Jump to content

Easter Egg odnaleziony w pierwszej konsoli Xbox po 20 latach!

Oto ciekawa historia na środowe popołudnie, w której ujawniono ciekawy Easter Egg z systemu operacyjnego na pierwszej konsoli Xbox - dodam, że został odkryty dopiero po 20 latach.
Wiadomość pochodzi od Kotaku, któremu podobno przekazano informacje z anonimowego źródła. Jest podobny do znanego wcześniej Easter Egga, który po uruchomieniu odsłoni listę twórców omawianej konsoli. Jednak ten konkretny wyświetla ukryty ekran, zawierający listę zespołu odpowiedzialnego za system (dashboard) Xbox'a.
Więc pewnie zapytacie jak to zrobić? Na szczęście Kotaku podał listę potrzebnych instrukcji i szczerze mówiąc, nie jest niespodzianką, że do tej pory nigdy tego nie znaleziono:
1. Przejdź do „Muzyki” i włóż płytę audio CD. (Krótki album zajmie mniej czasu podczas wczytywania.)
2. Na ekranie Audio CD ponownie wybierz „Kopiuj”, „Kopiuj”, a następnie „Nowa ścieżka dźwiękowa”.
3. Usuń domyślny tytuł ścieżki dźwiękowej i zastąp go (bez cudzysłowów) „Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!” (Tu litera „y” pojawia 26 razy. Nie trzeba liczyć; wystarczy wypełnić całe pole i zastąpić ostatnią literę znakiem interpunkcyjnym „!”.)
4. Usiądź wygodnie. Ciesz się dźwiękami dysku twardego kopiującego nośnik z napędu optycznego.
5. Po zakończeniu zgrywania wróć do menu głównego.
6. Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Informacje o systemie”.
7. „Powinieneś teraz zobaczyć nowy ekran z listą członków „Zespołu dashboardu konsoli Xbox”.
 
 
Po wykonaniu powyższych instrukcji przywitają Cię napisy końcowe zespołu odpowiedzialnego za stworzenie systemu operacyjnego konsoli Xbox: Victor Blanco, Sakphong Chanbai, Bradford Christian i Jim Helm. Całkiem fajnie, co?
 
Więc sami widzicie, że nie jest to takie proste - prawda? Autor ciekawego odkrycia poinformował Kotaku, że nie wierzy, że ktokolwiek kiedykolwiek go znajdzie, i doskonale zdawał sobie sprawę, że strony uwielbiają informować o takich informacjach jak ta. Poza tym wszyscy na liście zespołu nie pracują już dla firmy Microsoft.
 
„Postanowiłem podzielić się teraz, ponieważ minęło 20 lat i pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby ludzie wiedzieli, że to naprawdę istnieje. Wiem, że wiele witryn lubi śledzić tego typu rzeczy, a wszystkie osoby na tej liście nie pracują już dla Microsoftu. Pomyślałem też, że jeśli nie zrobię tego teraz, to może się to nigdy nie wydarzyć. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałem gdzie to dokładnie było! Musiałem podłączyć konsolę Xbox i wypróbować kilka rzeczy, aby się upewnić.”
 
Nawet po tym dziwnym, ale interesującym Easter Eggu, wciąż wydaje się, że nie można go znaleźć. Wcześniej twórca oryginalnej konsoli Xbox, Seamus Blackley, zasugerował, że Easter Egg dostępny jest również w procesie uruchamiania konsoli. Jeśli tak jest, to ten sekret wciąż czeka na odnalezienie.
 
Czy masz oryginalną konsolę Xbox, na której możesz przetestować tę sztuczkę? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
 
 
Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
 
Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.
Read more...

Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

[GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
 
Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

 
Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
 

Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
 
Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Grand Theft Auto V sprzedało się w 145 milionach kopii od czasu premiery

    Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Grand Theft Auto V dostanie kolejną odświeżoną wersję na Xbox Series X | S oraz PS5 zamiast nowej części, to niedawne wezwanie Take-Two rzuci trochę światła na stan ten rzeczy. Faktem jest, że od czasu premiery w 2013 roku gra zdołała sprzedać 145 milionów egzemplarzy i nadal rośnie dzięki ciągle rozwijanemu GTA Online.
     
    W apelu dotyczącym zarobków Strauss Zelnick - prezes i dyrektor generalny Take-Two, ujawnił gigantyczną liczbę, jaką Grand Theft Auto V udało się osiągnąć od czasu premiery. Zelnick stwierdził nawet, że sprzedaż gry przerosła ich własne oczekiwania.
     
    GTA Online odnotowało również ogromny wzrost w zeszłym roku, po wielu darmowych aktualizacjach, takich jak napad na Cayo Perico. Mimo że gra ma 8 lat, nadal wydaje się, że ma miejsce ogromny wzrost, szczególnie w segmencie gry online.

    Red Dead Redemption 2 wydaje się również pochwalić dobrymi wynikami Take-Two, ponieważ gra sprzedała się na całym świecie w 37 milionach egzemplarzy od czasu jej premiery w 2018 roku. Podobnie jak GTA Online, komponent gry wieloosobowej Red Dead Redemption 2 wydaje się być prezentując ogromny wzrost, zwłaszcza w ostatnim kwartale, w którym pojawiła się samodzielna premiera internetowego segmentu gry.
    Podczas rozmowy nie było żadnej rozmowy, a nawet wskazówek dotyczących nowego wpisu Grand Theft Auto. Nie znaczy to, że tak się nie dzieje, ale Take-Two wydaje się być całkiem zadowolony z wyników obu wpisów, więc nie byłoby to zbyt zaskakujące, gdyby minęło trochę czasu, zanim zobaczymy kolejny wpis. Bez względu na to, jakie masz stanowisko w sprawie Grand Theft Auto V, nie można zaprzeczyć, że wywarło ono wpływ na rynek gier, a te liczby to potwierdzają.
    Czy jesteś jednym z 145 milionów graczy, którzy kupili kopię Grand Theft Auto V? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    3 views

    Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

    [GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
    Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
    Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
     
    Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

     
    Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.

    0 comments
    4 views

    Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

    Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
    W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
     

    Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
    Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
    Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
     
    Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!

    0 comments
    4 views

    Microsoft rozpoczyna obchody 20-lecia marki Xbox

    Tak, tak naprawdę minęło 20 lat od premiery oryginalnej konsoli Xbox - a przynajmniej 15 listopada 2021 roku!
    Aby doprowadzić do tej daty, Microsoft rozpoczął obchody wcześniej, wypuszczając pierwszą falę gadżetów z okazji 20-lecia sprzętu do Xbox Gear Shop, rozdając kilka rocznicowych tapet i wiele więcej.
    Ponadto zespół poradził fanom, aby zarejestrowali się dzisiaj na Xbox FanFest, aby wziąć udział w wydarzeniach z okazji 20. rocznicy FanFest, w tym ekskluzywnych loteriach, sprzęcie FanFest i doświadczeniach cyfrowych.
     
    Nie tylko oryginalna konsola Xbox świętuje swoje 20. urodziny w 2021 roku - seria Halo również dołącza do zabawy, jak widać powyżej, a zespół 343 Industries podkreśla tę okazję w mediach społecznościowych i Halo Waypoint.
    Pełne zestawienie wszystkiego, co robi Xbox, aby rozpocząć obchody, można znaleźć na oficjalnej stronie Xbox Wire, a Microsoft twierdzi, że „będzie fajniej się dzielić, kiedy zbliżą się do oficjalnej daty rocznicy  - 15 listopada”.
    „Niezależnie od tego, czy jesteś fanem Xbox od pierwszego dnia, czy też dołączyłeś do Xbox po raz pierwszy w tym tygodniu, jesteśmy zaszczyceni i podekscytowani, że możemy być częścią społeczności Xbox razem z Tobą. Wspominając wspólnie wspomnienia, które udostępniliśmy ponad 20 lat, nie możemy też powstrzymać się od ekscytacji, co będzie dalej z Xbox. Wyobraź sobie, co będziemy razem robić przez następne 20 lat!”.
     
    Jak długo jesteś częścią rodziny Xbox? Przez całe 20 lat? Dajcie nam znać w komentarzach.

    0 comments
    165 views

    Ratchet & Clank: Rift Apart będzie miał bardzo łatwo osiągalne platynowe trofeum

    Ratchet & Clank: Rift Apart wychodzi za niecały miesiąc i naprawdę nie możemy się już go doczekać. Ekskluzywny tytuł na PlayStation 5 wygląda niesamowicie, z typowym urokiem i wibracją tej serii na pełnym ekranie, wzmocnionym przez dodatkowe wsparcie nowej konsoli.
     
     
    W każdym razie, kolejna duża ekskluzywna gra Sony będzie miała coś wspólnego ze swoimi koleżankami ze stajni. Według dyrektora gry Mike'a Daly'ego, Rift Apart będzie miał dość prostą listę trofeów i łatwo dostępną platynę.
    „Mogę powiedzieć, że nasz projekt trofeów w tej grze jest znowu dość pobłażliwy”, mówi dla IGN India, dodając, że możliwe jest zdobycie wszystkich trofeów gry „za jednym podejściem”.
     
    Daly zastrzega, że jeśli gracze zechcą to zrobić, nadal będą musieli „być bardzo dokładni w podejściu do gry”, co oznacza, że będziesz musiał poświęcić trochę czasu na pełne zbadanie tytułu na PS5, jeśli chcesz zdobyć pełen gabinet Trofeum. „Jeśli jesteś typem gracza, który po prostu lubi tę grę i ją kocha, umożliwimy zdobycie Platyny bez marnowania Twojego czasu” - dodaje Daly.
     
    Mike dodaje jednak, że będą kolejne wyzwania dla graczy, którzy chcą podnieść poziom trudności. Daly opisuje coś, co brzmi jak tryb Nowa Gra Plus: „Mamy tryb wyzwania, w którym możesz zacząć od początku historii od nowa, ale z kompletnym ulepszonym bohaterem i arsenałem oraz garścią gadżetów”. Wskazuje również, że gra będzie miała „szeroki wachlarz ustawień trudności”, więc nawet jeśli Platynowe Trofeum jest dość łatwe do zdobycia, to Rift Apart będzie miał inne sposoby, aby rzucić ci wyzwanie.
     
    Pomysł na prostą listę trofeów jest czymś, nad czym Sony działa od kilku lat, a jeśli zapytasz dlaczego, tytuły posiadacza platformy mają zwykle najlepsze zestawy bibelotów. Cieszymy się, że będzie to kontynuowane w R&C - tak więc Platyna będzie prezentować się bardzo ładnie na naszej cyfrowej półce.

    0 comments
    226 views

    Sony zapowiedziało nowe kontrolera dla PS5 - Cosmic Red, Midnight Black

    Sony ogłosiło dwa nowe, kolory kontrolera DualSense - trzeba przyznać, ze wyglądają oszałamiająco. Midnight Black i Cosmic Red, bowiem tak nazywają się wersję kolorystyczne owych kontrolerów, dołączą do istniejącego biało-czarnego pada, a globalna data premiery zaplanowana jest na przyszły miesiąc. „Midnight Black zawiera dwa subtelnie różne odcienie czerni z jasnoszarymi detalami, które odzwierciedlają sposób, w jaki postrzegamy przestrzeń na nocnym niebie, a Cosmic Red oferuje uderzający czarno-czerwony wzór inspirowany unikalnymi, żywymi odcieniami czerwieni występującymi w całym kosmosie” - wyjaśnia entuzjastycznie Isabelle Tomatis na blogu PS.
     
    Zamówienia w przedsprzedaży są już dostępne w Stanach Zjednoczonych na PS Direct, z dołączoną datą premiery 11 czerwca. Data premiery w Europie to 18 czerwca. Według producenta data może się nieznacznie zmienić w zależności od regionu i sprzedawcy, ale należy spodziewać się, że w przyszłym miesiącu będzie można kupić jeden z nich, gdziekolwiek jesteś.
     
    Midnight Black

     
    Cosmic Red

     
     
     
    Wygląda na to, że Sony podeszło bardzo poważnie do sprawy - prawdopodobnie wie, ile zarobią - dlatego zaprosił projektantów Leo Cardoso i Satoshi Aoyagi do opracowania tych kontrolerów. „Chcieliśmy, aby nowe kolory kontrolerów, a także oryginalny kontroler bezprzewodowy DualSense i konsola PS5, uzupełniały się wzajemnie, więc zaprojektowaliśmy kolory wokół tematu„ galaktyki”, ponieważ wydawało się, że jest to naturalny postęp w stosunku do oryginalnego PS5 i projektów akcesoriów. - powiedział Cardoso.
    Aoyagi dodał: „Zarówno Midnight Black, jak i Cosmic Red mają subtelny niebieski odcień, który daje unikalne odcienie czerwieni i czerni. Niebieski odcień występuje również w oryginalnych kolorach kontrolera bezprzewodowego DualSense, więc wszystkie trzy kolory ładnie się uzupełniają. Kolory i detale przycisków kontrolera zostały dostosowane tak, aby pasowały również do nowych kolorów”.
     
    Oczywiście te pady będą miały wszystkie te same funkcje, co oryginalny DualSense, w tym dotykowe sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne - to oczywiste, ale doszliśmy do wniosku, że jednak i to wyjaśnimy.
     
    Po oficjalnej zapowiedzi nowych kolorów pada DualSense czekamy na podobny krok dla samej konsoli PS5. Jak podobają się wam nowe kontrolery od Sony? Który z nich najchętniej kupilibyście? Czekamy na wasze zdanie w sekcji komentarzy poniżej.

    0 comments
    157 views

    Scarlet Nexus otrzyma ekskluzywne demo na konsolę Xbox Series X | S

    Scarlet Nexus firmy Bandai Namco zawita na nasze konsole już za miesiąc 25 czerwca, ale wcześniej otrzymamy ekskluzywną wersję demonstracyjną na Xbox, która pojawi się 21 maja na Xbox Series X i Xbox Series S, a 28 maja na PS4 i PS5.
     
     
    Daty zostały ogłoszone przez Bandai Namco España na Twitterze dzisiaj:
     
    Gracze zostaną również nagrodzeni za wypróbowanie wersji demonstracyjnej w postaci „Standardowego pakietu FSA (czarny)" i dodatku „Power Increase: Mk II” za granie Kasane, a także kapeluszem „Rabbit Ears ”(białym) i "Plug-in Force Field: Mk II" za granie Yuito.
     
    Ponadto, wraz z niektórymi zapowiedziami gry, pojawiła się dziś porcja nowej rozgrywki dla Scarlet Nexus, a 13 minut nieprzetworzonego materiału filmowego dzięki uprzejmości Game Informer można znaleźć w wideo u góry tego artykułu.
     
    Czy będziecie sprawdzać demo Scarlet Nexus na Xbox Series X | S? Daj nam znać poniżej.

    0 comments
    152 views

    Sega chce wypuścić zupełnie nową „Super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat

    Sega ujawniła, że planuje wydać nową „super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat.
    Plany zostały opublikowane w ramach ostatnich informacji o wynikach finansowych firmy, które również dokładnie opisują, co Sega zaplanowała na swoją krótkoterminową przyszłość.
    Wymienione jako „strategia priorytetowa na najbliższe pięć lat”, nieujawniona „super” wersja będzie zupełnie nową własnością intelektualną, a zatem będzie miała niską rentowność, przynajmniej w krótkim okresie. Jednak Sega dodaje, że potencjał wzrostu jest duży, ponieważ gra będzie sprzedawana na całym świecie.
     
    Również w ciągu następnych pięciu lat Sega będzie starała się wykorzystać swój istniejący katalog własności intelektualnej w postaci sequeli, remakeów (wsparcie HD) i wersji kompletnie zremasterowanych. To podejście zostało wspomniane w 2017 roku i dało nam już Streets of Rage 4 i Panzer Dragoon: Remake, a House of the Dead również zostanie zremasterowany. Co zabawne, Sega wymienia Streets of Rage - a także Shinobi, Crazy Taxi, Jet Set Radio, Space Channel 5, Rez, Virtua Fighter i Altered Beast - jako potencjalnych kandydatów do tego podejścia.
     

     
     
    W krótszej perspektywie Sega planuje w ciągu najbliższych trzech lat „wzmocnić istniejące pozycję w celu zbudowania solidnej struktury”, a głównymi celami tej strategii będą takie marki jak Sonic, Phantasy Star Online 2, Persona 5, Yakuza i Total War.
     
    W innym miejscu raportu Sega ujawniła, że w ciągu ostatniego roku sprzedano 4,4 miliona gier Sonic, mimo że w tym czasie nie opublikowano żadnego nowego tytułu Sonic. W ubiegłym roku sprzedano 4 miliony gier Total War, a także 3,8 miliona tytułów Football Managera i 3 miliony gier Persona. Nie była to jednak dobra wiadomość; Pandemia Covid-19 miała wpływ na biznes Segi, czego skutkiem w ubiegłym roku było poniesienie strat operacyjnych w wysokości 10,6 miliarda jenów (96,7 miliona dolarów).
     
    Co sądzicie o planach Segi na najbliższe lata? Jak podoba się wam informacja na temat zremasterowanych wersji Crazy Taxi, Jet Set Radio czy NiGHTS? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

    0 comments
    79 views

    Członkowie Xbox Game Pass częściej grają ze znajomymi i rodziną - ujawnia ankieta

    Szef działu gier Xbox, Ben Decker, rozmawiał z GamesRadar w wywiadzie na temat Xbox Game Pass, sugerując w ramach dyskusji, że Xbox ma niezapowiedziane nowe tytuły „które mają nas zaskoczyć”.
    Decker skomentował, mówiąc o wielu Xbox Game Studios (w tym Bethesda), które obecnie pracują nad zawartością Xbox Game Pass, zwracając uwagę na Halo, Forza, Fallout i jeszcze jeden nie ujawniony tytuł:
    „Mamy 23 studia obok Xbox Game Studio oraz Bethesda, pracujące nad Halo, Forza, Falloutem i zupełnie nowym tytułem, o którym nigdy wcześniej nie rozmawialiśmy.
    Wszystko to możemy dostarczyć do Game Pass już pierwszego dnia”.
     
    Decker nie ujawnił żadnych dalszych szczegółów, więc na razie to tylko spekulacje. Reszta wywiadu skupiała się bardziej na rodzajach zaangażowania, które obserwuje Xbox Game Pass - zbiegło się to z niedawną oficjalną ankietą.
    Miejmy nadzieję, że nasze umysły zostaną masowo pozytywnie zaskoczone na tegorocznej konferencji Xbox na E3!
     
    Jak myślisz, do czego może odnosić się Decker? Jakieś domysły? Dajcie nam znać w komentarzach.

    0 comments
    150 views

    Sony ma ponad 25 wyłącznych tytułów PS5 w fazie rozwoju, a prawie połowa z nich to nowe tytuły!

    PlayStation Studios, grupa skupiająca uznanych deweloperów Sony, takich jak Naughty Dog i Insomniac Games, ma „ponad 25 tytułów w fazie tworzenia na PS5” - a „prawie połowa z nich to całkowicie nowe tytuły [własność intelektualna]”. Według wpisu w serwisie Wired, w którym znajdują się anegdoty kluczowych pracowników PlayStation, takich jak szefowie Jim Ryan i Hermen Hulst.
     
    „Istnieje niesamowita różnorodność pochodząca z różnych regionów” - powiedział Hulst, który jest odpowiedzialny za PlayStation Studios. „Duże, małe, różne gatunki”.
    Komentarze wydają się być bezpośrednim strzałem w doniesienia z początku roku, które sugerowały, że Sony coraz bardziej niechętnie podejmuje twórcze ryzyko przy swoich tytułach. Spieraliśmy się wtedy, że komentarze niekoniecznie były zgodne z rzeczywistością, ale Hulst wydaje się być chętny do umieszczenia tej konkretnej linii dyskusyjnej na tacy. To nie pierwszy raz, kiedy powiedział coś takiego.
     
    Mimo to sama liczba reklamowanych tutaj tytułów jest imponująca. Właściciel platformy wielokrotnie podkreślał, że chce podwoić ofertę na wyłączność - i ogłosił kilka partnerstw z nowymi zespołami, takimi jak Haven i Firewalk, w celu uzupełnienia własnych wewnętrznych wysiłków - ale 25 gier to spora liczba jeśli chodzi o gry dostępne na wyłączność tworzone przez wewnętrzne studia. Osobiście trzymamy kciuki, bo przeszłość pokazała, że Sony stać na wydanie świetnych tytułów - Uncharted, The Last of Us, Days Gone, God of War czy Ghosts of Tsushima.
     
    Oznacza to, że na pewno możemy spodziewać się świetlanej przyszłości na PS5.

    0 comments
    172 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.