Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Sekiro: Shadows Die Twice sprawia problemy nawet weteranom Dark Souls

      Uwaga - treść wpisu zawiera spoilery.

      Przed premierą nowej gry od From Software Sekiro: Shadows Die Twice gracze obawiali się, że będzie łatwiejsza od ich poprzednich tytułów. Teraz okazuje się, że nowa produkcja sprawia problemy nawet weteranom serii Dark Souls.

      Na forum Reddit pojawia sie coraz więcej wpisów od użytkowników, dla których wydana gra stanowi bardzo duże wyzwanie. Dla przykładu jeden z użytkowników przyznał, że przez 4 godziny próbował pokonać generała Kawaradę, który jak się później okazało był szeregowym przeciwnikiem.

      0 komentarzy
      263 wyświetleń
    2. Logitech przedstawia nowe kierownice G29 oraz G920

      Logitech zaprezentował swoją nową kierownicę dla konsoli Xbox One, Playstation i PC. Tym razem zamiast jednej otrzymamy dwie kierownice dopasowane do naszych konsol.

      Producent urządzeń peryferyjnych do gier, zapowiedział dziś jesienną premierę Logitech G920 Driving Force – kierownicy z siłowym sprzężeniem zwrotnym dla konsoli Xbox One i komputerów PC oraz Logitech G29 Driving Force dla Playstation 4 (PS4), Playstation 3 (PS3).
      Logitech G920

      Obie kierownice Logitech G920 oraz Logitech G29 zostały zaprojektowane z myślą o precyzyjnym sterowaniu i długotrwałej niezawodności. Kierownice wyposażono w opracowany przez firmę Logitech mechanizm siłowego sprzężenia zwrotnego o dwóch silnikach, pozbawioną luzów przekładnię ze spiralnymi kołami zębatymi oraz pedały ze stali nierdzewnej. Ponadto są ręcznie obszyte z wysokiej jakości skóry.

       

      Cena nowego zestawu ma wynosić PLN 1749.00, więc nie mało, ale jak za tej klasy kierownicę to ta cena nie wydaje się zbyt wygórowana. Premiera już jesienią tego roku.

      2 komentarze
      263 wyświetleń
    3. Microsoft twierdzi, że darmowy Windows jest "zdecydowanie możliwy"

      System Windows już od dłuższego czasu dominuje rynek oprogramowania dla komputerów, przez ten czas zarobił sporo pieniędzy dla Microsoftu. Nic w tym dziwnego, ponieważ firma głównie skupiała się na nim. Ale czasy się zmieniają i Microsoft pewnego dnia może zmienić się z wraz z nimi w taki sposób, że stanie się to niewyobrażalne.
       
      Windows w dalszym ciągu dominuje rynek pod względem oprogramowania OS, ale alternatywne systemy takie jak Linux w dalszym ciągu dokonują inwazji, która nie może być ignorowana. Otwarte oprogramowanie staje się groźnym rywalem na rynkach zdominowanych przez Microsoft, dla przykładu można podać darmowy (i przy tym wyjątkowo popularny) OpenOffice. To osiągnięcie jest na tyle znaczące, że ​​Mark Russinovich z firmy Microsoft Azure, przyznał w trakcie trzydniowego ChefConf 2015, że "takie podejście do rynku jest zdecydowanie możliwe" i Microsoft może kiedyś wypuścić darmowy system Windows.
       
       
       
      Już teraz Microsoft podchodzi do sprawy bardzo poważnie, co umożliwiło posiadaczom systemu Windows 7 i 8 wykonanie aktualizacji do systemu Windows 10 bez pobierania opłat za okres do jednego roku po jego wydaniu.
       
       
       
      A wy jak myślicie? Czy Microsoft postanowi wejść na rynek wolnego oprogramowania i udostępniać swoim użytkownikom darmowe systemy Windows?

      1 komentarz
      262 wyświetleń
    4. Gadżety w stylu retro dla fanów starych gier

      Nintendo NES/SNES Classic Edition

      Nintendo doskonale wie, że sentyment i dobra zabawa mogą sprzedawać się równie skutecznie co nowoczesne technologie. Nic dziwnego, że japoński producent jest twórcą najfajniejszych w ostatnich miesiącach zabawek dla entuzjastów gier retro. Pierwsza była miniaturka klasycznej konsoli NES wyposażona w 30 preinstalowanych gier oraz złącze HDMI. Urządzenie nie pozwalało co prawda poszerzać biblioteki gier, ale i tak stało się ogromnym rynkowym hitem. Mimo że pierwotny limit nakładu był kilkukrotnie zwiększany, po zamknięciu produkcji rynek jest nadal nienasycony. Aktualnie konsola jest dostępna w nielicznych sklepach w cenie co najmniej dwukrotnie wyższej niż pierwotna. Można zakładać, że kolejne urządzenie w serii, czyli SNES Classic spotka się z równie dużym zainteresowaniem. Konsola będzie dostępna w sprzedaży od 29 września w sugerowanej cenie 79,99 dolarów.
       



       

       




      Pegasus

      Dostępne na polskich bazarach klony NES'a (a dokładniej japońskiego Famicom) przyjmowały różne nazwy. Jednak niezależnie od marki, wszystkie były nazywane pegasusami - od protoplasty wprowadzonego na polski rynek przez BobMark International. Okazuje się, że pegasusy są nadal dostępne na rynku, lecz zazwyczaj w nieco uwspółcześnionych obudowach. Ich formy nawiązują zazwyczaj do współczesnych urządzeń SONY. Ceny zależnie od sklepu kształtują się na poziomie od 25 do 200 złotych. Przy czym najwięcej trzeba zapłacić za najbardziej toporne konstrukcje, wyjęte rodem z lat 90. Warto zaznaczyć, że Pegasusy były zawodne, toporne i niezwykle irytujące, a to jedynie wzmaga sentyment.

      » Zobacz aktualne ceny konsol
       



       

       




      Lampa Tetris

      Lampka nawiązująca do popularnej gry Tetris składa się z 7 niezależnych elementów. Mogą być one dowolnie łączone tworząc zamknięty obwód. Prąd jest przesyłany indukcyjnie z jednego elementu podłączonego do zasilacza. Każdy z klocków świeci innym kolorem. Zależnie od ułożenia wymiary lampki mają od kilku do kilkunastu centymetrów. Gadżet można kupić za około 150 złotych. To ciekawy motyw do pokoju geeka.
       



       

       




      Lampka Pixel Pals

      Jeśli lampka w stylu Tetrisa wydaje się nam zbyt bezosobowa, może warto zainteresować się gadżetem z serii Pixel Pals. Te niewielkie lampki nawiązują formą do 8-bitowych postaci z kultowych gier. Oczywiście jest to produkt z oficjalną licencją. Wśród dostępnych na rynku wariantów można odnaleźć lampkii Mario, Megaman i Vault Boy. Każda z nich występuje w dwóch wersjach. Gadżet jest zasilany baterią AAA. Ceny w polskich sklepach kształtują się na poziomie 60 złotych za sztukę.
       



       

       




      Kubek Power UP

      Ceramiczny kubek Power UP z oferty marki ThinkGeek to doskonałe naczynko na kawę dla prawdziwego entuzjasty gier retro. Gadżet nawiązuje do bloczków z gry Mario. Jego pojemność wynosi 500 ml, natomiast wymiary to 9 x 9 cm. Cena w polskich sklepach wynosi około 60 złotych.
       



       

       




      Budzik Space Invaders

      Najlepszy sposób na poranną pobudkę to silny zastrzyk adrenaliny. Jeśli zwykły budzik to za mało, warto przypomnieć sobie o obcych ze Space Invaders. Trudno o coś bardziej irytującego niż niezidentyfikowane obiekty przemieszczające się z lewej do prawej strony ekranu. Budzik Space Invaders przyjął formę zielonego najeźdźcy, wyposażonego w podświetlany ekran z prezentacją godziny. Kiedy urządzenie uruchomi sygnał dźwiękowy, natychmiast zaczyna poruszać się na boki, utrudniając wyłączenie. Budzik o wymiarach 20 x 6 x 12,5 cm jest zasilany za pomocą 3 baterii AAA. Gadżet można kupić za około 50 złotych.
       



       

       




      Plecak Nintendo Game Boy

      Licencjonowany plecak w kształcie Game Boya to niebanalny gadżet, który z pewnością zwróci uwagę pozostałych przechodniów. Można jedynie przypuszczać, że większość fanów pierwszej generacji Game Boya już dawno wyszła z wieku szkolnego. Mimo wszystko, dzięki starannemu wykonaniu gadżet robi świetne wrażenie. Plecak utrzymuje swój kształt dzięki zastosowanym materiałom. Jego głównym składnikiem (80%) jest sztuczna skóra PU. Do dyspozycji użytkownika oddano jedną główną kieszeń oraz wie zewnętrzne kieszonki. Plecak można kupić za około 150 złotych.
       



       

       




      Portfel Playstation

      Portfele wzorowane na konsolach dostępne są w większość popularnych sklepów dla graczy. Przez wzgląd na specyficzną konstrukcję, najciekawiej prezentuje się zapinany model w kształcie pierwszej generacji Playstation. Portfel oferuje dwie przegrody na banknoty, zapinaną kieszeń na monety, cztery miejsca na karty oraz 4 ukryte kieszonki na dodatkowe przedmioty. Oczywiście jest to produkt licencjonowany, o czym świadczy pokaźne logo Playstation wewnątrz portfela. Gadżet kosztuje około 50 złotych.
       



       

       




      Gamepad Retrolink

      Wspomnień czar można odkryć nawet grając we współczesne tytuły. Wszystko dzięki marce Retrolink produkującej kopie gamepadów do popularnych konsol retro. Co istotne, wszystkie urządzenia są przeznaczone do współpracy z gniazdem USB więc bez problemu działają z współczesnymi maszynami. Oferta obejmuje kopie gamepadów takich konsol jak NES, SNES, Sega Saturn czy Nintendo 64. Kupujący w Polsce mogą polować na pojawiające się co jakiś czas oferty w serwisie Allegro, gdzie trzeba zapłacić około 100 złotych za kontrolery Retrolink i około 25 złotych za produkty typu OEM. Dobrym wyborem jest również zapoznanie się z ofertą sklepu Amazon. Tam ceny kształtują się na poziomie 9 - 16 dolarów w zależności od modelu.

      » Zobacz aktualne ceny kontrolerów
       



       

       




      Brick Game

      Kiedy dzieciaki z całego świata cieszyły się pierwszą generacją Game Boy'a, Europa Wschodnia miała swoją kultową konsolę przenośną. Klasyczny Brick Game z lat 90' posiadał 9999 gier, z czego większość była lekko zmodyfikowanymi kopiami 5 czy 6 faktycznych tytułów. Gra elektroniczna jest nadal dostępna w sklepach, a co istotne wbrew trendowi nadmiernego wyceniania sentymentu, tym razem jest to urządzenie tańsze niż niegdyś. Nowe Brick Game można kupić za około 5 złotych, otrzymując możliwość wyboru zdobień obudowy. Nie brakuje również wszelakich modyfikowanych konstrukcji z klapką czy poziomym wyświetlaczem.
       



       

       




      » Zobacz także: Pięć niedrogich gadżetów, które mogą przydać się każdemu

      fot. atmosphere1 | 123RF
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      260 wyświetleń
    5. Pobierajcie za darmo przygodową grę akcji Tacoma

      Przez najbliższe dni możemy zaopatrzyć się za damo w bardzo dobrze ocenianą grę Tacoma, która przenosi nas do roku 2088.
       
      Humble Store po raz kolejny robi sobie promocję rozdając grę za darmo. Tym razem padło na bardzo dobry tytuł w klimacie science fiction. Tacoma to pierwszoosobowa przygodówka akcji od twórców znanej gry Gone Home, czyli studia The Fullbright Company.
       
      Jeśli jesteście chętni na pobranie gry Tacoma za darmo, wystarczy przejść do Humble Store, zalogować się na swoje konto, dodać grę do koszyka i sfinalizować transakcję. Nic przy tym oczywiście nie płacimy. Klucz można zgarnąć przez ograniczony czas, który kończy się w niedzielę (24 marca) o godz. 18:00. Jeśli zdążycie, grę zachowacie na zawsze.
       
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=LoBJ63oMkwo]
       
      Artykuł Pobierajcie za darmo przygodową grę akcji Tacoma pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      259 wyświetleń
    6. Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

      W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
      Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
       
       
      Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
       
      Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.

      0 komentarzy
      258 wyświetleń
    7. Nowy Switch następcą 2DS-a. Co szykuje Nintendo?

      Switch sprzedaje się nad wyraz dobrze. Choć analitycy przewidują zwolnienie sprzedaży lub w najlepszym wypadku zatrzymanie na aktualnym pułapie. Nintendo uważa, że jest w stanie sprzedać jeszcze więcej konsol.

      Nintendo ma wprowadzić w 2019 roku 2 nowe wersje Nintendo Switchów

      Wcześniejsza plotka mówiła o tym, że w tym roku ma pojawić się nowy model Switcha. Ostatnio pisaliśmy za to, że mają być dwa modele. Jeden przeznaczony dla młodszego użytkownika, a co za tym idzie — tańszy. A drugi dla wymagających graczy.

      Serwis Eurogamer dotarł do osoby, która jest obeznana z planami Nintendo i udało się potwierdzić, że plotki nie są wyssane z palca. Nintendo faktycznie szykuje dwa modele. Ten tańszy, przeznaczony dla dzieci, tworzony jest z taką samą myślą jak 2DS. Uproszczony model, wytrzymalsza konstrukcja i niższa cena. EG potwierdził, że ten model będzie oferował jedynie tryb handheld.

      Co z mocniejszą wersją Switcha? Serwis mówi o skoku podobnym, jaki zanotował 3DS przy przejściu na New 3DS-a. Oczywiście do PS4 Pro czy Xboksa One X będzie sporo brakować. Ten model konsoli zaoferuje opcję podpięcia sprzętu do TV przez dock.

      Jak wam widzi się taka opcja?

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      257 wyświetleń
    8. Bandai Namco wypuszcza nowy DLC dla Tekken 7 z dodatkową postacią z... Polski

      Podczas ostatniego okrągłego stołu w japońskiej grze bijatyki Bandai Namco ogłosił kolejną postać z DLC do Tekken 7 ... Coś jak. Nie mamy twarzy i nie mamy imienia, ale niesamowicie krótki zwiastun umieszczony powyżej przedstawia zupełnie nowego wojownika z Polski.
      Okno wydania to „wczesna wiosna 2021 roku”, więc w najbliższej przyszłości powinniśmy usłyszeć znacznie więcej o tym tajemniczym wojowniku.
       
      My obstawiamy, że może to być Ciri z Wiedźmina, po analizie klatek w przedstawionym materiale wideo zauważyliśmy znamię na policzku jakie posiada właśnie Ciri. Do tego blond włosy...
       
      A wy jak sądzicie kim będzie tajemniczy wojownik w nadchodzącym pakiecie DLC do gry Tekken 7? Podawajcie swoje propozycje w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    9. Sześć klasycznych gier SEGA AGES trafi na Nintendo Switch

      SEGA zrobiła niespodziankę wszystkim entuzjastom retro grania, zapowiadając konsolę MedaDrive Mini. Ta trafi do sprzedaży już we wrześniu bieżącego roku.

      MegaDrive Mini w sprzedaży od września. Znamy cenę i gry

      To jednak nie koniec dobrych informacji! Na Nintendo Switch pojawi się sześć nowych, klasycznych gier z serii Sega Ages! 

      Podczas SEGA Fes 2019, firma zdradziła, że na hybrydową konsolę zmierzają takie tytuły jak: 

      SEGA AGES: Puzzle & Action: Ichidant-R
      SEGA AGES: Shinobi
      SEGA AGES: G-LOC AIR BATTLE
      SEGA AGES: Fantasy Zone
      SEGA AGES: Herzog Zwei
      SEGA AGES: Wonder Boy In Monster Land

      Dla tych, którzy nie wiedzą, Sega Ages to projekt, który ma na celu tworzenie remaster'ów dawnych gier z gatunku arcade i wypuszczanie ich na konsole najnowszej generacji. Tak, jak w tym przypadku na Nintendo Switch. 

      Na ten moment, szczegóły takie jak data premiery i cena nie są znane, ale zdaje się, że w ciągu najbliższych dni powinniśmy móc je poznać. 

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    10. Capcom i zagadkowe wpisy - Resident Evil 3 Remake w drodze?

      Choć nie otrzymaliśmy jeszcze oficjalnej zapowiedzi, wiele nieoficjalnych informacji sugeruje, że firma Capcom pracuje już nad Resident Evil 3 Remake. Niedawno wydawca opublikował kilka tajemniczych tweetów, które mogą odnosić się do powstającej gry.
       
      15 kwietnia na Twitterze pojawiło się zdjęcie Jill Valentine - głównej bohaterki Resident Evil 3: Nemezis - wraz z podpisem: „Czy czasem macie wrażenie, że ktoś was obserwuje?”.
       
      Kolejnego dnia Capcom udostępnił następny tajemniczy wpis - tym razem to fotografia Claire z odświeżonej wersji Resident Evil 2. Bohaterka patrzy na sporej wielkości wyrwę w ścianie, a obrazkowi towarzyszy podpis:
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    11. GTA 6 powstaje - potwierdza były pracownik studia Rockstar

      GTA 6, a więc kolejna odsłona gangsterskiego cyklu, powstaje co najmniej od 2017 roku - wynika z internetowego CV jednego z byłych pracowników indyjskiego oddziału studia Rockstar.
       
      Bibin Michael to pochodzący z Malezji grafik, który pracował dla kilku zróżnicowanych zespołów. W swoim profilu w serwisie ArtStation ujawnił, że przez pewien okres zatrudniony był u twórców Grand Theft Auto.
       
      Pomiędzy grudniem 2017 roku a kwietniem 2018 roku artysta był członkiem indyjskiego Rockstar Games. Odpowiadał za obrazki koncepcyjne pojazdów, które miały być wzorowane na rzeczywistych odpowiednikach. Maszyny powstawały z myślą o „DLC do GTA 5 i nadchodzącym GTA 6”.
       
      Czytaj więcej...
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    12. W Mortal Kombat 11 pojawi się wersja Shang Tsunga z filmu z 1995 roku

      Studio NetherRealm ujawniło dwie kolejne grywalne postacie, które pojawią się w płatnym dodatku Mortal Kombat 11, będą nimi Shang Tsung oraz Noob Saibot.
       
      Pierwsza postać, czyli czarnoksiężnik Shang Tsung wizerunkiem opierał będzie się na wersji ze słynnej filmowej adaptacji z 1995 roku.
       
      Shang Tsung będzie gospodarzem specjalnego trybu Krypty, w którym gracze odblokują szereg zróżnicowanych bonusów kosmetycznych do wykorzystania podczas zabawy. Data premiery dodatku nie jest znana.
       

       
      Natomiast drugą postacią będzie Noob Saibot, który swój debiut miał już drugiej części serii, pojawiając się cyklicznie w kolejnych odsłonach.
       
      Noob Saibot jest starszym bratem Sub-Zero, zamordowanym przez Scorpiona, posiada własny zestaw ruchów i ciosów. Jest jednym z lepiej przyjętych zawodników przez graczy. Nazwa postaci wzięła się od twórców gry Eda Boona i Johna Tobiasa, których nazwiska czyta się od tyłu.
       

      Czytaj więcej...
       
      Póki co nie wiadomo kiedy pakiet DLC będzie oficjalnie dostępny. Mortal Kombat 11 pojawi się 23 kwietnia 2019 na Xbox One, PS4, Nintendo Switch oraz PC.

      1 komentarz
      255 wyświetleń
    13. Steam oferuje zwrot gier bez podania przyczyn do 14 dni

      W usłudze Steam pojawi się nowa opcja, która umożliwi graczom zwrot zakupionych gier. Okres zwrotu obejmować 14 dni od momentu zakupu gry, po czym zwracają pełne poniesione koszty zakupu. Lecz nie zapominajmy nie ma róży bez kolców, ale o tym poniżej.

       

      Steam jest stale udoskonalany, dzięki czemu ciągle otrzymujemy nie tylko kolejne gry, a ciekawe funkcje np. wprowadzoną kontrolą rodzicielską. Tym razem Steam poszedł o krok dalej i udostępnił nam możliwość zwrotu zakupionych gier do 14 dni od momentu zamówienia. Ograniczeniem jakie stawiane jest na gracza, który może spełniać te warunki jest granie w tytuł nie dłużej, niż 2 godziny.

      Funkcja zapowiada się świetnie przy nieprzemyślanych zakupach lub gdy gra nie spełniła naszych wstępnych oczekiwań. Niestety nie wszystko działa jak należy i nadal są luki w systemie. Jedną z nich jest funkcja wręczania gier. Jeśli zamierzamy wysłać zakupiona grę znajomemu, w którą jeszcze nie graliśmy, a nasz kontrahent zdecyduje się odkupić od nas grę, to nie będzie mógł skorzystać z opcji zwrotu.

      Kolejną dziwactwem systemu są dodatki DLC. Jeśli zdecydujemy się na zakup pakietu DLC do naszej gry, np. aby ukończyć dodatkowe misje, pomimo, że zajęło nam to np. 30 min. to nie będziemy w stanie ich zwrócić, a to za sprawą, że gra była uruchamiania dłużej, niż 2 godziny.

       

      Mimo, że opcja zapowiada się ciekawie, to należy uważać na luki systemu i nadal radzimy robić rozsądne zakupy, gdyby miało się okazać, że z jakiegoś nieznanego powodu nie możemy skorzystać z programu.

      0 komentarzy
      253 wyświetleń
    14. Diablo 2 Remaster, chce wykorzystać funkcje dotykowe DualSense na PS5

      Diablo 2: Resurrected to coś więcej niż zwykły remaster, ze specjalistami od remake'u Vicarious Visions na czele i obiecującym ogromnym zakresem ulepszeń. Ale konkretnie w wersji na PS5 moglibyśmy patrzeć na pełną obsługę kontrolera DualSense, a studio potwierdziło, że chętnie uwzględni haptyczne sprzężenie zwrotne.
       
      Podczas dyskusji przy okrągłym stole medialnym związanym z nadchodzącym tytułem deweloper powiedział: „Nadal pracujemy nad tym, jak chcemy używać [DualSense], ale dotykowe sprzężenie zwrotne na kontrolerze jest naprawdę ekscytujące, więc chcemy się upewnić że z tego skorzystamy”.
       
      Teoretycznie, haptyczne sprzężenie zwrotne może świetnie pasować do Diablo 2: Resurrected. Będąc RPG akcji, nietrudno wyobrazić sobie wszystkie różne wibracje, które można poczuć, wyzwalając wszelkiego rodzaju zaklęcia i zdolności. Z pewnością może przynieść dodatkowy, znaczący poziom informacji zwrotnej do doświadczenia.
       
       
      Diablo 2: Resurrected ma zostać uruchomiony w pewnym momencie jeszcze w tym roku, ale nie mamy jeszcze zdefiniowanego okna wydania.
       
      Nie możesz się doczekać udaremnienia armii piekła? Przenieś rzeź do sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      252 wyświetleń
    15. Team Sonic Racing na nowym, klimatycznym zwiastunie

      Sega ma w zwyczaju hucznie promować swoje produkcje. Tak jest też w przypadku najnowszej gry o Niebieskim Jeżu. Ostatnio dostaliśmy pierwszy z dwóch odcinków kreskówki Team Sonic Racing, która ma reklamować nadchodzący projekt szerszej społeczności. 

      Team Sonic Racing reklamowany komicznym filmem animowanym

      Dziś, na kanale Sonic the Hedgehog, na YouTube, pojawił się zwiastun nadciągającej gry wyścigowej. Możemy na nim zobaczyć wiele ciekawych elementów, które zaoferuje Team Sonic Racing.

      W grze dostaniemy możliwość zmiany wyglądu naszych pojazdów. Wachlarz przeróbek wydaje się bardzo szeroki. Co więcej, modyfikacje wpłyną na statystyki samochodu, a nie tylko jego wygląd zewnętrzny. Zwiastun sugeruje także, że oprócz standardowych wyścigów, czekają nas różne wyzwania. 

      Gra została zapowiedziana w zeszłym roku, a pod jego koniec przesunięta o kilka miesięcy. Z perspektywy czasu wydaje się to dobrą decyzją ze strony twórców, ponieważ ostatnie zapowiedzi wyglądają niezwykle obiecująco i klimatycznie. 

      Team Sonic Racing ma być konkurencją dla świetnego Mario Kart, więc poprzeczka wisi bardzo wysoko. Gra zadebiutuje na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC już 21 maja bieżącego roku. 

      [youtube

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      251 wyświetleń
    16. Pierwszy zwiastun Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker

      Fani Gwiezdnych Wojen mogą w końcu zerknąć na kilka ujęć z filmu, który zobaczymy w kinach pod koniec tego roku. Oto pierwszy zwiastun Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker.
       

       
      Kolejna część filmowej sagi o Gwiezdnych Wojnach otrzyma tytuł Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker. Disney pokazał właśnie pierwszy filmik z produkcji.
       
      Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker zakończy sagę poświęcaną rodzinie Skywalker i będą pożegnaniem z serią na jakiś czas. Disney przyznał bowiem, że koniec z corocznymi wypadami do kina na Gwiezdne Wojny i choć kolejne filmy są w produkcji, nie zobaczymy ich zbyt szybko. Może to i dobrze, bowiem nawet od najlepszych smakołyków podawanych tonami może rozboleć brzuch.
       
      Nie myślcie jednak, że Disney pozwoli nam odetchnąć od Star Wars definitywnie. Choć zapowiedziano przerwę od kinowych produkcji, na platformie Disney+ pojawi się serial w uniwersum Gwiezdnych Wojen zatytułowany The Mandalorian.
       
      Wracając do nadchodzącego filmu – Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker zadebiutuje w polskich kinach 19 grudnia 2019 roku (premiera na świecie odbędzie się dzień wcześniej).
       
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=adzYW5DZoWs]
       
      Artykuł Pierwszy zwiastun Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      250 wyświetleń
    17. Nowy system banowania na Steamie ma umożliwić deweloperom blokowanie graczy

      Jak w temacie widzicie na Steam ma pojawić się nowa funkcja, która będzie umożliwiać deweloperom blokowanie graczy, korzystających np. z modów lub cheatów.

       

      Na Steamie od dawna była wspierana funkcja banowania "niegrzecznych" graczy, lecz teraz ta funkcja ma zostać udoskonalona przez co będzie umożliwiać banowanie graczy przez samych autorów gry, korzystających z własnych "anty-oszukujących" programów.

      Oczywiście bany będą w ostateczności egzekwowane przez same Valve, lecz z zachowaniem dyskrecji podczas rozmowy z deweloperem.

       

      Zmiana ta została wprowadzona z kilku powodów. Pierwszym z nich jest możliwość kontrolowania i znajdowania błędów w grach udostępnianych graczom przez twórcę. Może on teraz sprawdzić jak działa mod przez co może poprawić swoją grę, aby uniemożliwić jej korzystanie z niepowołanych dodatków tworzonych przez graczy.

      Jest to ciekawe rozwiązanie, ponieważ nie zawsze istnieje możliwość wykrycia luk przez, które gracze wykorzystują cheaty i trainery.

      Z kolei drugim istotnym powodem jest to, że Valve chce zdjąć odpowiedzialność spoczywającą na ich barkach. Pozwalając na interakcje samym deweloperom.

       

      Oczywiście wprowadzenie tych zmian ma swoje wady i zalety. Możliwość wprowadzania modów jest ciekawą alternatywą dla wielu gier np. GTA V, w którym ciekawe pomysły wykorzystują potencjał tej gry, do pozostałych twórcy umożliwiają wykorzystanie modów. Choć trzeba mieć na uwadze, że nie wszyscy dopuszczają taką możliwość przez co można ponieść tego niemiłe konsekwencje.

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    18. W grze Microsoft Flight Simulator pojawi się śnieg padający w czasie rzeczywistym

      Microsoft Flight Simulator stał się jeszcze lepszy, ponieważ deweloper Asobo Studio ogłosił, że zaktualizował grę o śnieg padający w czasie rzeczywistym. Całość ma dodać kolejny element fizyki jak w prawdziwym życiu odpowiadający za opady śniegu, będzie ono mieć odzwierciedlane w grze na całym świecie.
      Dołączono do tego wiadomość od zespołu - wspominającą o tym, jak więcej nowych funkcji, aktualizacji i wydań zawartości pojawi się w tym roku do gry Flight Simulator, w związku z dalszą współpracą z fanami.
      „Z niecierpliwością czekamy na nowe funkcje, aktualizacje i premiery zawartości w tym roku i cieszymy się, że będziemy kontynuować naszą pracę razem z wami, naszą społecznością”.
       
      Całość w praktyce możecie zobaczyć w akcji na materiale wideo zamieszczonym poniżej:
       
       
      Microsoft Flight Simulator oficjalnie pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S latem 2021 roku, a od pierwszego dnia będzie dostępny w Xbox Game Pass.
      Czy miałeś już okazję latać w tych chłodniejszych warunkach, czy też czekasz na wydanie konsoli? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    19. Cyberpunk 2077- na podstawie postępów zespołu spodziewano się gry dopiero w 2022 roku.

      Wygląda na to, że minie dużo czasu, zanim Cyberpunk 2077 w końcu przestanie uderzać w prasę w negatywny sposób, ponieważ Bloomberg opublikował obszerny raport (po angielsku), w którym rozmawiał z deweloperami o kulisach tworzenia gry.
      Jedna z najciekawszych części tego raportu odnosi się do pierwotnej daty premiery Cyberpunk 2077 16 kwietnia 2020 r., Która spowodowała, że niektórzy członkowie zespołu nie tylko drapali się po głowach, a nawet obstawiali, do kiedy gra będzie opóźniona.
      Raport sugeruje, że anulowanie funkcji i „zmniejszenie rozmiaru metropolii Cyberpunka” pomogło później, ale pozostało wiele problemów, a gdy zbliżała się data premiery, „wszyscy w studiu wiedzieli, że gra jest w trudnym stanie” , nawet po tym, jak gra otrzymała złoty certyfikat w październiku.
      Co myślisz o całej sytuacji związanej z Cyberpunk 2077? Czy wolałbyś poczekać trochę więcej czasu i otrzymać w pełni gotowy produkt? Czy jesteś zadowolony z aktualnego wydania? Opowiedz nam o tym w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    20. 10 gier na PS3 dostępnych tylko w wersji cyfrowej, które należy kupić, zanim Sony zamknie PS Store

      Cóż, w końcu nadszedł ten czas. Po zeszłym roku, gdy przeprojektowany został sklep internetowy PlayStation, który nie bez powodu "opuścił" kategorie gier PS3 i PS Vita, wielu widziało już pewne znaki od Sony. W zeszłym tygodniu pojawiły się doniesienia o zamknięciu przez Sony zarówno sklepów PS3, jak i PS Vita, a wkrótce potem zostały one oficjalnie potwierdzone. Na szczęście gracze nadal mogą ponownie pobrać swoje istniejące biblioteki, ale właściciele PS3 mają tylko czas do 2 lipca, aby kupić cokolwiek nowego.
       
      Choć nie jest to zaskakujące, z pewnością rozczarowuje, a to masowe wycofywanie oznacza, że żegnamy się z wieloma fantastycznymi grami, które nigdy nie doczekały się fizycznej premiery. Dla każdego, kto chce zdobyć kilka perełek przed nadejściem lipca, przedstawimy kilka najlepszych gier, które nadal są na topie, zanim znikną na zawsze.
      Ostrzegam, że wszystko, co ma PS5 i ponowne wydanie, nie jest tutaj brane pod uwagę, a to wykluczenie dotyczy również wszystkich nadal dostępnych PS1 i PS2 Classics. Jeśli wersje detaliczne istnieją na innych platformach - lub tylko w Japonii bez obsługi w języku angielskim - zostaną one odnotowane. Tak więc, mimo że PS3 zostało jeszcze trochę życia, oto 10 z bardziej znanych gier, które zalecamy wypróbować.
      Bionic Commando Rearmed (PS3)
      Wydawca: Capcom / Deweloper: GRIN
      Data wydania: 14 sierpnia 2008 (USA) / 15 sierpnia 2008 (Wielka Brytania / UE)
      Jedna z wcześniejszych serii Capcom, Bionic Commando pojawiła się po raz pierwszy w 1987 roku, widząc kilka podręcznych kontynuacji, zanim po cichu zniknęła. Pod koniec 2000 roku przeszedł znaczny restart, który rozpoczął się od przerobienia gry na NES z 2008 roku Bionic Commando Rearmed. Stworzony przez Grina, Rearmed zagrał Nathana 'Rad' Spencera z jego bionicznym ramieniem, którego używał jako broni lub do poruszania się po różnych obiektach.
      Walcząc dla Federacji przeciwko nazistowskim Badds, Spencer ma za zadanie zniszczyć broń znaną jako projekt Albatross, ostatecznie stawiając czoła Hitlerowi Przywódcy.
       
      Sprawdził się wyjątkowo dobrze, ale pomimo tego sukcesu, Capcom nigdy nie wydał go fizycznie, być może w wyniku słabej sprzedaży Bionic Commando. Mimo to, Rearmed 2 pojawił się dwa lata później i chociaż fizycznie nie istnieje na PS3, obejmowała go kolekcja Capcom Digital na konsolę Xbox 360.
       
      Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD (PS3)
      Wydawca: Konami / Deweloper: MercurySteam
      Data wydania: 29 października 2013 (USA) / 30 października 2013 (Wielka Brytania / UE)
      Castlevania zaginęła od jakiegoś czasu. Podczas gdy seria Netflix została odnowiona na czwarty sezon, nie widzieliśmy nowej gry konsolowej od czasu, gdy przyjemny Lords of Shadow 2 z 2014 roku kontynuował zatrzymany teraz restart 3D Konami. Chociaż Bloodstained: Ritual of the Night jest teraz następcą tradycyjnej rozgrywki 2D Castlevanii, Konami zaoferował nam ostatni powrót w 2013 roku z Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD.
      Rozgrywający się po Lords of Shadow, ten side-scroller przedstawił nam podzieloną narrację dotyczącą potomków Gabriela Belmonta. Wcieliliśmy się w Simona Belmonta, Trevora Belmonta i Alucarda. Pomimo dobrych recenzji, edycja HD nigdy nie została fizycznie wydana, a kolekcja Lords of Shadow firmy Konami zawierała ją tylko jako kod kuponu. W związku z tym, jeśli szukasz fizycznej kopii, jedyną opcją jest edycja Nintendo 3DS.
       
      Critter Crunch (PS3)
      Wydawca: Capybara Games / Producent: Capybara Games
      Data wydania: 8 października 2009 (USA) / 19 listopada 2009 (Wielka Brytania / UE)
      Capybara Games powróciło na PlayStation w zeszłym roku z Below, ale w 2009 roku zyskało sławę dzięki Critter Crunch. Początkowo wydana na telefony komórkowe, ta zręcznościowa gra logiczna przyniosła nowe spojrzenie na Bust-A-Move. Grałeś jako Biggs, puszysty mieszkaniec lasu z dużym apetytem, używając języka do chwytania zwierzątek i kontrolowania łańcucha pokarmowego.
      Twój cel był prosty, nakarmić te stworzenia innymi stworzeniami, aż wybuchną, co zapewniło Biggsowi klejnoty do skonsumowania. Oferując tryb przygodowy i grę kooperacyjną.

      Hard Corps: Uprising (PS3)
      Wydawca: Konami / Developer: Arc System Works
      Data wydania: 15 marca 2011 (USA) / 23 marca 2011 (Wielka Brytania / UE)
      W ciągu ostatniej dekady Contra przeżyła ciężką jazdę. Pomiędzy Pachislot a zgłoszeniami na urządzenia mobilne, Rogue Corps w 2019 roku stworzył całkowicie okropne doświadczenie, ale w 2011 roku Konami dało nam bardzo zabawny spin-off. Opracowany przez Arc System Works Hard Corps: Uprising jest zarówno prequelem oryginalnej gry, jak i spin-offem Contra: Hard Corps.
      Wcielając się w rolę pułkownika Bahamuta, Uprising zawierał te same mechaniki biegania i broni, których spodziewaliśmy się, pozwalając nam grać w pojedynkę lub w trybie współpracy dla dwóch graczy. Zapewniając bardziej estetykę anime, wielu zauważyło trudną rozgrywkę Uprising i spotkało się z pozytywnym przyjęciem, uważanym za godną ewolucję Contra.
       
       
      House of the Dead 4 (PS3)
      Wydawca: SEGA / Deweloper: SEGA
      Data wydania: 17 kwietnia 2012 (USA) / 18 kwietnia 2012 (Wielka Brytania / UE)
      Wsparcie SEGA dla House of the Dead nigdy nie zniknęło całkowicie, ale konsole domowe mają chwiejną historię z ich strzelankami kolejowymi o tematyce horroru. Kontynuując House of the Dead: Overkill z 2011 roku, w 2012 roku House of the Dead 4 pojawiło się na PS3 i jest to obecnie jedyny sposób na granie poza salonem gier.
      Rozgrywający się pomiędzy House of the Dead 2 i III, graliśmy jako agenci AMS James Taylor i Kate Green w śmiesznej fabule w stylu filmu B, walcząc z nieumarłymi i powstrzymując światowy atak rakietowy. Ta gra z bronią lekką, oferująca lokalną kooperację dla dwóch graczy, idealnie pasowała do PlayStation Move - nie martw się, obejmuje również obsługę DualShock 3.
       
      inFAMOUS: Festival of Blood (PS3)
      Wydawca: Sony Computer Entertainment / Deweloper: Sucker Punch Productions
      Data wydania: 25 października 2011 (USA) / 26 października 2011 (Wielka Brytania / UE)
      W tym momencie każdy fan Sony powinien znać Sucker Punch Productions. Odnosząc wczesne sukcesy z Sly Cooper, a ostatnio z Ghost of Tsushima, w erze PS3 Sucker Punch skupił się wyłącznie na inFAMOUS. Oferując nam przygodę akcji w otwartym świecie, wcieliliśmy się w Cole'a McGratha, kuriera z supermocarstwami elektrycznymi. Pozwolenie graczom na używanie tych mocy do dobra lub zła w ramach systemu karmy stało się hitem.
      Nadejdzie 2011, następna część, a wraz z nią samodzielne rozszerzenie, które wkrótce pojawiło się na rynku i wierzyliśmy, że jest „wspaniałym dodatkiem do serii”. Nazywając ją Świętem Krwi, ta niekanoniczna przygoda zachowała ustawienia inFAMOUS 2, ale nastąpiła po przemianie Cole'a w wampira, usuwając system Karma. Podobnie jak Mirror of Fate HD, Święto Krwi było częścią fizycznej kolekcji inFAMOUS firmy Sony, ale Święto Krwi było dostępne tylko po pobraniu kodu.
       
      Might & Magic: Clash of Heroes HD (PS3)
      Wydawca: Ubisoft / Producent: Capybara Games
      Data wydania: 12 kwietnia 2011 (USA) / 13 kwietnia 2011 (Wielka Brytania / UE)
      Odkąd pojawił się w 1986 roku, Might & Magic nie widział końca wpisów, ale tylko nieliczne trafiły na PlayStation. Oddział od serii Heroes of Might and Magic, Clash of Heroes firmy Ubisoft zaoferował nam ciekawy spinoff w 2009 roku. Ustawiony 40 lat przed wydarzeniami z Heroes of Might and Magic V, ten wpis przyjął zdecydowanie inne podejście, włączając w to zagadkowa mechanikęw grę RPG, przypominającą Puzzle Quest.
      W tej kampanii, w której uczestniczy pięciu bohaterów, walczyliśmy z Lordem Demonów Azh Rafirem, przywracając pokój w świecie Ashanu. Początkowo wydany z krytycznym sukcesem na Nintendo DS, port HD pojawił się dwa lata później na PS3 i mieliśmy podobnie wysokie opinie, nazywając to „wciągającą strategią RPG, która jest tak głęboka, jak dostępna”. Na szczęście Ubisoft wypuścił fizyczne edycje na DS i PC, więc ta nie znika całkowicie.
       
      PixelJunk Racers: 2nd Lap (PS3)
      Wydawca: Sony Computer Entertainment / Deweloper: Q-Games
      Data wydania: 13 września 2007 (USA) / 25 października 2007 (Wielka Brytania / UE)
      Seria PixelJunk firmy Q-Games jest trudna do podsumowania. Dzięki zgłoszeniom obejmującym zarządzanie jedzeniem o tematyce zombie, łamigłówki platformowe i obronę wieży, możesz zapomnieć, że zaczęło się to od PixelJunk Racers w 2007 roku. Oferując nam wyścigi samochodów slotowych na 10 różnych torach, Racers oferował zarówno turnieje dla jednego gracza, jak i tryb wieloosobowy offline dla siedmiu graczy.
      Chociaż początkowe recenzje były mieszane, Racers otrzymali w 2010 roku rozszerzoną wersję o nazwie 2nd Lap, która była bezpłatną aktualizacją dla obecnych właścicieli. 
       
      Kolekcja Resident Evil Chronicles HD (PS3)
      Wydawca: Capcom / Deweloper: Cavia
      Data wydania: 26 czerwca 2012 (USA) / 27 czerwca 2012 (Wielka Brytania / UE)
      Chronicles to ciekawy punkt zwrotny w historii Resident Evil. Chociaż większość spin-offów stworzyła własne historie, te dwa wpisy oferowały powtórzenie głównych gier, zamieniając je w strzelanki z lekką bronią na Nintendo Wii. Zaczęło się od The Umbrella Chronicles z 2007 roku, które obejmowało Zero, Resident Evil i 3: Nemesis z perspektywy Alberta Weskera, a następnie zakończyło się oryginalnym ostatnim rozdziałem.
      Prace szybko rozpoczęły się nad kontynuacją zatytułowaną The Darkside Chronicles, oprawioną jako prequel Resident Evil 4. Ustawione dwa lata wcześniej graliśmy jako Leon S. Kennedy i Claire Redfield, a to opowiadało o wydarzeniach Resident Evil 2 i Code: Veronica. Ostatecznie Capcom przeniósł obie gry na PS3 ze wsparciem dla PlayStation Move. Ta edycja została wydana tylko w Japonii, ale angielskie kopie Wii nadal sprzedają się tanio.
       
      Vandal Hearts: Flames of Judgment (PS3)
      Wydawca: Konami / Deweloper: Konami
      Data wydania: 21 stycznia 2010 (USA) / 4 marca 2010 (Wielka Brytania / UE)
      Kiedy myślisz o Konami i grach RPG, są szanse, że lepiej znasz Suikoden, niż Vandal Hearts. Zapewniając nam turową taktyczną grę RPG, Vandal Hearts po raz pierwszy pojawiło się w 1996 roku na PS1, a jego kontynuację ukazało się trzy lata później, zanim ucichło. Ponad dekadę później Konami wydało prequel z Flames of Judgment. Po tym, jak grupa bandytów splądrowała twoje rodzinne miasto, nasz bohater i przyjaciele wyruszają, aby odkryć przyczynę, prowadząc do opowieści o wojnie, zdradzie i ratowaniu świata. Nie była to najbardziej innowacyjna gra - również otrzymująca znaczącą krytykę za swój styl graficzny - ale większość zgodziła się, że Flames of Judgment zapewniała dobre wrażenia z gry RPG i dość dobrze ją przyjęto.
       
       
      Na koniec chcielibyśmy również wyróżnić gry takie jak Bomberman Ultra, Galaga Legions DX, Dustforce, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, Trash Panic, After Burner Climax i wiele innych, których nie wymieniono na liście powyżej.
       
      Czy zbierzesz którekolwiek z nich, zanim znikną? Masz faworyta, którego głupio przegapiliśmy? Powiadom nas w komentarzach poniżej!

      0 komentarzy
      244 wyświetleń
    21. To jest największa maszyna Arcade na świecie!

      Jeśli myślicie, że widzieliście już wszystko to jestem ciekaw, czy widzieliście największą maszynę Arcade zbudowana przez jednego człowieka.


      Inżynier Jason Camberis postanowił zbudować największą na świecie maszynę do gier Arcade. Jego dzieło mierzy ponad 4 metry wysokości i ponad 1 metr głębokości, a jego waga przekracza wagę średniego słonia afrykańskiego!
       
      Camberis wraz ze swoim automatem znalazł się w Światowych rekordach Guinessa, gdzie w podsumowaniu swojego osiągnięcia dodał, iż motywacją do budowy tak wielkiego automatu było przyprawienie ludziom uśmiechu na twarzy. Chciał również odwzorować czasy jakie towarzyszyły mu jeszcze za czasów dziecka, kiedy to będąc w salonie gier miał trudności z dostaniem się do kontrolera. Patrząc na jego wielką maszynę, trzeba przyznać, że udało mu się to osiągnąć.
       
      Jest to kolejny świetny przykład na to, że gracze są potrafią zrobić wszystko w związku ze swoim hobby.
       
      [gallery type=rectangular" ids="6040,6041]
       
      Maszynka Arcade Camberis'a jest prawie 3-krotnie większa od wszelkich elementów znanych rozmiarów standardowych maszyn Arcade.
      Posiada ogromny 16" trackball oraz wysuwane schody umożliwiające dostanie się do panelu przycisków maszynki i zagrania w ok 200 dostępnych gier.

      0 komentarzy
      241 wyświetleń
    22. Cyberpunk 2077 Patch 1.2 działa znacznie lepiej na Xbox One X oraz PS4 Pro, lecz są zastrzeżenia

      CD Projekt RED zapowiadał dużą łatkę Cyberpunk 2077 w wersji 1.2 jako dużą i jak zauważyliśmy w naszych doświadczeniach na PlayStation 5, bez wątpienia poprawiła ona wrażenia z gry. A co z konsolami Xbox One X oraz PS4 Pro? Cóż, pełna analiza została przesłana przez Digital Foundry i najważniejsze jest to, że jest dużo, dużo lepsza - ale są pewne zastrzeżenia.
      Publikacja donosi, że chociaż liczba klatek na sekundę z pewnością nie jest idealna na mocniejszych wersjach konsol ostatniej generacji, to teraz trzyma się znacznie bliżej docelowego poziomu 30 klatek na sekundę - nawet w trudnych obszarach, takich jak rynki. Haczyk polega na tym, że polski deweloper od razu odrzucił strumieniowanie zasobów, aby to osiągnąć, co oznacza, że wiele obiektów i materiałów po prostu się nie pojawia, gdy działasz zbyt szybko w dużym otoczeniu.
       
      Kompromis, który zastosowano oznacza, że szczegóły scenerii, takie jak krzesła lub tablice reklamowe, są ukryte, chyba że zatrzymasz się i zaczekasz, aż się załadują. W zależności od tego, jak szybko się poruszasz, gra może w ogóle ich nie przesyłać. Oczywiście wydanie i tak cierpi z powodu pojawiania się licznych błędów i to na wszystkich konsolach, więc być może to nie koniec świata - a znacznie poprawiło wydajność na poprzedniej.
       
      Niestety, na standardowych konsolach, czyli Xbox One S oraz PS4, gdzie liczba klatek na sekundę spada wszędzie i w efekcie wygląda mniej więcej tak samo jak podczas premiery. Digital Foundry donosi, że wprowadzono drobne ulepszenia w kluczowych obszarach, takich jak sekwencja pościgu na początku gry, która zyskuje kilka dodatkowych klatek - ale ogólnie nie jest wystarczająco dobra wiadomość. Oprócz kilku drobnych zmian posiadacze słabszych wersji konsol póki co muszą pogodzić się z klatkującym Night City i ohydnymi teksturami.
       
      Zważywszy na powyższe fakty jakie wyciągnęliśmy z tego wnioski? W najbliższym czasie nadal nie możemy sobie wyobrazić powrotu gry do PS Store, która ciągle boryka się z problemami wydajności nawet na PS4 Pro...

      0 komentarzy
      241 wyświetleń
    23. Tak wygląda GTA V na PC przy ustawieniach Ultra!

      GTA V na PC wygląda cudownie - Rockstar wynagradza graczom Steam długie oczekiwanie na premierę.
       
       
       
      YouTuber taltigolt postanowił udostępnić kilka klipów wideo z GTA V ustawionej na max - co najważniejsze większość z nich nagrywana była na rozdzielczości Ultra HD 4k! Niestety serwis Youtube nie posiada obsługi wyświetlania filmów w 4k -  buuuu!
       
      Ustawiajcie teraz max rozdziałki w chrome na Youtube i odpalajcie filmiki.
       

       

       

       

       

       

       


      1 komentarz
      241 wyświetleń
    24. Amazon tworzy swój kontroler

      Właściwie to ciężko cokolwiek powiedzieć. To, co powyżej widzicie, to prototyp kontrolera firmy Amazon działający za pomocą interfejsu Bluetooth. Wygląd kontrolera jest nieco cegłowaty, i wydaje się być mało ergonomicznym wyborem. Układ klawiszy jest typowy, Bardzo ciekawą opcją jest umieszczenie przycisku Amazon pod przyciskiem home, razem z przyciskami kontrolującymi
       
       
       
      Najważniejsze pytanie: Jaki jest cel nowego kontrolera Amazonu? Engadget twierdzi, że Amazon szykuje nową konsolę. PS4, Xbox One czy Wii U raczej nie pobije, ale jeśli to prawda, to nasuwa się pytanie - jaką niszę Amazon zamierza podbić? Wszak ich Kindle jest sukcesem i bardzo porządnym czytnikiem.
       
       
       
      Więcej zdjęć u źródła.

      • MCL
      0 komentarzy
      240 wyświetleń
    25. Bandai Namco ujawnia nowe logo, zapewne wszyscy go znienawidzą

      Za każdym razem, gdy jakaś firma ujawnia nowe logo, powszechną praktyką jest nienawiść do tego nowego logo, dopóki wszyscy się nie zmęczą i nie przejdą na coś innego. Najnowszą ofiarą tego bezowocnego cyklu jest Bandai Namco, wydawca gier, który ma tę samą czerwono-pomarańczowo-żółtą plamę logo od czasu połączenia obu podmiotów w 2005 roku. Teraz firma w końcu odświeża swoją tożsamość korporacyjną o nowy wizerunek.
       
      Oto logo, które wszyscy znamy:

       
       
      Począwszy od kwietnia 2022 r., Jest to logo, do którego wszyscy będziemy musieli się przyzwyczaić:
       

       
      Bandai Namco wyjaśnia zmianę w komunikacie prasowym, szczegółowo opisując uzasadnienie logo i jego nowy cel korporacyjny. Pod hasłem "Fun for All into the Future" wydawca ma na celu (jak sam twierdzi) "...dzielenie się marzeniami, zabawą i inspiracją z ludźmi na całym świecie. Łącząc ludzi i społeczeństwa z wyjątkowo rozrywkowymi produktami i usługami, cały czas pracując nad stworzeniem jaśniejszej przyszłości dla wszystkich."
       
       
      Logo, którego używa od ponad dekady, "wyraża fuzję Bandai i Namco", ale dopiero nowe będzie reprezentować ten nowy cel:
       
      Jak można się domyśleć widząc te szkice raptem z programu Paint stworzone przez jakiegoś 10-letniego  z prezesów firmy, zwane "nowym logo" wywołało niemałą burzę w sieci. To duża zmiana w stosunku do tego, do czego jesteśmy przyzwyczajeni, ale wydaje się, że największym problemem jest to, że nowe logo jest przykładem tego, że wystarczy kilka prostych ruchów myszką i myk, logotyp gotowy. No cóż... Oczywiście całość należy potraktować jako ciekawostka i nie zawracać sobie tym głowy, nadchodzą teraz takie czasy, że wszystko dąży do minimalizmu oraz prostoty. A wy co myślicie o nowym (nadchodzącym) logo firmy? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      240 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.