Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • GameStop zaprzestał sprzedaży zestawów PS4 i Xbox One zawierających wersje cyfrowe gier

    Przedstawiciele sieci sklepów GameStop oficjalnie poinformowali, ze nie będą oferować w sprzedaży zestawów konsol PS4 oraz Xbox One zawierających gry cyfrowe w postaci vouchera.

    Oczywiście sklep nie zamierza wycofać takich zestawów ze swojej oferty, przez co nadal będziemy mogli kupić w lokalnym sklepie lub online takie konsole, lecz w środku zamiast kodu z grą znajdziemy fizyczną jej kopię.

     

    GameStop swoją akcje rozpoczął już z pakietem Madden NFL 16, gdzie oprócz konsoli mogliśmy otrzymać fizyczna kopię gry. Oferta dotyczy oczywiście obu konsol PS4 jak również Xbox One. Zestawy powstały wraz z porozumieniem zarządców GameStop oraz producentem gry EA. Prezes GameStop wkrótce zamierza stworzyć podobne zestawy z innymi grami.

    Skąd takie zamierzenie? Oczywiście jak wielu z Was wie, sieć sklepów GameStop największą ilość zysków czerpie z rynku wtórnego, czyli odsprzedaży gier używanych. Gry fizyczne znajdujące się w zestawach mają większą szansę na powrót do sklepu, gdzie może zostać ponownie sprzedana.

     

     

     

    0 komentarzy
    219 wyświetleń

    Przegląd wideo nowego dashboardu dla Xbox One

    Nowy dashboard wprowadza szereg zmian, jedną z nich jest całkowicie nowy wygląd interfejsu, który ma być bardziej przejrzysty, łatwiejszy w obsłudze oraz 2x szybszy w działaniu od poprzedniej wersji.
     
     
     
    Nowy dashboard trafi do nas dopiero w listopadzie, choć oficjalna data premiery nie została jeszcze podana. Użytkownicy zapisani do programu Previe mogą już dziś pobrać najnowszy interfejs dla konsoli Xbox One i testować jego nowe funkcje.
     
     
     
    Poniżej zamieszczamy wideo, w którym Larry "Major Nelson" Hyrb oraz Richard Irving (inżynier Xbox) omawiają nowe UI. Zachęcamy do obejrzenia.
     

     
     
     
    Na koniec mała galeria nowego interfejsu:
     
    [gallery type=rectangular" ids="6124,6125,6126,6127,6128,6129" orderby="rand]

    0 komentarzy
    143 wyświetleń

    Premiera nowego kontrolera dla konsoli Xbox One już w tym miesiącu!

    Microsoft oficjalnie podał datę premiery nowego kontrolera dla konsoli Xbox One. Kontroler Elite ma pojawić się w sklepach dokładnie w dniu premiery najnowszej części Halo 5: Guardians, która odbędzie się 27 października.

     

    Cena nowego pada nie jest niska ponieważ wynosi $149,99 (ok. 570zł), lecz nie jest tez wygórowana jak za możliwości, które posiada. Wszyscy, którzy złożą ofertę przedpremierową do dnia 23 i 14 godziny otrzymają swoja wersję kontrolera jeszcze w dniu premiery.

     

    Więc jeśli nie chcesz czekać możesz go zamówić na oficjalnej stronie Microsoftu - http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Xbox-One-Elite-Controller/productID.319671000 (póki co brak oferty w polskim sklepie Xbox).

     

     

    0 komentarzy
    143 wyświetleń

    Kto z was chce Halo: Reach na Xbox One?

    Jeśli chcesz to nie jesteś jedyny, ponieważ główny szef odpowiedzialny za markę Xbox ma takie dokładnie takie same zdanie.

    Phil Spencer w pytaniu o możliwość pojawienia się gry Halo: Reach na liście kompatybilności Xbox One odpowiada jednoznacznie, że gra ma być jedną z dostępnych w nowej usłudze - https://twitter.com/XboxP3/status/645335368804339712

     

    Dla przypomnienia Halo: Reach miało swoją premierę 5 lat temu na konsoli Xbox 360. Był to prequel dla całej serii, w której fabuła rozgrywała się jeszcze przed wydarzeniami z pierwszej części. Gra była ostatnią z pod szyldu Bungie i pomimo wielu krytyk oraz słabych ocen potrafiła zarobić ok. $200 mln w dniu premiery.

     

    kompatybilność wsteczna dla Xbox One aktualnie jest w fazie beta testów, a jej publiczna wersja ruszyć ma w listopadzie bieżącego roku, więc przed gwiazdką posiadacze tych konsol, będą mieli kolejny wysyp świetnych gier.

    0 komentarzy
    158 wyświetleń

    Nowy bezprzewodowy kontroler dla Apple TV- SteelSeries Nimbus!

    W czasie, gdy Apple oficjalnie ogłosiło, że ich najnowszy Apple TV będzie umożliwiać pobieranie i obsługę większości gier dostępnych w AppStore wywołało niemałe zamieszanie. Firma do nowej funkcjonalności przygotowała zupełnie nowy pilot, który działa również jako kontroler na podobnej zasadzie co Wiilot dla Nintendo Wii.

    Z nowych funkcji nadchodzącego Apple TV 4 postanowiły skorzystać również firmy trzecie wypuszczając na rynek bardziej tradycyjne kontrolery do gier. Pierwszym z nich jest Nimbus zaprojektowany przez firmę SteelSeries.

    Komunikację z urządzeniem zapewnia połączenie Bluetooth, a jego bateria zapewni nam do 40 godzin spokojnej zabawy bez ładowania. Kontroler zawiera standardowy D-Pad, dwa analogi umieszczone obok siebie, spusty L1,L2, R1,R2, przez co bardziej przypomina kontroler DualSchock znanego z konsoli Playstation oraz 4 przyciski z dużą czułością nacisku. po środku znajdziemy przycisk Menu odpowiadający za szybką nawigację.


    Nimbus pojawi się w sprzedaży dopiero, gdy Apple umożliwi dostęp do nowej aplikacji, którą będą gry na AppleTV 4. Jego cena detaliczna ma nie przekraczać kwoty $50.

     

    Na koniec podajemy pełne dane techniczne kontrolera od SteelSeries:

    Rozmiary

    Szerokość: 150 mm (5.91 in)
    Wysokość: 110 mm (4.33 in)
    Grubosć 63.2 mm (2.49 in)

    Komunikacja

    Bluetooth v4.0

    Zawartość opakkowania

    Kontroler
    Szybka instrukcja obsługi
    Naklejki SteelSeries

    Dodatkowe funkcje

    Bateria o wytrzymałości ponad 40 godzin ciągłego grania
    Złącze Lightning umożliwiające szybkie ładowanie
    Przycisk Menu ułatwiający korzystanie z różnorodnych funkcji kontrolera i Apple TV
    Przyciski z czujnikami nacisku, gwarantujące precyzję

    1 komentarz
    205 wyświetleń

    Nowy AppleTV wkracza w rynek gier!

    Po premierze i dostępnego już od pewnego czasu na rynku iPhone 6 oraz iPhone 6+ czas na kontynuację set-top-box'a od Apple, czyli kolejną wersję AppleTV.


    Tym razem gigant z Cupertino postanawia oprzeć swoje najnowsze urządzenie o najnowszy system iOS 9, który miał swoja premierę 16 września br. AppleTV 4 zarówno jak poprzednik po raz kolejny zapewni dostęp do serwisów muzycznych i strumieniowania wideo, lecz istotną nowością jest wprowadzenie dostępu do gier ze sklepu AppStore, gdzie większość z nich jest przystosowana do wyświetlania w wysokiej rozdzielczości oraz kontrolerów firm trzecich podłączanych do iPad'a i iPhone'a.
     

     
    Pewne anonimowe źródła donoszą, że nowe urządzenie firmy będzie głównie sprzedawane jako inteligentne urządzenie multimedialne, a jego możliwość uruchamiania gier, pozostanie oddzielną kampanią reklamową.
     

     
    Cena urządzenia będzie sięgać 149$ za wersję 32GB i 199$ za wersję 64GB.
     
     
     
     
     
     
     
     

    0 komentarzy
    175 wyświetleń

    Microsoft zamyka na dobre usługę Xbox Live Indie Games

    Po siedmiu latach dostarczania usługi Xbox Live Indie Games przez Microsoft, postanowiono w ostateczności zamknąć usługę na dobre.

    Xbox Live Indie Games jest programem MS wspomagającym niezależnym twórcom opracowywać gry na Xboksa 360. Od 9 września wszyscy członkowie usługi nie mogą już więcej wykupować rocznej subskrypcji, a już za okrągły rok przestanie być możliwe publikowanie gier w sklepie Xbox Live Indie Games.

     

    W okolicach września 2017 roku sklep zostanie ostatecznie zamknięty na dobre. To jest smutna informacja dla posiadaczy konsol Xbox 360, którym Microsoft daje powoli we znaki, że wsparcie dla tej konsoli powoli zmierza ku końcowi, na rzecz Xbox One. Na koniec warto zaznaczyć, ze dzięki tej usłudze w bibliotece gier AAA znalazło się ok. 3 300 gier mniej lub bardziej interesujących.

     

    1 komentarz
    206 wyświetleń

    Konami ostrzega o bugu, który uszkadza stan gry z MGS V: Phantom Pain

    Konami ostrzega graczy przed możliwym błędem, który pojawia się w grze. Błąd dotyczy uszkadzania zapisanego stanu gry tworząc go bezużytecznym.
    Błąd dotyczy wszystkim platform, na których pojawiła się gra.


    Błąd pojawia się wyłącznie w Misjach 29 i 42, ale tylko wtedy kiedy za swojego towarzysza wybieramy Quiet. Dlatego przed przemierzaniem jednej z tych misji doradzamy wybierać sobie inną postać.
     
     
     
    Konami oczywiście przeprasza za to zajście i już na dniach planuje wydanie poprawki eliminujący ten błąd gry. Aktualnie dostępna jest tylko poprawka dla Playstation 4. Patch w wersji v1.03 waży ok. 435.8MB i rozwiązuje kilka innych problemów. Reszta platform póki co
     
     
     
    Metal Gear Solid 5 jest flagowym tytułem Konami obok serii PES, pomimo, że jego premiera miała miejsce już na początku miesiąca (to gra oceniania jest bardzo wysoko.
     
     
     
    Dla przypomnienia jej główny pomysłodawca i kreator Hideo Kojima po 30-letniej pracy nad serią odszedł od wydawcy i póki co nie znamy oficjalnych powodów, to

    1 komentarz
    269 wyświetleń

    Kto nie chce zobaczyć Mario Kart w GTA V?

    Czy jest ktoś taki, kto nie chce zobaczyć jakby wyglądał Mario w swojej mrocznej odsłonie w GTA 5?



    Dla wszystkich ciekawskich po to zaistniały w grach mody, które pozwalały na urozmaicanie rozrywki, a przede wszystkim dodawanie rzecz do gry, które nigdy nie miałyby miejsca w oficjalnym wydaniu.

     

    W tej modyfikacji Mario pokazuje swoją ciemną stronę osobowości, przemierzając ulice dostępne w grze w swoim mobilu znanym z serii Mario Kart, rzucając koktajlami Mołotova i będąc głównie ordynarnym.

     

    Modyfikację zawierającą postać Mario możecie pobrać tutaj natomiast model gokarta, którym porusza się po mapie Grand Theft Auto możecie łyknąć pod tym linkiem.

     

    Miłej zabawy

    0 komentarzy
    213 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.