Jump to content

Nowa przeglądarka internetowa Xbox może uruchamiać gry PS1 i Nintendo 64

Długo oczekiwana nowa przeglądarka Edge oparta na Chromium w końcu została wydana, ale nie spodziewaliśmy się, że tak szybko użytkownicy Xbox znajdą nowe sposoby wykorzystania jej możliwości do grania w gry z innych platform.
 
Popularny YouTuber MVG (Modern Vintage Gamer) jako pierwszy podkreśla nowe możliwości emulacji w przeglądarce, wskazując, że wiele gier z PlayStation 1, Nintendo 64, SEGA Genesis i innych działa naprawdę dobrze na nowym Edge. Minus? Nie możesz grać w nie legalnie, ponieważ nie ma możliwości załadowania własnych gier przez przeglądarkę.
 
 
Zamiast tego musisz polegać na stronach, które już hostują te gry (do których z oczywistych względów nie będziemy tutaj linkować), ale film jest fascynującym materiałem, pokazującym, że takie jak F-Zero i Tekken 3 działają z prawie pełną prędkością.
 
To oczywiście nie tylko emulacja, ponieważ istnieje wiele innych gier internetowych, które działają dobrze z nową przeglądarką, a dzięki dodaniu obsługi myszy i klawiatury, takie jak Quake JS działają doskonale również na Xbox Series X i Series S. Nie wspominając już o platformie Google Stadia, który jest również obsługiwany. Teraz wystarczy poczekać na Geforce Now i gry ekskluzywne z konsoli konkurencji staną dla nas otworem!
 
Do czego do tej pory używałeś nowej przeglądarki Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Project Magnum wygląda bardzo efektownie w zwiastunie - nadchodzi nowa gra dla PS4 oraz PS5

Nowy zwiastun właśnie wylądował na stronie YouTube PlayStation i dotyczy gry znanej obecnie jako Project Magnum. Opracowany przez studio Nat Games z Seulu, nie ma jeszcze zbyt wielu szczegółów na temat gry, z wyjątkiem wspomnianego wideo. Zalecamy zaznaczyć powiadomienie na kanale ponieważ sądząc po zwiastunie szykuje się bardzie ciekawa strzelanka z opcji kooperacji.
 
 
 
Nadchodząca gra to kolejny tytuł akcji z elementami RPG i choćby wydawało się, że w tej kategorii jest spory przesyt, to się ostatnio nie pojawiło się nic ciekawego, a powyższy zwiastun zachwyca efektowną walką i imponującymi wrogami. Wydaje się, że można go grywać w trybie współpracy z maksymalnie czterema osobami, a dzięki tym fajnym haczykom do grapplingu wygląda jak kinetyczna i wciągająca galeria strzelanin.
 
Nie ma jeszcze daty premiery dołączonej do gry, ale mam nadzieję, że ta nie jest odległa i zobaczymy Project Magnum na początku przyszłego roku. Wygląda to obiecująco, ale tak naprawdę nie wystarczy, aby dokonać osądu. Mimo to cieszymy się, że możemy dowiedzieć się więcej.
 
Co sądzisz o Projekcie Magnum? Przejdź do sekcji komentarzy poniżej, aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.
Read more...

Hyperkin przywraca oryginalny kontroler Xbox Duke

Być może pamiętasz, że klasyczny oryginalny kontroler Xbox "Duke", który był pierwszym kontrolerem stworzonym przez Microsoft dla oryginalnej konsoli Xbox. Jeśli nie to masz dobrą okazję sobie przypomnieć ponieważ teraz firma Hyperkin wymyśla go na nowo, a ich "nowy kontroler", czyli Xbox 20th Anniversary Edition ma pojawić się w pod koniec tego roku.
 
Szczegóły odnośnie sprzętu są praktycznie nieznane, ale wiemy, że będzie kompatybilny z Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC (Windows 10) i podobnie jak poprzednia wersja, będzie wyposażony w oryginalną animację startową Xbox.
 
 
Jak widać, będą dwie różne wersje - jedna w kolorze białym i jedna w kolorze czarnym - podczas gdy stare białe i czarne przyciski na kontrolerze będą działać jako spusty (RB i LB). Pojawi się także przycisk Udostępnij znany z konsoli Xbox Series X|S.
 
Hyperkin był twórcą poprzedniej wersji "Duke'a" na Xbox One (dostępnego w trzech kolorach), więc jeśli podobała ci się tamta wersja, prawdopodobnie spodoba ci się również ta. Firma nie bez powodu wskrzesza po raz kolejny kontrolery, ponieważ tym razem marka Xbox ma obchodzić swoje 20-lecie, które wypada 5 listopada 2021 r. Być może przed tą datą otrzymamy oficjalnie możliwość zamówienia kontrolera.
 

 
Wciąż czekamy na szczegóły dotyczące cen, ale damy Ci znać więcej, gdy zostanie ujawnione.
 
Chcesz odebrać nowy kontroler 20th Anniversary Duke Edition dla konsoli Xbox? Daj nam znać poniżej.
Read more...

Na PS5 mogą pojawić się odświeżone wersje gier Twisted Metal oraz WipeOut

Młyn plotek wciąż się kręci i chociaż zawsze jesteśmy podejrzliwi wobec źródeł mediów społecznościowych, przypuszczamy, że brzmią one wystarczająco rozsądnie. Pierwszym z nich jest  Tom Henderson z  DualShockers,  który pokazał, że jego informacje często się potwierdzają - przykład mamy w przeciekach Battlefield przez niego udostępnionych. Opublikował tajemniczy obraz z jedną z postaci z gry Twisted Metal (Sweet Tooth) wraz z podpisem 2023, prawdopodobnie sugerując jakiś rodzaj odrodzenia  Twisted Metal w tym roku. 
 
  Normalnie wzruszylibyśmy ramionami, ale  Sony pracuje nad dużym programem telewizyjnym  opartym na serii walk samochodowych, a także chce tworzyć więcej gier dla wielu graczy. Zawsze czuliśmy, że japoński gigant przegapił sztuczkę z tą kultową serią (przy, której notabene sporo czasu spędziło się przy konsoli PS2): wyobraź sobie, jak dobry byłby na przykład Twisted Metal o tematyce Battle Royale.
 
  Pojawiły się również spekulacje dotyczące nowej gry  WipEout.  Dzieje się tak dzięki uprzejmości gospodarza Xbox Era Nicka Bakara, który twierdzi, że futurystyczna seria wyścigowa powróci, z pełnym wsparciem dla zestawu Playstation VR nowej generacji. Podejrzewa, że deweloper odpowiedzialny za Destruction AllStars (Lucid Games) jest u steru, a po tym, jak doskonała aktualizacja wirtualnej rzeczywistości dla WipEout Omega Collection przekroczyła oczekiwania, z pewnością ma to sens.
 
Zawsze jesteśmy sceptyczni wobec tego rodzaju historii, ponieważ bardzo łatwo jest wymyślić rozsądne prognozy takie jak te i ukryć je jako plotki. Niemniej jednak typerzy w tym przypadku mają wystarczająco dużo potwierdzonych wcześniej informacji, aby zasugerować, że nie są wtajemniczeni w sprawy wewnętrzne firmy, dlatego wydaje nam się, że faktycznie możemy zobaczyć, jak Sony przywraca te legendarne serie.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Sony zwiększa cenę Playstation 4 w Kanadzie

    Sony ogłosiło, że zwiększa cenę swojej konsoli z 400 Dolarów Kanadyjskich do 450, by "odpowiedzieć zmiany w rynku". Nowa cena zaczyna obowiązywać od dzisiaj.
     
     
     
    "Komputerowy system rozrywki Playstation 4 dostarcza fenomenalnego doświadczenia świata gier, który ukształtuje go na lata do przodu, oraz który został główną next-genową konsolą w Kanadzie. By odpowiedzieć na zmiany w rynku, zwiększyliśmy cenę z 399.99 Dolarów Kanadyjskich do 449.99 Dolarów (Sugerowana cena detaliczna)"
     
     
     
    Czego Sony nie powiedziało to to, że Dolar Kanadyjski traci do Amerykańskiego, oraz to, że 450 Dolarów Kanadyjskich jest równowartością 405 Dolarów Amerykańskich, więc cena tak naprawdę nie zmieniła się za wiele.

    • MCL
    0 comments
    93 views

    Amazon tworzy swój kontroler

    Właściwie to ciężko cokolwiek powiedzieć. To, co powyżej widzicie, to prototyp kontrolera firmy Amazon działający za pomocą interfejsu Bluetooth. Wygląd kontrolera jest nieco cegłowaty, i wydaje się być mało ergonomicznym wyborem. Układ klawiszy jest typowy, Bardzo ciekawą opcją jest umieszczenie przycisku Amazon pod przyciskiem home, razem z przyciskami kontrolującymi
     
     
     
    Najważniejsze pytanie: Jaki jest cel nowego kontrolera Amazonu? Engadget twierdzi, że Amazon szykuje nową konsolę. PS4, Xbox One czy Wii U raczej nie pobije, ale jeśli to prawda, to nasuwa się pytanie - jaką niszę Amazon zamierza podbić? Wszak ich Kindle jest sukcesem i bardzo porządnym czytnikiem.
     
     
     
    Więcej zdjęć u źródła.

    • MCL
    0 comments
    117 views

    Biblijna gra "Call of Abraham" celuje w wydanie na najnowsze konsole

    Tak.. Gra Biblijna. To nie żart. Co prawda projekt na Indiegogo zwany: "Bible Chronicles: Call of Abraham" zebrał tylko 875 Dolarów od dziewięciu osób wspierających projekt, to twórcy są zadowoleni. Developer Phoenix Interactive Studios, Martin Bertram, powiedział:
     
     
     
    "Ciągle posuwamy się do przodu w developingu z najlepszą szybkością. Na razie pracujemy nad miastami w grze: Memfis, Egipt i Haran, oraz nad trailerem gry. Naturalnie poszukujemy też inwestorów, rozmowy z niektórymi z nich są już obiecujące. "
     
     
     
    Gra ma się ukazać na PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 i PS4. W grze będziemy grać z widokiem trzecioosobowym i będziemy grać członkiem karawanu Abrahama. Naszym głównym celem będzie... przemierzanie biblijnych krain, jak Egipt czy Mezopotamia.
     
     
     
    Koncept Biblijnych gier nie jest nowy. Ani nigdy nie osiągnął większego sukcesu. Wszystkie dotychczasowe gry albo były chłamem, albo były kalką innych udanych gier. Jak będzie z Bible Chronicles? Nikt nie będzie pamiętał o niej pół roku po premierze..

    • MCL
    1 comment
    100 views

    Stallion83 wbił milion Gamerscore

    Kiedy Microsoft wprowadził Xboxa 360 wprowadził też punkt zwrotny w historii gier. Gamerscore. Dziś wszyscy wiedzą co to jest Gamerscore i nie wyobrażają sobie bez nich większości gier - są to punkty przyznawane za przejście określonego levelu, ubicie bossa - słowem wykonanie czynności za która zostaną nam przyznane punkty.
     
     
     
    W tamtym czasie pojawił się też Stallion83. W 2006 stwierdził: wbiję jako pierwszy milion Gamerscore!. Dziś może z dumą stwierdzić, że swojego celu dokonał.
     
     
     
    "Osiem lat, trzy miesiące i nie wiem ile dni. Tyle godzin, tyle nocy... Nie sądziłem, że włożę w to tyle wysiłku."
     
    Stallion83 wbił milion Gamerscore grając w Titanfall na Xbox One.

    • MCL
    2 comments
    153 views

    Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2

    W związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.
     
    Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.
     
    Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.

    • MCL
    5 comments
    240 views

    Duże oczekiwania związane z Titanfall

    Premiera Titanfall praktycznie za pasem. Twórcy i osoby związane z Microsoftem nie szczędzą słów pochwały na temat najnowszego dzieła Respawn. Sam szef marketingu Yusuf Medhi takimi oto słowami wypowiadał się o grze:
     
     
     
    "Titanfall to gra zwrotna w historii Xboxa, to prawdziwy system seller. Ciężko jest nawet zrozumieć, jakim ważnym jest on tytułem dla Xbox One. "
     
     
     
    Microsoft naprawdę poważnie przygotowuje się do premiery Titanfall posuwając się nawet do wydania Bundle'a z grą Titanfall. Premiera gry na Xbox One i PC nastąpi 13 marca, a na Xboxie 360 pojawi się 25 marca. Czy naprawdę uniesie jarzmo gry, od której zależy przyszłość sprzętu? Ciężko się z tym pogodzić, lecz Titanfall to być lub nie być Xboxa One. Jeśli gra się nie przyjmie, będzie to ogromna klęska Microsoftu. Lecz, wszystko wskazuje na to że się przyjmie i Xbox One będzie wreszcie konkurencyjny dla PS4.

    • MCL
    4 comments
    243 views

    Wojny o rozdzielczość w Wiedźminie 3 nie zacznie CD Projekt Red

    Developer Wiedźmina 3: Wild Hunt Michał Krzemiński ostudza zapały ludzi bardzo zaangażowanych w debaty na tematy rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Twierdzi, że bezcelowym jest mówienie o wyżej wymienionych przed ukończeniem gry. Stwierdzenie to pochodzi od wywiadu z gamesTM, gdzie developer został spytany o różnicę w rozdzielczości między dwiema platformami
     
     


    Jeśli pytacie, czy mam rzucić kamieniem w tocząca się obecnie wojnę między rozdzielczością Xbox One i PS4, nie zrobię tego. Gra nie jest skończona i rozmowa na temat rozdzielczości teraz jest, moim zdaniem, bezcelowa
     
     
    Faktem jest, że ostatnimi czasy powróciły z wielkim natężeniem debaty na temat rozdzielczości obu systemów i frameratu. Developer CD Projekt Red postąpił słusznie, nie dodając oliwy do ognia, lecz niezaprzeczalne jest to, że obecnie Xbox One "nie wyrabia" graficznie nad mocniejszym i wydajniejszym PS4.

    • MCL
    0 comments
    107 views

    Playstation 4 sprzedało się w ilości 6 milionów sztuk

    Sony raportuje, że dnia 2 marca wyszła z magazynów 6 milionowa sztuka najnowszej konsoli Sony. Od czasów premiery, czyli 15 listopada ubiegłego roku, minęły niespełna cztery miesiące. Co ciekawe, w Japonii od dnia premiery, to jest 22 lutego do dziś konsola sprzedała się w ilości 370'000 sztuk.

    Jestem zachwycony bardzo dobrym startem PS4 w Japonii. Media społecznościowe, które zamieściliśmy w naszym Playstation cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród graczy, którzy używają ich by nagrywać i dzielić się z innymi graczami z całego świata.
    Należy tylko pogratulować Sony sukcesu, bo wydaje się, że Playstation 4 ma zapewnione miejsce najlepszej konsoli obecnej generacji.

    • MCL
    0 comments
    111 views

    Titanfall w 1080p jednak nie na Xbox One

    Titanfall zbliża się wielkim krokiem ku premierze w marcu, a my nadal nie mamy oficjalnego potwierdzenia od zespołu deweloperów ze studia Respawn Entertainment, którzy wciąż zwlekaj z tą informacją.   Pomimo tego faktu, doszliśmy do pewnych źródeł, które informują, że nie będzie pełnego wsparcia dla obrazu HD w 1080p. Pamiętamy, że demo zostało odpalone w 792p. Teraz jednak wygląda na to, iż tak zostanie, gdyż Vince Zampella z Respawn Entertainment oficjalnie potwierdził ten fakt na swoim Tweeterze.

     


    Nie jest to zapewne dobra informacja dla tych wszystkich, którzy czekali z nadzieją na pełną wersję HD, ale trzeba zwrócić uwagę, że ten skok był bardzo mało prawdopodobny, tym bardziej, że beta była w 792p. Titanfall pojawi się na rynku 18 marca. Wszystkim posiadaczom konsol Xbox One, którzy liczyli na wersję 1080p przypominamy o wcześniejszych wypowiedziach Marka Rubin'a z Infinity Ward, który sugerował kilka miesięcy wcześniej przed zapowiedzą gry, iż nie pojawi się w wersji 1080p

    0 comments
    178 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.