Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Steam Deck - nowa przenośna konsola od Valve będzie konkurencją dla Switcha od Ninetendo?

    Po licznych wcześniejszych plotkach, Valve oficjalnie zaprezentowało Steam Deck - nowy przenośny system gier w stylu Switcha.
    IGN pierwotnie uzyskał wyłączny dostęp do technologii, ale teraz Valve otworzyło "praktyczne" sesje gry dla wielu innych mediów. Zaowocowało to zwykłymi porównaniami, których można się spodziewać za każdym razem, gdy nowy sprzęt zostanie wydany.
     
    Sean Hollister z The Verge opublikował porównanie nowego systemu Valve obok hybrydowego handhelda Nintendo i jak można się spodziewać - Steam Deck jest o wiele grubszy, niż Switch. Sam Hollister zauważa, że jest "gigantyczny" w porównaniu do przenośnego systemu Nintendo.
     
     
    Oczywiście porównania na tym się nie skończyły. Producent wideo Giant Bomb, Jan Ochoa, poszedł nieco dalej ze zdjęciem Steam Deck obok nie tylko Switcha, ale także Sega Game Gear, PlayStation Vita i klasycznego systemu Nintendo, Game Boy Advance.
     
     
     
    Niestety, nie ma jeszcze porównań OLED Switch obok Steam Deck, ponieważ poprawiony model Nintendo nie zostanie opublikowany do października. Mamy jednak wymiary obu systemów. Każde urządzenie będzie wyposażone w 7-calowy ekran.
    Switch OLED: 239 mm x 102 mm x 28,7 mm
    Pokład parowy: 298 mm x 117 mm x 49 mm
     
    Deck Steam Valve jest już dostępny do rezerwacji w wybranych regionach i rozpocznie wysyłkę w grudniu 2021 roku. Steam Deck będzie dostępny w 3 wariantach cenowych, począwszy od 419€, za podstawową wersję, aż do 679€ za najdroższą wersję z kilkoma unikatowymi dodatkami tj, antyrefleksyjne szkło na ekran, czy ekskluzywny futerał.
     
    Co sądzisz o Steam Deck w porównaniu z rozmiarem Switcha? I jak podoba ci się jego design. Zostaw swoje przemyślenia w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    254 wyświetleń

    Projekt Insignia, czyli zamiennik Xbox Live dla pierwszego Xbox'a, wciąż po cichu robi postępy...

    Możliwe, że nie wielu z was słyszało o projekcie Insignia (twórców odpowiedzialnych za emulator cxbx-r), którego celem jest umożliwienie oryginalnym właścicielom Xbox grania w gry online poprzez usługę Xbox Live bez żadnych modyfikacji lub poprawek do oprogramowania. Projekt uruchomiono już w 2020 roku, ale na jego temat pomimo upływu czasu nie usłyszeliśmy zbyt wiele, do momentu kiedy pojawiła się cała gama filmów przesłana na YouTube, dając pierwszy obraz tego co potrafi Insignia, począwszy od sesji wieloosobowych w takich grach jak Unreal Championship i Midtown Madness, po testy rankingowe online. Zapowiada się ciekawie - prawda? Całość ma być prosta w obsłudze i nie będzie wymagać od użytkowników kupowana dodatkowego sprzętu lub odpowiedniej modyfikacji konsoli...
     
     
     
    Zanim przejdziemy dalej, należy pamiętać, że usługi Xbox Live i Łącze systemowe (System-Link) to dwie oddzielne funkcje grania. Niektóre gry w usłudze Xbox Live nie obsługują łącza systemowego i odwrotnie. Oprogramowanie do tunelowania oparte na komputerach PC, z użycie dedykowanych do takiej gry aplikacji jak np. XLink Kai, od wielu lat umożliwia internetowy tryb wieloosobowy w grach Xbox poprzez System Link, ale nigdy w przypadku gier, które opierają się wyłącznie na nieistniejącej już usłudze Xbox Live.
     
    Oczywiście projekt nie będzie oficjalnie wspierany przez Microsoft i jest napędzany wyłącznie przez fanów, aby umożliwić graczom ponowne cieszyć się ulubionymi oryginalnymi tytułami Xbox w trybie online. W tej chwili nie ma podanych żadnych informacji odnośnie dnia premiery (ale zespół "miejmy nadzieję" zdoła wystartować z projektem jeszcze w 2021 roku), choć twórcy po zaprezentowaniu kilku potencjalnych materiałów wideo zdołali wprowadzić niemałe zamieszanie w świecie fanów oryginalnego Xbox'a.
    Oto kilka przykładowych filmów pokazujących Insignię w akcji z zeszłego roku:
     
     
     
     
    Jak wam podoba się projekt Inisignia? Czy będziecie chcieli go wypróbować jak już będzie dostępny? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    194 wyświetleń

    Ten przenośny PS2 to handheld naszych marzeń

    Tak, Nintendo Switch jest fajny, ale czy kiedykolwiek grałeś na przenośnym PlayStation 2? Prawdopodobnie nie, ponieważ Sony nigdy go nie stworzyło, a podczas gdy zarówno PS Vita, jak i PSP pomimo, że posiadały mnóstwo portów z PS2 to nie mieliśmy możliwości zagrania w choćby takie GTA: San Andreas, prawda? Ten hobbystyczny projekt o nazwie PS2 Eclipse firmy GingerOfOz rozwiązuje ten problem.
     
    Został zbudowany przy użyciu oryginalnych komponentów PS2 Slim, więc jest to idealna przenośna wersja kultowej konsoli. Istnieją pewne zastrzeżenia: nie ma napędu dysków, więc uruchamia wszystkie swoje gry z karty pamięci wyposażonej w homebrew. Poza tym jednak nie ma tu emulacji: każda gra działa dokładnie tak samo, jak na oryginalnym sprzęcie.
     
     
    Sam sprzęt jest dość masywny, szczególnie pod względem głębokości - ale to dlatego, że oryginalna płyta główna PS2 Slim znajduje się w środku, podczas gdy Sony wykonało świetną robotę, zmniejszając komponenty wypuszczając "odchudzoną" wersję konsoli, to projekt nadal jest znacznie większy, niż tradycyjny handheld.
    Niemniej jednak jest to naprawdę imponująca adaptacja i sprawia, że żałujemy, że nie było oficjalnego PS2 Portable.
     
    A jak wam się podoba projekt firmy GingerOfOz? Chcielibyście posiadać takie przenośne PS2? Na odpowiedzi czekamy w sekcji komentarzy poniżej.

    2 komentarze
    545 wyświetleń

    EA Play wprowadza pięć gier Codemasters do Xbox Game Pass Ultimate

    EA ogłosiło, że pięć tytułów dołączy do usługi EA Play a ich dostępność rozpocznie się od 10 sierpnia, co oznacza, że będą one również dostępne dla członków Xbox Game Pass Ultimate.
    Pięć tytułów świętuje przejęcie Codemasters przez EA, dostarczając do usługi szereg gier wyścigowych dewelopera.
     
    Oto gry Codemasters, które pojawią się w EA Play i Xbox Game Pass Ultimate:
     
    DiRT 4
     
    DiRT Rally
     
     
    Dirt Rally 2.0
     
    F1 2020
     
    GRID
     
     
    Jak widać jest tu całkiem niezły wybór tytułów wyścigowych. Nie jesteśmy w 100% pewni, czy wszystkie zostaną uruchomione 10 sierpnia dla Xbox Game Pass Ultimate, ponieważ sformułowanie "rozpocznie" na wstępie tego wpisu może sugerować, że nie zostaną wszystkie dodane od razu, ale zaktualizujemy Cię, gdy tylko się dowiemy, natomiast gry z pewnością pojawią się w subskrypcji EA Play.
     
    Cieszysz się, że te gry pojawią się w EA Play i Xbox Game Pass Ultimate? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    293 wyświetleń

    Wygląda na to, że Xbox Game Pass wkrótce trafi na Android TV

    Raport pochodzi z   9to5Google  , który zanurzył się w niedawnej aktualizacji 2107 dla aplikacji Xbox Game Pass na Androida. Po jej analizie twierdzi, że "rozpoczyna ścieżkę do oficjalnej obsługi Android TV", umożliwiając dostęp do Game Pass z ekranu głównego Android TV i Google TV. Chociaż do tej pory nic nie powiedziano o oficjalnym wsparciu dla urządzeń opartych o te systemy, to wydaje się, że Microsoft przygotowuje się pod formalne wprowadzenie Xbox Game Pass na Android TV.
     
    Jak wyjaśnił 9to5Google, do tej pory możliwe było załadowanie aplikacji Xbox Game Pass na telewizorze z Androidem za pośrednictwem zewnętrznego oprogramowania, ale strona zgłasza problemy z dużymi opóźnieniami, które sprawiają, że korzystanie z jej jest bezcelowe.
     
        Xbox Game Pass na Androida wystartował w zeszłym roku     i okazał się niezwykle udany. Od tego czasu całość stale się rozwija, a zespół poprawia problemy z opóźnieniami i udoskonala inne funkcje. Microsoft planuje pójść jeszcze dalej w przyszłości z  rozwijaniem swojej usługi Cloud Gaming udostępniając ją bezpośrednio na telewizorze. Te funkcje sprzętowe pozwolą użytkownikom przesyłać strumieniowo gry bezpośrednio do telewizora, a wszystko to brzmi naprawdę fajnie.
     

     
    Naszym zdaniem wspaniale jest widzieć, że Microsoft prowadzi dalszy rozwój możliwości Cloud Gaming dla graczy, a im więcej, tym weselej, ponieważ już i tak spora biblioteka gier Xbox jest otwarta dla szerszego grona osób, którzy mogą je wypróbować nie posiadając konsoli.
     
    Czy skorzystasz z subskrypcji Xbox Game Pass na Android TV jeśli ta się pojawi? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    0 komentarzy
    426 wyświetleń

    Remake Dead Space od EA może pojawić się pod koniec 2022 roku

    O Dead Space pisaliśmy już w zeszłym miesiącu, kiedy to EA odświeżyło swoją stronę profilową w serwisie YouTube. Ze względu na to, że wtedy nie było zbyt wiele do pokazania, wielu spodziewało się, że nie zobaczy gry przez co najmniej kilka lat, ale według nowego raportu może ona pojawić się już w przyszłym roku.
     
    Raport pochodzi od VentureBeat, gdzie opierając się o sprawdzone źródła, które są zbliżone do projektu, okazuje się, że premiera remake'u gry planowana jest na jesień 2022 roku.
     
    Dodano, że firma chce również ujawnić więcej informacji na temat gry przed końcem tego roku. Nie jest oczywiście jasne, kiedy możemy dowiedzieć się czegoś więcej, ale zgodnie ze spekulacjami, EA może pokazać coś więcej na nadchodzącym The Game Awards.
     
    Niedawny wywiad na oficjalnej stronie EA z dyrektorem kreatywnym gry (Roman Campos-Oriola) ujawnia kilka nowych interesujących informacji. Oriola przyznał, że gra ma być "sekwencja nieprzerwanych ujęć", czyli spotkamy się z czymś, z czym fani gry God of War mogli doświadczyć na PlayStation 4.
    EA Motive, deweloper odpowiedzialny za remake Dead Space, również wykorzystuje fanów do pomocy w rozwoju gry. Założono radę społeczności, która pozwala zagorzałym zwolennikom serii mieć swój wkład i pomoc w procesie twórczym gry.
     
    Wszystko w remake'u Dead Space brzmi niezwykle kusząco. Wcześniej informowano, że jest to coś podobnego do remake'u Resident Evil 2 , który uchwycił ducha oryginału, ale drastycznie zmienił niektóre elementy, aby stworzyć zupełnie nowe doświadczenie. Jeśli EA Motive może uchwycić tę samą magię, to jesteśmy na pokładzie.
     
     
    Chcielibyście zobaczyć Dead Space w przyszłym roku? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

    1 komentarz
    277 wyświetleń

    Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

    Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
     
    Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
     
    Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
     
    Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
     
    Kluczowe cechy

    • Rozległy świat pełen emocji
    Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
    • Stwórz własną postać
    Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
    • Epicki dramat zrodzony z mitu
    Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
    • Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
    Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
     
    Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
     


    0 komentarzy
    289 wyświetleń

    Evil Dead: The Game opóźniona do lutego 2022 roku, ale nowością będzie opcja dla jednego gracza

    Oto kilka złych wiadomości i dobrych wiadomości na temat nadchodzącej gry-  Evil Dead: The Game, adaptacja klasyka Sama Raimiego, która wygląda zaskakująco dobrze, niestety nie ukaże się w tym roku jak początkowo zaplanowano, czyli koniec 2021 roku. Niedawno ujawniony wpis powiadamia, że tytuł zostanie przesunięty na luty 2022 roku.
     
    Wygląda jednak na to, że deweloperzy w pełni wykorzystają ten dodatkowy czas. Wyjaśniając sytuację za pośrednictwem oficjalnego konta gry na Twitterze, opóźnienie pozwoli "wykorzystać dodatkowy czas na doszlifowanie i upewnienie się, że gra spełni ostateczne właściwe doświadczenia z Evil Dead":
     
     
     
    Wątek nadal mówi, że dodatkowy czas pozwala zespołowi "zaimplementować opcję dla jednego gracza, która pozwoli ci cieszyć się grą, gdy nie chcesz korzystać z opcji kooperacji", co jest mile widzianym dodatiem.
     
    Cóż, nie będziemy mieli możliwość zagrania w Evil Dead: The Game w Halloween, ale wygląda na to, że będzie to opóźnienie pozwoli na solidne doświadczenie z gry, gdy ostatecznie pojawi się w lutym.
     
    Gra ukazać ma się na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC (Microsoft Windows).
     
     
    Co wy myślicie o Evil Dead? Osobiście nie jestem fanem Asha i serii, ale gra zapowiada się całkiem ciekawie. Podzielcie się waszą oceną w sekcji komentarzy poniżej.

    0 komentarzy
    234 wyświetleń

    Prezes Blizzarda J. Allen Brack opuszcza firmę

    Ostrzeżenie dotyczące treści: Należy pamiętać, że poniższy artykuł i źródła powiązane w kontakcie na tematy takie jak dyskryminacja, molestowanie seksualne i napaść oraz samobójstwo.
     
     
    21 lipca Bloomberg Law poinformował, że Activision Blizzard - wielomiliardowa firma odpowiadająca za takie tytuły jak Diablo, Overwatch i World of Warcraft - była przedmiotem pozwu złożonego przez Kalifornijski Departament Uczciwego Zatrudnienia i Mieszkalnictwa, dotyczącego "kultury i równouprawnienia" firmy i powszechnych doniesień o molestowaniu seksualnym i dyskryminacji - o czym pisaliśmy już wcześniej.
     
    Niecałe dwa tygodnie później prezes Blizzarda J. Allen Brack, który został konkretnie wymieniony w pozwie, ogłosił, że ustępuje ze skutkiem natychmiastowym.
    Jen Oneal i Mike Ybarra zastąpią go na stanowisku współ-liderów Blizzarda.
     
    Oneal był wcześniej szefem Vicarious Visions, który został włączony do Blizzarda na początku tego roku; Oneal został awansowany na stanowisko wiceprezesa wykonawczego Blizzarda ds. rozwoju w ramach przeprowadzki. Ybarra był wcześniej wiceprezesem korporacyjnym Xbox Live i Game Pass, a w 2019 roku przeniósł się do Blizzarda, aby zostać wiceprezesem wykonawczym i dyrektorem generalnym ds. platformy i technologii.
     
    Blizzard wydał oświadczenie na swojej stronie internetowej, które mówiło bezpośrednio o ich wartościach w przyszłości:
    "Obaj liderzy są głęboko zaangażowani w wszystkich naszych pracowników; do dalszych prac nad zapewnieniem, że Blizzard będzie najbezpieczniejszym i najbardziej przyjaznym miejscem pracy dla kobiet i osób dowolnej płci, pochodzenia etnicznego, orientacji seksualnej lub pochodzenia. Będziemy ubiegali się o podtrzymywanie i wzmacnianie naszych wartości, aby odbudować swoje zaufanie.
    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży oraz głębokiemu zaangażowaniu w uczciwość i inkluzywność, Jen i Mike poprowadzą Blizzarda z troską, współczuciem i zaangażowaniem w doskonałość.
     
    Brack wydał również własne oświadczenie:
    "Jestem przekonany, że Jen Oneal i Mike Ybarra zapewnią Blizzardowi przywództwo potrzebne do pełnego zderzenia swojego potencjału i przyspieszą tempo zmian. Spodziewam się, że będą to robić z pasją i entuzjazmem oraz że będzie można im zaufać, ponieważ sądzę, że będą przewodzić z najwyższym poziomem uczciwości i zaangażowania w elementy naszej kultury, które sprawiają, że Blizzard jest tak wyjątkowy."
     
    Na oddzielnej stronie inwestorskiej Activision Blizzard stwierdzili, że Brack opuszcza firmę "w celu poszukiwania nowych możliwości", koncentrując się na mianowaniu dwóch nowych dyrektorów, a nie na odejściu Bracka.
     
    Odejście J. Allena Bracka z Blizzarda nastąpiło tydzień po tym, jak ponad 2000 pracowników Activision Blizzard podpisało petycję krytykującą odpowiedź firmy na niedawny pozew stanowy, jak donosi CNN. Dyrektor generalny Activision, Bobby Kotick, wydał w zamian oświadczenie, w którym nazwał początkową odpowiedź firmy "głuchą na ton", ale pracownicy odpowiedzieli ponownie, zauważając, że oświadczenie Koticka nie "odniosło się do krytycznych elementów leżących u podstaw obaw pracowników" i zorganizowało masowe odejścia już 28 lipca.
     
    Ze względu na delikatny charakter tego tematu, podjęliśmy decyzję o zamknięciu komentarzy do tego artykułu.

    0 komentarzy
    165 wyświetleń

    Ten piękny kontroler dla Xbox Series X|S na motywie Halo już niedługo trafi do sprzedaży, ale będzie Cię kosztował

    Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
     
    Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
     
     
    Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
     
    Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).

    2 komentarze
    229 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.