Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Ten krótki zwiastun z Battlefield 2042 przedstawia łodzie i... dinozaury

      Ponieważ seria skoncentrowana na trybie wieloosobowym znana jako Battlefield nie będzie wyposażona w kampanię dla jednego gracza w najnowszym Battlefield 2042, deweloper EA DICE przygotowuje graczy z wyprzedzeniem krótkim filmem, który prezentuje wydarzenia, które prowadzą do walk online o dominację. Te mecze wieloosobowe idą drogą znanego wszystkim Titanfall, wstrzykując im trochę historii tu i tam, ale poza tym to prawie 10-minutowe wprowadzenie do tego, czego możemy się spodziewać się po nowej produkcji.
       
      "Powraca Kimble „Irish” Graves, znany z Battlefield 4 – już nie jako żołnierz piechoty morskiej, tylko dowódca znanego jako Exodus okrętu Bezpatów. Jest zmuszony do wybrania pomiędzy życiem dwustu uchodźców na statku, a przyszłością wszystkich bezpaństwowców" - jak czytamy w opisie na YouTube. "Poznaj wydarzenia prowadzące do wybuchu wojny totalnej w krótkometrażowym filmie z akcją osadzoną w świecie 2042 roku".
       
       
      Zapowiada się całkiem ciekawa rozgrywka wieloosobowa (aż do 128 graczy jednocześnie), na dynamicznie zmieniających się polach bitwy.
       
      Źródło: Youtube.com
       
       
      Zainteresowany dołączeniem do gry wieloosobowej w Battlefield 2042? Daj znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      92 wyświetleń
    2. Nowy bezprzewodowy kontroler dla Apple TV- SteelSeries Nimbus!

      W czasie, gdy Apple oficjalnie ogłosiło, że ich najnowszy Apple TV będzie umożliwiać pobieranie i obsługę większości gier dostępnych w AppStore wywołało niemałe zamieszanie. Firma do nowej funkcjonalności przygotowała zupełnie nowy pilot, który działa również jako kontroler na podobnej zasadzie co Wiilot dla Nintendo Wii.

      Z nowych funkcji nadchodzącego Apple TV 4 postanowiły skorzystać również firmy trzecie wypuszczając na rynek bardziej tradycyjne kontrolery do gier. Pierwszym z nich jest Nimbus zaprojektowany przez firmę SteelSeries.

      Komunikację z urządzeniem zapewnia połączenie Bluetooth, a jego bateria zapewni nam do 40 godzin spokojnej zabawy bez ładowania. Kontroler zawiera standardowy D-Pad, dwa analogi umieszczone obok siebie, spusty L1,L2, R1,R2, przez co bardziej przypomina kontroler DualSchock znanego z konsoli Playstation oraz 4 przyciski z dużą czułością nacisku. po środku znajdziemy przycisk Menu odpowiadający za szybką nawigację.


      Nimbus pojawi się w sprzedaży dopiero, gdy Apple umożliwi dostęp do nowej aplikacji, którą będą gry na AppleTV 4. Jego cena detaliczna ma nie przekraczać kwoty $50.

       

      Na koniec podajemy pełne dane techniczne kontrolera od SteelSeries:

      Rozmiary

      Szerokość: 150 mm (5.91 in)
      Wysokość: 110 mm (4.33 in)
      Grubosć 63.2 mm (2.49 in)

      Komunikacja

      Bluetooth v4.0

      Zawartość opakkowania

      Kontroler
      Szybka instrukcja obsługi
      Naklejki SteelSeries

      Dodatkowe funkcje

      Bateria o wytrzymałości ponad 40 godzin ciągłego grania
      Złącze Lightning umożliwiające szybkie ładowanie
      Przycisk Menu ułatwiający korzystanie z różnorodnych funkcji kontrolera i Apple TV
      Przyciski z czujnikami nacisku, gwarantujące precyzję

      1 komentarz
      205 wyświetleń
    3. Cyberpunk 2077 Patch 1.3 już jest, oto pełne informacje o aktualizacji

      Cyberpunk 2077 ma otrzymać największą jak dotąd aktualizację z patchem 1.3, który CD Projekt Red reklamuje jako początek przyszłych zmian jakości życia.
       
      Ponieważ jest to tak ogromna łatka, towarzyszyła jej długa, ale to długa lista notatek. Nie ma jeszcze daty premiery poza, lecz po ostatnich zapowiedziach wiemy, że nie trzeba na nie długo czekać, lepiej zamiast zastanawiać się nad terminem udostępnienia poprawki spójrz na listę poniżej, co będzie zawierać ta największa aktualizacja. Należy dodać, że wraz z łatką otrzymamy pierwszą partię darmowego DLC do Cyberpunk 2077, która jest integralną częścią aktualizacji.
       
      Oto pełna lista zmian i poprawek do Cyberpunk 2077 zawarta w aktualizacji 1.3:
       
      ZAWARTOŚĆ DODATKOWA
      Lista wszystkich bezpłatnych DLC znajduje się w menu głównym, w dziale „Zawartość dodatkowa”. W aktualizacji 1.3 zostały dodane następujące bezpłatne DLC: Alternatywny wygląd Johnny’ego Silverhanda – można włączyć w Ustawieniach, w zakładce „Zawartość dodatkowa”. Wielowarstwowa kurtka pilota z syntetycznej skóry, luminescencyjna kurtka punkowa – obie można znaleźć w skrytce w mieszkaniu V po otrzymaniu wiadomości od Viktora, po ukończeniu Pierwszej zasady Afterlife. Domyślnie są one rzadkiej/ikonicznej jakości, ale odblokowane zostają także schematy wytwarzania wyższej jakości. Archer Quartz „Bandyta” – dostępny jako nagroda lub do kupienia (w zależności od wyborów gracza) po ukończeniu zadania Na rozdrożach, a następnie otrzymaniu wiadomości od Dakoty lub Rogue. Jeśli wiadomość nie przyszła, udaj się do Badlandów i oddal się od warsztatu Dakoty. Dakota potrzebuje kilku dni, aby się z tobą skontaktować.  
      USPRAWNIENIA
      Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy, dzięki czemu nawigowanie jest łatwiejsze. Dom lalek – ekran ze zdjęciami Skye i Angel będzie się wyświetlał zdecydowanie dłużej, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami. Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów na drzewie umiejętności postaci. Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10). Do wpisów w dzienniku dodano linki do bazy danych. Dodano opcję dostępności pozwalającą włączyć kropkę na środku ekranu, która zmniejsza/zapobiega chorobie lokomocyjnej. Można ją włączyć w Ustawieniach → Interfejs → Kropka na środku ekranu. Fixerzy rzadziej piszą teraz do V z ofertami sprzedaży samochodu. Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC. Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami. Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić. V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy. Gracz będzie mógł teraz właściwie wytworzyć hacki, nawet gdy raz je już wytworzył, a następnie się ich pozbył. Dodano opcję porównywania wszczepów. Poprawiono powiadomienie podczas kupowania wszczepów, których wymogi do używania nie są spełnione. Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów. Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V. Ikona na skrzyni z odpadkami zmienia się teraz na czerwoną, a nie szarą, kiedy gracz podniesie ciało. Ikona miny lądowej będzie teraz wyszarzona po rozbrojeniu jej. Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała. Gdy patrzysz w otchłań – Barry ma teraz poprawiony, bardziej wyjątkowy wygląd. Podczas wytwarzania tego samego przedmiotu, ale lepszej jakości, przedmiot bazowy będzie teraz podświetlony na zielono tak jak pozostałe komponenty, o ile znajduje się w ekwipunku.  
      ZMIANY W BALANSIE
      Czas po jakim wrogowie wykryją gracza zależy teraz od poziomu trudności. Na Łatwym lub Normalnym poziomie trudności przeciwnicy będą wolniej wykrywać gracza, a na Bardzo Trudnym szybciej. Na Bardzo Trudnym poziomie trudności (i na żadnym innym) będą teraz bardziej agresywnie szukać gracza kiedy są "zaalarmowani". NCPD nie reaguje już wrogo z powodu martwych ciał w aktywnościach otwartego świata. NCPD reaguje teraz także na uderzenia NPC-ów bronią niezabójczą. Dostosowano proces zadawania obrażeń podczas strzelania do tłumu NPC-ów w trakcie walki, w zależności od dystansu i używanego uzbrojenia. Legenda tego miasta – poprawiono zachowanie Adama Smashera w trakcie walki. Przerwane milczenie – poprawiono zachowanie Ody podczas walki. Transmisja – poprawiono zachowanie Placide’a podczas walki. Transmisja – zwiększono odporność Placide’a na hakowanie. Podejrzenie cyberpsychozy: Litera prawa – poprawiono zachowanie cyberpsychopaty podczas walki. Spacer z gwiazdą – poprawiono umiejscowienie i celowanie Red Menace. Zwiększono atrybuty La Chingona Dorada (ikonicznych pistoletów Jackiego). Ostatnia taka robota – zwiększono ilość amunicji dostępnej na początku zadania. Wprowadzono drobne zmiany i poprawiono wyważenie hacku Atak wirusowy. Ulepszono system wytwarzania tak, aby przedmioty o losowej jakości skalowały swoją jakość do umiejętności wytwarzania gracza. Nie jest już możliwe wylosowanie jakości przekraczającej odpowiednią umiejętność wytwarzania. Poziom wymagań przedmiotów zwiększa się teraz z każdym ulepszeniem. Należy zwrócić uwagę, że w związku z tą poprawką zmieni się poziom ulepszonych przedmiotów. Używane przedmioty, które przekraczają wymagany poziom, mogą być noszone bez żadnych problemów, ale po zdjęciu ich nie będzie możliwości ponownego ich założenia. Dodano więcej schematów do wytwarzania modyfikacji wszczepów. Dodano schematy do wytwarzania noży (dostępne od początku gry). Zaktualizowano liczbę komponentów wymaganych do wytworzenia niektórych przedmiotów np. Bounce Back, MaxDoc, hacków, modyfikacji ubioru czy niektórych broni. Wyważono wymagania wytwarzania dla modyfikacji ubioru. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania ubrań. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania elementów Sandevistana. Wszczep Kamuflaż Optyczny będzie teraz można kupić u ripperdoców. Dostosowano cenę modyfikacji wszczepów Wzmacniacz sensoryczny. Specyfikacja wytwarzania rzadkiego Unity będzie teraz dostępna wyłącznie podczas Podejrzenia przestępczości zorganizowanej: Tygersom się nie odmawia. Zmieniono cenę i jakość gitary Kerry’ego, którą można zdobyć podczas Kontraktu: Psychofan.  
      ROZGRYWKA
      Usunięto błąd, w wyniku którego schematy wytwarzania w sklepach z odzieżą były dostępne wyłącznie podczas pierwszej wizyty u sprzedawcy. Usunięto błąd występujący po wizycie w obozie nomadów, w wyniku którego nie można było używać broni i przedmiotów z szybkiego menu. Usunięto błąd, w wyniku którego hakowanie neutralnego celu nie liczyło się do osiągnięcia Christmas Tree Attack. Okno samouczka dotyczące sprawdzania umiejętności nie pojawia się już, gdy na urządzeniach wyświetlony jest komunikat „Brak autoryzacji”. V nie patrzy już w dół po szybkiej podróży.
      Atut „Do parteru” działa teraz poprawnie na powalonych i oszołomionych NPC-ach. Atut „W zasięgu” daje teraz graczowi odporność na oślepienie od własnych granatów hukowych. Atut „Szalona nauka” poprawnie zwiększa teraz cenę wszystkich przedmiotów. Atut „Cyfrowe wszechświaty” daje teraz przepis na bardzo rzadkie Odciągnięcie Uwagi. Gitar z Nowy świt gaśnienie będzie już można rozmontowywać i nie będą automatycznie rozmontowywane podczas używania atutu „Złomowanie”. Gracze będą teraz mieli właściwą szansę na złupienie dodatku do broni używając atutu „Łupieżczyni”. Drobne poprawki zachowania V podczas szybkiego przewijania dialogów. Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć pomiędzy przykucnięciem i pozycją stojącą po pominięciu dialogu. V nie chowa już wcześniej wyciągniętej broni po pominięciu dialogu. V nie trafia już do nieskończonej pętli po pominięciu dialogu holocallu podczas wpadania do wody. Poprawki związane z wytwarzaniem, kilka zmian cen przedmiotów. Nie można już nadużywać epickiego obrazu „Bez tytułu 18 – Brancesi, 2021” poprzez ciągłą sprzedaż i ponowny zakup. Dodano ustawienie jakości do schematów wytwarzania elementów Sandevistana. Zmieniono balans i dodano nieco łupów oraz poprawiono różne przedmioty, których nie dało się podnieść. Naprawiono kilka przedmiotów, których nie można było złupić. Poprawiono ikonę, która wyświetlała się podczas łupienia butów. Poprawiono błąd, w wyniku którego kultowe pistolety Jackiego leżały na ulicy w Northside jako łup. Usunięto nadużycie, w wyniku którego gracz mógł złupić asortyment dilera czarnych braindansów po zabiciu go w Bezładzie. Usunięto zduplikowane łupy z aktywności otwartego świata w Pacifice. Poprawiono wygląd elementu złomu. Dodano łup do pustego pojemnika za sex shopem w Corpo Plaza. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre rzadkie przedmioty pojawiały się, choć nie powinny. Adam Smasher pozostawia teraz inne łupy poza kluczem autoryzacji. Naprawiono nieotwieralne pojemniki z łupem w wieży kontrolnej w Nie mów Saulowi. Usunięto legendarne ostrza modliszkowe z biura Royce’a w Bilecie wstępu. Dodano nowe przedmioty i usunięto duplikaty z asortymentu niektórych sprzedawców. Usunięto zduplikowane schematy wytwarzania ze sklepów z uzbrojeniem w Vista Del Rey, The Glen, Rancho Coronado, Pacyfice i na Badlandach. Dodano jedzenie do asortymentu sprzedawcy żywności na osiedlu przyczep. Poprawiono zachowanie i wygląd licznych urządzeń. Poprawiono wygląd niektórych automatów sprzedażowych, który nie odpowiadał ich prawdziwemu asortymentowi. Optymalizacja związana z różnymi urządzeniami. Poprawiono tekst wyświetlany podczas skanowania maszyn w Zgłoszeniu przestępstwa: Resztki z pańskiego stołu. Usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było użycie klawiatury numerycznej przy garażu w zadaniu J + J = WNM. Poprawiono animację wroga zdezorientowanego zraszaczem. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlany podczas skanowania automatu z bronią. Usunięto błąd, w wyniku którego w salonie Wakako brakowało automatów pachinko. Poprawiono zbyt duże pola kolizji min zbliżeniowych w kilku zadaniach. Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie reagowali na odwracające uwagę telewizory i kamery w Skoku na głęboką wodę. Dostosowano wygląd anten punktów dostępu. Dodano brakującą interakcję z punktem dostępu w Kontrakcie: Króliki doświadczalne. Poprawiono oświetlenie niektórych punktów dostępu. Poprawiono zbyt duże pola kolizji dla bojlerów. Usunięto zbędną ikonę połączenia osobistego z nieinteraktywnym urządzeniem w Kontrakcie: Odprawa. Usunięto zbędny komponent skanujący z półek ukrywających punkty dostępu. NPC-e zabici podnośnikiem samochodowym nie przenikają już przez podnośnik ani nie pojawiają się nagle na nim. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się na ekranie w konfesjonale. Dekoracje hologramów nie wykrywają już kolizji. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się podczas skanowania w poszukiwaniu wózka widłowego. Usunięto błąd w zadaniu Kto sieje wiatr, w wyniku którego skanowanie wózka widłowego w obozie Raffen Shiv podświetlało wroga, który znajdował się poza zasięgiem wózka widłowego. Usunięto błąd, w wyniku którego przesłanie demona LODołamacza do niektórych wózków widłowych, znajdujących się w okolicy trwającego napadu w Kabuki, wyłączało je. Wieżyczki na sufitach nie zaczynają już ostrzału, dopóki nie obrócą się w kierunku celu. Przejęcie kontroli nad kamerą w czasie pływania nie psuje już interfejsu użytkownika, widoku kamery ani animacji. Usunięto efekt lasera z kamer po użyciu na nich interakcji „Wypalenie obwodów”. Dodano efekty specjalne do interakcji „Wypalenie obwodów” po użyciu jej na kamerze. Usunięto błąd, w wyniku którego przejęcie kontroli nad wyłączoną kamerą mogło włączyć ją z powrotem. Naprawiono drut kolczasty, który nie zadawał żadnych obrażeń. Dodano brakującą animację podczas podłączania się do urządzenia w Kontrakcie: Stary znajomy. Kamery ochrony nie zauważają już V, gdy schyla się lub chowa za osłoną. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst na ekranie interkomu w Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie. Usunięto szereg błędów związanych z windami. Nie można już utknąć w windzie w megabudynku H10. W zadaniu Stróże bezprawianie można już wyjść z windy podczas używania jej, by dostać się do apartamentu na szczycie. Czas „skanowania” autoryzacji dostępu w windach został skrócony. Wyregulowano strzałki na panelu interfejsu użytkownika windy, aby zapalały się zgodnie z kierunkiem jej ruchu. Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w zachowaniu i reakcjach NPC-ów oraz życia miasta. Wieżyczki powinny mieć teraz wspólny cel z NPC-ami. Dostosowano zachowanie NPC-ów po ukradnięciu im samochodu. NPC-e nie będą już reagowali na każdy strzał przykucnięciem. Usunięto błąd, w wyniku którego niektórzy NPC-e nie uciekali z obszaru walki. Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V. Pojazdy nie blokują się już po zapisaniu i wczytaniu gry, gdy znajdowały się w powietrzu. Poprawiono różne problemy związane z hackami i skanowaniem. Wprowadzono pomniejsze regulacje i ulepszenia. Poprawiono kamerę FPP, aby nie opadała po rozpoczęciu skanowania. Poprawiono wydajność podczas otwierania menu skanowania. Kamery ochrony z usmażonymi obwodami nie mogą już być hakowane. Usunięto błąd, w wyniku którego dostępne hacki można było podwajać. Dodano animację śmierci dla NPC-ów zabitych hackiem Krótkie spięcie. Boss Tyger Claw w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży może teraz zostać zhakowany w trakcie walki. Można teraz użyć hacku Odwrócenie uwagi na konferencyjnym stole holograficznym w zadaniu Komu bije dzwon. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie wrogiego NPC-a z samochodu mogło wyrzucić samochód w powietrze. Drabiny nie są już wyświetlane jako włączone podczas skanowania. Usunięto błąd, w wyniku którego nakładka skanowania pozostawała na ekranie, gdy skanowanie było przeprowadzone podczas opuszczania samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie zwykłych policjantów NCPD wyświetlało wyniki dla MaxTac. Ludzkie imiona nie są już wyświetlane nad robotami i mechami podczas skanowania. Ulepszono sterowanie kamerą przemysłową podczas zdalnego sterowania dronami. Poprawiono zachowanie NPC-ów w walce i usunięto szereg błędów z nim związanych. Legenda tego miasta – kroki Adama Smashera są teraz słyszalne podczas pościgu za V. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego tekstury ostrzy modliszkowych Ody znikały po pokonaniu go. Rozpoznanie wzorca – usunięto błąd, w wyniku którego mogły się pojawiać efekty graficzne Sandevistana, choć Sasquatch go nie używała. Legenda tego miasta – nie można już zaatakować Adama Smashera podczas jego animacji w fazie przejścia. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego Oda mógł stać się niewidzialny z dużego dystansu. Sprawa dla Dexa – sługus Royce’a nie przyjmuje już pozycji T po zastosowaniu Krótkiego spięcia na Roysie. Do krwi: Pacifica – zniszczenie nosa Ozoba poprawnie zadaje mu teraz dodatkowe obrażenia. Do krwi: Kabuki – Bliźniaki nie blokują się już w pętli animacji strażniczej po tym, gdy V wygra walkę i idzie za nimi. Rozpoznanie wzorca – Animalsi nie będą już ignorować kolizji drzwi, jeśli V się przez nie zakradnie. Nie można już zablokować cyberpsychopatów w stanie ogłuszenia poprzez ciągłe rzucanie w nich granatami – dodano opóźnienie do odrzucenia. Umarł boss, niech żyje boss – nie jest już możlwe stosowanie powalenia wobec członków gangu 6th Street w obszarze zadania. Drony po eksplozji wyglądają teraz na zniszczone. NPC-e nie chowają się już ciągle za osłoną po oskrzydleniu. Doszlifowano podgląd trajektorii rzutu granatem dla ekstremalnych kątów. Wyłączono interakcje z lustrem podczas walki. Wyregulowano i ulepszono niektóre mechaniki gracza. Usunięto błąd, w wyniku którego podwójne skoki były blokowane podczas holocalli. Usunięto błąd, który powoduje wyrzucenie V w powietrze podczas próby przeskoku lub wspięcia się na różne tereny w Night City. Ciała wrzucone w Thorton Galena „Ghoul” nie wystają już poza tył samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego uzbrojenie stawało się niewidzialne po szybkim wyborze go ŚPM. Nie można już otworzyć bagażnika samochodu w czasie, gdy ten odjeżdża z ciałem Jotaro w Kontrakcie: Zlecenie na potwora. Dodano animację zabierania i wrzucania ciał do bagażników pojazdów. Poprawiono animację zabierania i wrzucania ciał do furgonetek. Można teraz wrzucić NPC-a do bagażnika Villefort Cortesa. Usunięto błąd w Szybka i wściekła: City Center, w wyniku którego samochód Claire mógł zacząć się obracać zamiast odjechać, jeśli gracz postanowił nie jechać z nią do garażu. Gracze nie mogą już używać przestraszonych NPC-ów jako ludzkich tarcz kiedy szuka ich Policja. Usunięto błąd, w wyniku którego V nie może szybko się wspinać ani zjeżdżać po drabinkach. Poprawiono pomniejsze problemy ze wszczepami. Wszczep Tytanowe kości nie pojawia się już jako zduplikowany u ripperdoca w Wellsprings. Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiała się nazwa wszczepu w trakcie odnawiania. Dostosowano funkcjonalność niektórych modyfikacji. Modyfikacja ubioru Deadeye działa teraz poprawnie. Modyfikacje ubioru Panacea i Superinsulator chronią teraz gracza przed granatami EMP.  
       
      STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA RÓŻNYCH PLATFORMACH
      Ta sekcja obejmuje zmiany dotyczące wszystkich platform, jednakże wiele z nich będzie bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.
      Wprowadzono szereg poprawek wydajności, w tym... Ulepszenia dynamicznego skalowania rozdzielczości. Ujednolicono płynność, przez co występuje mniej „czkawek” i „skoków wydajności”, szczególnie w trakcie walki. Różne ulepszenia przesyłania danych, w tym... Usunięto problem związany z przesyłaniem danych, który wpływał na wydajność w dzielnicy City Center. Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią w różnych systemach (co zmniejsza liczbę zawieszeń gry). Liczne poprawki, w tym... Usunięto błędy, które występowały podczas wczytywania pliku zapisu po sekwencji walki samochodowej z agentami Arasaki. Usunięto błąd, który występował podczas czekania na Thompsona przed opuszczeniem Atlantis w zadaniu Never Fade Away. Usunięto błąd, który występował po kilkukrotnym wyłączeniu i ponownym włączeniu opcji „Tłumy na minimapie” w Ustawieniach.  
      INTERFEJS
      Obraz Delamaina nie blokuje się już podczas holocalli, kiedy V zbyt szybko opuści samochód po zakończeniu zadania Delamain: Badlandy. Wskazówka dotycząca przedmiotu nie znika już, jeśli jej zawartość jest zbyt długa. Usunięto szereg literówek w napisach, opisach drzazg, zadań i uzbrojenia. Po porażce w zadaniu Delamain: North Oak wynikającej z opuszczenia taksówki Delamaina pojawia się wiadomość tekstowa. Przywrócono nazwę punktu szybkiej podróży przy mieszkaniu V – „megabudynek H10”. Usunięto z ekwipunku część przedmiotów oznaczonych jako „Brak” i nieposiadających właściwych ikon. Menu w ekwipunku, pojawiające się po najechaniu kursorem na przedmiot z licznymi modyfikacjami, wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego męskie warianty samouczka VR pojawiały się w wersji portugalskiej (BR) w języku polskim. Opis modyfikacji Bateria czarnorynkowa wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego na przycisku hacku Atak wirusowy brakowało ikony, gdy wyświetlało się go poza ekwipunkiem. Ikona efektów atutu „Zimna krew” wygląda teraz jak płatek śniegu. Dwuwarstwowy tank top PUNK jest teraz widoczny w ekwipunku po założeniu. Na ekranie ładowania dodano wskazówkę informującą o ustawieniach przewijania nagrania do przodu. Poprawiono nazwę pojazdu Galena „Gecko” przy opcji „Kup pojazd”. Obraz w drugiej wiadomości od Nancy Hartley w zadaniu Niespodzianka/Czerwony wieszcz wyświetla się teraz poprawnie. Dostosowano tekst nagrody za postęp w tworzeniu przedmiotów, związany ze zmniejszeniem kosztu ulepszania. Obraz z Mackinawem MTL1 w menu „Przywołaj pojazd” pasuje teraz do modelu samochodu. Usunięto tymczasowe teksty z opisu atutu „Dobry, Zły i Brzydki”. Wskaźniki grupowania ikon nie oddzielają się już od ich odpowiednich miejsc na mapie podczas przybliżania/oddalania. Kiedy wskaźnik wytrzymałości się wyczerpie, przy pasku zdrowia pojawi się teraz odpowiednia ikona, a nie ikona przeciążenia. Opis Villeforta Alvarado V4F 570 Delegate zawiera teraz poprawną informację, że ma on napęd na tylną oś. Wskazówka z opisem akceleratora synaptycznego podaje teraz właściwą wartość okresu możliwego działania podczas gry po polsku. Opis pięści w menu broni wyświetla teraz właściwy typ przedmiotu. Poprawiono tekst w drzazdze na temat dzielnicy Chiba-11. Otwarcie trybu fotograficznego i menu sprzedawcy tuż po sobie nie powoduje już zawieszenia się gry. Złota ikona ikonicznych łupów jest teraz wyświetlana na minimapie. Usunięto błąd, w wyniku którego znaczniki trafień i potwierdzenia likwidacji nie były widoczne podczas niszczenia wrogich wieżyczek. Poprawiono znaczniki wrogów nieświadomych obecności gracza – są one teraz żółte, a nie czerwone. Usunięto błąd, w wyniku którego odnawianie pamięci RAM poniżej 0,50 nie wyświetlało się poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przycisk rozmontowywania nie był wyświetlany poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przyciski na ostrzeżeniu o zmianie modyfikacji nie działały tak, jak to zamierzono. Poprawiono niedziałające klawisze z podpowiedzi podczas Naruszenia protokołu. Usunięto zbędne wskazówki sterowania na panelu cyberdecku.  
      GRAFIKA, DŹWIĘK, ANIMACJA
      Wzmocniony minikombinezon rockergirl z kompozytową wkładką jest teraz właściwie ułożony na nogach V. Usunięto błąd, w wyniku którego monostruna mogła nieznacznie przesuwać ramiona męskiego V i przenikać przez ubranie. Usunięto błąd w zadaniu Skok na głęboką wodę, w wyniku którego walizka z Flatheadem mogła unosić się w powietrzu poza pokojem hotelowym w Konpeki Plaza, blokując drzwi. Usunięto błąd, w wyniku którego zmiana głośności muzyki w ustawieniach dźwięku wpływała nie tylko na muzykę tła, ale też na radio w samochodzie. Usunięto błąd, w wyniku którego głos Takemury był podwojony podczas rozmowy z V w vanie w zadaniu Stary znajomy. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre kombinezony netrunnera przenikały przez nogi żeńskiej V i spodnie męskiego V. Poprawiono animację biegu po skoku w górę lub dół zbocza. Poprawiono drobinki kurzu, które czasem niepoprawnie się wyświetlały. Skóry postaci nie stają się już zbyt jasne w ciemnych obszarach. W zadaniu Cherchez la femme cień Smashera nie pojawia się już na drzwiach windy po przewinięciu braindansu do początku. Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierze Arasaki pojawiali się w zasięgu wzroku gracza podczas wchodzenia na górę, aby ocalić Takemurę w Mieszkaniu nr 303.  
      LOKACJE I POZIOMY
      Usunięto szereg dziur w mapach w Watson, City Center, Westbrook, Heywood i Santo Domingo. Poprawiono błędne wytyczanie drogi dla pojazdów na obwodnicy City Center. Poprawiono szereg miejsc, w których gracz mógł utknąć na stałe. Usunięto szereg błędów związanych ze znikającym otoczeniem. Usunięto szereg błędów związanych z obiektami pojawiającymi się nagle przed oczami gracza. GPS w Biotechnica Flats nie prowadzi już gracza do nieosiągalnych miejsc.  
      ZADANIA
      Drzazgi rozmieszczono we właściwych kategoriach. Usunięto błąd, w wyniku którego rozmowy z NPC-ami podczas zadań nagle się kończyły, przez co NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i potencjalnie psuli inne holocalle od NPC-ów. Usunięto błąd, w wyniku którego przerwany holocall wznawiał się podczas innej rozmowy, co mogło spowodować, że NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i psuli kolejny holocall od tego NPC-a.  
       
      Trzeba przyznać, że lista poprawek jest spora, ale czy to na pewno rozwiąże wszystkie problemy z grą? Nie sądzę, ponieważ z pewnością znajdą się kolejne błędy mniej lub bardziej irytujące.
       
      A czy u Was aktualizacja 1.3 do gry Cyberpunk 2077 rozwiązała którykolwiek z problemów napotkanych w grze? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      137 wyświetleń
    4. GameStop zaprzestał sprzedaży zestawów PS4 i Xbox One zawierających wersje cyfrowe gier

      Przedstawiciele sieci sklepów GameStop oficjalnie poinformowali, ze nie będą oferować w sprzedaży zestawów konsol PS4 oraz Xbox One zawierających gry cyfrowe w postaci vouchera.

      Oczywiście sklep nie zamierza wycofać takich zestawów ze swojej oferty, przez co nadal będziemy mogli kupić w lokalnym sklepie lub online takie konsole, lecz w środku zamiast kodu z grą znajdziemy fizyczną jej kopię.

       

      GameStop swoją akcje rozpoczął już z pakietem Madden NFL 16, gdzie oprócz konsoli mogliśmy otrzymać fizyczna kopię gry. Oferta dotyczy oczywiście obu konsol PS4 jak również Xbox One. Zestawy powstały wraz z porozumieniem zarządców GameStop oraz producentem gry EA. Prezes GameStop wkrótce zamierza stworzyć podobne zestawy z innymi grami.

      Skąd takie zamierzenie? Oczywiście jak wielu z Was wie, sieć sklepów GameStop największą ilość zysków czerpie z rynku wtórnego, czyli odsprzedaży gier używanych. Gry fizyczne znajdujące się w zestawach mają większą szansę na powrót do sklepu, gdzie może zostać ponownie sprzedana.

       

       

       

      0 komentarzy
      219 wyświetleń
    5. CD Projekt RED został poddany cyberatakowi, niektóre systemy wewnętrzne zostały naruszone

      Deweloper Cyberpunk 2077, CD Projekt RED, wszedł na Twittera i upublicznił wiadomość, że stał się ofiarą cyberpunktu, który naruszył niektóre „wewnętrzne systemy” studia. Wspomniana partia zostawiła list z żądaniem okupu, ale polskie studio twierdzi, że nie podda się przedstawionym poniżej żądaniom. Atak internetowy jest podobny do tego, na który cierpi firma Capcom - w wyniku którego ujawniono wewnętrzne dokumenty, które wyciekły do sieci.
       
       
      W tweecie CD Projekt RED napisał: „Niezidentyfikowany aktor uzyskał nieautoryzowany dostęp do naszej sieci wewnętrznej, zebrał pewne dane należące do grupy kapitałowej CD PROJEKT i zostawił okup, którego zawartość udostępniamy publicznie. Chociaż niektóre urządzenia w naszej sieci zostały zaszyfrowane, to nasze kopie zapasowe pozostają nienaruszone. Już zabezpieczyliśmy naszą infrastrukturę IT i rozpoczęliśmy przywracanie danych”.
       
      Deweloper nadal bada sprawę włamania, ale na razie twierdzi, że zaatakowane systemy nie zawierały żadnych danych osobowych osób grających w gry wydane przez CD Projekt RED.
       
      Samo żądanie okupu można obejrzeć poniżej.


      Okupujący twierdzi, że ma kody źródłowe Wiedźmina 3: Dziki Gon, Cyberpunk 2077, Gwint: Wiedźmińskiej Gry Karcianej i niewydanej wersji Wiedźmina 3. To może być port PlayStation 5 gry planowanej do wydania w późniejszym czasie. Jeśli obie strony nie mogą dojść do porozumienia, kody źródłowe, o których mowa, zostaną najwyraźniej sprzedane online lub ujawnione „naszym kontaktom w dziennikarstwie gier”. Hakerzy dali programiście 48 godzin na odpowiedź. Jednak CD Projekt RED „nie ustąpi żądaniom ani nie będzie negocjował z cyberprzestępcami”.
      CD Projekt RED podpisuje się stwierdzeniem: „Zwróciliśmy się już do odpowiednich organów, w tym organów ścigania i Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także informatyków kryminalistycznych i będziemy z nimi ściśle współpracować, aby w pełni to zbadać incydent."

      0 komentarzy
      267 wyświetleń
    6. Problem z działaniem portalu #1

      Ostatnia aktywność na portalu jak zauważyliście nieco spadła, przez co wpisy zaczęły pojawiać się ze sporym opóźnieniem czasowym lub całkowitym ich brakiem. Niestety powodem tego nie było lenistwo naczelnego ;D , lecz działanie systemu, na którym pracujemy.
       
       
       
      Nie wszystko będzie działać poprawnie przez cały czas, więc trzeba się liczyć z możliwością wystąpienia mniejszych lub większych awarii. Niestety tak, też było w przypadku portalu XboxArcade, gdzie pewne funkcje naszego systemu przestały działać jak należy, czego efekty były już widoczne w serwisie po krótkim czasie. Usterka sprawiła, że na XboxArcade nie mogły pojawiać się żadne wpisy, przez co świeciło ono pustkami. Problem pomimo, iż dotyczył tylko dodawania wpisów, to był na tyle poważny, że skutecznie utrudniał funkcjonowanie, a przy okazji sprawiał, że newsy zamiast pojawiać się na stronie, ulatniały się gdzieś w naszej bazie.
       
       
       
      Naprawa awarii zajęła trochę czasu nim udało się ją usunąć. Wcześniej napisane wiadomości mogły pojawić się ponownie w serwisie, ale zdecydowaliśmy, że ich wstawienie po czasie awarii mija się z celem, ponieważ treści w nich zawarte odnosiły się już do nieaktualnych informacji.
       
       
       
      Po tych doświadczeniach znów wracamy do GRY i mamy nadzieję, że tym razem dostarczanie Wam najciekawszych informacji nie napotka podobny problem.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    7. Hakerzy wystawili na aukcję wykradzione dane firmy CD Projekt Red

      Nie dawno pisaliśmy o tym, że CD Projekt Red padł ofiarą cyberataku - fakt ten potwierdziła sama firma. Cyberprzestępcy dali 48-godzin czasu przedstawicielom firmy na to, aby uiścić należną kwotę okupu, w przeciwnym razie kody źródłowe takich gier jak Gwint: Wiedźmińska Gra Karciania), Wiedźmin 3, Cyberpunk 2077 zostaną wraz z poufnymi dokumentami.
       
       
      CD Projekt Red odparł jakąkolwiek chęć współpracy, przez co w pierwszej kolejności ujawniono kod źródłowy gry Gwinta. W efekcie kody źródłowe zaczynają wyciekać i są sprzedawane na aukcjach online.
      Jak zauważył użytkownik Twittera vx-underground (dzięki, Toms Hardware), kod źródłowy Gwent: Wiedźmińskiej Gry Karcianej jest pierwszym, który rzekomo pojawił się. Zauważono, że Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077 zostały wystawione do sprzedaży na aukcji która się rozpoczęła począwszy od 1 000 000 $. Ostateczna cena za wykradzione kody źródłowe zestawu (wliczając w to kody źródłowe gier i dokumenty) nie jest znana. Kwota, za którą można było od razu kupić wykradzione dane z pominięciem licytacji ustalona była na 7 000 000 dolarów. 
       
      Natomiast organizacja KELA, która zajmuje się na ogół sprawami cyberprzestępczości i śledzeniem Dark Netu twierdzi, że materiały musiały zostać sprzedane po za aukcją. Z pewnością nie była to żadna inna Polska firma, gdyż "Redzi" od razu wypowiedzieli się w sprawie i jasno zadeklarowali, że nie zamierzają i nie będą współpracować z hakerami. Co zasługuje na wielki szacunek, ponieważ specjaliści od cyberprzestępczości podają że, aż 70 procent firm odkupuje swoje dane oraz nie ujawnia tym samym żadnych informacji do opinii publicznej.
       
       
      Toms Hardware poinformował również o znalezieniu wyciekłych plików Gwinta na różnych forach, ale od tego czasu wszystkie zostały usunięte. Natomiast firma CD Projekt Red jeszcze nie odpowiedziałaa na roszczenia dotyczące ujawnionych plików pojawiających się w Internecie.
       
       
      Co sądzisz o cyberataku na CD Projekt Red? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      265 wyświetleń
    8. Dyrektor artystyczny odpowiedzialny za Jet Set Radio i były dyrektor gry Yakuza, Ryuta Ueda powraca do Segi

      W ostatnim czasie w japońskim przemyśle gier wideo poruszało się wiele kluczowych postaci, a najnowszą osobą, która trafia na pierwsze strony gazet, jest dyrektor artystyczny Jet Set Radio, Ryuta Ueda.
       
      Po spędzeniu prawie dekady w Yahoo! Japan, Ueda ogłosił w poście na Facebooku, o tym, że wrócił do Segi w maju tego roku.
       
      Być może to wynik ostatnich wiadomości o  tym, że twórca Yakuzy i Super Monkey Ball Toshihiro Nagoshi opuszcza Segę,  aby przejść do chińskiej firmy NetEase. Co ciekawe, Ueda był reżyserem dwóch pierwszych gier Yakuzy w tamtych czasach.
       
      Podczas gdy Sega przyjęła wznowienia starszych serii, takich jak Super Monkey Ball, wydaje się, że istnieje większa szansa, że Ryuta Ueda dołączy do zespołu Yakuzy. Przy odrobinie szczęścia widzimy jednak, że niektóre serie retro również powracają.
       
      Czy grałeś w którąś z gier, nad którą pracował Ueda? Czy chciałbyś, aby Jet Set Radio powrócił w odświeżonej wersji lub pełnoprawnej kontynuacji? Powiedz nam poniżej.

      0 komentarzy
      167 wyświetleń
    9. Epic Games prezentuje nowe narzędzie „MetaHuman Creator”

      Firma Epic Games podniosła dziś poprzeczkę na aplikację opartą na przeglądarce o nazwie „MetaHuman Creator”, która podobno pozwoli programistom i twórcom na znacznie szybsze tworzenie cyfrowych ludzi w przyszłości.
       
       
      Jak donosi VentureBeat, narzędzie to działa w chmurze przy użyciu technologii o nazwie „Unreal Engine Pixel Streaming” i kompresuje „tygodnie lub miesiące pracy” do zaledwie kilku minut, umożliwiając programistom tworzenie foto-realistycznych postaci.
      Aplikacja zostanie udostępniona w ramach wczesnego dostępu w ciągu najbliższych kilku miesięcy i chociaż jest wyraźnie skierowana do programistów i twórców, najwyraźniej nie będzie wymagać żadnej wiedzy programistycznej na podstawowym poziomie.
       
      „Do tej pory jednym z najtrudniejszych zadań w tworzeniu treści 3D było konstruowanie naprawdę przekonujących cyfrowych ludzi” - powiedział w komunikacie prasowym dla GameSpot wiceprezes Epic Games ds. Technologii cyfrowych ludzi, Vladimir Mastilovic. „Nawet najbardziej doświadczeni artyści wymagają znacznej ilości czasu, wysiłku i sprzętu, tylko dla jednej postaci”.
       
      Po skrócie zapowiada się na to, że jesteśmy coraz bliżej foto-realistycznej grafiki, dzięki kolejnym narzędziom ułatwiającym pracę oraz skracającym czas na jej tworzenie.
       
      Co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    10. Po 25 latach producent takich gier jak Soul Calibur VI, Tekken 7 czy PAc-Man 99, Motohiro Okubo opuszcza Bandai Namco

      Po raz kolejny, słyszymy, że ktoś opuszcza firmę produkującą gry po wielu latach pracy, a dziś jest jedna z tych informacji. Soul Calibur VI, Tekken 7 i producent Pac-Man 99, Motohiro Okubo, ogłosił swoje odejście z Bandai Namco po 25 latach.
       
      W wiadomości w mediach społecznościowych Okubo podziękował fanom za wsparcie, a także Bandai Namco za wspomnienia. Okubo będzie teraz pracował w firmie zlokalizowanej w Shibuya. W tym momencie dokładna firma nie została ujawniona.
       
       
      Jego odejście wynika z wiadomości z zeszłego tygodnia, że twórca Yakuzy i Super Monkey Ball, Toshihori Nagoshi, może opuścić Segę dla NetEase.
       
      Nas graczy interesuje tylko jedno, aby jego stanowisko zastąpiła osoba, która wprowadzi pewien powiew świeżości do serii Soul Calibur oraz Tekken, którego z każdym kolejnym wydaniem powoli zaczyna brakować.
       
      Czy dałeś ostatnim tytułom Okubo możliwość ssprawdzenia? Co powiesz na SoulCalibur VI? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    11. Mass Effect 5 może używać Unreal Engine zamiast własnego silnika Frostbite od EA

      Nie widzieliśmy ani nie słyszeliśmy zbyt wiele o następnym Mass Effect poza krótkim klipem na The Game Awards 2020, ale nowy raport VentureBeat twierdzi, że BioWare może przejść na Unreal Engine, przy tworzeniu gry.
       
       
      Jak być może pamiętacie, Mass Effect: Andromeda z 2017 roku odszedł od Unreal Engine na rzecz wewnętrznego silnika Frostbite stworzonego przez same EA, ale nie spotkał się z tak pozytywnym odbiorem, jak oryginalne trzy gry z trylogii Mass Effect.
       
      Według raportu "wszystko jest na stole, jeśli chodzi o technologię nowego Mass Effecta", w tym potencjalnie przejście na Unreal Engine. Dodatkowo, niedawna oferta pracy dla gry (dyrektor techniczny) wspomina o doświadczeniu z Unreal Engine jako atutem.
       
      Minusem tego wszystkiego jest to, że Mass Effect 5 wciąż brzmi, jakby było mu daleko do jakiejkolwiek zapowiedzi. Wcześniej wspomniany serwis VentureBeat twierdzi, że Dragon Age 4 jest obecnie pierwszy na liście wydawniczej planowanej wstępnie na 2023 rok, więc prawdopodobnie nie zobaczymy następnego Mass Effecta co najmniej do 2025 roku. Miejmy nadzieję, że warto będzie czekać... przynajmniej w międzyczasie mamy możliwość pogrania w Mass Effect Legendary Edition!
       
      Czy wolałbyś, aby BioWare wróciło na silnik Unreal Engine na potrzeby kolejnego Mass Effecta? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      185 wyświetleń
    12. Razer wprowadza na rynek linię sprzętu inspirowanego Halo

      Halo Infinite jest na horyzoncie, a wraz z nim mnóstwo akcesoriów tematycznych jest w drodze. Tym razem firma Razer wypuści własną linię sprzętu dla graczy w wersję PC, aby powiązać się z jej premierą.
       
      Fani Halo pokochają ten wybór urządzeń peryferyjnych na PC, co pozwoli im idealnie ustawić swoją konfigurację w kultowym sprzęcie. W ofercie znajdziemy m.in. zestaw słuchawkowy, klawiaturę oraz mysz wraz z podkładką z oświetleniem LED (w 4-ech wersjach kolorystycznych).
       
        Nie ujawniono premiery całego zestawu, ale wiemy, że te będą dostępne do zamówienia już w październiku tego roku, jeśli chcesz to już teraz możesz zarejestrować swoje zamówienie, aby zostać powiadomionym, gdy te będą dostępne.
       
      Każde urządzenie peryferyjne jest również wyposażone w kosmetyczne dodatki do odblokowania w grze, więc jeśli chcesz zdobyć ekskluzywny sprzęt, wiesz, co musisz zrobić.
       
      Czy zakupisz do swojej kolekcji sprzęt Razera o tematyce Halo? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      176 wyświetleń
    13. Ray tracing w Gran Turismo 7 na PS5 będzie ograniczony do powtórek

      Gran Turismo 7,jak można się spodziewać, opadnie szczęki na PlayStation 5 – ale zrobi to bez ray tracingu podczas rozgrywki. W wywiadzie dla japońskiej publikacji Game Watch twórca serii Kazunori Yamauchi potwierdził, że fantazyjna technologia odblaskowa będzie zarezerwowana dla powtórek i obserwacji samochodu w garażu.
       
      "Na razie możesz wybrać ray tracing w powtórce", powiedział, korzystajać z Tłumacza Google, "a następnie możesz zobaczyć demo sceny i obraz z ray tracingiem zastosowanym w garażu". To trochę chwiejne tłumaczenie, więc szczegóły mogą się różnić, ale będziemy śledzić temat, aby uzyskać jakieś potwierdzenie, kiedy ray tracing zostanie włączony do całej gry.
       
      Niemniej jednak ostatecznie ma to sens. Ray tracing jest kosztowną technologią i jest mniej zauważalny przy dużej prędkości. Oczywiście priorytetem Gran Turismo 7 będzie płynna wydajność, ponieważ musi to być sprawne 60 klatek na sekundę do celów rywalizacji. Włączenie go podczas powtórek, kiedy masz więcej okazji do oględzin prezentacji, ma pewien sens.
       
      Niemniej jednak pewnie wielu z was nie spodziewało się takiej decyzji ze strony dewelopera i liczyło na opad szczęki pod względem grafiki w każdym calu gry.
       
       
      Co sądzisz o ograniczeniu zastosowania technologii śledzenia promieni w Gran Turismo 7? Daj nam znać w komentarzach ponizej.

      0 komentarzy
      209 wyświetleń
    14. Pierwszy w Europie Hotel dla graczy już otwarty

      Jeśli jeszcze nie byłeś w Amsterdamie to masz teraz świetny powód, żeby tam pojechać. Ponieważ w zeszłym tygodniu otwarto tam pierwszy w Europie Hotel dedykowany graczom. Arcade Hotel, bo tak brzmi jego nazwa mieści się w stolicy Holandii w dzielnicy De Pijp.


      Wszystkie pokoje w hotelu wyposażone są w konsole każdego sortu, począwszy od stacjonarnych po handheldy. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, ponieważ dostępne są zarówno nowsze jak i klasyczne konsole. Ciekawą opcją jest możliwość rozgrywki wieloosobowej przy barze, a to wszystko bez dodatkowych opłat! W hotelu nie zabrakło również kącika z komiksami.


      Właścicielem Arcade Hotel jest Daniel Salmanovich prowadząc rodzinny interes, wpadł na pomysł stworzenia nowej koncepcji hotelu. Jak sam twierdzi: "Przebudowując ten hotel główny nacisk kładłem na stworzenie miejsca dla ludzi, którzy kochają gry. Zależało mi na stworzeniu miejsca, w którym zarówno turyści jak i gracze poczuli się jak u znajomego w domu."


      Trzeba przyznać, że stworzenie takiego hotelu to odważny krok. Niemniej jednak już mówi się o planach rozbudowy hotelu z 36 do 45 pokoi i stworzenie specjalnego pokoju wyłącznie do grania. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie hotelu - http://www.arcadehotel.nl/



      Jak dla mnie nie ma innego wyjścia jak ponownie wybrać się do Amsterdamu

      3 komentarze
      350 wyświetleń
    15. Pierwszy zwiastun filmu akcji na żywo Mortal Kombat - nie zabrakło widowiskowych walk oraz Fatalities

      Warner Bros wypuścił pierwszy zwiastun swojego nadchodzącego filmu Mortal Kombat, przed premierą kinową i HBO Max. Jak można się spodziewać, jest niezwykle brutalny.
      Zawiera wiele ulubionych przez fanów postaci, takich jak Sub-Zero, zwiastun skupia się na wielu unikalnych umiejętnościach i talentach wojowników, próbując włożyć je w swoją narrację. Podobnie jak w grach, w walkach nie zabraknie widowiskowych Fatalities, które zapewnia masę rozpryskującej się krwi na ekranie. Oczywiście zamieszczony poniżej materiał wideo oraz sam film jest przeznaczony dla dojrzałych odbiorców, więc ostrzegamy.
       
       
      Mortal Kombat nie jest jedyną grą wideo, która w przyszłości będzie miała swoją premierę na dużym ekranie (nie wspominając o pierwszej wersji filmu z 1995 roku). Sonic The Hedgehog również doczeka się kontynuacji, a data premiery planowana jest na przyszły rok. Ogólnie rzecz biorąc, adaptacje gier wideo wydają się być coraz lepsze, więc trzymamy kciuki za Mortal Kombat, który mamy nadzieję będzie podążać za tą tradycją i zapewni nam dużo akcji i widowiskowe sceny walk.
       
       
      Polska premiera filmu ma odbyć się 8 kwietnia 2021 roku.
       
      Czy w kwietniu będziesz oglądać Mortal Kombat? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      188 wyświetleń
    16. Q-Bert pojawi się na Xbox One

      Chyba wszyscy gracze, którzy lubią gry Old School powinni znać tego klasyka. Gra wydana po raz pierwszy na automatach Arcade w 1982r. przez Gottlieb zdobyła sporą popularność, przez co szybko znalazła swoje porty na innych platformach m.in. Atari 2600, ColecoVision, NES czy chociażby PS3 (PSN), a także na PS4.

      Ta ostatnia nie ma za bardzo czym się pochwalić, ponieważ została mocno skrytykowana przez recenzentów, głównie za sprawą kiepskiego sterowania. Q-Bert w wersji na konsolę Sony oferował dwa tryby rozrywki, standardowy znany z automatów oraz nieco zmodernizowany z większą ilością efektów. W ostateczności gra nie została miło przyjęta przez fanów klasyków jak i młodocianych graczy.

      Aktualnie za odświeżoną wersję Q-Bert'a odpowiedzialna jest grupa GPC Games. Informacja o planach jej wydania na konsolę Microsoftu potwierdza już stron XboxAchievements.com, gdzie można zobaczyć jakie osiągnięcia możemy zdobyć na swoim koncie.

      Q-Bert Rebooted ma pojawić się na konsoli Xbox One 12 lutego. Wersja na nowego Xbox'a ma mieć wprowadzone poprawki, które spowodowały poprzednią falę krytyki.

      0 komentarzy
      203 wyświetleń
    17. Umowa została zawarta, Codemasters jest teraz oficjalnie własnością EA

      Jeszcze w grudniu EA złożyło ofertę 1,2 miliarda dolarów dla specjalistów wyścigowych Codemasters (przewyższając pierwotną ofertę Take-Two na studio), a teraz umowa została oficjalnie sfinalizowana.
      W rezultacie wszystkie marki DiRT, Formula One, GRID i Project Cars należą aktualnie do EA, „umożliwiając większe innowacje i zwiększając możliwości dostarczania treści i wrażeń prawdziwie globalnej publiczności dla rozrywki wyścigowej”.
       
       
      Według EA przejęcie jest częścią strategii rozwoju firmy, która „koncentruje się na dostarczaniu bardziej wyjątkowych wrażeń i najlepszych usług online oraz dotarciu do większej liczby graczy na większej liczbie platform na całym świecie”. Jak wcześniej ujawniono, domniemana wartość przejęcia Codemasters wynosi 1,2 miliarda USD (4,44 mld PLN), więc mówimy tu o ogromnej sumie.
       
      Oto, co CEO EA, Andrew Wilson, powiedział w komunikacie prasowym:
      „To początek nowej, ekscytującej ery gier wyścigowych i całej innej zawartości, ponieważ łączymy utalentowane zespoły z Electronic Arts i Codemasters.
      Fandom wyścigów wciąż rośnie na całym świecie, a franczyzy w naszym połączonym portfolio pozwolą nam tworzyć innowacyjne, nowsze doświadczenia i wprowadzać więcej graczy w ekscytację samochodami i sportami motorowymi. Nasze zespoły będą światową potęgą w rozrywce wyścigowej, z niesamowitymi grami dla graczy na każdej platformie i nie możemy się doczekać, aby zacząć prace nad nimi."
       
       
      Co sądzisz o dołączeniu Codemasters do EA? Opowiedz nam w komentarzach.

      0 komentarzy
      264 wyświetleń
    18. Nowa przeglądarka internetowa Xbox jest już dostępna - widać znaczną poprawę!

      Microsoft oficjalnie wprowadził nową wersję Microsoft Edge na Xbox w ramach aktualizacji Xbox z września 2021 r.i jest to ogromna poprawa w stosunku do starej wersji z kilkoma dodatkowymi funkcjami, z których można skorzystać.
       
      Nowa przeglądarka Edge bazuje na silniku Chromium, a to oznacza, że wszelkie problemy, które mogłeś napotkać w przeszłości z filmami, które nie były odtwarzane lub niektóre strony internetowe nie ładowały się poprawnie na konsoli od teraz nie powinny sprawiać żadnego problemu w nowej przeglądarce.
       
      Co więcej, nowy Microsoft Edge w końcu wprowadza obsługę myszy (i nieoficjalnej klawiatury), więc teraz jest całkowicie możliwe podłączenie niezbędnych urządzeń peryferyjnych i poruszanie się po przeglądarce tak, jak na każdym komputerze.
       
      Wszystko to to tylko wierzchołek góry lodowej, ponieważ odkryto już na przykład, że gry Google Stadia można przesyłać strumieniowo za pomocą przeglądarki, a co za tym idzie pewnie niedługo do zestawu dołączy usługa GeForce Now (jeśli tak będzie to na Xbox pogramy w God of War czy Demon's Soul). Obecnie próbowaliśmy używać Xbox Cloud Gaming przez przeglądarkę i chociaż gry ładują się bez żadnych problemów, obsługa kontrolera dla niektórych gier nie została jeszcze poprawnie zaimplementowana.
       
      Krótko mówiąc, od teraz na konsoli możemy robić niemal dosłownie to samo co na PC, tylko, że na naszym TV. Dzięki Microsoft!
       
      Oto, co Microsoft ma do powiedzenia na temat nowej wersji Microsoft Edge na Xbox:
      Co obsługuje usługa Edge na konsoli Xbox:
       
      Oglądanie filmów Granie w gry w niektórych witrynach sieci Web za pomocą kontrolera dla konsoli Xbox Korzystanie z myszy Przeglądanie prywatne Synchronizacja międzyplatformowa z usługą Edge na telefonie, tablecie lub komputerze po zalogowaniu Korzystanie z klucza dostępu.  
      O których należy pamiętać:
       
      Niektóre funkcje dostępne w innych wersjach przeglądarki Edge (takie jak pliki do pobrania lub rozszerzenia przeglądarki) nie są obsługiwane w konsolowej wersji przeglądarki. Edge może być używany do oglądania filmów, ale może napotkać problemy z odtwarzaniem wideo na różnych stronach internetowych, w zależności od tego, czy te witryny używają przestarzałych standardów internetowych. Aby wyjść z trybu gamepada podczas grania w grę za pośrednictwem Edge, naciśnij i przytrzymaj przycisk Menu . Aby zmienić język w aplikacji Edge, przejdź do Więcej opcji (...) w prawym górnym rogu, a następnie wybierz Ustawienia > Języki.  
       
       
      Nie wiemy jak wy, ale od lat czekaliśmy na ulepszoną wersję Microsoft Edge na Xbox, a ta nowa przeglądarka oferuje ogromny potencjał. Ciekawie będzie zobaczyć, co fani Xboxa mogą z tego wyciągnąć...
       
      Czy wypróbowałeś już nową wersję przeglądarki Microsoft Edge na konsoli Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      239 wyświetleń
    19. Bandai Namco wypuszcza nowy DLC dla Tekken 7 z dodatkową postacią z... Polski

      Podczas ostatniego okrągłego stołu w japońskiej grze bijatyki Bandai Namco ogłosił kolejną postać z DLC do Tekken 7 ... Coś jak. Nie mamy twarzy i nie mamy imienia, ale niesamowicie krótki zwiastun umieszczony powyżej przedstawia zupełnie nowego wojownika z Polski.
      Okno wydania to „wczesna wiosna 2021 roku”, więc w najbliższej przyszłości powinniśmy usłyszeć znacznie więcej o tym tajemniczym wojowniku.
       
      My obstawiamy, że może to być Ciri z Wiedźmina, po analizie klatek w przedstawionym materiale wideo zauważyliśmy znamię na policzku jakie posiada właśnie Ciri. Do tego blond włosy...
       
      A wy jak sądzicie kim będzie tajemniczy wojownik w nadchodzącym pakiecie DLC do gry Tekken 7? Podawajcie swoje propozycje w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    20. Bluepoint Games tworzy zupełnie nowy tytuł i nie będzie to remake

      Bluepoint Games jest teraz oficjalnie częścią PlayStation Studios po udanym remake gry Demon's Souls, ale następny tytuł dewelopera nie będzie remakiem, z jakiego do tej ory deweloper jest znany. W rzeczywistości Bluepoint Games opracowuje teraz zupełnie nowy, oryginalny tytuł. Informacje ujawniono podczas wywiadu z serwisem IGN, Prezes firm -  Marco Thrush powiedział:
       
      Podczas gdy Thrush zauważa, że studio zawsze uważało, że tworzy kawałki nowej zawartości w swoich remake'ach - spójrz na Shadow of the Colossus i Demon's Souls, następny tytuł dewelopera będzie czymś całkowicie oryginalnym.
       
      Nie powinieneś jednak oczekiwać, że oryginalny projekt pojawi się w najbliższym czasie. Thrush dodaje, że rozwój nowego tytułu w porównaniu do remastera lub remake'u będzie znacznie dłuższy.
       
       
      Wychodzi na to, że Bluepoint Games w najbliższym czasie nie wyda żadnego remake'a na konsolę Playstation, a gra o której wspomina Thrush wydaje nam się, że możemy usłyszeć coś więcej na jej temat nie wcześniej, niż pod koniec przeszłego roku.
       
       
      Co sądzisz o podejściu Bluepoint Games do rozpoczęcia prac nad zupełnie nowym tytułem? Jak myślisz nad czym może pracować deweloper? Zachęcamy do podzielenia się swoim zdaniem w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      293 wyświetleń
    21. Silnik Unreal Engine 4 za darmo!

      Epic oficjalnie potwierdziło, że zamierza udostępnić silnik Unreal Engine 4 całkowicie za darmo z dostępem dla każdej grupy developerskiej. Więc zapewne zapytacie jak Epic Games miałoby teraz zarobić n tym silniku? Odpowiedź jest prosta. Epic postanowiło odbić sobie 5% od zarobków na danym tytule jeśl w ciągu kwartału zarobi ona nie mniej,  niż 3000$. Więc niszowi developerzy nie będą musieli uiszczać żadnych opłat.
       
      Studenci na kierunkach developerskich będą całkowicie zwolnieni z tych opłat jeśli w chwili potwierdzenia ich danych przez uczelnię.
       
      Jak mówi sam założyciel Epic -  Tim Sweeney:


      "Pozycja Unreal Engne jest silną marką na rynku, a my zdajemy sobie sprawę, że najlepiej jest zdjąć bariery,  przez co więcej ludzi jest w stanie spełniać swoje twórcze wizje i kształtować przyszłość co właśnie kochamy,"
      mówi Sweeney, dodając na koniec.


      "Dlatego jesteśmy w stanie zabrać ostatnią barierę wejścia na rynek, oddając silnik za darmo."
      W ubiegłym roku Epic Games zaskoczyło wszystkich wypuszczając ofertę sprzedaży licencji Unreal Engine 4 za jedyne 19$ na miesiąc! Ta oferta wydawała się niemal idealna i jakże niezwykle wspaniałomyślne podejście ze strony Epic Games, kiedy developerzy za podobne technologie musieli płacić bardzo duże pieniądze.
       
       
       
      Dla nas graczy to świetna informacja, ponieważ możemy spodziewać dżego wysypu gier na nasze konsole.
       
       
       
      Podsumowaniem tego newsa będzie oficjalna wypowiedź Tim'a Sweeney'a, którą odnotowaliśmy w sieci.
       


      0 komentarzy
      182 wyświetleń
    22. Bandai Namco ujawnia nowe logo, zapewne wszyscy go znienawidzą

      Za każdym razem, gdy jakaś firma ujawnia nowe logo, powszechną praktyką jest nienawiść do tego nowego logo, dopóki wszyscy się nie zmęczą i nie przejdą na coś innego. Najnowszą ofiarą tego bezowocnego cyklu jest Bandai Namco, wydawca gier, który ma tę samą czerwono-pomarańczowo-żółtą plamę logo od czasu połączenia obu podmiotów w 2005 roku. Teraz firma w końcu odświeża swoją tożsamość korporacyjną o nowy wizerunek.
       
      Oto logo, które wszyscy znamy:

       
       
      Począwszy od kwietnia 2022 r., Jest to logo, do którego wszyscy będziemy musieli się przyzwyczaić:
       

       
      Bandai Namco wyjaśnia zmianę w komunikacie prasowym, szczegółowo opisując uzasadnienie logo i jego nowy cel korporacyjny. Pod hasłem "Fun for All into the Future" wydawca ma na celu (jak sam twierdzi) "...dzielenie się marzeniami, zabawą i inspiracją z ludźmi na całym świecie. Łącząc ludzi i społeczeństwa z wyjątkowo rozrywkowymi produktami i usługami, cały czas pracując nad stworzeniem jaśniejszej przyszłości dla wszystkich."
       
       
      Logo, którego używa od ponad dekady, "wyraża fuzję Bandai i Namco", ale dopiero nowe będzie reprezentować ten nowy cel:
       
      Jak można się domyśleć widząc te szkice raptem z programu Paint stworzone przez jakiegoś 10-letniego  z prezesów firmy, zwane "nowym logo" wywołało niemałą burzę w sieci. To duża zmiana w stosunku do tego, do czego jesteśmy przyzwyczajeni, ale wydaje się, że największym problemem jest to, że nowe logo jest przykładem tego, że wystarczy kilka prostych ruchów myszką i myk, logotyp gotowy. No cóż... Oczywiście całość należy potraktować jako ciekawostka i nie zawracać sobie tym głowy, nadchodzą teraz takie czasy, że wszystko dąży do minimalizmu oraz prostoty. A wy co myślicie o nowym (nadchodzącym) logo firmy? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      240 wyświetleń
    23. Final Fantasy VII Remake Part 2 będzie miało jednego reżysera, a nie trzech

      Final Fantasy VII Remake miał trzech reżyserów: Tetsuya Nomura, Motomu Toriyama i Naoki Hamaguchi. Nie trzeba dodawać, że był to wymagający projekt - taki, który musiał się spodobać zarówno fanom oryginalnego Final Fantasy VII, jak i nowicjuszom - ale lubimy myśleć, że zespół programistów wykonał to w większości.
       
      Jednak pojawiła się wiadomość, że Final Fantasy VII Remake Part 2 - obecnie w fazie rozwoju - będzie miał tylko jednego reżysera: Naoki Hamaguchi. Krótkie podsumowanie: Hamaguchi pracował nad serią Final Fantasy od Final Fantasy XII, ale rolę reżysera przydzielono mu dopiero w Remake'u. Bycie jedynym reżyserem w części 2 to duży krok naprzód pod względem odpowiedzialności.
      Ta informacja pochodzi bezpośrednio od samego Nomury, który niedawno rozmawiał z Famitsu (w tłumaczeniu Gematsu). Powiedział: „Ponieważ byliśmy w stanie utrwalić podstawową rozgrywkę w pierwszej części Final Fantasy VII Remake i jesteśmy w stanie zobaczyć, co musimy poprawić w przyszłości, Naoki Hamaguchi zostanie powierzony jako reżyser następnej części, podczas gdy ja będę zaangażowany jako dyrektor kreatywny we wszystkie sprawy związane z Final Fantasy VII, w tym przy remake'u i tytułach mobilnych. Moje podstawowe zaangażowanie w pracę nie ulegnie znaczącej zmianie, więc proszę o dalsze wsparcie."
       
       
      Przypominamy, że w części drugiej remake'u przygoda ma nas zabrać po za obszar miasta Midgar, w którym oparta była pierwsza część gry. Osobiście sam jestem ciekaw jak będzie wyglądać podróż po otwartym świecie, mając na uwadze to jak ten wyglądał w oryginalnej wersji na PSX - pamiętne czasy hodowania złotego Chocoba, którym można było poruszać się dosłownie po całej mapie.
      W każdym razie, co sądzisz o tej wiadomości? Czy wiążesz duże nadzieje z Remake 2? Zostaw swoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      184 wyświetleń
    24. 9-płytowa wersja odświeżonego Final Fantasy VII

      Fani Final Fantasy 7 wydali ponownie sequel gry, aby udowodnić jak zaawansowany był w tamtych czasach silnik Square Enix.
       
       
       
      Final Fantasy 7: Time Guardian ponieważ tak nazywa się fanowska wersja tego świetnego klasyka RPG, zaprojektowanego przez Japońską grupę  Rodensoft. Co czyni tą wersję inną od pozostałych? Fakt, że ich projekt został wypuszczony na oryginalnym silniku FF 7 dostępnym na PSOne.
       
      Time Guardian robi wrażenie już na samym początku podczas sceny, w której Cait Sith kradnie czarną materię. Rodensoft tym samym pokazuje jaki potencjał posiadał ten silnik.
       
      Każda z postaci posiada oddzielną pamięć i może być przenoszona do nowych lokalizacji lub ewentualnie miejsc spotkań. CO w rezultacie umożliwia graczom przełączanie się pomiędzy postaciami do woli.
       
       
       
      A teraz najlepsza część: to wszystko ma miejsce w otwartym świecie ze zmiennym czasem dnia i nocy, a nawet zmienną pogodą. Do dyspozycji mamy również pełny kalendarz!
       
       
       
      Całość deweloper zamieścił na 9 płytach CD, co jest max limitem na PSOne. Niestety wygląda na to, że projekt został porzucony na etapie niemal prawie ukończonej gry. Rodensoft musi wrócić do podejmowania rzeczywistych sposobów na zarabianie.
       
      Niniejszym zachęcam do obejrzenia ich genialnego projektu na wideo poniżej:
       


      0 komentarzy
      179 wyświetleń
    25. E3 podobno odwołało swoje wydarzenie na żywo w 2021 roku

      Fizyczna część E3 2021 została podobno odwołana, zgodnie z nowym raportem Board of Los Angeles Convention and Tourism Development Commission.
      Jak zauważył Video Games Chronicle, raport zawiera zaktualizowaną listę sprzedaży, z której wynika, że E3 2021 ma „odwołać wydarzenie na żywo” - najprawdopodobniej z powodu trwającej pandemii COVID-19. Ponadto dodaje również, że zarząd pomaga E3 w jego wydarzeniu cyfrowym, o czym VGC również poinformowało w zeszłym miesiącu.
       
      Oprócz planów na 2021 r. Jest również powiedziane, że zarząd pracuje nad wprowadzeniem licencji na wydarzenia E3 w 2022 i 2023 r., co wskazuje, że nie planuje się zatrzymać w najbliższym czasie, pomimo pandemii zrywającej, która już mocno odcisnęła swoje piętno w naszym codziennym życiu.
       
      Oczekuje się, że cyfrowy odpowiednik, który planuje E3, odbędzie się w dniach 15-17 czerwca, a wieczór przedpremierowy zaplanowano również na 14 czerwca. Każdy 12-godzinny dzień będzie obejmował prezentacje, ale według raportu wydawcy oglądający są proszeni o podanie sześciocyfrowego kodu zapewniającego miejsce podczas wydarzenia.
       
      Jak dotąd E3 oficjalnie potwierdziło, że ciężko pracują nad wydarzeniem, który ma nastąpić w 2021 roku i nie mogą się doczekać, aby udostępnić „pełny obraz” tego, jak całość będzie wyglądać. Wkrótce zostanie ujawnionych więcej obiecanych wiadomości.
       
      Czy chciałbyś, aby E3 powróciło w tym roku w jakimś innym charakterze? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      164 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.