Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Forza Horizon 5 liczy 4,5 miliona graczy, to największa ilość podczas premiery gry w historii Xbox Game Studios

    Forza Horizon 5 jest teraz oficjalnie dostępna dla wszystkich w Xbox Game Pass, a szef Xbox Phil Spencer wczoraj wieczorem na Twitterze potwierdził, że gra przekroczyła już 4,5 miliona graczy i to w dniu swojej premiery! To pokazuje jak dany tytuł był wyczekiwany przez graczy.
     
    Ponadto gra osiągnęła największą ilość graczy podczas swojej premiery spośród wszystkich tytułów wydanych przez Xbox Game Studios w historii, a Spencer twierdzi, że jest to wynik "Lat inwestycji w Xbox'a, aby jeszcze więcej osób mogło grać". Oto jego pełny tweet:
     
     
    Forza Horizon 5 odniosła już ogromny sukces dla Xbox Game Studios i wspaniale jest widzieć tak wiele osób, które cieszą się nią na konsoli, komputerze i za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming. To kolejna ogromna wygrana w Game Pass!
     
    A ty na czym grasz w nową odsłonę Forza Horizon? Chcemy poznać Twoje przemyślenia w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    184 wyświetleń

    Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

    Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
     
    Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
     
    Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
     
    Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
     
    Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

    1 komentarz
    620 wyświetleń

    Plotka: Nowy Killer Instinct jest w trakcie aktywnego rozwoju na Xbox

    W ciągu ostatniego roku sporo mówiło się o potencjale nowej wersji gry Killer Instinct, a teraz sugerując się plotką od niejakiego Shpeshal Nick w podcaście TheXboxEra, ta informacja może w końcu stać się rzeczywistością.
     
    Nick poruszył ten temat w ramach sekcji "Rumour Mill" podcastu, gdzie ujawnił następujące informacje:
     
    Nie podano żadnych dalszych szczegółów, poza spekulacjami, że były deweloper Killer Instinct Iron Galaxy (odpowiedzialny za KI: Sezon Drugi oraz Trzeci) nie będzie zaangażowany w projekt, podobnie jak studio NetherRealm.
     
    Już wcześniej szef Xbox Phil Spencer wspomniał, że zespół "będzie nadal chciał pracować nad projektem Killer Instinct" tylko chodziło o "znalezienie odpowiedniego zespołu i właściwej okazji".
     
    Trzymamy kciuki jeśli oczywiście całość okaże się prawdą.
     
    A jak Wy sądzicie czy ta informacja jest bliższa prawdy czy  jednak plotce? Chcielibyście zobaczyć nowego Killer Instinct na Xbox? Dajccie nam znać poniżej.

    0 komentarzy
    143 wyświetleń

    Nowe zrzuty ekranu pokazują jak będzie wyglądać nadchodząca trylogia GTA

    Do premiery GTA Trilogy na konsole i PC pozostał niecały tydzień, a wytwórnia Rockstar nadal podchodzi do tematu zbyt nieśmiało. Pomimo tego, że preloady są już dostępne w sklepach Xbox i PS Store, a wydawca zdecydował się na pojedynczy 60-sekundowy zwiastun tych tytułów – i nadal nie wiemy, ile ścieżek dźwiękowych pozostanie nienaruszonych, ani jak będą działać nowe schematy sterowania.
     
    Przynajmniej kilka nowych zrzutów ekranu, zostało udostępnionych przez GTA Net, które pojawiły się w Internecie. Obejmują one wszystkie trzy tytuły - GTA 3, GTA Vice City i GTA San Andreas - całość na zdjęciach wygląda dosyć dobrze, nieprawda?
     

     
      Odliczasz dni do powrotu tych klasyków? Na którą część GTA najbardziej czekasz? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    126 wyświetleń

    Wyciekł kolejny krótki klip z rozgrywki Elden Ring

    Elden Ring dodaje możliwość skakania, kompas ekranowy oraz muzykę otoczenia. To prawie wszystko co znajdziemy na ostatnim klipie z rozgrywki, biorąc pod uwagę jego krótką długość (zaledwie 27 sekund), to warto podzielić się tym materiałem, biorąc pod uwagę obecną tajemnicę otaczającą tytuł. Jest to rzekoma rozgrywka zaczerpnięta z kompilacji przygotowanej dla Xbox One, którą zdecydowanie warto wziąć pod uwagę podczas oglądania - wersje na konsole nowej generacji powinny się prezentować zdecydowanie lepiej.
     
      Według kilku ludzi z prasy branżowej, którzy widzieli rozgrywkę osobiście w poprzedniej zapowiedzi, przyznają, że ten materiał nie był częścią medialnego pokazu. Gra ukazać ma się w końcu w lutym 2022 r. Do tego czasu możemy przeanalizować to nieco słabej jakości ujęcie gry.
     
     
    Jak wrażenia z udostępnionego materiału? Nie możesz się już doczekać premiery gry Elden Ring? Jak zwykle daj znać w sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    121 wyświetleń

    Nowa rozgrywka z Halo Infinite podkreśla jakich trybów rywalizacji w trybie wieloosobowym możemy się spodziewać

    Podczas gdy sporo z nas zdołało zanurzyć się w niektórych potyczkach w udostępnionej becie gry Halo Infinite, wciąż nie widzieliśmy prawdziwych elementów rywalizacji. Niektórzy z nas będą zadowoleni z kilku meczów towarzyskich, ale zagorzała społeczność chętnie zobaczy rankingowe i konkurencyjne ustawienia w akcji. Na szczęście 343 Industries przygotowało krótki film opisujący wszystko, co fani będą mogli się spodziewać po rozgrywce online.
     
    Wraz z byłym profesjonalnym graczem Halo Salem "El Town" Mohananem, główny projektant trybu wieloosobowego Andrew Witts przedstawił niemal wszystko, co muszą wiedzieć fani rankingowych potyczek sieciowych.
     
    Jednym z głównych punktów było potwierdzenie, że mecze rywalizacji rozpoczną się od klasycznego 3-seryjnego karabinu bojowego jako broni początkowej gracza. Wraz z tym zostanie usunięte śledzenie ruchu, znaczniki trafienia granatem i dodatkowa broń startowa, ale zostanie dodany bratobójczy ogień (friendly fire).
     
    Na początek pokazano tryby rywalizacji, które będą obejmować takie modele jak Slayer, Capture the Flag, Twierdze i Oddball, więc profesjonalni gracze będą mieli w czym zatopić zęby.
     
    Pojawiła się również dodatkowa informacja na blogu Halo Waypoint, w której szczegółowo opisano wszystkie tryby rozgrywki - to dla bardziej zainteresowanych. Na koniec przypominamy, że do premiery gry nie został już wiele czasu, bo ta ma odbyć się już 8 grudnia - gra będzie  również dostępna w dniu premiery w usłudze Game Pass.
     
    Czy będziesz rywalizować w Halo Infinite w dniu jej premiery? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

    0 komentarzy
    143 wyświetleń

    Kontrolery Switch N64 i Sega Mega Drive są już dostępne w przedsprzedaży

    Nintendo wreszcie ogłosiło i dodało do oferty swoje nowe kontrolery N64 i Sega Mega Drive zaprojektowane dla Switcha, które można teraz zamówić w przedsprzedaży (aktualnie najbliżej na niemieckiej stronie).
     
    Oba są dostępne za 49,99 EUR za sztukę na oficjalnej stronie Nintendo. Wysyłka rozpocznie się 25 października i możesz zamówić cztery kontrolery na jednym koncie Nintendo. Pamiętaj – musisz być zalogowany, aby odebrać te zamówienia przedpremierowe:
    Kontroler Nintendo 64 Kontroler Sega Genesis  
    Oczywiście kontrolery będą idealne do grania w gry N64 i Genesis dostępne w usłudze, choć zdecydowanie nie są tanie to zapewnią najlepsze wrażenia podczas grania w oryginalne tytuły z tych konsol.
     
    Czy dostaniesz jeden z nich? Może jedno i drugie? Daj nam znać w zwykłym miejscu.

    0 komentarzy
    175 wyświetleń

    Konsola Xbox Series X | S od swojej premiery sprzedała się już w ponad 100 000 egzemplarzy w Japonii

    Xbox Series X i Xbox Series S wydają się powoli wywierać wpływ na Japonię - terytorium, które w dużej mierze uniknęło marki. Nowe dane sprzedażowe potwierdzają, że konsole osiągnęły na tamtejszym rynku poziom już ponad 100 000 sprzedanych egzemplarzy, co zbliża się do wyprzedzenia sprzedaży Xbox One wynoszącej około 115 000.
     
    Jak dzieli się Famitsu, dane dotyczące sprzedaży ujawniają, że konsole zdołały osiągnąć kamień milowy w tym tygodniu, z Xbox Series X z 64 284 sprzedanymi egzemplarzami, a Xbox Series S z 38 307. Daje to całkowitą liczbę 102 591.
     
    Ta liczba, według VGC, jest czymś, co Xbox One zajęło cztery i pół roku. Oznacza to ogromną poprawę sprzedaży i silną pozycję Xbox'a w Japonii w przyszłości.
     
    Idąc dalej, szef działu Xbox powiedział, że pracuje "każdego dnia", aby poprawić i sprecyzować wybór gier na japoński rynek. Tytuły takie jak Starfield będą kładły ogromny nacisk na ich tłumaczenie, w nadziei na przyciągnięcie szerszej publiczności na całym świecie.
     
    W czerwcu jeden z dyrektorów Xbox stwierdził, że Japonia jest "najszybciej rozwijającym się rynkiem Xbox na świecie", co nie jest zbyt zaskakujące w porównaniu z ostatnimi wynikami sprzedaży. Jeśli firma utrzyma ten impet, Xbox może w końcu zrobić ogromny skok w dobrym kierunku, o jakim marzy na tym terytorium, które zdominowane jest przez rodzinne firmy takie jak Sony czy Nintendo.
     
    Cieszysz się ze sprzedaży Xbox Series X|S w Japonii? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

    0 komentarzy
    137 wyświetleń

    Nintendo Switch Online - Gry z N64 będą uruchamiane w 60Hz

    W zeszłym miesiącu Nintendo ujawniło informację o dodaniu gier z Nintendo 64w usłudze Nintendo Switch Online (coś w stylu Game Passa) co spotkało się głównie z pozytywnym odbiorem przez fanów, chociaż jeden fakt uniemożliwiał im w pełni się cieszyć tą zapowiedzią. Na materiale prasowym pokazanym podczas Nintendo Direct zasugerowano, że europejscy gracze mogą być zmuszeni do uruchamiania gier w wolniejszym trybie odświeżania 50 Hz na rzecz moliwych do uzyskania 60Hz.
     
    Na szczęście w nieco zaskakującym posunięciu firma odniosła się nie dawno do tej sprawy w oficjalnym oświadczeniu, potwierdzając, że wszystkie europejskie gry z N64 będą dostępne w 60 Hz.
     
     
        Tak więc wszystkie gry będą działać z częstotliwością 60 Hz, a niektóre będą również dostępne w oryginalnych trybach odświeżania dla regionu europejskiego PAL 50 Hz. To z pewnością doskonała informacja dla wszystkich fanów.
     
    Dla zainteresowanych przypominamy, że jest możliwość nabyć oryginalnego ultra dziwnego pada z konsoli N64 dla konsoli Nintendo Switch, którego w niektórych grach wygodniej trzymało siego bokiem  Pad jest bezprzewodowy i dostępny w oficjalnym sklepie Nintendo.
     
     
    Czy jesteś zadowolony z wiadomości o dodanie ponadczasowych klasyków do serwisu Switch Online? Jak zawsze, podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej.

    0 komentarzy
    172 wyświetleń

    Pierwsza aktualizacja gry Forza Horizon 5 jest już dostępna, dodatkowe 20 GB do pobrania na Xbox Series X|S

    Pamiętacie jak w zeszłym miesiącu pisaliśmy o Fora Horizon 5, w ramach możliwości wczesnej instalacji gry w przedsprzedaży z usługi Game Pass lub każdego, kto kupił grę na wyłączność. Była tam mowa o ponad 100 GB, a nawet 116 GB na platformie poprzedniej generacji Xbox One. Na końcu pisaliśmy, że ta zawartość dotyczy tylko podstawowej gry, w której skład nie wchodzą dodatki i pakiety sezonowe.
     
    Nie minęło wiele od premiery, a już mamy informacje na temat pierwszej aktualizacji. Z tego powodu niektórzy ludzie przenieśli się do serwisów społecznościowych, takich jak np. Twitter, aby ujawnić informację odnośnie dostępności pierwszej oficjalnej aktualizacji dla gry Foraz Horizon 5. No i czas na najlepszą informację - pierwszy dodatek zajmie wam nieco ponad 20 GB na dysku Xbox Series X | S.
     
     
    Wielu graczy sugeruje, że ten rozmiar jest już po swego rodzaju kompresji. Natomiast pozostali obawiają się, że może to nie być nawet "łatka startowa". Przypominamy, że podstawowa instalacja gry to 103 GB dla Xbox Series X|S, 116 GB na Xbox One i 103 GB na PC. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszym poprzednim poście.
     
    Czy pobrałeś już tę grę? Co sądzisz o aktualizacji do gry, które jeszcze się nie ukazały? Zostaw swoje własne myśli poniżej.

    0 komentarzy
    171 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.