawia się dzisiaj na PS5 - sprawdź co nowego się w niej pojawiło

      Firma Housemarque ujawniła najnowszą (już dostępną) łatkę do swojej szybkiej strzelanki zręcznościowej Returnal, która od czasu premiery była nieco niestabilna. Niektóre z bardziej rażących problemów zostały rozwiązane, ale programista pracował nad zatkaniem pozostałych dziur. Ta najnowsza aktualizacja, która będzie dostępna dzisiaj, obiecuje naprawić kilka stosunkowo powszechnych błędów.
       
      Studio opracowało informacje o łatce dla aktualizacji 1.3.7, przedstawione poniżej. Przed tą aktualizacją niektórzy gracze napotykali błąd dźwiękowy, który powodował nagłe, bardzo głośne dźwięki. Kolejnym problemem — i to ten, który szczególnie wpływał na frajdę z gry — był brak zmarłych skautów. Ci zmarli harcerze reprezentują innych graczy, a ty możesz oskubać ich zwłoki lub pomścić ich, co stawia cię w walce z trudnym wrogiem.
       
      Poprawka 1.3.7 ma na celu naprawienie problemu z dźwiękiem i sprawienie, by Zmarli Skauci wyglądali zgodnie z przeznaczeniem, a także naprawienie szeregu awarii i innych problemów.
      Oto informacje o aktualizacji do patcha 1.3.7:
      Naprawiono błąd powodujący, że zmarli zwiadowcy nie pojawiali się tak często, jak zamierzano. Po oczyszczeniu jednego ze zwłok zmarłego skauta gracze nie będą już otrzymywać pasożyta o negatywnym efekcie przy starcie. Naprawiono błąd, w wyniku którego boss Ophion mógł zniknąć, gdy gracz użyje Rekonstruktora podczas walki. Naprawiono rzadki błąd dźwiękowy powodujący głośne dźwięki podczas walki. Naprawiono niewielką liczbę błędów, przez które gracze mogli utknąć w różnych pokojach. Naprawiono kilka błędów, przez które gracz mógł napotkać czarny ekran podczas napisów lub podczas gry. Wiele poprawek rzadkich awarii podczas rozgrywki.
      Aktualizacja została udostępniona, więc jeśli musiałeś pogodzić się z którymkolwiek z powyższych problemów, pobierz ją jak najszybciej.
      Jedna rzecz, której ten patch nie rozwiązuje, to brak opcji zapisu w grze; gracze nie mogą rejestrować postępów w trakcie gry, zamiast tego muszą użyć trybu spoczynku PS5, aby zawiesić grę lub po prostu ją porzucić, jeśli muszą się wylogować. Housemarque przyznał, że chce oszczędzać w środkowej fazie gry, ale wciąż bada najlepsze podejście. Trzymamy kciuki zespół może wkrótce wymyślić rozwiązanie.

      0 komentarzy
      360 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.