Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • 290 wpisy w tej kategorii

    1. PSN jest atakowane każdego dnia - twierdzi Sony

      PSN
       
      PlayStation Network działa bardzo stabilnie przez ostatnie kilka miesięcy. Chociaż nie było regularnych przerw od czasu świąt, to nie jesteśmy jeszcze w stanie zgłosić jakiś istotnych przestojów w 2015 roku, co oczywiście powinno być czymś normalnym.
       
      Pomyślałbyś, że to możliwe tylko dzięki ciężkiej pracy inżynierów firmy, jak twierdzi prezydent Shuhei Yoshida z SCE Worldwide Studios, który ujawnił, iż ​​serwery Sony są atakowane każdego dnia.
       
      "Jesteśmy zawsze narażeni na niekorzystne działa ze strony ataków," zapewnił w wywiadzie dla magazynu Game Informer. "Właściwie, atak zdarza się codziennie i to dosłownie codziennie. W niektórych dniach ich ilość jest większa a w pozostałych o wiele mniejsza. Każdego dnia nasi pracownicy wymyślają nowe sposoby na zapobieganie tym atakom, nowe sposoby na - .... To jak gra w kotka i myszkę. Mamy firmę partnerską, z którą mamy okazję pracować, aby zawsze aktualizować nowe sposoby na zapobieganie ataku napastnika. Tak, to ciągła walka. " - podkreśla Yoshida.
       
      Sony przeprosiło już za dużą przerwę w działaniu PSN w okresie Bożego Narodzenia, dodając pięć dni usługi PlayStation Plus do kont abonenckich - i oferując voucher z  10 procentową zniżką na zakupy w PlayStation Store. Microsoft, na swojej stronie, zasugerował, że wszyscy trzej najwięksi producenci konsol pracują wspólnie, aby zapobiec takim atakom w przyszłości - przecież na takim przestoju cierpi tak samo przemysł danej firmy jak i indywidualny posiadacz danej platformy.

      1 komentarz
      242 wyświetleń
    2. Technologia Denuvo Anti-Cheat dostępna dla programistów PS5

      Firma Sony wzmocniła swój zestaw narzędzi oprogramowania pośredniego dostępnych dla programistów PlayStation 5, dodając technologię Denuvo chroniącą przed oszustwami. Jak wyjaśnia informacja prasowa, oprogramowanie ma na celu przywrócenie z powrotem do gier „uczciwości i zasad fair play”. Przytacza ankietę, w której stwierdzono, że 77 procent graczy „wyraża niechęć do gry z powodu pojawiania się oszustwa, co stwarza ogromne ryzyko [dla] sprzedaży danego tytułu”.
       
      W oświadczeniu czytamy dalej: „Denuvo's Anti-Cheat wykorzystuje zaawansowaną technologię, aby zabezpieczyć zarówno rozgrywkę online, jak i bezpiecznie nagradzać postępy offline. Technologia ta pomaga twórcom gier chronić wrażliwą logikę gry lub dane, uniemożliwiając oszustom zmienianie wrażliwych zmiennych i zapewniając jej wiarygodność. Wiele gier zawierało Anti-Cheat firmy Denuvo podczas premiery PS5, aby zapewnić graczom najlepsze wrażenia ”.
       
      Wygląda więc na to, że jest to już używane w wielu tytułach, chociaż nie ma na to potwierdzenia. „Oszukiwanie psuje gry wideo uczciwym graczom” - powiedział szef Reinhard Blaukovitsch. „Może to prowadzić do niższego zaangażowania, ruchu w grach i zmniejszenia przychodów wydawców gier. Jesteśmy naprawdę dumni, że możemy pomóc najbardziej utalentowanym programistom na świecie w zapewnieniu graczom bogatych wrażeń na PS5”.
       
      Podsumowując, brzmi to dla nas jak dobra wiadomość. Chociaż pojawiły się obawy dotyczące technologii DRM firmy Denuvo na komputerach PC, chodzi o zapewnienie równych szans dla graczy wieloosobowych i jeśli działa zgodnie z przeznaczeniem, brzmi to jak korzyść wygrana zarówno dla graczy, jak i dla wydawców.
       
      Nie zapominajmy, że wszystkie zabezpieczenia można obejść i prędzej czy później, ktoś to zrobi, a nas, czyli graczy może to kosztować czas, który będziemy marnować na szereg aktualizacji gry, w której zawarta jest dana technologia.
       
       
      A wy co sądzicie o technologii firmy Denuvo? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      339 wyświetleń
    3. Sony twierdzi, że wciąż produkuje nowe PS4, ale większość sklepów ich nie sprzedaje

      Podczas gdy wielu z nas nadal przegląda internetowe oferty w celu znalezienia konsoli do gier nowej generacji, takiej jak Xbox Series X / S i PlayStation 5, z którymi nadal pojawia się problem dostępności, a sklepy zdając sobie z tego sprawę oferują nam odgórnie narzucone swoje zestawy.
       
      Jeszcze nie tak dawno, bo kilka miesięcy temu Sony informowało o zaprzestaniu produkcji PS4 w ramach skupienia się wyłącznie na skupienie swoich sił przy PS5. Taką samą taktykę miał zastosować Microsoft ze swoim Xbox One. Jednak z racji problemów z dostępnością, ta decyzja została zmieniona.  Jak donosi Bloomberg, firma nadal będzie produkować nowe PlayStation 4. Według raportu, wewnętrzny plan przewidywał zakończenie produkcji systemu w 2021 roku, ale trwające niedobory spowodują, że firma zbuduje około miliona PS4 w 2022 roku.
       
      Sony potwierdziło, że produkcja PS4 wciąż trwa, twierdząc, że system "jest jedną z najlepiej sprzedających się konsol w historii i zawsze istnieje możliwość grania crossover między generacjami". Nam to pasuje, ponieważ wydaje nam się, że PS4 powinno nadal istnieć - wciąż pojawiają się nowe gry, takie jak Horizon Forbidden West, i rzeczywiście nie jest tak, że można swobodnie znaleźć PS5 po prostu wchodząc do sklepu i znaleźć ją na półkach sklepowych.
       
      Ciekawostką jest to, że przynajmniej w sieci nie mogliśmy znaleźć wielu nowych konsol PlayStation 4. Kontrola RTVEuroAGD, Amazon, eBay czy Allegro.pl pokazują, że wszystkie te sklepy albo nie mają na swoich listach konsol PlayStation 4, albo po prostu brak nowych sztuk w magazynach. Tylko GameStop miał nowych sztuk, ale tylko w wybranych oddziałach zagranicznych. Jeśli absolutnie musisz mieć teraz PS4 Slim, Sony sprzeda Ci go bezpośrednio (póki co brak możliwości zakupu na Polskiej stronie), ale możesz nabyć tylko jedną sztukę - jak podaje strona, "[ze względu] na wysoki popyt, konsole są ograniczone do 1 sztuki na gospodarstwo domowe".
       
      Linia Xbox One od Microsoftu jest w podobnej sytuacji, jeśli nie gorszej. Przed premierą konsol Xbox Series Microsoft tak samo jak Sony poinformował nas, że zaprzestanie produkcji Xbox One X i Xbox One S All Digital, kontynuując produkcję standardowego, wyposażonego w napęd Xbox One S. Od tego czasu nie widzieliśmy oficjalnej aktualizacji, a na stronie Microsoft Store nadal oferowane są konsole Series X oraz Series S.
       
      Microsoft nie odpowiedział od razu na pytanie o status produkcyjny starszych systemów, ale na razie Xbox Series S może być jedynym łatwo dostępnym systemem do gier, który można uzyskać niemal w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym. 
       
      W przypadku PlayStation 5 i Xbox Series X istnieją oznaki, że sytuacja się poprawia. Choć na poprawę produkcyjną, która zapełniłaby niemal wszystkie póki sklepowe dużych sieci sklepów nadal bym nie liczył - przynajmniej do połowy tego roku.

      0 komentarzy
      679 wyświetleń
    4. Prawie 50 000 graczy chce remake Modern Warfare 2 na PS4 i Xbox One

      Rośnie liczba osób podpisująca się pod petycją związaną z wydaniem remake'u gy Call of Duty: Modern Warfare 2 na konsole PS4 i Xbox One.
       
       
       
      Petycja dostępna jest już od kilku dni a już zdołała zgromadzić ponad 47.000 podpisów od graczy.
       
      Stworzona przez Ramez Zahra petycja skierowana jest Activision i Infinity Ward w sprawie wydania remake'u gry dla fanów serii. Jeśli chcesz dodać swój głos i przyłączyć się do tego sporego grona graczy, wystarczy wypełnić tą petycję.

      0 komentarzy
      175 wyświetleń
    5. Sony zamierza pokazać pełne gry na E3 dla projektu Morpheus

      Istnieją już grywalne pozycje dla projektu Morpheus, po prostu nie widzieliśmy ich jeszcze.
       
      Jednym z pierwszych zestawów VR dostępnych na rynku od Sony związanych z projektem Morpheus rozpocznie się w pierwszej połowie 2016 roku.
       
      To wydaje się nastąpić dosyć szybko, zważywszy na to, że do tej pory widzieliśmy tylko dema i zapewne nikt nie będzie skłonny wyłożyć kilkuset zielonych tylko po to, żeby móc gać w dema na PS4. Jak zapewnia  szef SCE Worldwide Studios Shuhei - Yoshida, który w swoim wywiadzie do Gamespot, potwierdził informację o tym, że firma pracuje nad pełnym tytułami..
       
      "W wielu naszych oddziałach pracuje się aktualnie nad grami dla projektu Morpheus," powiedział.
       
      "Nie rozmawialiśmy jeszcze o tych grach, ponieważ czekamy na odpowiedni moment. Pierwsze informacje podamy zapewne na targach E3, gdzie zaprezentujemy rzeczywiste gry. "
       
      Sony pracuje również nad nowym demo, aby pokazać konsumentom, jak i deweloperom, jakie możliwości posiada ich nowy projekt. Yoshida jest bardzo podekscytowany, chce także zobaczyć, jakie będą kroki konkurencji w wyniku inwestycji Sony na ich platformie.
       
      "Spodziewam się, że nawet nie przypuszczamy co niesamowitego są w stanie już dziś wymyślić deweloperzy," powiedział.
       
      My możemy być tylko tak samo podekscytowani jak Yoshida wierząc, że wirtualna rzeczywistość zmieni podejście do rozrywki wraz z nadejściem ery "wirtualnych okularów".
       
       

      0 komentarzy
      147 wyświetleń
    6. Promocja na PlayStation Store. Gry na PlayStation 4 w lepszych cenach

      W ostatnich dniach nie mogliśmy narzekać na brak wartych uwagi produkcji, ale nie możemy zapomnieć o wcześniej wydanych tytułach. To właśnie z tego powodu Sony zaprasza graczy na najnowszą promocję.

      Wiedźmin powróci w 2021 roku?
      Promocja na PlayStation Store


      Assassin's Creed Unity - 35,97 zł
      Batman: Arkham Knight - 39,00 zł
      Batman: Return To Arkham - 51,00 zł
      Beyond: Dwie Dusze - 33,00 zł - 26,80 zł
      Bioshock: The Collection - 59,00 zł
      Borderlands: The Handsome Collection - 39,00 zł
      Castlevania Requiem: Symphony Of The Night & Rondo Of Blood - 42,00 zł
      Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - 87,00 zł
      Divinity: Original Sin 2 — Definitive Edition - 149,00 zł
      Don't Starve Together: Console Edition - 25,00 zł
      Dragon Ball Fighterz - 124,00 zł
      Dragon Quest XI: Echoes Of An Elusive Age - 124,00 zł
      Elex - 59,00 zł
      God Of War III Remastered - 42,00 zł
      Grand Theft Auto: The Trilogy - 58,00 zł
      Gravity Rush 2 - 59,00 zł
      Gravity Rush Remastered - 33,00 zł
      Heavy Rain - 33,00 zł - 26,75 zł
      Kingdom Hearts III - 216,75 zł
      Knack 2 - 54,00 zł
      Metro Redux - 31,00 zł
      Mutant Year Zero: Road To Eden - 113,00 zł
      Ni No Kuni II: Revenant Kingdom - 99,00 zł
      Nioh - 59,00 zł
      Nioh – Complete Edition - 79,00 zł
      Observer - 54,00 zł - 47,75 zł
      Odin Sphere Leifthrasir - 79,00 zł
      Overcooked - 33,00 zł - 29,65 zł
      Paladins Obsydianowa Paczka - 30,82 zł
      Persona 5 - 99,00 zł
      Rise Of The Tomb Raider: 20 Year Celebration - 49,00 zł
      Shadow Of The Tomb Raider - 145,00 zł - 130,55 zł
      Sleeping Dogs Definitive Edition - 18,75 zł
      Sniper Elite 4 - 59,00 zł
      Soulcalibur 6 - 169,00 zł
      Spyro Reignited Trilogy - 126,75 zł
      Śródziemie: Cień Wojny - 79,00 zł
      Śródziemie: Cień Wojny Wersja Ostateczna - 99,00 zł
      Tekken 7 - 79,00 zł
      The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition - 99,00 zł
      The Last Guardian - 59,00 zł - 51,75 zł
      The Order: 1886 - 42,00 zł
      Tomb Raider: Definitive Edition - 25,00 zł
      Vampyr - 82,17 zł
      Wipeout Omega Collection - 54,00 zł
      Yakuza 6: The Song Of Life - 117,03 zł - 92,13 zł
      Yakuza Kiwami 2 - 145,00 zł
      Yakuza Zero - 39,00 zł

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      177 wyświetleń
    7. Wykup Bethesdy nie zakłócił rozwoju Deathloopa na PS5

      Sony podpisało umowy na wyłączność na konsole z Deathloop i Ghostwire Tokyo przed przejęciem Bethesdy przez Microsoft, co stawia oba tytuły w dziwnej sytuacji. Jednak Xbox zapowiedział, że dotrzyma tych umów, więc tytuły będą nadal wydawane na PlayStation 5 i PC zgodnie z planem, a według dewelopera Arkane Studios, twórcy tego pierwszego, za kulisami działa w taki sam sposób jak zwykle.
       
       
      „Przejęcie nie wpłynęło na codzienny rozwój Deathloopa, który tworzymy wyłącznie na PS5 na konsole, a także na PC” - ujawnia oświadczenie opublikowane w najnowszym wydaniu magazynu Game Informer. A więc żadnych zmian, jak można się spodziewać. Oczywiście przyszłość tytułów Bethesdy jest znacznie bardziej parna; Szef Xbox Phil Spencer przyznał, że „niektóre” przyszłe tytuły pominą możliwość wydawania na PS5 i PS4.

      0 komentarzy
      183 wyświetleń
    8. Ktoś odtworzył interfejs PS5 w JavaScript, a następnie przekształcił go w samouczek

      Jeśli kiedykolwiek próbowałeś nauczyć się kodować, prawdopodobnie wiesz, że praktyczne przykłady zapewniają najlepszą naukę. Chociaż próba skupienia się wyłącznie na teorii jest dobrą alternatywą to majsterkowanie przy prawdziwym kodzie jest tym, gdzie zdobędziesz większość swojej wiedzy. Ten samouczek JavaScript, który obecnie krąży po witrynach takich jak Reddit, jest świetnym przykładem, ponieważ jest oparty na interfejsie użytkownika PlayStation 5.
       

       
      Poniższa strona zawiera praktyczne demo, w które możesz grać, a także pełny opis tego, jak zostało zrobione. Chociaż jest to oczywiście dość prosta gra, zawiera wszystkie animacje, które można znaleźć na konsoli nowej generacji firmy Sony, i jest to po prostu fajna rzecz, nad którą warto się skupić, jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę o kodowaniu.

      0 komentarzy
      228 wyświetleń
    9. Aktualizacja PS4 w wersji 2.50 doda nową funkcję wstrzymaj/wznów

      Nadchodząca aktualizacja PlayStation 4 o nazwie kodowej "Yukimura", doda wiele nowych funkcji, w tym możliwość wstrzymania/wznowienia gry.
       
      Jak pisano na blogu PlayStation, oznacza to, że będziemy w stanie przełączyć PS4 w tryb "Spoczynku" (w celu oszczędzania zużycia energii i możliwości naładowania kontrolerów) w trakcie gry, by następnie móc wrócić z powrotem do rozrywki, poprzez proste naciśnięcie przycisku PS na DualShocku 4.
       
      Funkcja ta zależy od oprogramowania, ale oczekujemy, że będzie dostępna dla większości dostępnych gier.
       
      Inne zmiany w aktualizacji 2.50 to możliwość dostosowania klatek w Remote Play and Share Play z opcją wyboru 60fps.
       
      Aktualizacja "Yukimura" doda również opcję rozbudowy do subkonta naszego konta głównego za pośrednictwem konsoli. Bez potrzeby przechodzenia do trybu online.
       
      Będziemy także w stanie połączyć znajomych z Facebooka do PS4, co powinno wzmocnić naszą sieć znajomych w rozrywce on-line.
       
      Inne dodatki to automatycznie zapisywane zrzutów ekranu w momencie zdobycia osiągnięcia oraz wiele innych opcji ułatwień dostępu. Należą do nich m.in: " powiększenie tekstu, wyższy kontrast UI, zoom dla wyświetlanych zdjęć, odwrócić kolory na ekranie.
       
      Użytkownicy będą również mogli przypisywać do siebie DualShocka 4, uniemożliwiając innym osobom z ograniczonym dostępem możliwość grania.
       
      Data premiery "Yukimury" nie została potwierdzona, lecz aktualizacja powinna pojawić się już nie długo.

      2 komentarze
      180 wyświetleń
    10. Aktualizacja 1.3.1 do Destruction AllStars już dostępne - zobacz jakie zmiany wprowadza

      Destruction AllStars mogło się nieco upaść, ale nie można zrzucić Lucid Games za wysiłki na rzecz ulepszenia gry. Studio wypuszcza aktualizacje w odpowiedzi na opinie graczy, a najnowsze z nich właśnie zostały wydane. Aktualizację 1.3.1 można już pobrać na PlayStation 5, waży nieco ponad 600 MB.
      Więc co robi ta nowa aktualizacja gry o tak niskiej wadze? Właściwie całkiem sporo. Dodatek w nagłówku to nowa, ograniczona czasowo playlista: Mayhem 8 na 8. Innymi słowy, drużynowy wariant „głównego” trybu wieloosobowego gry. Będzie tam tylko przez dwa tygodnie, więc najlepiej wykorzystaj to póki możesz.
       
      Wprowadzana jest duża nowa zmiana w cotygodniowych wyzwaniach. Będą one teraz nagradzać graczy punktami zniszczenia, a także monetami AllStar. Wcześniej punkty zniszczenia można było zdobyć tylko poprzez mikrotransakcje - dzięki tej zmianie w końcu będzie można je zdobyć poprzez grę. Liczba monet AllStar, które otrzymujesz za awans na wyższy poziom, została zwiększona, dodano kilka nowych skórek postaci i wprowadzono różnego rodzaju poprawki błędów.
       
      Oto pełna lista informacji o łatce, widoczna na subreddicie gry:
       
      NOWOŚĆ: Lista odtwarzania Mayhem 8 na 8 jest teraz dostępna w trybie wieloosobowym.
      - Ta polecana playlista jest dostępna przez dwa tygodnie. Cotygodniowe wyzwania będą teraz nagradzać punkty zniszczenia obok monet AllStar. Zwiększono liczbę monet AllStar, które gracze otrzymują po awansowaniu na wyższy poziom. Dodano do gry 9 nowych skórek AllStar.
      - Dodano pierwsze heroiczne i legendarne skórki poziomów - znaczne ulepszenie w porównaniu z poprzednimi poziomami. Podium na koniec gry dla trybów gry jednoosobowej zostało rozszerzone o trzech najlepszych graczy. Dodano podpowiedź do emotki na ekranie podium po zakończeniu gry. Naprawiono błąd, w wyniku którego przejście ze szkolenia do trybu wieloosobowego wpłynęło na jakość dźwięku, w tym na głos spikera. Naprawiono błąd powodujący odłączanie kamery od gracza. Naprawiono błąd powodujący rozdzielanie się drużyn podczas ustawiania się w kolejce na koniec gry.
      - Powinno to pomóc złagodzić niezrównoważone zespoły w grach wieloosobowych. Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre odznaki odblokowywały się po osiągnięciu stanu odblokowania innych odznak.
      - Nadal aktywnie badamy zgłoszenia trofeów, które nie są odblokowywane wraz z odznakami. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom ukończenie celu gwiazdowego „Dowódca dymu wraku” w serii wyzwań Lupita Leader of the Pack. Naprawiono numer poziomu gracza. Powinno to teraz zostać poprawnie odzwierciedlone we wszystkich obszarach interfejsu użytkownika. Naprawiono kilka problemów z interfejsem użytkownika. Poprawiona niezawodność kojarzenia graczy podczas wyszukiwania graczy.
      - Powinno to pomóc złagodzić sytuacje, w których gracze utknęli w nieskończonych poszukiwaniach. Ulepszone komunikaty HUD związane z pingiem gracza.
      - Gracze doświadczający dużego opóźnienia przez dłuższy czas otrzymają niewielkie powiadomienie w prawym dolnym rogu interfejsu, w pobliżu minimapy. Poprawiona stabilność matchmakingu.   Czy wrócisz do Destruction AllStars, aby sprawdzić te zmiany? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    11. Serwery LittleBigPlanet są teraz offline przez sfrustrowanego fana gry

      Funkcje online dla tytułów LittleBigPlanet nie są obecnie dostępne, a według Eurogamer dzieje się tak dlatego, że jeden fan nie jest zadowolony z tego, jak Sony potraktowało serię. Mówi się, że osoba, o której mowa, rzuciła serwery na kolana za pomocą zorganizowanych ataków DDOS, zmuszając je do przełączenia w tryb offline. Oficjalne konto Sony XDEV na Twitterze potwierdziło ten problem, stwierdzając: „Nasze serwery LBP zostały odłączone, podczas gdy badaliśmy pewne problemy techniczne. Wrócimy tak szybko, jak to możliwe!”
       
       
      W rozmowie z redaktorem wiadomości Tomem Phillipsem z Eurogamer, fani LittleBigPlanet twierdzą, że osoba ta w przeszłości pobierała różne wpisy w serialu offline. Uważa się również, że są one przyczyną niedostępności serwisu społecznościowego LBP.me od listopada ubiegłego roku. Co dziwne, napastnik najwyraźniej nie celuje w LittleBigPlanet na PS Vita. A może po prostu jeszcze nie dotarli do tego wpisu.
      Podczas gdy LittleBigPlanet 3 była ostatnim wpisem w serii w 2014 roku, Sackboy otrzymał nowe życie dzięki tytułowi Sackboy: A Big Adventure na PS5. Być może dana osoba naprawdę polubiła aspekt Graj, twórz, udostępniaj w poprzednich grach?
       
      Atak miał miejsce 12 marca, natomiast do dziś dnia problem nie został rozwiązany,
       
      Z pewnością zaktualizujemy was wszystkich, gdy tytuły LittleBigPlanet będą ponownie dostępne w grze online.

      0 komentarzy
      380 wyświetleń
    12. Final Fantasy XVI ma "ekspansywny" system rozwoju umiejętności - możemy stworzyć unikatową postać

      Final Fantasy XVI nie było obecne podczas Tokyo Game Show 2021, ale Square Enix nadal chętnie rozmawia o nadchodzącym RPG. W niedawnym wywiadzie (jak donosi Siliconera), producent odpowiedzialny za grę Naoki Yoshida ujawnił, że długo oczekiwany tytuł będzie zawierał "ekspansywny" system drzewa umiejętności, który ma pozwolić graczowi na "unikalny i osobisty" rozwój postaci .
       
      Idąc za komentarzami Yoshidy, wygląda na to, że ten system będzie dość dogłębny. Wiemy już, że będziesz grał jako Clive Rosfield - wojownik dzierżący miecz i magię ze zwiastuna zapowiedzi - ale ciekawie będzie zobaczyć, jak konfigurowalny jest jego styl walki. Ponownie Yoshida sugeruje, że gracze otrzymają wiele opcji.
       
      Co więcej, obecnie nie wiadomo, czy Clive jest jedyną grywalną postacią w grze. Te drzewka umiejętności mogą również dotyczyć różnych członków drużyny.
       
      Mam nadzieję, że zobaczymy więcej Final Fantasy XVI raczej wcześniej niż później. Jego nieobecność na Tokyo Game Show 2021 była dla fanów sporym rozczarowaniem, ale nadal byłoby miło usłyszeć, coś więcej o grze w stosunkowo nie długo po tej imprezie.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    13. Najlepiej sprzedające się gry na PS4, PS3, PS Vita na PSN w Lutym

      Sony opublikowało miesięczną listę najlepiej sprzedających się gier w Ameryce Północnej na PlayStation Store, Dying Light wskoczyło na szczyt w lutym na PS4.
       
      Techland dał nam otwarty świat gry z zombie w roli głównej, wydany pod koniec stycznia, dzięki której udało im się wyprzedzić na liście popularności takie duże produkcje jak Evolve (wydany 10 lutego) oraz The Order: 1886 (wydany 20 lutego). Daying Light przysłoniło nawet Dragon Ball Xenoverse, pomimo faktu, że został wydany dopiero 24 lutego. Pierwszy epizod Life is Strange  - dostępne tylko w wersji do pobrania, w przeciwieństwie do innych gier - wszedł na numer piąty w tym miesiącu.
       
      Minecraft, jak zwykle, na szczycie listy przebojów na konsoli PS3, no i na końcu pozostała Vita ze swoim Sword Art Online: Hollow Fragment.
       
      Pełną listę możesz sprawdzić poniżej. Daj nam znać w komentarzach jaką grę wy pobraliście w lutym w lutym.
       
      PS4:
       
       


      Dying Light
      Dragon Ball: Xenoverse
      Evolve
      The Order: 1886
      Life is Strange: Episode One
      Minecraft: PlayStation 4 Edition
      Grand Theft Auto V
      Middle-earth: Shadow of Mordor
      LittleBigPlanet 3
      Resident Evil
      Rayman Legends
      Call of Duty: Advanced Warfare
      Dragon Age: Inquisition
      Tomb Raider: Definitive Edition
      Far Cry 4
      FIFA 15
      Outlast
      Knack
      Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition
      NBA 2K15
      PS3:


      Minecraft: PlayStation 3 Edition
      Resident Evil
      Grand Theft Auto V
      Call of Duty: Advanced Warfare
      Life is Strange: Episode One
      Dragon Ball: Xenoverse
      Chivalry: Medieval Warfare
      Street Fighter III: Third Strike Online Edition
      Super Street Fighter II Turbo HD Remix
      NBA 2K15
      LittleBigPlanet 3
      South Park: The Stick of Truth
      Resident Evil 4
      Need for Speed: Most Wanted
      FIFA 15
      Grand Theft Auto IV
      Destiny
      Street Fighter X Tekken
      Guilty Gear Xrd -SIGN-
      Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition
      PS Vita:


      Sword Art Online: Hollow Fragment
      Minecraft: PS Vita Edition
      Dragon Ball Z: Battle of Z
      Hyperdimension Neptunia ReBirth1
      Monster Monpiece
      Tales of Hearts R
      Jak and Daxter Collection
      Call of Duty: Black Ops Declassified
      Rayman Legends
      Child of Light
       

      1 komentarz
      164 wyświetleń
    14. PS5 bez natywnego obrazu 4k w 60 FPS? Dementujemy plotki!

      W sieci już od kilku dni krąży plotka o tym, że w jakiś sposób PS5 nie może uruchamiać gier w natywnym obrazie 4K przy 60 FPS? Brzmi nieprawdopodobnie… prawda? To dlatego, że tak jest. Z oficjalnym wpisem na łamach XboxArcade wstrzymywaliśmy się jeszcze trochę, ponieważ zamierzamy dostarczać wam rzetelnych informacji, pomijając burzę niepotwierdzonych plotek.
       
      W niedawnym oświadczeniu dewelopera Teamkill Media otrzymaliśmy potwierdzenie, że nie powinno być problemu, aby platforma PlayStation nowej generacji do gier z łatwością osiągnęła testy porównawcze 4K 60 FPS.
      Gdzie zaczęła się ta panika na temat PS5? Plotki zaczęły się obracać, gdy kilku „wtajemniczonych” zaczęło dzielić się pogłoskami, że PS5 z trudem osiąga rozdzielczość 4K i deweloperzy muszą "kombinować" i iść na kompromisy w poszczególnych momentach gry. W serii tweetów znany producent gier, Dusk Golem - znany również pod pseudonimem AestheticGamer, powiedział, że od deweloperów korzystających z zestawów deweloperskich na PS5 słyszał, że konsola „boryka się w szczególności z grami 4K, więc zobaczysz wiele fałszywych obrazów 4K”.
       
       
      W porównaniu do Xbox Series X, który ma być tańszy spekuluje się również jako potężniejszą konsolę nowej generacji.
       
      Warto wspomnieć, że fałszywe 4K oznaczałoby wykorzystanie pewnych sztuczek programowych, aby zasadniczo przeskalować obraz z rozdzielczości 1080p (lub wyższej) do formatu 4K, bez obciążenia wymaganego do uruchomienia natywnej rozdzielczości 4K.
      I choć brzmi to absurdalnie, trudno jest teraz odrzucić większość plotek na temat PS5 - faktem jest, że nie wiemy zbyt wiele o konsoli i nie widzieliśmy wystarczająco dużo gier w akcji. Czy więc musimy się martwić, że gry na PS5 działają poniżej natywnego standardu branżowego 4K? Nie, oczywiście nie.
       

      Wyjaśnienie pochodziło od programisty Teamkill Media na Twitterze. Po odświeżeniu, w którym użytkownik Twittera twierdził, że ich kosmiczny horror FPS Quantum Error ma trudności z osiągnięciem wstępnej optymalizacji 4K przy 30 FPS postanowili to sprawdzić. I tak według Teamkill Media, Quantum Error już działa w niezoptymalizowanej rozdzielczości 4K 65-70FPS. Więc nie martwią się o osiągnięcie 60 klatek na sekundę przed ostateczną premierą gry:
       
      Dlatego odłóżmy tę paskudną plotkę - skoro mniejsze studio, takie jak Teamkill Media LLC, jest w stanie osiągnąć takie wyniki, czy są jakieś wątpliwości odnośnie tego, czy giganci branżowi, tacy jak Sony, EA, Ubisoft czy Insomniac Games, będą mieli te problemy? Bez wątpienia nie, więc sprawa mocy PS5 powinno być oczywista.
       
      Data premiery nie została jeszcze oficjalnie podana przez Sony, ale wstępnie podaje się, ze konsola ma pojawić się w święto dziękczynienia w USA, które przypada na 26 listopada 2020.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      667 wyświetleń
    15. Gran Turismo 7 ma oficjalnego partnera technicznego w zakresie układów hamulcowych

      W cyklu promocyjnym Gran Turismo 7 dochodzimy do punktu, w którym Polyphony Digital ogłasza umowy, które podpisała z organizacjami z branży motoryzacyjnej. Ostatnią pieczęć odnotowała umowa z Brembo, który jest oficjalnym partnerem technicznym gry w zakresie układów hamulcowych. Włoską markę znajdziesz w tuning shopie, gdzie będziesz mógł wyposażyć swój pojazd w rzeczywiste komponenty marki Brembo.
       
      Jak można się spodziewać, wszystkie części zostały skrupulatnie renderowane przez japońskiego dewelopera, ba znajdziesz trochę historii na temat samej firmy i jej początków w sekcji Brand Central:
        "Dla Brembo to partnerstwo stanowi niezwykłą okazję do dotarcia do młodszych pokoleń, co jest w ramach naszej wizji - Przekształcania energii w inspirację" - powiedział Daniele Schillaci, dyrektor generalny Brembo. "Osiągi z asfaltowego toru i design naszych systemów stały się teraz nieodzowną częścią wirtualnego świata gry Gran Turismo 7. Naszą ambicją jest dalsze ulepszanie wrażeń z jazdy".
       
      Twórca serii Kazunori Yamauchi jest szczęśliwy z możliwości podjęcia współpracy z firmą Brembo: "Zawsze uważałem, że Brembo jest niezawodne na torze, w wyniku czego zawsze miałem związek z marką. Dlatego z przyjemnością ogłaszam partnerstwo pomiędzy Gran Turismo i Brembo, marką o prawdziwych wysokich osiągach".
       
      To właśnie takie anegdoty sprawiają, że Gran Turismo jest serią wyjątkową – nawet komercyjne oferty są osobiste dla Kazunoriego. Do oficjalnej premiery gry został jeszcze okr

      0 komentarzy
      226 wyświetleń
    16. Mortal Kombat X na PS4 będzie wspierać Arcade Stick z PS3

      Mortal Kombat X na PS4 będzie posiadał pełne wsparcie dla ostatniej generacji Arcade Sticków wydanych na PS3. Posiadacze tych kontrolerów na pewno zacierają już ręce, ponieważ deweloper Netherrealm oficjalnie potwierdza tą informację.
       
      Netherrealm potwierdził, że co najmniej dwa kontrolery dostępne na PlayStation 3 będą są zgodne z wersją Mortal Kombat X na PS4. Dotychczas potwierdzone są wersje Mortal Kombat Tournament Edition dostępny od roku 2011 oraz Injustice: Gods Among Us z od 2013 roku. Nie ma jeszcze pełnej listy dotyczącą obsługiwanych Arcade Sticków oraz czy ta sama sytuacja będzie dotyczyła konsoli Xbox One i Xbox 360.
       
      Deweloper Lab Zero Games ogłosił w zeszłym roku, że zamierza wspierać Arcade Stick z PS3 na PS4 w grze Skullgirls za pośrednictwem niestandardowego sterownika USB. Lab Zero dodał również, że mógłby udostępnić swój sterownik innym programistom bez żadnych kosztów z tym związanych. Netherrealm nie chce ujawnić, czy ich wsparcie zostało oparte na sterowniku Lab Zero. Nam to nie przeszkadza, a teraz liczymy na wsparcie kierownic z PS3 np. Logitech G27.
       
      Mortal Kombat X ukaże się na PlayStation 4, Windows PC i Xbox One.

      1 komentarz
      209 wyświetleń
    17. Rozszerzony zwiastun Final Fantasy VII Remake Intergrade opisuje ulepszenia PS5

      Masz ochotę na nadchodzącą datę premiery Final Fantasy VII Remake Intergrade 10 czerwca? Możesz spędzić czas z rozszerzonym zwiastunem przesłanym przez Square Enix na noc. To kompilacja fragmentu materiału, który pierwotnie widzieliśmy podczas prezentacji Sony State of Play na początku tego roku, ale warto obejrzeć go ponownie, jeśli masz ochotę posmakować ulepszeń wizualnych i nowego dodatku Episode Yuffie.
       
      Ci z Was, którzy nie wiedzą, mogą pochwalić się darmową aktualizacją PS4 do PS5 - z wyłączeniem wersji PS Plus - i będziecie mogli kupić nowe rozszerzenie indywidualnie, jeśli chcecie. Zapisane dane również zostaną przeniesione, więc jeśli nadal nie ukończyłeś kampanii, nie znajdziesz lepszej wymówki. Co myślisz o aktualizacji?
       
      Grę w przedsprzedaży oraz kilka innych ciekawych gadżetów może zamówić w oficjalnym sklepie Square Enix - https://store.na.square-enix-games.com/en_US/product/629902/final-fantasy-vii-remake-intergrade-ps5
       
      Wykorzystaj swój "Limit" w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      250 wyświetleń
    18. Sony ogłasza State of Play. Zapowiedzi nowych gier na PS4 i PS VR!

      Sony przedstawiło właśnie inicjatywę State of Play, dzięki której mamy zobaczyć nie tylko nowe gameplay’e i zwiastuny znanych już tytułów, lecz również zapowiedzi kolejnych gier na PS4 i PS VR.
      State of Play to seria filmów, która ma pokazać, że PlayStation 4 ma się dobrze i doczeka się jeszcze nowych tytułów. Pierwszy odcinek zostanie pokazany przez Sony w poniedziałek 25 marca o godzinie 22:00 czasu polskiego.
      Jak podkreśla Sony, State of Play przyniesie ze sobą nowe informacje o ujawnionych już grach oraz ogłoszenia ze świata PlayStation. Pierwszy odcinek pokaże nadchodzące tytuły na PS4 i PS4 VR, w tym nowe trailery, zapowiedzi nowych gier oraz gameplay’e.
      State of Play będzie transmitowane na żywo poprzez serwisy Twitch, YouTube, Twitter oraz Facebook. W poniedziałkowe popołudnie zaprosimy Was do wspólnego oglądania i zamieścimy linki do pokazu live.
      Sony obiecuje, że State of Play nie skończy się na jednym odcinku i będzie z nami przez cały rok! Warto przypomnieć, że Sony odpuszcza sobie obecność na czerwcowych targach E3 i jak widać, chce nas poinformować o nowych grach na swój właśnie ogłoszony sposób.
      State of Play Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      224 wyświetleń
    19. God of War 3 Remastered zmierza na PlayStation 4 w lipcu

      God of War 3 Remastered zmierza na PlayStation 4, informuje Sony.
       
      Zainteresowanych odsyłam do oglądania wideo na kanale PlayStation w serwisie www.twitch.tv
       
      Według Sony, gra ukaże się 14 lipca, i będzie posiadać pełne wsparcie grafiki HD w 1080p oraz "inne dodatki".
       
      Wersja Remastered jest wydawana w ramach obchodzenia 10. rocznicy serii.
       

      đci

       

       
       

      1 komentarz
      234 wyświetleń
    20. PSN posiada teraz stronę stanu serwera w czasie rzeczywistym

      PlayStation Network zarówno jak Xbox Live  udostępnił swoim użytkownikom nową szczegółową stronę, na której można śledzić stan większości usług w czasie rzeczywistym.
       
      Każdy wcześniej polegał na starej stronie, która nigdy nie została zaktualizowana o statusy sieci. dlatego większość użytkowników sprawdzała stan PlayStation Network na Twitterze, gdzie podawano najnowsze aktualizacje z przerw serwerów.
       

       
      Nowa strona wygląda o wiele lepiej i posiada osobny wiersz dla każdej z dostępnych usług, takich jak "Gaming and Social" , "PlayStation Store", itp.
       
      Mam nadzieję, że będzie odzwierciedlać rzeczywisty stan serwera w danym czasie.

      1 komentarz
      253 wyświetleń
    21. Wideo z anulowanego Elder Scrolls Travels: Oblivion na PSP

      W internecie pojawiły się trzy filmy z anulowanej gry The Elder Scrolls Travels: Oblivion, która powstawała z myślą o przenośnej konsoli PSP.
      Tytuł, nad którym pracowali deweloperzy ze studia Climax, miał być powiązany z The Elder Scrolls 4: Oblivion i ukazać się wiosną 2007 roku. Ostatecznie projekt skasowano.
      Pierwsze z udostępnionych nagrań pochodzi z wersji datowanej na czerwiec 2006 roku, drugie pokazuje zaś jak produkcja wyglądała kilka miesięcy później - w styczniu 2007 r.
      Trzeci materiał opatrzony jest komentarzem, który opisuje pokrótce historię tytułu oraz to, co widzimy w filmie.
      Pod względem mechanizmów rozgrywki, gra przypominała główne części serii The Elder Scrolls. Główny bohater korzystał z broni białej i magii, a wydarzenia ukazano w widoku z pierwszej osoby.
      Z informacji, które w 2009 roku uzyskał serwis Unseen64, wynika, że ze względu na ograniczenia sprzętowe PSP, zabawa miała być w dużo większym stopniu liniowa niż w przypadku odsłon cyklu z PC i konsol.
      W produkcji znalazłaby się służąca graczom za bazę wypadową lokacja, z której można byłoby udać się do innych obszarów.
      We wspomnianym miejscu moglibyśmy dokonać też zakupów u handlarzy, spotkać postacie niezależne czy podjąć się realizacji konkretnych zadań.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      246 wyświetleń
    22. Sony kończy produkcję PS Vita w Japonii

      Przedstawiciele japońskiego oddziału koncernu Sony oficjalnie poinformowali o zakończeniu produkcji dwóch ostatnich modeli przenośnej konsoli PS Vita w Kraju Kwitnącej Wiśni.
      Mowa o wersji czarnej (PCH-2000 ZA11) i morskiej (PCH-2000 ZA23), które do niedawna były jedynymi tworzonymi przez firmę. Decyzja oznacza najprawdopodobniej wstrzymanie dostaw także w pozostałych regionach świata.
      Zakończenie produkcji to kolejny etap wycofywania wsparcia dla przenośnej konsoli. W maju ubiegłego roku zrezygnowano z wytwarzania fizycznych gier na platformę, czyli kartridży GameCards. Natomiast od bieżącego miesiąca tytuły na sprzęt nie wchodzą do oferty PS Plus.
      PS Vita najprawdopodobniej nie doczeka się następcyPS Vita zadebiutowała w 2012 roku jako następca PSP. Mimo kilku produkcji na wyłączność oraz funkcji umożliwiających współpracę z PS4, przenośne urządzenie nie cieszyło się dużą popularnością, ustępując miejsca smartfonom i konkurencyjnemu Nintendo 3DS.
      Na konsolę wydano kilka gier sygnowanych rozpoznawalnymi markami Sony, jak Killzone Najemnik czy Uncharted: Złota Orchłań, jednak sprzęt sprawdził się głównie do niewielkich tytułów niezależnych i japońskich gier RPG.
      Na PS Vita wydano specjalną odsłonę UnchartedVita najprawdopodobniej nie doczeka się jednak sukcesora. We wrześniu ubiegłego roku wiceprezes Sony Interactive Entertainment - Hiroyuki Oda - stwierdził, że firma nie ma w planach następcy platformy.
      Źródło: Gematsu
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      262 wyświetleń
    23. Nie zapomnij o pobraniu startowej poprawki do gry Bloodborne

      Bloodborne już dziś ma swoją premierę w USA w europie ma się pojawić 27 marca. A my już mamy możliwość pobrania łątki premierowej do gry, która ważny jedynie 2.69GB.
       
      Omawiany patch, który przynosi Bloodborne do wersji 1.01 daje nam m.in. pozwala na granie online, naprawia kilka błędów, poprawia wydajność i dodaje nową opcję - Chalice Dungeons.
       
      Wydaje się również, że patch wprowadza kilka drobnych zmian w sformułowaniach (czyżby cenzura), jak wynika z raportu na Reddit przez użytkownika "Desiderati".
       
       
       
      Dodatkowa zawartość ska gry Bloddborne zaczyna się od pobrania 5.04GB obok premierowej poprawki, ale całkowita pojemność zawartości do pobierania waży 29.89GB. Pełna wersja gry wymaga 41GB miejsca na dysku PS4.
       
      Jeśli ktoś z was jeszcze zastanawia się nad kupnem konsoli PS4 i nie wie jaki zestaw wybrać to XboxArcade radzi - najlepiej z jak największym dyskiem

      0 komentarzy
      160 wyświetleń
    24. Poprawka do gry Bloodborne poprawiająca prędkość wczytywania już w trakcie przygotowań

      Bloodborne jest świetną grą, lecz ma jedną wadę, która już na starcie zaczęła dokuczać graczom. Problem  jaki dotyczy gry jest długi czas wczytywania.
       
      W rzeczywistości, zgodnie z informacjami od Digital Foundry, może to potrwać do 45 sekund, aby w końcu móc się odrodzić w Central Yharnam, co nie wypada idealne w gry, w której często giniemy. Na szczęście, deweloper już podjął odpowiednie kroki w tej sprawie.
       
       
       
      "Projektanci badają obecnie kolejną łatkę dla Bloodborne, szukając sposoby na poprawę czasu trwania wczytywania, obok innych optymalizacji wydajności i różnych poprawek". Jeśli nie chcesz czekać na tej aktualizację, możesz skorzystać z dysku SDD w Playstation 4, który umożliwi Ci skrócenie czasu do około 25 procent.

      1 komentarz
      269 wyświetleń
    25. PS5 otrzyma opcję wstecznej kompatybilności

      Sony nie zamierza popełniać błędów znanych z posunięć Nintendo czy Segi i nie zapomina o wstecznej kompatybilności przy tworzeniu najnowszej konsoli.
       
      Ten fakt potwierdza znaleziony w amerykańskim urzędzie patentowym dokument, sugerujący, że w powstającym PS5 pojawi się funkcja pozwalająca uruchamiać gry z poprzednich konsol Sony.
       
      Ciekawą informacją jest to, że patent zarejestrowano już 27 lipca 2015 roku, ale dopiero 19 marca bieżącego został publicznie ujawniony. W dokumencie projektu podpisali się David Simpson ze studia Naughty Dog oraz Mark Cerny, czyli główny projektant PlayStation 4.
       
      W dokumencie znajdują się m.in. metoda wykrywania, czy dana produkcji została stworzona z myślą o nowej, czy poprzedniej platformie Sony. W przypadku tego drugiego system konsoli ma na celu wyłączenie część opcji procesora, by cechował się wydajnością starszego odpowiednika.

      0 komentarzy
      226 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.