Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. Aktualizacja Wiedźmina 3 nowej generacji pojawi się w drugiej połowie 2021 roku

      Trzecia pozycja CD Projekt w serii Wiedźmin działa już dość dobrze na Xbox Series X | S, ale jak być może pamiętacie, nadejdzie więcej.
      Polska firma wyda prawdziwą aktualizację specjalnie przygotowaną dla „nowej generacji” do Wiedźmina 3, która doda ray tracing i jeszcze szybsze czasy ładowania - czyli krótko mówiąc będzie współcześnie. Całość będzie tworzona we współpracy z Sabre Interactive. Niestety po małej aktualizacji na koncie Twitter firmy pojawiło się uaktualnienie odnośnie daty premiery ów wydania dla nowej generacji, które zostało zawężone do „drugiej połowy” tego roku. W przypadku CD Projekt z doświadczenia wiemy, że lepiej jest POCZEKAĆ  na gotowy projekt.
       

      Jak wspomniano wcześniej, to uaktualnienie będzie dostępne jako bezpłatna aktualizacja dla obecnych właścicieli wersji na konsolę Xbox One oraz PS4. Jeśli więc planowałeś powtórkę zagrać w Wiedźmina 3, warto byłoby poczekać do drugiej połowy tego roku.
       
      Czy dołączysz do Geralta w jego przygodach, gdy pojawi się aktualizacja nowej generacji? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      430 wyświetleń
    2. Zapowiedź: Zobacz zwiastun z gry Far Cry 6, który zadebiutuje 18 lutego

      Na Ubisoft Forward zaprezentowano pierwszy zwiastun z nadchodzącej w nowym roku gry Far Cry 6. Akcja osadzona jest na fikcyjnej wyspie Yara wzorowanej na Kubie. Główny antagonista nazywa sam siebie mianem El Presidente - w jednym z materiałów tłumaczy synowi, że obywatelami trzeba rządzić twardą ręką.
       
      Na załączonych zwiastunach nie przedstawiono realnej rozgrywki, lecz takowe pojawić się maja kolejnych prezentach Ubisoft Forward. Te mają się pojawić już nie długo ukazując pierwszy gameplay. Będziemy na bieżąco was informować w przypadku pojawienia się takowego materiału z gry
       
       
      Strzelanka z perspektywy pierwszej osoby ukaże się 18 lutego 2021 roku na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X.

      0 komentarzy
      404 wyświetleń
    3. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga nie pojawi się wiosną 2021

      Oczekiwany tytuł LEGO Star Was: The Skywalker Saga miał na celu wydanie gry w okresie wiosennym 2021 roku zarówno na konsole Microsoftu (Xbox One / Xbox Series X|S) oraz Sony (PlayStation 5 / PlayStation 4), ale ten termin został opóźniony a co gorsza przeniesiony do... nieokreślonej daty. Wiadomość pochodzi od dewelopera TT Games, który twierdzi, że potrzebuje po prostu „więcej czasu”.
       
       
      Biorąc pod uwagę zakres The Skywalker Saga - obejmuje każdy główny film Gwiezdnych Wojen w jednej grze z otwartym światem, z ponad 300 grywalnymi postaciami - opóźnienie nie jest wielkim zaskoczeniem, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę obecny klimat tej odradzającej się branży.
       
      TT Games twierdzi, że udostępni „zaktualizowany harmonogram uruchomienia tak szybko, jak to możliwe”, więc w stosunkowo bliskiej przyszłości powinniśmy usłyszeć coś bardziej konkretnego.

      0 komentarzy
      404 wyświetleń
    4. Pierwszy oficjalny Gameplay z gry Assassin's Creed Valhalla

      Ubisoft zaprezentował oficjalny wideo z rozgrywką jaką zobaczymy w finalnym produkcie. Materiał podzielono na segmenty, ponieważ każdy poświęcony jest innemu aspektowi gry.
       
      W jednym fragmencie będzie można zobaczyć napady na inne wioski, które gracz będzie mógł organizować ze swoją drużyną.  W grze pojawi ie możliwość dzierżenia jednocześnie dwóch broni, powróci także więcej opcji skradania się np. ukrycie się w tłumie czy zakrycie głowy poprzez założenie kaptura.
       
      Ubisoft chwali się, że Valhalla oferuje najwięcej rodzajów przeciwników w historii cyklu.
       
      Assassin's Creed Valhalla zadebiutuje już 17 listopada na PC (tylko na Uplay i Epic Games Store), PS5, Xbox Series X oraz aktualnej generacji konsol. Osoby, które kupią grę na PS4 i Xbox One, otrzymają darmowy upgrade do next-genowej wersji.

      0 komentarzy
      382 wyświetleń
    5. Federacja AEW pracuje nad własną grą - jeden z zapaśników ujawnia potencjalną datę premiery

      Gry wrestlingowe WWE nie były w stanie powtórzyć dawnych świetności No Mercy i SmackDown! w ostatnich latach, więc fani byli podekscytowani, gdy w zeszłym roku dowiedzieli się, że AEW również tworzy grę.
       
       
      Jest rozwijany przez byłych twórców WWE 2K i SmackDown! deweloper Yukes, wraz z reżyserem WWF No Mercy, Hideyuki „Geta” Iwashitą, również dołączył do projektu, a w niedawnym wywiadzie dla TalkSport, gwiazda AEW, Kenny Omega, podzielił się kilkoma szczegółami na temat postępów w grze.
       
      "Jestem naprawdę podekscytowany. Niemal codziennie jesteśmy w kontakcie z naszymi zespołami w Yukes. Zawsze jestem w kontakcie z Getą-san i czuję, że mamy ze sobą naprawdę dobrą chemię i dynamikę.
      „Największym wyzwaniem, przed którym obecnie stoimy, jest reprezentacja obecnego stylu wrestlingu w sposób, który wciąż sprawia, że czujemy się jak w starych grach. Ponieważ sytuacja się zmieniła, to nie jest ten sam klimat zapaśniczy, jak w 2000 roku."
       
      Omega kontynuował dyskusję, w jaki sposób zespół Yukes wypróbowywał wiele różnych pomysłów i że intencją jest, aby gra była „zabawna nie tylko dla fanów zapasów, ale także zwykłego gracza, który podnosi kontroler i upuszcza przyjaciela na głowie”.
      Zamiarem jest również dodawanie do gry nowych supergwiazd, aren i nie tylko w sposób „szybki” w miarę upływu czasu poprzez aktualizacje, ale na razie Omega ma nadzieję, że pierwsza wersja pojawi się za około rok lub więcej.
       
      „Nie powiedziałbym, że lata [z dala] liczba mnoga. Powiedziałbym, że w idealnym świecie zajmie to mniej więcej rok. Pracujemy naprawdę ciężko i mamy szczęście, że posiadamy dwa zespoły, jeden w Ameryce i jeden w Japonii, które pracują nad tym prawie przez całą dobę.
      Wiemy, że czas jest najważniejszy, nie możemy pozwolić, żeby całość odwlekać w czasie, bo ludzie chcą mieć gry na wczoraj - żart, więc chcemy wydać coś, gdy tylko uznamy, że jest gotowe i reprezentuje naszą markę tak jak powinna i zarazem uszczęśliwi fanów".
       
      Nie możesz się doczekać, aby zobaczyć, jak będzie wyglądała nadchodząca gra AEW? Przekaż nam swoje przemyślenia w komentarzach.

      0 komentarzy
      376 wyświetleń
    6. ANKIETA: Którą z nadchodzących konsol wybierzecie?

      Postanowiłem dodać małą ankietę w związku z nadchodzącą nową generacją konsol. Walka o klienta pomiędzy Microsoft oraz Sony trwa już od dłuższego czasu. Do tej pory zdołaliśmy poznać kilka szczegółów m.in. wygląd, moc oraz gry na start. Cena nadal pozostaje oficjalne nie znana, choć ta z pewnością przekroczy barierę 2000 PLN.
       
      Do premiery zostało już nie wiele czasu, więc już na tym etapie powinniście wiedzieć, którą konsolę wolicie postawić koło telewizora.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      376 wyświetleń
    7. Były szef Sony uważa, że powinniśmy wrócić do gier 15 godzinnych

      Na konferencji Gamelab Live były szef Sony Worldwide Studios - Shawn Layden zwrócił uwagę, że w aktualnej generacji budżet gry klasy AAA to od 80 do 150 milionów dolarów - nie licząc przy tym kosztów związanych z marketingiem danej gry.
       
      Problem pojawia się zwłaszcza w ofercie produktu klientowi, któremu zasadniczo ciężko jest podnieść cenę detaliczną, która od dawna stoi na poziomie 60 dolarów. Gry wymagających takich nakładów to zazwyczaj popularne już tytuły, które dają gwarancję zwrotu poniesionych kosztów.
       
      Niestety jak twierdzi Layden popularna teoria głosi, że przy nowej generacji, koszty produkcji mogą zwiększyć się aż dwukrotnie. Taka postać rzeczy może wykluczyć z rynku mniejsze firmy deweloperskie, które nie mogą pozwolić sobie na stanowcze podniesienie już ustabilizowanej detalicznej ceny rynkowej.
       
      Remedium na ten problem może być skrócenie gier:
       
       
      Oczywiście jeśli samo skrócenie gier pomogłoby ograniczyć koszty produkcji oraz stworzyć jedną zwartą historię, a dodatkowo pozwolić graczowi na granie w większą ilość gier jest jedną stroną medalu. W aktualnych czasach przy 4K, HDR oraz innych technologiach, które będą pojawiać się przy nowej generacji zmniejszenie budżetu na produkcję gry AAA może być mało możliwe - tak twierdzi były szef Worldwide Studios.
       
       
      A wy co powiedzielibyście na gry n 12-15 godzinowe gry? Jeśli tu nie chodzi o rozbudowane RPG lub GTA, w którym misji nigdy za mało, to w zupełności nie przeszkadzałby mi ten fakt.

      0 komentarzy
      375 wyświetleń
    8. Hitman 3 tuż po premierze ma problemy z serwerem, ponieważ gracze nie mogą przenieść postępu z gry Hitman 2

      IO Interactive potwierdziło, że aktywnie poszukuje możliwości przywrócenia systemu progresywnego crossovera w grze Hitman 3 do trybu online, ponieważ pierwszy dzień premiery spowodował ogromne obciążenie.
      Gracze mogą przenosić swoje postępy z Hitman 2, wraz ze wszystkimi odblokowanymi przedmiotami znalezionymi w poprzednich tytułach. Jednak wydaje się, że system, który na to pozwala, nie działa. Po załadowaniu gry Hitman 3 gracze są pytani, czy chcą przenieść postęp, który przenosi ich do przeglądarki internetowej Xbox'a, aby to zrobić, ale niestety witryna jest obecnie przeciążona.
       
      Ponieważ postępy w Hitman 3 są wymazywane po wykonaniu crossovera zapisu stanu gry z poprzednie części, wielu graczy w obawie o utratę danych po prostu czeka na poprawkę. IO Interactive twierdzi, że „ciężko pracuje nad przywróceniem konta IOI online, aby umożliwić przenoszenie postępów”.
       
       
       
      Nie ma szacunkowego czasu, kiedy to może nastąpić i całość wróci do normy, ale miejmy nadzieję, że nastąpi to raczej wcześniej niż później, więc wszyscy będziemy mogli rozpocząć szaleństwo zabijania na najnowszych mapach. 
       
      Nie możesz się doczekać zanurzenia się w świecie gry Hitman 3? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.
       
       

      0 komentarzy
      369 wyświetleń
    9. Rockstar pracuje nad nową "Największą w historii" aktualizacją do GTA Online

      Firma Rockstar Games opublikowała dziś kilka nowych informacji na temat Grand Theft Auto Online, w tym aktualizację dla dodatku Heists (Napady), która pojawiając się pod koniec tego roku ma zawierać zupełnie nowe lokalizacje.
       
      Mówi się, że omawiana aktualizacja jest „największą dotychczasową aktualizacją” gry, ale na razie nie podano dalszych szczegółów. Nie wiemy też, co oznacza „zupełnie nowa lokalizacja” - czy jest to zupełnie nowe miejsce swobodna wędrówka, czy też będzie budowana na zamówienie dla konkretnych misji napadów?
      Poniżej tłumaczenie informacji zamieszczone przez Rockstar:
       
      „Jeszcze w tym roku gracze mogą spodziewać się większych aktualizacji dla obu gier, w tym kilku ekscytujących nowych rozszerzeń i ulepszeń istniejącej roli w Red Dead Online oraz największej w historii aktualizacji GTA Online, zawierającej nasze najnowsze podejście do napadów w zupełnie nowej lokalizacji. ” - źródło: rockstargames.com
       
      Do tego czasu Rockstar planuje wprowadzić jeszcze jedną letnią aktualizację do GTA Online, „oferującą zabawną mieszankę różnorodnej nowej zawartości z ogromnego wachlarza doświadczeń gry”
       
       
      Myślisz, że Rockstar rozszerza dostępną mapę w GTA Online, czy tylko możliwości dodatku DLC - Napady? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      348 wyświetleń
    10. Bus Simulator 21 dostarczy we wrześniu ponad 30 licencjonowanych autobusów do zajezdni

      Jeśli brakowało wam wykorzystania konsoli Xbox do prowadzenia wirtualnego autobusu to ta wiadomość powinnam ucieszyć was wszystkich, Z przyjemnością możemy poinformować. że Bus Simulator 21 posiada oficjalną datę premiery, a ta przypada 7 września na Xbox One.
       
      W grze podobno pojawi się ponad 30 oficjalnie licencjonowanych autobusów światowych marek, w tym dwa zupełnie nowe, po raz pierwszy w historii serii, oficjalnie licencjonowane autobusy Mercedes-Benz eCitaro.
      Ponadto Bus Simulator 21 pozwoli fanom zarządzać własną lokalną firmą transportową w trybie dla jednego gracza lub ze znajomymi w trybie kooperacji dla wielu graczy, a w trakcie gry będziesz mieć do zbadania dwa obszary - europejskie miasto „Seaside Valley” oraz nową scenerię inspirowaną Zatoką San Francisco o nazwie „Angel Shores”.
       
      Kilka słów od twórców gry... :
       
      Na koniec mała galeria z gry:

       
      Czy zakupisz bilet miesięczny dla Bus Simulator 21 na Xbox One jeszcze w tym roku? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      338 wyświetleń
    11. DLC Ancient Gods do DOOM Eternal będzie dostępne i grywalne bez posiadania samej gry

      Pierwsze duże rozszerzenie fabularne do DOOM Eternal pojawi się 20 października na Xbox One w postaci The Ancient Gods: Part One i według dewelopera id Software nie musisz posiadać DOOM Eternal, aby w nie zagrać.
       
      W wywiadzie dla PCGamesN producent wykonawczy Marty Stratton subtelnie odrzucił te informacje, mówiąc o statystykach graczy, i wyjaśnił to jako „coś wyjątkowego, co robimy”:
      „Kiedy patrzymy na to, ile osób grało w tę grę, mamy duży procent - wyższy niż w 2016 roku - którzy ją ukończyli, więc zawsze patrzysz na to i sprawdzasz, jak daleko gracze pokonują twoją grę. Jest to ważne, ponieważ chcemy, aby DLC dotarło do jak największej liczby osób. W rzeczywistości nie musisz nawet posiadać Doom Eternal, aby kupić DLC i grać w nie. ”
       
       
      The Ancient Gods: Part One będzie podobno dostępny osobno za 19,99 USD (ok 75 PLN), gdy zostanie wydany, lub możesz odebrać DOOM Eternal z przepustką sezonową Year One Pass, który zawiera DLC, wraz z drugim rozszerzeniem, kiedy ostatecznie zostanie wydany w cenie 29,99 USD (ok 110 PLN) - chociaż uważamy, że przepustka sezonowa nadal wymaga podstawowej gry (przynajmniej na razie).
       
       
      Podobała Ci się ta wiadomość? Posiadasz DOOM Eternal Nie możesz się doczekać The Ancient Gods: Part One? Daj nam znać poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      336 wyświetleń
    12. Najnowsza aktualizacja Call Of Duty: Modern Warfare jest o 65 GB większa na Xbox One, niż PS4

      Jeśli miałeś nadzieję zagrać w Call of Duty: Modern Warfare na Xbox One w ciągu ostatnich 24 godzin, prawdopodobnie natkniesz się na sporą aktualizację - najnowsza osiąga ogromne 65 GB, mimo że ma tylko 1 GB PS4.
       
      Infinity Ward twierdzi, że przyczyną tego jest „nieprzewidziany błąd w procesie dostarczania poprawek firmy Microsoft”, co oznacza, że pobieranie wymaga od użytkowników Xbox ponownego pobrania już posiadanych plików.
       
      Jest to tym bardziej irytujące, że nie jest to tak naprawdę duża aktualizacja - po prostu rozwiązuje kilka błędów, a także naprawia problem zepsutych modeli broni na ekranie. To niewiele jak na 65 GB do pobrania!
      Na szczęście deweloper twierdzi, że ściśle współpracuje z firmą Microsoft, aby zapewnić, że przyszłe aktualizacje będą mniejsze i nie musisz się martwić, że gra zajmie dodatkowe 65 GB na dysku twardym Xbox, ponieważ najnowsza aktualizacja nie wpływa na całkowity rozmiar instalacji. Możesz jednak trochę poczekać, aż jej pobieranie się zakończy!
       
       
      Czy spotkałeś się z tą aktualizacją Call of Duty: Modern Warfare? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      328 wyświetleń
    13. Nadchodzi nowy Splinter Cell

      Nowa część znanej serii Splinter Cell powróci na obecną i nową generację konsol - zapewnia Ubisoft. Gra miała pierwotnie pojawić się jeszcze w tym roku, ale z powodu wystąpienia pandemii COVID-19 premiera najnowszej odsłony przygód z udziałem Sama Fischera pojawi się dopiero w 2021.
       
       
      Ubisfot już w przeszłości podkreślał, że nie porzucił serii Splinter Cell. Wcześniej główny bohater serii pojawiał się w grach z pod znaku Ghost Recon Widlands czy mobilnej produkcji Elite Squad.
       
      Deweloper póki co nie podaje dokładnych danych na temat fabuły nowej odsłony, ale zapewnia, że ten powrót cyklu ma być zwieńczeniem serii Splinter Cell.
      Ostatnia wydana gra z tej serii nosiła podtytuł Blacklist i swoją premierę miała w 2013 roku.

      0 komentarzy
      320 wyświetleń
    14. Aktualizacja do Assassin's Creed Valhalla w wersji 1.1.0 już dostępna. Lista dołączonych poprawek jest ogramna

      Ubisoft wydał łatkę do gry Assassin's Creed Valhalla, która dostępna jest od pobrania już od 15 grudnia 2020 roku. Aktualizacja posiada oznaczenie 1.1.0 i jest dostępna zarówn na konsole Xbox Series X | S, Xbox One, PlayStation®5 oraz PlayStation®4, a także na platformach Ubisoft Connect, Epic Games Store, Stadia oraz Amazon Luna.
      Waga aktualizacji pomimo wprowadzenia tych samych zmian jest znacznie większa na konsolach Xbox oraz platformach dostępnych na PC. Poniżej możecie sprawdzić ile miejsca zajmuje aktualny patch od Ubisoft:
      Xbox Series X|S: ~6.3 GB
      Xbox One: ~5.7 GB
      PlayStation®5: ~2.46 GB
      PlayStation®4: ~2.4 GB
      PC: ~5.6 GB
       
      Poprawka wprowadza sporo zmian w tym m.in. naprawę błędów, poprawę wydajności czy dodanie obsługi osiągnięć Ubisoft Connect. Pomimo wagi trzeba przyznać, że ilość zmian jest imponująca.
       
       
      Dodano wsparcie dla rozszerzenia Osada i świeta Yule
      Święto Yule jest ograniczonym czasowo wydarzeniem, który umożliwia wzięcie udziału w świątecznej zabawie i zdobycie nagród. Aby tchnąć życie w to wydarzenie i kolejne, na własne oczy zobaczycie biesiadników na wschód od aktualnej osady.  
      Osiągnięcia Ubisoft Connect
       
       
      Różne
       
       
       
      Balans
       
       
       
      USPRAWNIENIA GRY
       
       
      Grafika, dźwięk i animacje
       
       
       
      Misje, wydarzenia na świecie, aktywności poboczne
       
       
       
      Świat gry
       
       
       
      Rozgrywka, walka, SI
       
       
       
      Zdolności, atuty, umiejętności
       
       
       
      Interfejs użytkownika / HUD
       
       
       
      Tryb fotograficzny
       
       
       
      Systemowe
       
       
       
      A wy już posiadacie nową poprawkę do gry Assassin's Creed Valhalla. Podoba się wam lista zmian? Napiszcie co najbardziej spodobało się wam w aktualizacji 1.1.0 w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      306 wyświetleń
    15. Sieć sklepów IKEA stworzyła własne kartonowe konsole Xbox Series X oraz PS5 do pomiaru przy wyborze mebli

      Już we wrześniu Microsoft zdecydował się udostępnić publicznie papierowe symbole zastępcze Xbox Series X i Xbox Series S, a teraz podobno IKEA robi to samo z makietami sklepowymi.
      Jak widać na poniższym obrazku, sprzedawca stworzył pełnowymiarowe wersje Xbox Series X i PlayStation 5, umożliwiając potencjalnym klientom upewnienie się, że ich konsola pasuje do zamierzonej jednostki pamięci.
       
       
      Oczywiście do całości podeszli dość humorystycznie, na kartonowej obudowie PlayStation 5 towarzyszy pytanie (widoczne na zdjęciu): „Który moduł przechowywania multimediów IKEA będzie w stanie zmieścić się przy mojej nowej, przypominającej mema wielkiej konsoli do gier?”, Przy czym oba mają również określone fizyczne wymiary.
      Ostatecznie uważamy, że to całkiem dobry pomysł! Ale nie tak dobre, jak te zestawy Xbox Papercraft Edition - widoe poniżej:
       
       

      • Gangst3r
      1 komentarz
      297 wyświetleń
    16. Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

      Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
       
      Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
       
      Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
       
      Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
       
      Kluczowe cechy

      • Rozległy świat pełen emocji
      Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
      • Stwórz własną postać
      Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
      • Epicki dramat zrodzony z mitu
      Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
      • Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
      Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
       
      Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
       


      0 komentarzy
      296 wyświetleń
    17. Need For Speed Hot Pursuit Remastered Drift trafi na konsole w listopadzie

      Po różnych plotkach, spekulacjach i niejasnych zapowiedziach EA w końcu potwierdziło - Need for Speed Hot Pursuit Remastered pojawi się na Xbox One, PS4, PC w przyszłym miesiącu już 6 listopada, natomiast wersja na konsolę Switch m a pojawić się dopiero 16 listopada.
      Gra jest remasterem znanej gry wyścigowej Xbox 360 oraz PS3 z 2010 roku, jej odświeżona wersja będzie posiadać ulepszoną grafikę w rozdzielczości 4K przy 60FPS. W grze ma pojawić się sporo nowych funkcji, w tym wszystkie pakiety DLC, a także więcej wyzwań, kolorów samochodów oraz zaktualizowany tryb zdjęć i zupełnie nowa galeria.
      Gra będzie również wspierała crossplay, umożliwiając grę ze znajomymi na  dowolnym sprzęcie tak więc przykładowo posiadacze wersji PC będą mogli mierzyć się w wyścigach z graczami konsoli PS4 lub Nintendo Switch.
      Need for Speed Hot Pursuit Remaster z wieloplatformowym trybem dla wielu graczy i Autologiem, ulepszoną grafiką oraz wszystkimi głównymi DLC dostarczonymi w momencie premiery i nie tylko, jest to najlepsza wersja docenionego przez wielu krytyków gra z pod szyldu Need for Speed stworzona przez Criterion Games.
       
       
      Czy w przyszłym miesiącu kupicie remaster Need for Speed Hot Pursuit, bo ja z pewnością TAK! Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      294 wyświetleń
    18. TimeSplitters oficjalnie powraca, opracowany przez zreformowany, wolny radykalny projekt

      TimeSplitters oficjalnie (wreszcie) powraca! Po nabyciu własności intelektualnej przez Koch Media pomysł powrotu do życia ukochanej serii FPS stał się nagle realną możliwością. Teraz, w nowym ogłoszeniu wydawcy Deep Silver, oficjalnie rozpoczyna się nowy wpis w serii.
      W oświadczeniu udostępnionym w mediach społecznościowych Deep Silver potwierdza ekscytującą wiadomość, że przywróciła Free Radical Design w celu ożywienia TimeSplitters:
       

      To wciąż bardzo wczesne zapowiedzi — jak napisano w oświadczeniu, rozwój jeszcze się nie rozpoczął — ale fani bez wątpienia będą bardzo zadowoleni, gdy w końcu nadejdzie nowy TimeSplitters. Kluczowi pracownicy z przeszłości serii powrócili do tego projektu, ze Stevem Ellisem i Davidem Doakiem na czele produkcji. Minie trochę czasu, zanim sama gra będzie gotowa do pokazania, ale nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak to się okaże.
       
      Czy jesteś podekscytowany tą wiadomością? Co chcesz zobaczyć od nowego TimeSplitters? Wypowiedz się w sekcji komentarzy.

      0 komentarzy
      289 wyświetleń
    19. Minecraft Live obiecuje zapowiedzi i aktualności w przyszłym miesiącu

      Mojang Studios ogłosiło dzisiaj, że jego coroczne obchody „Minecraft Live” odbędą się 3 października w przyszłym miesiącu i będą zawierały ekscytujące zapowiedzi, aktualności i nie tylko.
      Podano niewiele informacji na temat tego, czego się teraz spodziewać, ale wydaje się, że oprócz samego Minecrafta otrzymamy więcej wiadomości na temat Minecraft Dungeons, a kto wie - może dowiemy się więcej o niektórych ulepszeniach tych gier na Xbox Series X? Będziemy musieli poczekać i zobaczyć.
       
      Jeśli chcesz obejrzeć transmisję, będzie ona dostępna na żywo o godzinie 18:00 3. października  w witrynie Minecraft.
       
       

      0 komentarzy
      284 wyświetleń
    20. Remake Dead Space od EA może pojawić się pod koniec 2022 roku

      O Dead Space pisaliśmy już w zeszłym miesiącu, kiedy to EA odświeżyło swoją stronę profilową w serwisie YouTube. Ze względu na to, że wtedy nie było zbyt wiele do pokazania, wielu spodziewało się, że nie zobaczy gry przez co najmniej kilka lat, ale według nowego raportu może ona pojawić się już w przyszłym roku.
       
      Raport pochodzi od VentureBeat, gdzie opierając się o sprawdzone źródła, które są zbliżone do projektu, okazuje się, że premiera remake'u gry planowana jest na jesień 2022 roku.
       
      Dodano, że firma chce również ujawnić więcej informacji na temat gry przed końcem tego roku. Nie jest oczywiście jasne, kiedy możemy dowiedzieć się czegoś więcej, ale zgodnie ze spekulacjami, EA może pokazać coś więcej na nadchodzącym The Game Awards.
       
      Niedawny wywiad na oficjalnej stronie EA z dyrektorem kreatywnym gry (Roman Campos-Oriola) ujawnia kilka nowych interesujących informacji. Oriola przyznał, że gra ma być "sekwencja nieprzerwanych ujęć", czyli spotkamy się z czymś, z czym fani gry God of War mogli doświadczyć na PlayStation 4.
      EA Motive, deweloper odpowiedzialny za remake Dead Space, również wykorzystuje fanów do pomocy w rozwoju gry. Założono radę społeczności, która pozwala zagorzałym zwolennikom serii mieć swój wkład i pomoc w procesie twórczym gry.
       
      Wszystko w remake'u Dead Space brzmi niezwykle kusząco. Wcześniej informowano, że jest to coś podobnego do remake'u Resident Evil 2 , który uchwycił ducha oryginału, ale drastycznie zmienił niektóre elementy, aby stworzyć zupełnie nowe doświadczenie. Jeśli EA Motive może uchwycić tę samą magię, to jesteśmy na pokładzie.
       
       
      Chcielibyście zobaczyć Dead Space w przyszłym roku? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      283 wyświetleń
    21. CDPR wydaje poprawkę 1.11 dla Cyberpunk 2077 - sprawdź co uległo zmianie

      Znowu zaczynamy! CD Projekt Red właśnie wydał najnowszą aktualizację Cyberpunk 2077 w postaci poprawki 1.11 (28.01.2021), która służy do rozwiązania dwóch problemów, które pojawiły się po wydaniu łatki 1.1 w zeszłym tygodniu.
      Poniżej możecie przeczytać oficjalnie oświadczenie dewelopera o tym, czego można się spodziewać po poprawce:
       
       
      Hotfix 1.11 jest już dostępny na PC, konsolach i Stadii!
       
      Poświęcony jest dwóm problemom, które pojawiły się po aktualizacji 1.1:
      Przywrócono mechanikę losowania przedmiotów do poprzedniego stanu Nadal badamy wykorzystywanie przeładowywania zapisów gry w celu wylosowania mocniejszych przedmiotów.
      Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy Niektórzy gracze doświadczali go podczas rozmowy telefonicznej z Takemurą, jeśli używali zapisu gry z wersji 1.06 z zadaniem na etapie “Poczekaj na telefon od Takemury”. Po wczytaniu takiego zapisu na wersji 1.1, podczas rozmowy nie pojawiały się opcje dialogowe, a interakcje z innymi postaciami były zablokowane.
       
       
       
      Podobnie jak w przypadku większości dotychczasowych aktualizacji, wydaje się, że jest to kolejne dość duże pobranie - widzieliśmy raporty o 13,1 GB na Xbox One - ale przynajmniej ten nieznośny błąd z telefonem od Takemury będzie teraz (miejmy nadzieję) przeszłością!
       
       
      Czy pobrałeś już poprawkę? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na temat poniższych łatek.

      0 komentarzy
      282 wyświetleń
    22. GTA V next-geny może korzystać z silnika od Red Dead Redemption 2

      W zasadzie nic nie słyszeliśmy o nadchodzących odświeżonych graficznie wersjach GTA V na Xbox Series S/X czy PS5, odkąd pojawiły się pierwsze takie informacje w czerwcu zeszłego roku, choć teraz wydaje się, że nowa aktualizacja GTA Online mogła rzucić trochę światła na to, czego możemy się spodziewać.
       
      Według znanego informatora Rockstar Tez2 na forach GTA, nowe pliki, które są zawarte w najnowszej aktualizacji GTA Online wskazują, że GTA V na platformy nowej generacji "prawdopodobnie" będzie używać silnika RAGE znanego z RDR2 od firmy Rockstar.
      Tez2 kontynuuje spekulację, że „nie oczekuje wiele” od aktualizacji poza ulepszeniami graficznymi i wydajnościowymi - innymi słowy, nie jest to „całkowity przegląd” - ale mimo to będzie zawierał kluczowe ulepszenia.
      Jak podkreślono w serwisie GTABase, inne części kodu sugerują, że nowa wersja GTA Online będzie zawierała opcję transferu postaci, a także potencjalnie ulepszony interfejs użytkownika z nową stroną docelową.
      Oczywiście nic z tego nie zostało potwierdzone, ale Rockstar obiecał, że „szereg ulepszeń technicznych, ulepszeń wizualnych i ulepszeń wydajności” zostanie uwzględnionych, gdy GTA V pojawi się na nowej generacji w drugiej połowie 2021 roku.
       
       
      Podekscytowany tym? Czy będziecie sprawdzać nową wersję GTA V? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      278 wyświetleń
    23. Nowe szczegóły dotyczące Forza Horizon 5 - będą kabriolety, dynamiczne burze i... flamingi!

      Forza Horizon 5 jest już na horyzoncie i kształtuje się jako dość ambitny tytuł. Jako piąty wpis w serii, rozgrywka zostanie ponownie rozkręcona, a kilka nowych potwierdzonych szczegółów od Playground Games dodatkowo nakręca atmosferę wokół tytułu.
       
      Nową cechą, która szczególnie ucieszy wielu z nas jest włączenie samochodów typu kabriolet, których na dodatek dachy mogą być kontrolowane za pomocą kliknięcia drążka. Nie mogło oczywiście zabraknąć obowiązkowych trybów takich jak drag racing i znaleziska w stodołach.
       
       
      Pewnie głównym powodem, dla którego wszyscy czytają ten artykuł to flamingi. Otóż nie bez powodu ta nazwa znalazła się w tytule wpisu, ponieważ Playground Games ujawniło, że będzie wiele więcej zwierząt w całym krajobrazie, niż w poprzednich częściach, a w tym "flamingi, dzikie psy, osły, kozy i inne". Zespół odpowiedział na często zadawane pytanie: "Czy będą owce?"
      Odpowiedź brzmi: "Owce potwierdzone!"
       
      Oprócz tego, gracz otrzyma dostęp do "ponad 100 nowych felg, 100 nowych części wizualnych aktualizacji, tysięcy nowych części do podniesienia wydajności, plus możliwość malowania zacisków hamulcowych". Personalizacja własnej postaci też przeszła ogromny remont, aby uwzględnić elementy, takie jak zdolność do dodawania protezy kończyn.
       
      Gdyby tego było mało, Forza Horizon 5 wprowadzi również dynamiczne burze, które będą wędrować po mapie. Będziesz nawet w stanie ścigać te burze na mapie, która sama w sobie jest największą w historii Horizon. Ogólnie rzecz biorąc, całość brzmi całkiem świetnie i nie możemy się doczekać, aby zanurzyć się w nowej odsłonie gry (również w Xbox Game Pass) już w listopadzie tego roku.
       
      Cieszysz się na fakt tych nowości, które znajdą się w Forza Horizon 5? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      275 wyświetleń
    24. Tony Hawk's Pro Skater 1+2 Remastered - demo już w sierpniu

      Tony Hawk's Pro Skater 1+2 Remastered - odświeżona wersja popularnej gry od Activision z czasów PSX'a która uraczyć ma nas grafiką HD, będzie posiadać 8 dodatkowych zawodników, których nie znajdziemy w pierwowzorze. Obok standardowych postaci mają zagościć również takie jak: Lizzie Armanto, Leo Baker, Leticia Bufoni, Riley Hawk, Nyjah Huston, Tyshawn Jones, Aori Nishimura i Shane O'Neill. Jak twierdzi deweloper - studio Vicarious Visions, każda z tych postaci ma posiadać własne ruchy, oraz triki. Te samo studio odpowiedzialne jest za odnowienie grafiki i uzupełnienie plansz w nowe elementy.
       
      Activision udostępniło również materiał z prezentacją nowych zawodników.
       
      Gra ma się pojawić już 14 sierpnia w formie dema. Niestety dostęp do niego będą mieli tylko te osoby, które złożyły oferty przedpremierowe.
       
      Oficjalna data premiery ustalona jest na 4 września. Tony Hawk's Pro Skater 1+2 ma pojawić się wersji normalnej oraz Deluxe (zawierającej kilka unikatowych dodatków) zarówno na PC, Playstation 4 oraz Xbox One.

      0 komentarzy
      271 wyświetleń
    25. Sega chce wypuścić zupełnie nową „Super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat

      Sega ujawniła, że planuje wydać nową „super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat.
      Plany zostały opublikowane w ramach ostatnich informacji o wynikach finansowych firmy, które również dokładnie opisują, co Sega zaplanowała na swoją krótkoterminową przyszłość.
      Wymienione jako „strategia priorytetowa na najbliższe pięć lat”, nieujawniona „super” wersja będzie zupełnie nową własnością intelektualną, a zatem będzie miała niską rentowność, przynajmniej w krótkim okresie. Jednak Sega dodaje, że potencjał wzrostu jest duży, ponieważ gra będzie sprzedawana na całym świecie.
       
      Również w ciągu następnych pięciu lat Sega będzie starała się wykorzystać swój istniejący katalog własności intelektualnej w postaci sequeli, remakeów (wsparcie HD) i wersji kompletnie zremasterowanych. To podejście zostało wspomniane w 2017 roku i dało nam już Streets of Rage 4 i Panzer Dragoon: Remake, a House of the Dead również zostanie zremasterowany. Co zabawne, Sega wymienia Streets of Rage - a także Shinobi, Crazy Taxi, Jet Set Radio, Space Channel 5, Rez, Virtua Fighter i Altered Beast - jako potencjalnych kandydatów do tego podejścia.
       

       
       
      W krótszej perspektywie Sega planuje w ciągu najbliższych trzech lat „wzmocnić istniejące pozycję w celu zbudowania solidnej struktury”, a głównymi celami tej strategii będą takie marki jak Sonic, Phantasy Star Online 2, Persona 5, Yakuza i Total War.
       
      W innym miejscu raportu Sega ujawniła, że w ciągu ostatniego roku sprzedano 4,4 miliona gier Sonic, mimo że w tym czasie nie opublikowano żadnego nowego tytułu Sonic. W ubiegłym roku sprzedano 4 miliony gier Total War, a także 3,8 miliona tytułów Football Managera i 3 miliony gier Persona. Nie była to jednak dobra wiadomość; Pandemia Covid-19 miała wpływ na biznes Segi, czego skutkiem w ubiegłym roku było poniesienie strat operacyjnych w wysokości 10,6 miliarda jenów (96,7 miliona dolarów).
       
      Co sądzicie o planach Segi na najbliższe lata? Jak podoba się wam informacja na temat zremasterowanych wersji Crazy Taxi, Jet Set Radio czy NiGHTS? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      264 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.