Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

    [GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
    Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
    Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
     
    Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

     
    Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    294 wyświetleń

    Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

    Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
    W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
     

    Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
    Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
    Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
     
    Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!

    0 komentarzy
    191 wyświetleń

    Microsoft rozpoczyna obchody 20-lecia marki Xbox

    Tak, tak naprawdę minęło 20 lat od premiery oryginalnej konsoli Xbox - a przynajmniej 15 listopada 2021 roku!
    Aby doprowadzić do tej daty, Microsoft rozpoczął obchody wcześniej, wypuszczając pierwszą falę gadżetów z okazji 20-lecia sprzętu do Xbox Gear Shop, rozdając kilka rocznicowych tapet i wiele więcej.
    Ponadto zespół poradził fanom, aby zarejestrowali się dzisiaj na Xbox FanFest, aby wziąć udział w wydarzeniach z okazji 20. rocznicy FanFest, w tym ekskluzywnych loteriach, sprzęcie FanFest i doświadczeniach cyfrowych.
     
    Nie tylko oryginalna konsola Xbox świętuje swoje 20. urodziny w 2021 roku - seria Halo również dołącza do zabawy, jak widać powyżej, a zespół 343 Industries podkreśla tę okazję w mediach społecznościowych i Halo Waypoint.
    Pełne zestawienie wszystkiego, co robi Xbox, aby rozpocząć obchody, można znaleźć na oficjalnej stronie Xbox Wire, a Microsoft twierdzi, że „będzie fajniej się dzielić, kiedy zbliżą się do oficjalnej daty rocznicy  - 15 listopada”.
    „Niezależnie od tego, czy jesteś fanem Xbox od pierwszego dnia, czy też dołączyłeś do Xbox po raz pierwszy w tym tygodniu, jesteśmy zaszczyceni i podekscytowani, że możemy być częścią społeczności Xbox razem z Tobą. Wspominając wspólnie wspomnienia, które udostępniliśmy ponad 20 lat, nie możemy też powstrzymać się od ekscytacji, co będzie dalej z Xbox. Wyobraź sobie, co będziemy razem robić przez następne 20 lat!”.
     
    Jak długo jesteś częścią rodziny Xbox? Przez całe 20 lat? Dajcie nam znać w komentarzach.

    0 komentarzy
    399 wyświetleń

    Ratchet & Clank: Rift Apart będzie miał bardzo łatwo osiągalne platynowe trofeum

    Ratchet & Clank: Rift Apart wychodzi za niecały miesiąc i naprawdę nie możemy się już go doczekać. Ekskluzywny tytuł na PlayStation 5 wygląda niesamowicie, z typowym urokiem i wibracją tej serii na pełnym ekranie, wzmocnionym przez dodatkowe wsparcie nowej konsoli.
     
     
    W każdym razie, kolejna duża ekskluzywna gra Sony będzie miała coś wspólnego ze swoimi koleżankami ze stajni. Według dyrektora gry Mike'a Daly'ego, Rift Apart będzie miał dość prostą listę trofeów i łatwo dostępną platynę.
    „Mogę powiedzieć, że nasz projekt trofeów w tej grze jest znowu dość pobłażliwy”, mówi dla IGN India, dodając, że możliwe jest zdobycie wszystkich trofeów gry „za jednym podejściem”.
     
    Daly zastrzega, że jeśli gracze zechcą to zrobić, nadal będą musieli „być bardzo dokładni w podejściu do gry”, co oznacza, że będziesz musiał poświęcić trochę czasu na pełne zbadanie tytułu na PS5, jeśli chcesz zdobyć pełen gabinet Trofeum. „Jeśli jesteś typem gracza, który po prostu lubi tę grę i ją kocha, umożliwimy zdobycie Platyny bez marnowania Twojego czasu” - dodaje Daly.
     
    Mike dodaje jednak, że będą kolejne wyzwania dla graczy, którzy chcą podnieść poziom trudności. Daly opisuje coś, co brzmi jak tryb Nowa Gra Plus: „Mamy tryb wyzwania, w którym możesz zacząć od początku historii od nowa, ale z kompletnym ulepszonym bohaterem i arsenałem oraz garścią gadżetów”. Wskazuje również, że gra będzie miała „szeroki wachlarz ustawień trudności”, więc nawet jeśli Platynowe Trofeum jest dość łatwe do zdobycia, to Rift Apart będzie miał inne sposoby, aby rzucić ci wyzwanie.
     
    Pomysł na prostą listę trofeów jest czymś, nad czym Sony działa od kilku lat, a jeśli zapytasz dlaczego, tytuły posiadacza platformy mają zwykle najlepsze zestawy bibelotów. Cieszymy się, że będzie to kontynuowane w R&C - tak więc Platyna będzie prezentować się bardzo ładnie na naszej cyfrowej półce.

    0 komentarzy
    453 wyświetleń

    Sony zapowiedziało nowe kontrolera dla PS5 - Cosmic Red, Midnight Black

    Sony ogłosiło dwa nowe, kolory kontrolera DualSense - trzeba przyznać, ze wyglądają oszałamiająco. Midnight Black i Cosmic Red, bowiem tak nazywają się wersję kolorystyczne owych kontrolerów, dołączą do istniejącego biało-czarnego pada, a globalna data premiery zaplanowana jest na przyszły miesiąc. „Midnight Black zawiera dwa subtelnie różne odcienie czerni z jasnoszarymi detalami, które odzwierciedlają sposób, w jaki postrzegamy przestrzeń na nocnym niebie, a Cosmic Red oferuje uderzający czarno-czerwony wzór inspirowany unikalnymi, żywymi odcieniami czerwieni występującymi w całym kosmosie” - wyjaśnia entuzjastycznie Isabelle Tomatis na blogu PS.
     
    Zamówienia w przedsprzedaży są już dostępne w Stanach Zjednoczonych na PS Direct, z dołączoną datą premiery 11 czerwca. Data premiery w Europie to 18 czerwca. Według producenta data może się nieznacznie zmienić w zależności od regionu i sprzedawcy, ale należy spodziewać się, że w przyszłym miesiącu będzie można kupić jeden z nich, gdziekolwiek jesteś.
     
    Midnight Black

     
    Cosmic Red

     
     
     
    Wygląda na to, że Sony podeszło bardzo poważnie do sprawy - prawdopodobnie wie, ile zarobią - dlatego zaprosił projektantów Leo Cardoso i Satoshi Aoyagi do opracowania tych kontrolerów. „Chcieliśmy, aby nowe kolory kontrolerów, a także oryginalny kontroler bezprzewodowy DualSense i konsola PS5, uzupełniały się wzajemnie, więc zaprojektowaliśmy kolory wokół tematu„ galaktyki”, ponieważ wydawało się, że jest to naturalny postęp w stosunku do oryginalnego PS5 i projektów akcesoriów. - powiedział Cardoso.
    Aoyagi dodał: „Zarówno Midnight Black, jak i Cosmic Red mają subtelny niebieski odcień, który daje unikalne odcienie czerwieni i czerni. Niebieski odcień występuje również w oryginalnych kolorach kontrolera bezprzewodowego DualSense, więc wszystkie trzy kolory ładnie się uzupełniają. Kolory i detale przycisków kontrolera zostały dostosowane tak, aby pasowały również do nowych kolorów”.
     
    Oczywiście te pady będą miały wszystkie te same funkcje, co oryginalny DualSense, w tym dotykowe sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne - to oczywiste, ale doszliśmy do wniosku, że jednak i to wyjaśnimy.
     
    Po oficjalnej zapowiedzi nowych kolorów pada DualSense czekamy na podobny krok dla samej konsoli PS5. Jak podobają się wam nowe kontrolery od Sony? Który z nich najchętniej kupilibyście? Czekamy na wasze zdanie w sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    339 wyświetleń

    Scarlet Nexus otrzyma ekskluzywne demo na konsolę Xbox Series X | S

    Scarlet Nexus firmy Bandai Namco zawita na nasze konsole już za miesiąc 25 czerwca, ale wcześniej otrzymamy ekskluzywną wersję demonstracyjną na Xbox, która pojawi się 21 maja na Xbox Series X i Xbox Series S, a 28 maja na PS4 i PS5.
     
     
    Daty zostały ogłoszone przez Bandai Namco España na Twitterze dzisiaj:
     
    Gracze zostaną również nagrodzeni za wypróbowanie wersji demonstracyjnej w postaci „Standardowego pakietu FSA (czarny)" i dodatku „Power Increase: Mk II” za granie Kasane, a także kapeluszem „Rabbit Ears ”(białym) i "Plug-in Force Field: Mk II" za granie Yuito.
     
    Ponadto, wraz z niektórymi zapowiedziami gry, pojawiła się dziś porcja nowej rozgrywki dla Scarlet Nexus, a 13 minut nieprzetworzonego materiału filmowego dzięki uprzejmości Game Informer można znaleźć w wideo u góry tego artykułu.
     
    Czy będziecie sprawdzać demo Scarlet Nexus na Xbox Series X | S? Daj nam znać poniżej.

    0 komentarzy
    337 wyświetleń

    Sega chce wypuścić zupełnie nową „Super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat

    Sega ujawniła, że planuje wydać nową „super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat.
    Plany zostały opublikowane w ramach ostatnich informacji o wynikach finansowych firmy, które również dokładnie opisują, co Sega zaplanowała na swoją krótkoterminową przyszłość.
    Wymienione jako „strategia priorytetowa na najbliższe pięć lat”, nieujawniona „super” wersja będzie zupełnie nową własnością intelektualną, a zatem będzie miała niską rentowność, przynajmniej w krótkim okresie. Jednak Sega dodaje, że potencjał wzrostu jest duży, ponieważ gra będzie sprzedawana na całym świecie.
     
    Również w ciągu następnych pięciu lat Sega będzie starała się wykorzystać swój istniejący katalog własności intelektualnej w postaci sequeli, remakeów (wsparcie HD) i wersji kompletnie zremasterowanych. To podejście zostało wspomniane w 2017 roku i dało nam już Streets of Rage 4 i Panzer Dragoon: Remake, a House of the Dead również zostanie zremasterowany. Co zabawne, Sega wymienia Streets of Rage - a także Shinobi, Crazy Taxi, Jet Set Radio, Space Channel 5, Rez, Virtua Fighter i Altered Beast - jako potencjalnych kandydatów do tego podejścia.
     

     
     
    W krótszej perspektywie Sega planuje w ciągu najbliższych trzech lat „wzmocnić istniejące pozycję w celu zbudowania solidnej struktury”, a głównymi celami tej strategii będą takie marki jak Sonic, Phantasy Star Online 2, Persona 5, Yakuza i Total War.
     
    W innym miejscu raportu Sega ujawniła, że w ciągu ostatniego roku sprzedano 4,4 miliona gier Sonic, mimo że w tym czasie nie opublikowano żadnego nowego tytułu Sonic. W ubiegłym roku sprzedano 4 miliony gier Total War, a także 3,8 miliona tytułów Football Managera i 3 miliony gier Persona. Nie była to jednak dobra wiadomość; Pandemia Covid-19 miała wpływ na biznes Segi, czego skutkiem w ubiegłym roku było poniesienie strat operacyjnych w wysokości 10,6 miliarda jenów (96,7 miliona dolarów).
     
    Co sądzicie o planach Segi na najbliższe lata? Jak podoba się wam informacja na temat zremasterowanych wersji Crazy Taxi, Jet Set Radio czy NiGHTS? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    255 wyświetleń

    Członkowie Xbox Game Pass częściej grają ze znajomymi i rodziną - ujawnia ankieta

    Szef działu gier Xbox, Ben Decker, rozmawiał z GamesRadar w wywiadzie na temat Xbox Game Pass, sugerując w ramach dyskusji, że Xbox ma niezapowiedziane nowe tytuły „które mają nas zaskoczyć”.
    Decker skomentował, mówiąc o wielu Xbox Game Studios (w tym Bethesda), które obecnie pracują nad zawartością Xbox Game Pass, zwracając uwagę na Halo, Forza, Fallout i jeszcze jeden nie ujawniony tytuł:
    „Mamy 23 studia obok Xbox Game Studio oraz Bethesda, pracujące nad Halo, Forza, Falloutem i zupełnie nowym tytułem, o którym nigdy wcześniej nie rozmawialiśmy.
    Wszystko to możemy dostarczyć do Game Pass już pierwszego dnia”.
     
    Decker nie ujawnił żadnych dalszych szczegółów, więc na razie to tylko spekulacje. Reszta wywiadu skupiała się bardziej na rodzajach zaangażowania, które obserwuje Xbox Game Pass - zbiegło się to z niedawną oficjalną ankietą.
    Miejmy nadzieję, że nasze umysły zostaną masowo pozytywnie zaskoczone na tegorocznej konferencji Xbox na E3!
     
    Jak myślisz, do czego może odnosić się Decker? Jakieś domysły? Dajcie nam znać w komentarzach.

    0 komentarzy
    356 wyświetleń

    Sony ma ponad 25 wyłącznych tytułów PS5 w fazie rozwoju, a prawie połowa z nich to nowe tytuły!

    PlayStation Studios, grupa skupiająca uznanych deweloperów Sony, takich jak Naughty Dog i Insomniac Games, ma „ponad 25 tytułów w fazie tworzenia na PS5” - a „prawie połowa z nich to całkowicie nowe tytuły [własność intelektualna]”. Według wpisu w serwisie Wired, w którym znajdują się anegdoty kluczowych pracowników PlayStation, takich jak szefowie Jim Ryan i Hermen Hulst.
     
    „Istnieje niesamowita różnorodność pochodząca z różnych regionów” - powiedział Hulst, który jest odpowiedzialny za PlayStation Studios. „Duże, małe, różne gatunki”.
    Komentarze wydają się być bezpośrednim strzałem w doniesienia z początku roku, które sugerowały, że Sony coraz bardziej niechętnie podejmuje twórcze ryzyko przy swoich tytułach. Spieraliśmy się wtedy, że komentarze niekoniecznie były zgodne z rzeczywistością, ale Hulst wydaje się być chętny do umieszczenia tej konkretnej linii dyskusyjnej na tacy. To nie pierwszy raz, kiedy powiedział coś takiego.
     
    Mimo to sama liczba reklamowanych tutaj tytułów jest imponująca. Właściciel platformy wielokrotnie podkreślał, że chce podwoić ofertę na wyłączność - i ogłosił kilka partnerstw z nowymi zespołami, takimi jak Haven i Firewalk, w celu uzupełnienia własnych wewnętrznych wysiłków - ale 25 gier to spora liczba jeśli chodzi o gry dostępne na wyłączność tworzone przez wewnętrzne studia. Osobiście trzymamy kciuki, bo przeszłość pokazała, że Sony stać na wydanie świetnych tytułów - Uncharted, The Last of Us, Days Gone, God of War czy Ghosts of Tsushima.
     
    Oznacza to, że na pewno możemy spodziewać się świetlanej przyszłości na PS5.

    0 komentarzy
    370 wyświetleń

    Bethesda Game Studios szuka nowych osób do pracy przy „niezapowiedzianym tytule”

    Bethesda Game Studios jest obecnie zajęta pracą nad nadchodzącym Starfield i The Elder Scrolls VI - nie wspominając o stałym wsparciu dla Fallouta 76 - ale wygląda na to, że zespół pracuje również nad czymś zupełnie nowym.
    Potwierdzać oferta pracy od dewelopera poszukuje wykwalifikowanego inżyniera ds. Serwerów, który „pomógłby w tworzeniu i ulepszaniu systemów dla niezapowiedzianego tytułu”, a także wspomina, że BGS ma „spuściznę w tworzeniu gier AAA”.
     
    Zanim zaczną się spekulacje, należy zauważyć, że praca podobno znajduje się w Austin w Teksasie - siedzibie zespołu, który pracował nad Falloutem 76 (a nie Starfieldem czy The Elder Scrolls VI), a także pomagał w wieloosobowym wsparciu DOOM-a w 2016 roku, tak więc ta konkretna praca może być bardzo dobrze związana z grą wieloosobową.
    Podobne oferty pracy podobno pojawiły się w listopadzie 2020 roku zarówno w Austin, jak i Montrealu, chociaż nie wiadomo, czy są one związane z tym samym projektem. Ostatecznie może minąć sporo czasu, zanim się dowiemy.
     
    Jak myślisz, jaki może być ten niezapowiedziany tytuł Bethesdy? Opisz nam swoje przemyślenia w komentarzach.

    0 komentarzy
    248 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.